Dus een 67'er tot 69'er Camaro's zijn geen Muscle cars?? Evenals de Mustang's? Grow up dude...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:48 schreef politiemelk het volgende:
[..]
Deze is zelfs nog in het bezit geweest van een van de ZZ-Top mannen, correct me if i'm wrong
En nog even ter correctie, de definitie van termen als hotrod, streetrod, (mild) custom, musclecar, ponycar etc zijn niet altijd even duidelijk. Maar een kever is niet echt een musclecar. Een Ford Mustang ook niet, dat is een ponycar, evenals de Chevy Camaro, Pontiac Firebird etc. Daarnaast heb je weer sportcars zoals de Corvette, en de meeste jaren '50 modellen vallen onder de noemer custom.
Musclecars zijn hoofdzakelijk de grotere sportieve jaren '60 modellen (van voor de oliecrisis) zoals de Dodge Charger, Challenger, Superbee, Plymouth Barracuda, Roadrunner, Sattelite, Chevy Chevelle, Olds 442 etc. etc.
Maar zoals ik zei, de grenzen zijn niet echt duidelijk en ieder heeft z'n eigen perceptie erover.
Maar er wordt vaak onterecht met de term hotrod en muscle car gesmeten.
Daarom mag er voor nu dan niet meer over gepost worden !quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:34 schreef WesHell het volgende:
Het spijt me wel... Maar een kever en een Hot rod kun je dus niet met elkaar vergelijken...
Hieronder diverse echte Hotrods...
Een in aanbouw :
Het is een Moskovitch..Die omgebouwd is op een Chevrolet onderstel en een Corvette LT-1 engine heeft..
Meer foto's maak ik wel even maar mijn pa heeft hem nu in een loods staan.
[afbeelding]
[afbeelding]
En nog 1 uit de buurt :
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat mij betreft wel, vooral de ZL1 en Z28 uitvoeringen maar zoals ik al zei zijn de meningen daarover nogal verdeeld. Ik had zelf eigenlijk meer de 2nd Gen's in 't achterhoofd.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:36 schreef WesHell het volgende:
[..]
Dus een 67'er tot 69'er Camaro's zijn geen Muscle cars?? Evenals de Mustang's? Grow up dude...
Zeker precies om ( 01:00 ) net als je laatste reactiequote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:41 schreef politiemelk het volgende:
Ik ging al naar bed
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Scallops baby 8)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kenteken
[afbeelding]
Panels
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Split-widow zie ik bij jou foto,s ook hoorquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:15 schreef politiemelk het volgende:
Die vind ik dus weer niks, die split window vind ik niet mooi, om maar te zwijgen over die paarse kleur en vlammenjob..
Ja en, bij mij vielen die wieldoppen juist op !quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:32 schreef politiemelk het volgende:
Ik weet, maar bij die rood/paarse valt 't me gewoon meer op
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |