Bedoel je achter het bed kijken?quote:Op zondag 4 juni 2006 22:24 schreef KRS het volgende:
HAHAHAHAHA ik juig té vroeg, op de één of andere manier kom ik niet naast dat bed...
Ik ben echt een beetje dom in deze spellen, maar toch wil ik ze uitspelen (proberen tenminste..)![]()
Ik bedoel tussen het bed en het raamquote:Op zondag 4 juni 2006 22:25 schreef MUUS het volgende:
Daar ligt helemaal geen ring btw.
Daar kom ik dus nietquote:Op zondag 4 juni 2006 22:27 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik bedoel tussen het bed en het raam
Ja, maar die ligt daar niet vanzelf. Dan moet je eerst iets anders doen.quote:Op zondag 4 juni 2006 22:27 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik bedoel tussen het bed en het raam
Kijk naar het raam en klik rechtsonder op het roze tapijt.quote:
Moet ik het echt zeggen?quote:Op zondag 4 juni 2006 22:28 schreef KRS het volgende:
WAT DAN
Eerst het gordijn een paar keer open en dicht doen, want dan valt de ring eruit.quote:Op zondag 4 juni 2006 22:29 schreef KRS het volgende:
Ja dus... WAT moet ik dan eerst doen?
Je moet die nummers van die website hebben, maar die is niet helemaal tof meer, geloof ik. In ieder geval bij mij niet.quote:Op zondag 4 juni 2006 22:40 schreef Mastertje het volgende:
Hmmm waarom krijg ik nu "the numbers are not right"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
quote:Op zondag 4 juni 2006 22:42 schreef MUUS het volgende:
[..]
Je moet die nummers van die website hebben, maar die is niet helemaal tof meer, geloof ik. In ieder geval bij mij niet.
Probeer dit nummer eens:Ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nahjah, kep hem ooit al eens uitgespeeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 juni 2006 22:43 schreef Mastertje het volgende:
[..]
Ook nietNahjah, kep hem ooit al eens uitgespeeld
Heb je alle nummers die op die website staan al geprobeerd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Achter het matras. Tussen muur en matras in gefrommeld, zeg maar.quote:Oi!
quote:Op zondag 4 juni 2006 22:48 schreef Mastertje het volgende:
[..]-EDIT-SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukt![]()
Wot? het is een 4 cijferige codequote:Op zondag 4 juni 2006 22:48 schreef MUUS het volgende:
[..]
Heb je alle nummers die op die website staan al geprobeerd?
Mja, dat bedoel ik dus, die site klopt niet meer ofzo.quote:
Ik ook!quote:Op zondag 4 juni 2006 22:40 schreef Mastertje het volgende:
Hmmm waarom krijg ik nu "the numbers are not right"
En let eens goed op dat mannetje?quote:Op zondag 4 juni 2006 22:53 schreef El_Bartos het volgende:
Waar typ je die nummers in
Ik kreeg net een filmpje te zien van een mannetje dat luchtgitaar aan het spelen was.
quote:Op zondag 4 juni 2006 22:53 schreef El_Bartos het volgende:
Waar typ je die nummers in
Ik kreeg net een filmpje te zien van een mannetje dat luchtgitaar aan het spelen was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij wijst naar een punt op de muur, maar wanneer ik er op klik stopt het filmpje en zit ik terug in de kamerquote:
quote:Op zondag 4 juni 2006 23:15 schreef Guilin het volgende:
Waar zitten jullie allemaal, ik heb het idee dat ik nog één item mis.Het ijzeren staafje heb je nog nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hoe kom ik daar aan?quote:Op maandag 5 juni 2006 00:14 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
Het ijzeren staafje heb je nog nodig.
En dat is één van de kutste plekken om te komen.quote:Op maandag 5 juni 2006 00:28 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
Onder de matras aan het hoofdeinde van het bed.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oi!
OMFG, gek! Bedankt!quote:Op maandag 5 juni 2006 00:28 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
Onder de matras aan het hoofdeinde van het bed.![]()
Vaagjes.... ik heb enorm veel van dit soort spellen gespeeld.quote:Op maandag 5 juni 2006 00:43 schreef SolidasRock het volgende:
Voor de mensen die het niet kunnen vinden http://www.fasco-csc.com/works/crimson/crimson_e.php
Ik ga het ook nog een keertje spelen, is al lang geleden voor mij.
Edit: dit is trouwens een andere dan ik dacht, de andere was met een aquarium en een klok op de muur enzo, herkent iemand dit?
Er was idd een computer in die kamer, dat van temperatuur kan ik me niet herineren? Wel dat een tafel stond, een stellagekast met daarin aquarium, een bankstel, een computertafel met daaronder een stopcontact, een klok.quote:Op maandag 5 juni 2006 00:45 schreef MUUS het volgende:
[..]
Vaagjes.... ik heb enorm veel van dit soort spellen gespeeld.
Iets met een computer en temperaturen in die kamer? Is dat dezelfde als die jij bedoelt?
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-06-2006 00:54:10 ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |