dat zeg ik netquote:Op zondag 4 juni 2006 20:06 schreef MrCrowley het volgende:
Weet je wat nog irritanter is ? Wanneer je Martijn heet![]()
of gewoon toegeven dat jij het bentquote:Op zondag 4 juni 2006 20:07 schreef Koewam het volgende:
Ik vind dit dus echt niet kunnen eh...dalijk googlet iemand op mijn naam of zo
tering
Dus toch?quote:alhoewel de kans om pedosexueel te worden je in je eigen handen hebt
iets in eigen handen hebbenquote:Op zondag 4 juni 2006 20:27 schreef r_one het volgende:
En dan die reactie van ene Wan:
[..]
Dus toch?![]()
Kunnen we die vent niet alvast de Nobelprijs voor geneeskunde toekennen? Hij beschikt schijnbaar over de kennis dit mondiale probleem op te lossen![]()
![]()
![]()
![]()
Zeg niet generaliseren he, zij hadden gewild dat hun vader een neger was met een grote lulquote:Op zondag 4 juni 2006 20:34 schreef -Wolf- het volgende:
Nou, ok jongens! Het is leuk geweest! Laten we nu eens ophouden met die smerige kinderverkrachtertjes te plagen. Ik bedoel, het zijn ook maar mensen hoor. Dat ze zich nou legaal aan minderjarige sletjes willen kunnen vergrijpen, daar heeft iedereen toch wel eens last van. Zij kunnen er ook niets aan doen dat ze misbruikt zijn in hun jeugd (Aan hun logo te zien door een neger).
Kappen nou, ja?
Ik ookquote:Op zondag 4 juni 2006 20:05 schreef Klonk het volgende:
zeuren over je bijnaam, ik heet in het echt Martijn
Zeg laten we het wel even een "Sirieus" onderwerp houden he.quote:Op zondag 4 juni 2006 20:38 schreef existenz het volgende:
Zeg niet generaliseren he, zij hadden gewild dat hun vader een neger was met een grote lul![]()
Dat helpt mijn situatie niet echt, wat nou als ik wil soliciteren bij een kinderopvang?quote:
omg heb je dat biermeisje als avaterquote:Op zondag 4 juni 2006 20:27 schreef r_one het volgende:
En dan die reactie van ene Wan:
[..]
Dus toch?![]()
Kunnen we die vent niet alvast de Nobelprijs voor geneeskunde toekennen? Hij beschikt schijnbaar over de kennis dit mondiale probleem op te lossen![]()
![]()
![]()
![]()
Geef maar aan mijquote:Op zondag 4 juni 2006 20:47 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik zat chips te eten.. en tegelijkertijd te lezen op die site.. en nu.. nu.. heb ik geen honger meer.
Ik kom allemaal vieze woorden tegen zoals kontneuken, een gladde anus ofzoiets, en weet ik veel wat, wat een kutsite om bij te eten!
Ik berg mijn chips maar weer op denk ik.![]()
Ik wou zeggen, haal je eigen chips lamme flikker. Tot ik in je fobo keek, en zag, ik zag dat je een vrouw was.quote:
Biermeisjequote:Op zondag 4 juni 2006 20:52 schreef Chrrris het volgende:
[..]
omg heb je dat biermeisje als avater![]()
![]()
Ze moest eens weten wat die foto teweeg bracht
Wat is dat nu weer voor kutopmerking? Dat gastje is 16 en dan zegt die pisvlek zoiets.quote:De kans zit daar wel dik in
jaquote:Op zondag 4 juni 2006 20:55 schreef r_one het volgende:
[..]
Biermeisje![]()
Maarruh ... heb ik wat gemist?![]()
dankjewelquote:Op zondag 4 juni 2006 20:55 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ik wou zeggen, haal je eigen chips lamme flikker. Tot ik in je fobo keek, en zag, ik zag dat je een vrouw was.
* Diemietuhriej chips geeft.
Neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |