Toevoeging..... ren alsof je leven ervan afhangt en kijk nimmer meer om! Dit wil je niet man.quote:Op maandag 5 juni 2006 00:34 schreef Diederik_Duck het volgende:
Ren jongen, ren.
Ik bedoel dat ik me er onmogelijk iets bij kan voorstellen dat je van iemand kunt houden, zonder elkaar ooit in levende lijve ontmoet te hebben. Jullie willen te graag en dat legt een enorme druk op het geheel. Gezond vind ik het niet.quote:Op maandag 5 juni 2006 00:43 schreef tinusjuh het volgende:
Jullie hebben elkaar nog nooit ontmoet, maar jullie houden van elkaar?
Run!
Die snap ik niet, maar het is vast niet positief...
bedoel je dat ik haar vanaf nu moet negeren ofzo?
is idd een heel wazig verhaalquote:Die heb ik ook serieus overwogen. Vooral na die (zogenaamde??) nummerportering.
Gewoon door te zeggen dat jij haar niet kunt helpen/redden en ze professionele hulp nodig heeft. Of ze dat vervolgens doet is een tweede, maar dat is niet jouw verantwoordelijkheid.quote:Hier heb je waarschijnlijk gelijk in. Op dit moment is het laatste waar ik aan denk eigenlijk hoe mijn (mogelijke) relatie met haar kan redden. Ik ben zo vrij geweest om je profiel te checken en je doet iets metpsychologie, dus ik zal het zeker van je aannemen. Maar hoe krijg ik haar zover professionele hulp te zoeken? Ze heeft het haar beste vriendin niet eens verteld... (ze is ook door die ex bedreigt, maar ik neem aan dat ong elke verkrachter dat zou doen...
Het klinkt misschien wat lullig maar dit is precies wat mijn eerste gedachtes waren.quote:Op maandag 5 juni 2006 00:32 schreef Xennia het volgende:
Run!
Daarnaast zijn er meerdere scenario's denkbaar:
- ze liegt. Ik vind het behoorlijk apart dat ze dit met je deelt, nog voor ze je ooit ontmoet heeft. Aandachtsgeil?
- het is wel waar. In dat geval ben jij niet de juiste persoon om haar te helpen, dan heeft ze professionele hulp nodig. Het lijkt me ook geen goede start voor een eventuele relatie als jij de hulpverlener uit gaat hangen en afhankelijkheid creeert nog voor jullie het potentiele verliefd-zijn samen ontdekken.
ik kon niet slapen...quote:Op maandag 5 juni 2006 00:49 schreef Xennia het volgende:
Ik bedoel dat ik me er onmogelijk iets bij kan voorstellen dat je van iemand kunt houden, zonder elkaar ooit in levende lijve ontmoet te hebben. Jullie willen te graag en dat legt een enorme druk op het geheel. Gezond vind ik het niet.
quote:Op maandag 5 juni 2006 01:11 schreef tinusjuh het volgende:
Je hebt zeker gelijk, we wilden ook juist afspreken omdat we allebei benieuwd waren hoe de ander in het echt zou zijn. Als ik iemand met uitgaan ontmoet is de eerste keer dat je elkaar na die avond ziet ook een hele andere ervaring. Ik ben best realistisch, en ik kan me goed voorstellen dat ze in het echt heel anders is, maar ik wil het graa zeker weten.
En dit dan? Dat is toch eng!quote:hoe dan ook ben ik bang dat ik van je hou
Ze heeft misschien al een relatie met iemand anders? En wil alleen wat aandacht?quote:Op maandag 5 juni 2006 01:11 schreef tinusjuh het volgende:
[..]
@ ReVeL
Ik heb haar op haar cam gezien.
Maar je was dus met je extra msn account in zijn geheel niet wanhopig op zoekquote:Op maandag 5 juni 2006 01:23 schreef tinusjuh het volgende:
mijn punt: ze heeft niet hoeven registreren om mijn profiel te bekijken, ik had een extra msn account aangemaakt, en daarvan het adres daar neergeplempt.
Van die andere sites was er 1 msn dating, via alexis/alexia of zoiets.quote:Op maandag 5 juni 2006 01:45 schreef Xennia het volgende:
[..]
Maar je was dus met je extra msn account in zijn geheel niet wanhopig op zoek![]()
Stel je voor, je vind iemand waarmee je echt goed en leuk kunt praten, een beetje bij toeval. Ik had best leuke gesprekken met haar, en verwachtte er zeker niet te veel van. Wat is er op tegen om een keer af te spreken? Zolang je er niet te veel van verwacht, zie ik het probleem niet.quote:Op maandag 5 juni 2006 01:41 schreef Melusine het volgende:
SMSen over een verkrachting
Van beiden infantiel breezergedrag. Tering hee, over zoiets ga je toch niet fucking SMSen? Ben ik nou echt zo ouderwets?
ik hoop het, ik hoop het... Hoe kom ik erachter?quote:Op maandag 5 juni 2006 01:28 schreef ReVeL het volgende:
[..]
Ze heeft misschien al een relatie met iemand anders? En wil alleen wat aandacht?
Laat een vol condoom achter in haar bed met een briefje erbij met je adres erop. Zoekt hij je op en slaat je in elkaar, dan weet je genoeg.quote:Op maandag 5 juni 2006 02:34 schreef tinusjuh het volgende:
[..]
ik hoop het, ik hoop het... Hoe kom ik erachter?
ach wat creatief speurwerk; werk/buren/school bellen, wat tactische vragen stellen of gesprekken uitlokken, iemand anders laten bellen "nipo onderzoekje: woont u samen?" mwoehahahaquote:Op maandag 5 juni 2006 02:34 schreef tinusjuh het volgende:
[..]
ik hoop het, ik hoop het... Hoe kom ik erachter?
quote:Op maandag 5 juni 2006 02:59 schreef ReVeL het volgende:
Je kan het ook allemaal in het licht der eeuwigheid aanschouwen, de liefde en verdriet laten verbleken en het laten voor wat het ooit was nooit is geweest.![]()
Inderdaad... Dat meisje is gewoon 1 en al onzin of moet nodig naar de psych...quote:Op maandag 5 juni 2006 00:32 schreef Xennia het volgende:
Run!
- ze liegt. Ik vind het behoorlijk apart dat ze dit met je deelt, nog voor ze je ooit ontmoet heeft. Aandachtsgeil?
- het is wel waar. In dat geval ben jij niet de juiste persoon om haar te helpen, dan heeft ze professionele hulp nodig. Het lijkt me ook geen goede start voor een eventuele relatie als jij de hulpverlener uit gaat hangen en afhankelijkheid creeert nog voor jullie het potentiele verliefd-zijn samen ontdekken.
Tevens geloof ik er geen bal van dat het date-profiel als grap bedoeld was, dat zegt zo'n beetje iedereen die op die sites rondstruint, al dan niet wanhopig op zoek naar een partner
Oh dat had ik even gemist, je hebt haar wel gesmst maar nog nooit aan de telefoon gehad !!??quote:Op maandag 5 juni 2006 11:15 schreef tinusjuh het volgende:
Volgens mij lost zijn probleem zichzelf op![]()
"Kan nog niet slapen. Zal in de loop van de dag wel in slaap vallen. Je moet me vergeten. Ga door met je leven. Je bent te lief voor me. Sms maar niet meer naar me."
Gevoel voor drama heeft ze wel, het moet wel een vrouw zijn...![]()
![]()
Nou dit was het dan, over een paar weken als ik nieuwsgierig genoeg ben, bel ik een keer anoniem op, of het nou een kerel of een vrouw is boeit toch niet meer...
Case closed.
yep enne....... wat is de TSquote:Op maandag 5 juni 2006 11:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Inderdaad... Dat meisje is gewoon 1 en al onzin
Bel haar nuquote:Op maandag 5 juni 2006 11:15 schreef tinusjuh het volgende:
Nou dit was het dan, over een paar weken als ik nieuwsgierig genoeg ben, bel ik een keer anoniem op, of het nou een kerel of een vrouw is boeit toch niet meer...
Zn waardigheid... Die **** neemt toch niet op <EDIT>quote:Op maandag 5 juni 2006 11:45 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Bel haar nuWat heb je te verliezen?
Dat hoeft ook niet als je van mekaar houdt. Zo heb ik mijn vriendin in die 1,5 jaar ook nooit gezien of gesproken. Maar msn en sms maakt een hele hoop goedquote:Op maandag 5 juni 2006 11:40 schreef milagro het volgende:
[..]
Oh dat had ik even gemist, je hebt haar wel gesmst maar nog nooit aan de telefoon gehad !!??
How curious
Ze leest mee op FOK!quote:Op maandag 5 juni 2006 11:15 schreef tinusjuh het volgende:
Volgens mij lost zijn probleem zichzelf op![]()
"Kan nog niet slapen. Zal in de loop van de dag wel in slaap vallen. Je moet me vergeten. Ga door met je leven. Je bent te lief voor me. Sms maar niet meer naar me."
Gevoel voor drama heeft ze wel, het moet wel een vrouw zijn...![]()
![]()
Case closed.
quote:Op maandag 5 juni 2006 11:54 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet als je van mekaar houdt. Zo heb ik mijn vriendin in die 1,5 jaar ook nooit gezien of gesproken. Maar msn en sms maakt een hele hoop goed![]()
![]()
![]()
![]()
Tsja je hebt t of je hebt t niet... De sex is bv geweldig... Meestal komt ze klaar na 2 a 3 smsjes ... Dat doen die IRL prutsers me niet naquote:
Ja precies, zou ik ook doenquote:Op maandag 5 juni 2006 11:45 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Bel haar nuWat heb je te verliezen?
Geef me jou nummer eensquote:Op maandag 5 juni 2006 12:19 schreef milagro het volgende:
[..]
Ja precies, zou ik ook doen
Sterker, ik wil het nu zelfs al doen, geef me haar nummer eens
Ze hebben elkaars stem nog nooit gehoord, zegt al genoeg, denk je nietquote:Op maandag 5 juni 2006 13:09 schreef mgerben het volgende:
Moeilijke situatie.
Die SMSjes van 'je moet me maar vergeten' zijn smeekbedes om haar niet te vergeten. Ze wil weten of ze op hem kan bouwen.
De ellende is dat ze ontzettend goed gaan praten, heel diep en intiem en persoonlijk enzo, en dan weet je het al.
Hij wordt haar therapeut, haar praatvriendje, haar vriendje waar ze alles tegen kan zeggen - maar waar ze nooit mee naar bed zal gaan.
Friendzone en broertjessyndroom, here we come.
Als ze na een jaar praten over haar probleem heen is heeft ze nooit die heftige noodzakelijke lichamelijke 'klik' met hem gehad en gaat ze met andere jongens mee - en naar bed.
En kan ze met hem praten als ze het moeilijk heeft.
het meenemen van je nummer naar een nieuwe provider denk ikquote:
kwam 'r wel heel toevallig goed uitquote:Op maandag 5 juni 2006 14:17 schreef milagro het volgende:
[..]
het meenemen van je nummer naar een nieuwe provider denk ik
ja , alleen dat kun je maar 1 malig gebruiken, dan dient er grover geschut ingezet te worden, je flikkert er gewoon een verkrachting tegen aan, hét ideale middel om je vermeende bindingsangst, vermeende sexangst, anderzins angsten die je goed uitkomen kracht bij te zetten, ga je er als vriendje vragen over stellen, vraagtekens bij zetten, ben jij de onbehouwen empathieloze klootzakquote:Op maandag 5 juni 2006 14:22 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
kwam 'r wel heel toevallig goed uit
Ook nog ben je soms een beetje wanhopig ?? Der lopen genoeg meisjes rond Via het internet moet je het niet proberen En zeker geen borderliner als vriendin nemenquote:Op maandag 5 juni 2006 13:12 schreef Scummy het volgende:
ze heeft trouwens ook borderline.
Owh ik dacht jij de ts wasquote:Op maandag 5 juni 2006 16:30 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ook nog ben je soms een beetje wanhopig ?? Der lopen genoeg meisjes rond Via het internet moet je het niet proberen En zeker geen borderliner als vriendin nemen![]()
Wow jij bent echt heldere harryquote:Op maandag 5 juni 2006 13:09 schreef mgerben het volgende:
Moeilijke situatie.
Die SMSjes van 'je moet me maar vergeten' zijn smeekbedes om haar niet te vergeten. Ze wil weten of ze op hem kan bouwen.
De ellende is dat ze ontzettend goed gaan praten, heel diep en intiem en persoonlijk enzo, en dan weet je het al.
Hij wordt haar therapeut, haar praatvriendje, haar vriendje waar ze alles tegen kan zeggen - maar waar ze nooit mee naar bed zal gaan.
Friendzone en broertjessyndroom, here we come.
Als ze na een jaar praten over haar probleem heen is heeft ze nooit die heftige noodzakelijke lichamelijke 'klik' met hem gehad en gaat ze met andere jongens mee - en naar bed.
En kan ze met hem praten als ze het moeilijk heeft.
Dat is het beste wat je kunt doenquote:Op maandag 5 juni 2006 11:15 schreef tinusjuh het volgende:
Case closed.
als ze werkelijk verkracht is en dit nooit heeft aangegeven of met familie/vrienden erover heeft gepraat lijkt het me niet zo raar dat zo'n persoon "anoniem" har verhaal kwijt wil.quote:Op maandag 5 juni 2006 18:52 schreef Alicey het volgende:
Ik vind het een beetje raar dat ze dit hele verhaal wel tegen een wildvreemde vertelt, maar verder aan niemand, en ook de manier waarop. Heb je haar al gebeld?
Valt wel mee. Er zit een grote veiligheid in anonimiteit.quote:Op maandag 5 juni 2006 18:52 schreef Alicey het volgende:
Ik vind het een beetje raar dat ze dit hele verhaal wel tegen een wildvreemde vertelt, maar verder aan niemand, en ook de manier waarop.
uuuuh, hallo? ze wil hem niet eens zien, ze hebben nooit gebeld zelfsquote:Op maandag 5 juni 2006 22:33 schreef mgerben het volgende:
[..]
Valt wel mee. Er zit een grote veiligheid in anonimiteit.
Hij kent niemand van haar vrienden of familie en zij kennen hem niet. Al zou hij vanavond het verhaal met naam en toenaam vertellen aan iedereen die hij kent, dan komt het verhaal nog niet in haar kennissenkring terecht.
Hij is voor haar de aangewezen persoon om haar hart te luchten.
Wel moet TS zich realiseren dat de kans heel groot is dat hier nooit een relatie uit komt.
Hij en dat vrouwtje zitten nu al in vaste rollen namelijk: Zij van slachtoffer en hij van begrijpende luisteraar. Elke keer als zij naar hem toekomt heeft zij behoefte om zich slachtoffer te voelen; bij hem kan dat.
Ze komen niet meer uit die rollen.
Zo anoniem is het toch niet meer als je van plan bent enkele dagen later te daten?quote:Op maandag 5 juni 2006 21:43 schreef Goed_Gek het volgende:
als ze werkelijk verkracht is en dit nooit heeft aangegeven of met familie/vrienden erover heeft gepraat lijkt het me niet zo raar dat zo'n persoon "anoniem" har verhaal kwijt wil.
Mm nee, tenzij je van plan bent om nooit te daten, snap jequote:Op maandag 5 juni 2006 22:43 schreef Xennia het volgende:
[..]
Zo anoniem is het toch niet meer als je van plan bent enkele dagen later te daten?
quote:Op maandag 5 juni 2006 22:33 schreef mgerben het volgende:
[..]
Valt wel mee. Er zit een grote veiligheid in anonimiteit.
Hij kent niemand van haar vrienden of familie en zij kennen hem niet. Al zou hij vanavond het verhaal met naam en toenaam vertellen aan iedereen die hij kent, dan komt het verhaal nog niet in haar kennissenkring terecht.
Hij is voor haar de aangewezen persoon om haar hart te luchten.
Wel moet TS zich realiseren dat de kans heel groot is dat hier nooit een relatie uit komt.
Hij en dat vrouwtje zitten nu al in vaste rollen namelijk: Zij van slachtoffer en hij van begrijpende luisteraar. Elke keer als zij naar hem toekomt heeft zij behoefte om zich slachtoffer te voelen; bij hem kan dat.
Ze komen niet meer uit die rollen.
Jij wil door zogenaamd gevat over te komen laten weten dat jij het wel allemaal weet? Oh wacht eens, was jij niet dat zelfverklaard Gods gift to women?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:50 schreef JoeyT het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Damn hoezo huis-tuin-en-keuken psycholoog...
Hieruit maak ik op dat je een jaloers typ bent die zelf graag psycholoog had willen worden maar er de studydiscipline niet voor had. Liever dan dit toe te geven schuif je de 'schuld' voor het niet volgen van die studie op externe factoren zoals wensen van ouders, op kamers moeten gaan of pesterijen van studiegenoten.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:50 schreef JoeyT het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Damn hoezo huis-tuin-en-keuken psycholoog...
Hier stopte ik, want ik studeer psychologiequote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:34 schreef mgerben het volgende:
[..]
Hieruit maak ik op dat je een jaloers typ bent die zelf graag psycholoog had willen worden maar er de studydiscipline niet voor had.
Da's wel jammer want ik had er toch een behoorlijk uitgebreide karakterbeschrijving van gemaaktquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hier stopte ik, want ik studeer psychologie![]()
Ik wil best doorlezen maar dat heeft weinig zin als de basis er al niet isquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:54 schreef mgerben het volgende:
[..]
Da's wel jammer want ik had er toch een behoorlijk uitgebreide karakterbeschrijving van gemaakt![]()
Ik concludeer dat je snel afgeleid bent en moeilijk kunt omgaan met teleurstellingen.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:56 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik wil best doorlezen maar dat heeft weinig zin als de basis er al niet is![]()
Ze houdt van de aandacht? Of ze nou liegt of niet, feit is dat ze niet wilt afspreken. Zelf nooit gehad dat je een meisje niet leuk vond maar de aandacht wel prettig?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:03 schreef mgerben het volgende:
[..]
En weer terug ontopic:
Op zich wel vreemd, want waarom zou ze TS al van zich vervreemden voordat ze hem kent? Ze kan hem toch ook gewoon blocken als ze van hem af wil...
Denk dat ze doodsbenauwd is dat de afspraak fout loopt. Denk niet dat ze aandachtsheet is. Maar als ze afspreekt neemt ze risico's:quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ze houdt van de aandacht? Of ze nou liegt of niet, feit is dat ze niet wilt afspreken. Zelf nooit gehad dat je een meisje niet leuk vond maar de aandacht wel prettig?
en dan wil je zelfs niet even de stem horen van die persoon met wie je nu al weken, maanden kletst op msn?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:19 schreef mgerben het volgende:
[..]
Denk dat ze doodsbenauwd is dat de afspraak fout loopt. Denk niet dat ze aandachtsheet is. Maar als ze afspreekt neemt ze risico's:
- bang dat hij 'meer' wil
- bang dat hij niet op komt dagen
- maar vooral bang voor afwijzing.
Totdat je een botte boer treft die gehakt maakt van dit soort flauwekul, door te verkondigen dat je niet moet zeiken want je leeft immers toch nogquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:23 schreef milagro het volgende:
[..]
en dan wil je zelfs niet even de stem horen van die persoon met wie je nu al weken, maanden kletst op msn?
kom nou, toch, ze is nooit van plan geweest af te spreken, maar op een gegeven moment ontkom je er niet meer aan, en dan voldoen de standaard smoesjes niet meer.
wat is er nu mooier dan een reden aanvoeren, die zo gevoelig ligt, dat de andere partij het amper zal wagen daar over door te vragen laat staan door te drammen over ontmoeten.
Ik ben overtuigd.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:23 schreef milagro het volgende:
[..]
en dan wil je zelfs niet even de stem horen van die persoon met wie je nu al weken, maanden kletst op msn?
voeg haar even toe danquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:26 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Totdat je een botte boer treft die gehakt maakt van dit soort flauwekul, door te verkondigen dat je niet moet zeiken want je leeft immers toch nog. Case closed
![]()
Damn, waarom heeft ze jou nu niet op msnquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:26 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Totdat je een botte boer treft die gehakt maakt van dit soort flauwekul, door te verkondigen dat je niet moet zeiken want je leeft immers toch nog. Case closed
![]()
Ja snap ik ook nietquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:35 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Damn, waarom heeft ze jou nu niet op msn![]()
Prima, geef maar even de naam etc.quote:
Ja, dan gaan de hormonen toch opspelen, en die moeten zoals bekend bevredigd wordenquote:ik ben zelf ook niet iemand die meteen de eerste week na wat ge-msn zou afspreken, ook niet de 2e weekmaar als je iemand echt leukleukleuk vindt, dan wil je toch op zijn minst zo snel mogelijk de stem horen lijkt mij
Volgens mij niet.quote:of zie ik dat nu weer helemaal verkeerd als MSN leek op leeftijd
Heb je lang over gedaanquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:34 schreef mgerben het volgende:
[..]
Ik ben overtuigd.
idd dat ze hem niet eens ff wil horen is vreemd.
Weglopen, zou ik zeggen.
Zo vaak wordt ik nu ook weer niet overtuigd... geniet er een beetje van, zou ik zeggenquote:
doe maar niet.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:35 schreef mgerben het volgende:
[..]
Zo vaak wordt ik nu ook weer niet overtuigd... geniet er een beetje van, zou ik zeggen![]()
Effe kijken.... de laatste keer was ... afgelopen zaterdag, die Jehova getuigen. Goed punt hadden die.
Evolutue is een leugen. Straks ff een topicje over openen.
quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:18 schreef miss.cutie4you het volgende:
Wowie tinusjuh, wat onwijs goed van je dat je open staat om haar te steunen!!Dikke vette duim!
waren maar meerdere mannen zo, dan werden veel dingen stukken makkelijker!
Beetje psycho? Nare ervaringen met mannen?quote:
quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:34 schreef JoeyT het volgende:
Beetje psyho? Nare ervaringen met mannen?
Denk dat er maar weinig mannen zijn die hun partner niet steunen als ze een naar verleden op dit gebied hebben.
Maar dat doet er niet toe omdat hier niet eens sprake van een relatie is. Sterker ze hebben elkaar nog nooit gesproken...
Dat is vast de schuld van die nare jongenquote:Op woensdag 7 juni 2006 12:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Beetje psycho? Nare ervaringen met mannen?
Denk dat er maar weinig mannen zijn die hun partner niet steunen als ze een naar verleden op dit gebied hebben.
Maar dat doet er niet toe omdat hier niet eens sprake van een relatie is. Sterker ze hebben elkaar nog nooit gesproken...
Mannen zijn niet bah; je liegt!!quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:39 schreef Diederik_Duck het volgende:
Dat is vast de schuld van die nare jongen. Bah, mannen
![]()
Sowieso zijn boeren suf. Verder is hij niet degene die haar zou moeten helpen. Als een wijf dit bij mij zu doen had ik dr allang een trap onder dr hol gegeven. Je kan best iemand steunen, maar niet de psychiater spelen. TS is gewoon te slap en dat komt duidelijk naar voren in die 'ik-begrijp-het-allemaal-zo-goed' smsjesquote:Op woensdag 7 juni 2006 12:39 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
![]()
Die mannen zijn er!! Ze weten niet hoe ze ermee om moeten gaan....is opzicht NIETS op tegen, maar ervoor open staan om iemand te helpen is tegenwoordig niet meer zo in trek...!!
Maar ach, ik kom van het boerenland.....zou het in de grote stad anders zijn!?!?![]()
Die jongen wordt ganaaid door een zo te zien afschuwelijk specimen van de vrouwelijke soort, en jij loopt hier te zeveren over dat het zo goed is dat hij hulpbehoevenden wil helpenquote:Op woensdag 7 juni 2006 12:39 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
![]()
Die mannen zijn er!! Ze weten niet hoe ze ermee om moeten gaan....is opzicht NIETS op tegen, maar ervoor open staan om iemand te helpen is tegenwoordig niet meer zo in trek...!!
Maar ach, ik kom van het boerenland.....zou het in de grote stad anders zijn!?!?![]()
Vind ik ook wel ziekelijk, dat je via internet van iemand kan houden...is mij nog nooit gelukt!!![]()
quote:
Er bestaat toch wel zoiets als: www.ikweetmegeenraad.nl????quote:Verder is hij niet degene die haar zou moeten helpen. Als een wijf dit bij mij zu doen had ik dr allang een trap onder dr hol gegeven. Je kan best iemand steunen, maar niet de psychiater spelen. TS is gewoon te slap en dat komt duidelijk naar voren in die 'ik-begrijp-het-allemaal-zo-goed' smsjes
quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:18 schreef miss.cutie4you het volgende:
Wowie tinusjuh, wat onwijs goed van je dat je open staat om haar te steunen!!Dikke vette duim!
waren maar meerdere mannen zo, dan werden veel dingen stukken makkelijker!
Het moet toch niet zo zijn dat ik mijn reactie nog dien toe te lichten na alle berichten in dit topic!?!?quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:44 schreef Diederik_Duck het volgende:
Die jongen wordt ganaaid door een zo te zien afschuwelijk specimen van de vrouwelijke soort, en jij loopt hier te zeveren over dat het zo goed is dat hij hulpbehoevenden wil helpen![]()
Nu zijn ze opeens weer goed? Waarom dan gelijk die aanvallende attitude? Dat hoeft toch niet, wij mannen zijn hartstikke lief.quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:42 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Mannen zijn niet bah; je liegt!!
quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:47 schreef Diederik_Duck het volgende:
Nu zijn ze opeens weer goed? Waarom dan gelijk die aanvallende attitude? Dat hoeft toch niet, wij mannen zijn hartstikke lief.
Jawel. Het slachtoffer i.c. is die jongen. Dit is een heel slecht meisje, dat ruik ik op een kilometer afstand, en dat zou jij ook moeten zien na het lezen van dit topic.quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:46 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Het moet toch niet zo zijn dat ik mijn reactie nog dien toe te lichten na alle berichten in dit topic!?!?
Wat snap ik er niet aanquote:Op woensdag 7 juni 2006 12:49 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
![]()
Jij niet snap mijn opmerking!! Is niet goed
![]()
Vooruit, pagina 33!!quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:05 schreef Diederik_Duck het volgende:
Schreef je net niet dat het ironisch bedoeld was![]()
Zullen we even terrasje pakken zo?quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:08 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Vooruit, pagina 33!!(foutje in de registratie!!)
Nee, heb in een topic gelezen dat het niet stoer is om een terrasje te pakken wanneer het net een beetje lekker weer begint te worden!!quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:09 schreef Diederik_Duck het volgende:
Zullen we even terrasje pakken zo?
Ik ben graag een mietje voor de goede zaak.quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:10 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Nee, heb in een topic gelezen dat het niet stoer is om een terrasje te pakken wanneer het net een beetje lekker weer begint te worden!!![]()
Sssssst, houd je mond nu joh! Ontopic......!!quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:14 schreef Diederik_Duck het volgende:
Wist niet dat je meelas. Maar vind jij een terrasje nu wel of niet ok?
![]()
Mag ik je er even op attenderen dat je mijn posts niet geedit/verwijderd hebt?quote:
Ok!quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:17 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Sssssst, houd je mond nu joh! Ontopic......!!
wat tinusjuh zegt.quote:Op maandag 5 juni 2006 00:43 schreef tinusjuh het volgende:
Run!
Die snap ik niet, maar het is vast niet positief...
bedoel je dat ik haar vanaf nu moet negeren ofzo?
Die heb ik ook serieus overwogen. Vooral na die (zogenaamde??) nummerportering.
quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:35 schreef Uiteraard het volgende:
wat tinusjuh xennia zegt en tinusjuh (TS) qoute.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |