Bedoel je achter het bed kijken?quote:Op zondag 4 juni 2006 22:24 schreef KRS het volgende:
HAHAHAHAHA ik juig té vroeg, op de één of andere manier kom ik niet naast dat bed...
Ik ben echt een beetje dom in deze spellen, maar toch wil ik ze uitspelen (proberen tenminste..)![]()
Ik bedoel tussen het bed en het raamquote:Op zondag 4 juni 2006 22:25 schreef MUUS het volgende:
Daar ligt helemaal geen ring btw.
Daar kom ik dus nietquote:Op zondag 4 juni 2006 22:27 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik bedoel tussen het bed en het raam
Ja, maar die ligt daar niet vanzelf. Dan moet je eerst iets anders doen.quote:Op zondag 4 juni 2006 22:27 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik bedoel tussen het bed en het raam
Kijk naar het raam en klik rechtsonder op het roze tapijt.quote:
Moet ik het echt zeggen?quote:Op zondag 4 juni 2006 22:28 schreef KRS het volgende:
WAT DAN
Eerst het gordijn een paar keer open en dicht doen, want dan valt de ring eruit.quote:Op zondag 4 juni 2006 22:29 schreef KRS het volgende:
Ja dus... WAT moet ik dan eerst doen?
Je moet die nummers van die website hebben, maar die is niet helemaal tof meer, geloof ik. In ieder geval bij mij niet.quote:Op zondag 4 juni 2006 22:40 schreef Mastertje het volgende:
Hmmm waarom krijg ik nu "the numbers are not right"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
quote:Op zondag 4 juni 2006 22:42 schreef MUUS het volgende:
[..]
Je moet die nummers van die website hebben, maar die is niet helemaal tof meer, geloof ik. In ieder geval bij mij niet.
Probeer dit nummer eens:Ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nahjah, kep hem ooit al eens uitgespeeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 juni 2006 22:43 schreef Mastertje het volgende:
[..]
Ook nietNahjah, kep hem ooit al eens uitgespeeld
Heb je alle nummers die op die website staan al geprobeerd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Achter het matras. Tussen muur en matras in gefrommeld, zeg maar.quote:Oi!
quote:Op zondag 4 juni 2006 22:48 schreef Mastertje het volgende:
[..]-EDIT-SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukt![]()
Wot? het is een 4 cijferige codequote:Op zondag 4 juni 2006 22:48 schreef MUUS het volgende:
[..]
Heb je alle nummers die op die website staan al geprobeerd?
Mja, dat bedoel ik dus, die site klopt niet meer ofzo.quote:
Ik ook!quote:Op zondag 4 juni 2006 22:40 schreef Mastertje het volgende:
Hmmm waarom krijg ik nu "the numbers are not right"
En let eens goed op dat mannetje?quote:Op zondag 4 juni 2006 22:53 schreef El_Bartos het volgende:
Waar typ je die nummers in
Ik kreeg net een filmpje te zien van een mannetje dat luchtgitaar aan het spelen was.
quote:Op zondag 4 juni 2006 22:53 schreef El_Bartos het volgende:
Waar typ je die nummers in
Ik kreeg net een filmpje te zien van een mannetje dat luchtgitaar aan het spelen was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij wijst naar een punt op de muur, maar wanneer ik er op klik stopt het filmpje en zit ik terug in de kamerquote:
quote:Op zondag 4 juni 2006 23:15 schreef Guilin het volgende:
Waar zitten jullie allemaal, ik heb het idee dat ik nog één item mis.Het ijzeren staafje heb je nog nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hoe kom ik daar aan?quote:Op maandag 5 juni 2006 00:14 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
Het ijzeren staafje heb je nog nodig.
En dat is één van de kutste plekken om te komen.quote:Op maandag 5 juni 2006 00:28 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
Onder de matras aan het hoofdeinde van het bed.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oi!
OMFG, gek! Bedankt!quote:Op maandag 5 juni 2006 00:28 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
Onder de matras aan het hoofdeinde van het bed.![]()
Vaagjes.... ik heb enorm veel van dit soort spellen gespeeld.quote:Op maandag 5 juni 2006 00:43 schreef SolidasRock het volgende:
Voor de mensen die het niet kunnen vinden http://www.fasco-csc.com/works/crimson/crimson_e.php
Ik ga het ook nog een keertje spelen, is al lang geleden voor mij.
Edit: dit is trouwens een andere dan ik dacht, de andere was met een aquarium en een klok op de muur enzo, herkent iemand dit?
Er was idd een computer in die kamer, dat van temperatuur kan ik me niet herineren? Wel dat een tafel stond, een stellagekast met daarin aquarium, een bankstel, een computertafel met daaronder een stopcontact, een klok.quote:Op maandag 5 juni 2006 00:45 schreef MUUS het volgende:
[..]
Vaagjes.... ik heb enorm veel van dit soort spellen gespeeld.
Iets met een computer en temperaturen in die kamer? Is dat dezelfde als die jij bedoelt?
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-06-2006 00:54:10 ]
Ik zit al te zoeken, zal zo wat linkjes posten en probeer die game die jij bedoelt ook te vinden.quote:Op maandag 5 juni 2006 00:53 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Er was idd een computer in die kamer, dat van temperatuur kan ik me niet herineren? Wel dat een tafel stond, een stellagekast met daarin aquarium, een bankstel, een computertafel met daaronder een stopcontact, een klok.
quote:Ennuh, ik kan die andere battery niet vinden in deze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oi!
Geduldig zijnquote:Op maandag 5 juni 2006 11:27 schreef KRS het volgende:
Ik ben alwéér in The Crimson room bezig, maar mij lukt het niet om 3x op dat kruisje te klikken als dat mannetje z'n dansje heeft gedaan...![]()
Dus HOE kom ik ooit uit die k*tkamer?!?!?!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik raad je de swan room aan, is net wat leukerder dan crimson room vindt ik.
Ik kom niet verder dan dit.quote:Op maandag 5 juni 2006 12:11 schreef SolidasRock het volgende:
Ik raad je de swan room aan, is net wat leukerder dan crimson room vindt ik.
[ Bericht 29% gewijzigd door Guilin op 05-06-2006 14:03:38 ]
quote:Op maandag 5 juni 2006 13:57 schreef Guilin het volgende:
[..]
Ik kom niet verder dan dit.
EDIT:Enkele tips:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb ff de spoiler aangepast, hij klopte niet helemaal
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 05-06-2006 14:41:33 ]
Ja het lukte wel, maar nu weer even niet.quote:Op maandag 5 juni 2006 14:45 schreef SolidasRock het volgende:
Guillin, lukt het? Wil je nog meer tips? Ik heb btw de spoiler ff aangepast omdat er een foutje inzat.
[ Bericht 9% gewijzigd door Guilin op 05-06-2006 15:31:38 ]
quote:Op maandag 5 juni 2006 14:59 schreef Guilin het volgende:
[..]
Ja het lukte wel, maar nu weer even niet.
Ik heb nu dit.Ondanks dat ik wel heel ver ben gekomen in de swans room heb ik hem nooit uitgespeeld omdat dat koffertje boem doet voor ik de sleutel kan pakken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MUUS, help eens ?![]()
Ja, die koffer is kut.quote:Op maandag 5 juni 2006 18:14 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ondanks dat ik wel heel ver ben gekomen in de swans room heb ik hem nooit uitgespeeld omdat dat koffertje boem doet voor ik de sleutel kan pakken.
MUUS, help eens ?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar nogmaals: bleuh..
Oi!
Niet leuk gedaan dus, je moet dan telkens overnieuw de hele spel doen na die boem.quote:Op maandag 5 juni 2006 18:49 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja, die koffer is kut.. Dat gehannes met die lampies enzo, bleuh. Het is eigenlijk niet te doen zonder walkthrough.
Maar nogmaals: bleuh..
[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 05-06-2006 19:05:29 ]
quote:Op maandag 5 juni 2006 18:58 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Niet leuk gedaan dus, je moet dan telkens overnieuw de hele spel doen na die boem.Hoe zien jouw streepjes eruit? Als het er een beetje zo uitziet:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oi!
quote:Op maandag 5 juni 2006 19:16 schreef MUUS het volgende:
[..]
Hoe zien jouw streepjes eruit? Als het er een beetje zo uitziet:Daar kan ik geen chocolade van maken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe zie jij bloed of rood daarin? Is dat een chinese teken of zo
Ennuh, ik ben inmiddels dood, te lang gewacht...
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 05-06-2006 19:20:59 ]
Ja, het ene teken betekent bloed = rode draad en de andere betekent zee = blauwe draad.quote:Op maandag 5 juni 2006 19:20 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Daar kan ik geen chocolade van maken...Hoe zie jij bloed of rood daarin? Is dat een chinese teken of zo
Ennuh, ik ben inmiddels dood, te lang gewacht...
Je hebt als het goed is een afstandsbediening gevonden, daarmee regel je de temperatuur en lees je hem ook af.quote:Op maandag 5 juni 2006 20:39 schreef KRS het volgende:
welke temp in swansroom?? waar is dan de thermometer?
ooohw OKE, DIE AFSTANDABEDIENING HEB IK IDD... oh shit capslock aanquote:Op maandag 5 juni 2006 20:41 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je hebt als het goed is een afstandsbediening gevonden, daarmee regel je de temperatuur en lees je hem ook af.
quote:
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 05-06-2006 21:28:34 ]
quote:Op maandag 5 juni 2006 21:35 schreef El_Bartos het volgende:
En waar vind ik die schroevendraaier?
Ik heb wel een tang maar geen schroevendraaier
quote:Op maandag 5 juni 2006 21:40 schreef SolidasRock het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vet!
Ik was die dingetjes vergeten te nemen![]()
Hmm oke... doe ik, maar ik ben nog steeds aan het wac hten tot ie sleutel er eens een keer uitgegroeid is.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:57 schreef SolidasRock het volgende:
Als je die koffer open hebt moet je MUUS haar spoilers ff lezen als je niet begrijpt hoe je ermee moet omgaan.
Dat deed ik netquote:Op maandag 5 juni 2006 21:57 schreef SolidasRock het volgende:
Als je die koffer open hebt moet je MUUS haar spoilers ff lezen als je niet begrijpt hoe je ermee moet omgaan.
quote:Op maandag 5 juni 2006 22:00 schreef KRS het volgende:
[..]
Hmm oke... doe ik, maar ik ben nog steeds aan het wac hten tot ie sleutel er eens een keer uitgegroeid is.
Of ligt het aan mij dat dat zo lang duurt?
Ik kan je vanaf dit punt niet helpen aangezien ik niet verder ben gegaan met dit punt. Ik begrijp geen eens waarom de ene tekencombinatie rood betekent en andere blauw.... Heel misschien is ze melig en probeert ze ons een oor aan te naaien. Kweenie...quote:Op maandag 5 juni 2006 22:19 schreef El_Bartos het volgende:
Ik snap het niet.
Ik doe alles zoals MUUS het zei. Maar op het laatste met rood en blauw doe ik iets mis.
Ik heb ze nu al beide geprobeerd (telkens opnieuw gespeeld) maar in beide gevallen ben ik dood
quote:Op maandag 5 juni 2006 22:19 schreef SolidasRock het volgende:
[..]Oh dat water geven deed ik steeds wel, maar wist neit dat de temp weer naar 18 moest.. thanx..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik maar puzzelen![]()
Nah, ik ben serieus.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:26 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik kan je vanaf dit punt niet helpen aangezien ik niet verder ben gegaan met dit punt. Ik begrijp geen eens waarom de ene tekencombinatie rood betekent en andere blauw.... Heel misschien is ze melig en probeert ze ons een oor aan te naaien. Kweenie...
Melige vrouwen
Wacht je wel steeds op het groene lampje?quote:Op maandag 5 juni 2006 22:32 schreef KRS het volgende:
BOEM Daar ging mijn koffertje... En dat terwijl ik netjes met de schroef linksboven ben begonnen..![]()
Ik heb de 4e pagina weer voor me snufferd, het ziet er zo uitquote:Op maandag 5 juni 2006 22:33 schreef MUUS het volgende:
[..]
Wacht je wel steeds op het groene lampje?
quote:Op maandag 5 juni 2006 22:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik heb de 4e pagina weer voor me snufferd, het ziet er zo uit
|||||||||||||||||||||||||||||
|||||||
Is dit de zee?
[ Bericht 7% gewijzigd door MUUS op 05-06-2006 22:53:38 (spoiler) ]Oi!
quote:Op maandag 5 juni 2006 22:52 schreef MUUS het volgende:
[..]Je hebt 2 keer hetzelfde teken gebruikt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 5 juni 2006 22:52 schreef MUUS het volgende:
[..]Waar zie je deze tekens?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb dezelfde tip als dinges btw![]()
quote:Op maandag 5 juni 2006 23:02 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
Waar zie je deze tekens?![]()
Ik heb dezelfde tip als dinges btw![]()
quote:Op maandag 5 juni 2006 23:04 schreef SolidasRock het volgende:
[..]Yep ik weet, maar ik weet niet hoe MUUS er chinese tekens in ziet. Ik zie enkel streepjes (ik heb dezelfde tip als jou zoals ik hierboven al zeiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
O dat, tsja het is een vrouw, net een spons, ze neemt dingen op... (of zo)quote:Op maandag 5 juni 2006 23:07 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
Yep ik weet, maar ik weet niet hoe MUUS er chinese tekens in ziet. Ik zie enkel streepjes (ik heb dezelfde tip als jou zoals ik hierboven al zei)
Ik ben dus inmiddels erachter dat MUUS gwoon melig aan het doen is, vergeet die hele verhaal van loempiatekens en bloed en zee tekensquote:Op maandag 5 juni 2006 23:07 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
Yep ik weet, maar ik weet niet hoe MUUS er chinese tekens in ziet. Ik zie enkel streepjes (ik heb dezelfde tip als jou zoals ik hierboven al zei)
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 05-06-2006 23:36:49 ]
quote:Op maandag 5 juni 2006 23:28 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik ben dus inmiddels erachter dat MUUS gwoon melig aan het doen is, vergeet die hele verhaal van loempiatekens en bloed en zee tekens.
Het zit als volgt:Lulkoek, ik was serieus. Het is toch niet zo heel gek dat ik aanneem dat je die tweede file al hebt bekeken als je al met die koffer bezig bent?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet trouwens wel de vierde pagina voor die webcam houden, want die moet ie decoden.
En toen ik het speelde (tijd geleden)waren het wél loempia tekens, nu is het gewoon engelse tekst. (Crimson rose nu bij mij, geen idee wat die andere is, maar wsl iets met blauwe zee oid)
Maar graag gedaan hoor, het was geen moeite..
Oi!
Rustig rustig maar, hoe kon ik nou weten dat jij een andere vorm van swan's room kende dan ik. Bij mij staat idd ook crimson rose. Maar ik heb mijn buik ff vol van het overniew spelen en het lange wachten op alles.quote:Op maandag 5 juni 2006 23:37 schreef MUUS het volgende:
Maar graag gedaan hoor, het was geen moeite..
Als ik zeg dat ik serieus ben, ben ik serieus.quote:Op maandag 5 juni 2006 23:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Rustig rustig maar, hoe kon ik nou weten dat jij een andere vorm van swan's room kende dan ik. Bij mij staat idd ook crimson rose. Maar ik heb mijn buik ff vol van het overniew spelen en het lange wachten op alles.
Ennuh, doe niet zo lelijk tegen me, je staat bij mijn favo fokkers hoor (al voor deze topic hoor)![]()
Edit: ik wist btw niet dat je haags bent, nou hoi buurvrouw dan maar...![]()
Juist.quote:Op maandag 5 juni 2006 23:47 schreef MUUS het volgende:
En Swan's Room blijft een vergezocht kutspel..
.
Ik was file 2 alweer vergeten schatquote:Op maandag 5 juni 2006 23:47 schreef MUUS het volgende:
Als ik zeg dat ik serieus ben, ben ik serieus.. En het is lelijk als je tot twee keer toe van iemand zegt dat 'ie niet serieus is als die persoon moeite doet voor je.
.
Bovendien had je kunnen weten dat je ook file 2 op de pc moest lezen, want dat staat er niet voor niks op natuurlijk, suffe..
Er staan toch echt twee verschillende tekens.quote:Op maandag 5 juni 2006 23:55 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik was file 2 alweer vergeten schat![]()
En ik heb mijn reactie aangepast, er staat nu dus dat je antwoorden erop leken dat je me aan het foppen was, je gaf 2 hetzelfde tekens op. Hoe dan ook, tis een kutspel
Waar waren die foto's en dat frame nou weer goed voor in de Viridian Room?quote:Op maandag 5 juni 2006 23:59 schreef MUUS het volgende:
[..]
Er staan toch echt twee verschillende tekens.. (Waar ik nog haske veel moeite voor moest doen.
.)
Anyway, doe één van die andere spelletjes.
The Hairsalon en The Bar zijn van dezelfde makers en ook daar is het vaak wat vergezocht. Dat je het vast weet..
quote:Op maandag 5 juni 2006 23:59 schreef MUUS het volgende:
[..]
Er staan toch echt twee verschillende tekens.. (Waar ik nog haske veel moeite voor moest doen.
.)
Anyway, doe één van die andere spelletjes.
The Hairsalon en The Bar zijn van dezelfde makers en ook daar is het vaak wat vergezocht. Dat je het vast weet..
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:11 schreef Guilin het volgende:
[..]
Waar waren die foto's en dat frame nou weer goed voor in de Viridian Room?
Wat stom.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:18 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ennuh, vergeet het maar, heb mijn buik beetje vol van die flutspelletjes.![]()
Ja ik weet het zeker, ennuh wc??? Is dat 1 van je opgesomde spelletjes? Nou ik bedank ervoorquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:20 schreef MUUS het volgende:
[..]
Wat stom..
Weet je het zeker?. Ben je al uit de wc ontsnapt?
.
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:19 schreef MUUS het volgende:
[..]The White Chamber was dan weer niet zo moeilijk. Maar ik ga maar eens slapen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die WCquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:20 schreef MUUS het volgende:
[..]
Wat stom..
Weet je het zeker?. Ben je al uit de wc ontsnapt?
.
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:37 schreef KRS het volgende:
VIRDIAN ROOM; Waar vind ik die code voor het unlocken van dat slot aan die motor????
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |