quote:Ik houd deze beweging al een tijd in de gaten en het is ongelooflijk wat deze groep tracht te bereiken. Als voormalig slachtoffer (op 15 jarige leeftijd) van een nog steeds actieve pedofiel, zit het mij al een lange tijd dwars en ervaar ik het als uitermate kwetsend dat een stel gestoorde mensen de naam MARTIJN gekozen hebben om hun vunzige en strafbare activiteiten uit te dragen.
Hierbij roep ik dan ook alle MARTIJNS op om protest aan te tekenen tegen het misbruik van onze naam (ook protest van niet Martijnen is welkom)
Je kunt dit initiatief ondersteunen door een mailtje te sturen aan
bevrijdmartijn@hotmail.com
Breezah wordt verboden, ieder kind van onder de 16 een kuisheidsgordel, en er moet ook een derde kamer komen..quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:44 schreef Bigs het volgende:
Goed.. wat worden de punten op het actieplan?
je bent nu verdoemd in de brandende eeuwigheid met je naam. net zoals ben, maar dan vele malen negatiever!quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:12 schreef mrkanarie het volgende:
Ik heet ook Martijn, zit er geen copyright op onze naam?
of Mart(in)quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je bent nu verdoemd in de brandende eeuwigheid met je naam. net zoals ben, maar dan vele malen negatiever!
mischien kan je je naam veranderen in martina?
that's the spirit.quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:21 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
of Mart(in)Nee ik ben trots op mijn naam en laat mij niet zomaar op de kop zitten door een paar van die paupers.
![]()
my two cents...quote:Op woensdag 31 mei 2006 09:29 schreef Netsplitter het volgende:
Ik heet dan geen Martijn maar steun het toch...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |