Ik vind die kleur altijd zo mooi, nou niet echt de kleur maar meer die wazigheid / ruw uitziend !quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:45 schreef manny het volgende:
[afbeelding]
dat vind ik echt de tofste stijl. Niet te clean, open voorkant en vooral geen vlammen. Mokkel in ruitjesblouse uiteraard not included. Dit heet volgens mij rat-rod ofzo zag ik op discovery.
Ja klopt die ook, daar lijkt het net roest maar dat is niet zo !quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:15 schreef manny het volgende:
geen idee, die bruine die er voor staat heeft het volgens mij ook.
Dat is gewoon MAT groen.... Mat is een kleur zonder enige glans...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:13 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik vind die kleur altijd zo mooi, nou niet echt de kleur maar meer die wazigheid / ruw uitziend !
Ja sorry ik zou niet weten hoe je die lak noemt, weet jij het![]()
ik vermoed dat het een Ranchero is. maar zeker cool !quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:27 schreef Rory78 het volgende:
@manny -> El Camino! cool...
Bedanktquote:Op woensdag 8 november 2006 20:58 schreef manny het volgende:
pfff die laatste is kicken zeg !
is die van jou dan ?quote:
GOED!quote:Op donderdag 9 november 2006 16:34 schreef Rory78 het volgende:
Wat vinden we van Barry White's programma "Wrecks to Riches - USA"?
omdat je bedankt roept, dacht ik dat ie mischien van jou was.quote:
O nee, ik bedoel daarmee van bedankt dat je mijn foto zo mooi vindquote:Op vrijdag 10 november 2006 22:13 schreef manny het volgende:
[..]
omdat je bedankt roept, dacht ik dat ie mischien van jou was.
Goed gaat ?, wat goed gaat ?quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:02 schreef farfavour het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze gaat een oom van mij importeren uit Canada.Grote kans dat ik met hem mee ga om te kijken of het daar(in Canada) allemaal goed gaat.Wordt een leuk tripje.
Ik bedoel dus het inschepen van die auto e.d. Het is wel een risico om een auto te bestellen voor een hoop geld.Je weet nooit zeker of je hem ook echt krijgt.Met andere woorden sturen ze hem wel op nadat je betaalt hebt,of kun je naar je geld fluiten.quote:Op zondag 12 november 2006 00:17 schreef Viper20 het volgende:
[..]
Goed gaat ?, wat goed gaat ?
Waarmee met de economie bedoel dat soms ?![]()
Welk woord uit de zin snap je dan niet ?quote:Op zondag 12 november 2006 10:06 schreef farfavour het volgende:
[..]
Ik bedoel dus het inschepen van die auto e.d. Het is wel een risico om een auto te bestellen voor een hoop geld.Je weet nooit zeker of je hem ook echt krijgt.Met andere woorden sturen ze hem wel op nadat je betaalt hebt,of kun je naar je geld fluiten.
Nu we het toch over uitleggen hebben,wat bedoel jij met die laatste zin van je?
Hoezo bedoel snap je niet, ik snap weer niet wat jij niet snapt !quote:Op maandag 13 november 2006 19:02 schreef farfavour het volgende:
bedoel snap ik niet.
Weet niet of je oom hem al geimporteerd heeft. Maar met dat ding kom je niet fatsoenlijk een woonwijk uit met alle drempels.quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:02 schreef farfavour het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze gaat een oom van mij importeren uit Canada.Grote kans dat ik met hem mee ga om te kijken of het daar(in Canada) allemaal goed gaat.Wordt een leuk tripje.
Die zijn toch allemaal ongelooflijk snel en bruut als ik me goed heb laten informeren ?quote:Op zondag 5 augustus 2007 11:28 schreef Scalle-- het volgende:
Hier een paar Troy Trepanier ontwerpen. Vooral de manier waarop ie z'n motorruimtes afwerkt vind ik heerlijk!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |