Daarom is dit topic ook bedoeld voor liefhebbers van Hotrods, die ze namelijk wel mooi vinden !quote:
Man.. wat ontzettend gaaf!quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:50 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Jup.
Mijn achterbuurman bouwt die dingen/ is verliefd op amerikaanse dikke bakken.
Hier had tie het 1 en het ander buiten opgesteld staan:
[[url=http://www.treedee.net/muk/overzichtsmall.jpg]afbeelding][/url]
(klikbaar)
Wat een geluid maken die bakken hequote:Op woensdag 28 juni 2006 09:02 schreef t0n het volgende:
Gister American Hodrod gezien, over de Corvette van Boyd's...
Woah... ding had me toch 'n monsterlijke motor... 1500whp.
Damn die is gaaf!quote:
Heeft wel met wat meer dingen te maken wil alles voor de volle 100% werken op die HotRod !quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:56 schreef ivosnivo het volgende:
Is het zo moeilijk dan om zo'n ding te bouwen? Men neme een onderstel en je besteld een hotrodauto die er op past. Of zie ik nu gruwelijk veel dingen over het hoofd?
Nouja je moet eerst nog aan een oud ford model a bovenstel komen bijvoorbeeld, gezien die uit 1925 tot 1930 komen is dat steeds lastiger aan het worden. Dan moet je het inderdaad op een nieuw onderstel lassen en alles kloppend maken, je moet hier wel verrekte handig voor zijn want het laten doen kost klauwen met geld natuurlijk. Reken er maar op dat als het bovenstel op het onderstel zit er nog van alles weer niet past en niet naar je zin is. En uiteraard moet er nog een mooie motor inquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:56 schreef ivosnivo het volgende:
Is het zo moeilijk dan om zo'n ding te bouwen? Men neme een onderstel en je besteld een hotrodauto die er op past. Of zie ik nu gruwelijk veel dingen over het hoofd?
Een paar jaar terug had je zo'n engels blad 'which kit?' dat over allerlei soorten en maten bouwpakketten ging.. Weet niet of dat nogsteeds zo is?quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:29 schreef ivosnivo het volgende:
Ik bedoel meer van een of andere kap ergens bestellen en die op een oude auto plakken. Je kunt toch overal bouwpakketten bestellen.
http://www.kitcarnet.com/index.shtmlquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:36 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Een paar jaar terug had je zo'n engels blad 'which kit?' dat over allerlei soorten en maten bouwpakketten ging.. Weet niet of dat nogsteeds zo is?
K dan! Die site zocht ik al.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
http://www.kitcarnet.com/index.shtml
Wat ben je van plan dan ?quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:29 schreef ivosnivo het volgende:
Ik bedoel meer van een of andere kap ergens bestellen en die op een oude auto plakken. Je kunt toch overal bouwpakketten bestellen.
ik probeer een punt te maken, dat het dus niet zo enorm ingewikkeld hoeft zoals met dat tv programma.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:06 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Wat ben je van plan dan ?
Wil je graag een onderstel met leuke kap erop hebben dan of niet ??
Of zomaar een vraag![]()
Ik volg het effe niet, welk tv - programma bedoel je danquote:Op maandag 10 juli 2006 23:48 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
ik probeer een punt te maken, dat het dus niet zo enorm ingewikkeld hoeft zoals met dat tv programma.
Bedankt he voor de infoquote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:22 schreef eer-ik het volgende:
ik weet het niet.
Eerst kwam het 2 keer in de week geloof ik, en 2 keer herhaling.
Het is op discovery.
Best gaaf programma, maar vaak enigzins langdradig.
Nou dan mag jij van mij een Hotrod hierzo plaatsen die volgens jou inzicht orgineel is !quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:54 schreef Cyaa het volgende:
waarom moeten die hotrods allemaal vlammen hebben :S ik vind vlammen voor speelgoedautotjes van een 8 jarig kind ofzo. wees eensch orgineel zou ik zeggen
lees eens terug, dat heb ik al gedaanquote:Op woensdag 12 juli 2006 00:41 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Nou dan mag jij van mij een Hotrod hierzo plaatsen die volgens jou inzicht orgineel is !
Ik zou zeggen ga je gang![]()
quote:Op maandag 17 juli 2006 18:07 schreef Impreza_driving_Nutcase het volgende:
Die vlammenbak is van de eigenaar van Airbrush Lijnden niet???
Vorige week nog daar geweest voor een helmpie.
Ik zou het heel fijn vinden als je hierzo wat pics wilt neergooien !quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:51 schreef F.U.C.O.F. het volgende:
er zijn wel degelijk HOTROD'S in nederland.
het probleem is dat ze bijna niet gekeurd worden, dit omdat we in nederland dus de auto naar de apk moet.
en de regels zijn er dus bijvoorbeeld dat er spatborden op moeten enzo.
daarom is het lastig om een hotrod in nederland te hebben, maar vooral te laten rijden op de nederlandse weg.
ik heb deze auto club : www.fucof.nl
en daar zijn er zeker wel wat leden met een hotrod.
dus het is wel mogelijk.
voor de rest heb ik meer dan 10.000 pics van hotrod's
zal is kijken of ik wat online kan gooien.
eerst maar is naar monsterjam
Ja lijkt er sprekend op inderdaadquote:Op donderdag 21 september 2006 20:53 schreef F.U.C.O.F. het volgende:
sander....
kijk is op www.awesome50.com
die zal misschien ook naar monsterjam komen ( dat regel ik )
lijk wel een beetje op degene die boven deze post staat
quote:Op donderdag 21 september 2006 21:52 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja lijkt er sprekend op inderdaad![]()
Maar wat precies regel jij![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |