In ieder geval. Mijnheer Ewbank is voor mij een groot voorbeeld. Als je kijkt naar de liedjes die hij geschreven heeft, de manier waarop hij produceert en vooral hoe zijn nummers gearrangeerd zijn, dan kan je niet anders dan erkennen dat hij echt een pareltje is in de nederlandse muziekindustrie...
Iemand die deze mening deelt?
SERIEUZE REACTIES AUB.
quote:Nou begin ik te twijfelen, ben je sarcastisch of echt zo triest?
Op zondag 16 december 2001 13:47 schreef Marble het volgende:
Heeft ie ook het duet van Marco en Sita geschreven? Zoja dan ben ik ook fan
In 1995 heb ik nog een aantal keer contact met hem gehad. Ik schreef in die tijd veel liedteksten die ik o.a. naar hem had opgestuurd. Hoewel hij beloofde ze te bekijken heb ik ook na lang zeuren niks meer gehoord. Alle teksten heb ik overigens vast laten leggen dus ik hoop nog een keer dat ik een tekst tegenkom op een Borsato album. En dan binnenlopen natuurlijk
Je hebt contact met hem gehad, en meneer Tim, je moeder heeft hem lesgegeven? Ik ben jaloers. Ik wil zo graag contact met die gast om van gedachten te wisselen of voor hem te werken ofzo,. echt serieus. Ik heb het idee dat ik van hem kan leren man.....
( Joe Gain is even afwezig wegens acute jaloezieaanvallen, hij zal zo wederkeren)
Ik ben FUCKING jaloers. Die gast woont op nog geen 200 meter bij mij vandaan, maar ik kijk teveel tegen hem op om gewoon normaal tegen hem te doen,.echt een groupie ben ik wat dat betreft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |