Gewoon de hele map op je SD kaartje zetten en klaar is kees...quote:Op zondag 4 juni 2006 19:38 schreef Hugster het volgende:
TF jij toevallig ervaring met het activeren van extra (gedownloade) kaarten op een Tomtom One / Go?
[afbeelding]
Zo werkte dat bij mij ook prima op de pda met ene gedownloade tomtom. Maar onze One met een legale benelux kaart blijft steeds zeggen dat de kaart nog geactiveerd moet worden en geeft dan een code.quote:Op zondag 4 juni 2006 19:42 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Gewoon de hele map op je SD kaartje zetten en klaar is kees...
Zo heb ik laatst voor m'n ma heel west europa er op gezet![]()
Zo werkt dat volgends mij met alle niet geheel legale kaarten
Oh dat systeem ken ik nietquote:Op zondag 4 juni 2006 19:45 schreef Hugster het volgende:
[..]
Zo werkte dat bij mij ook prima op de pda met ene gedownloade tomtom. Maar onze One met een legale benelux kaart blijft steeds zeggen dat de kaart nog geactiveerd moet worden en geeft dan een code.
Dit heb ik al bij een aantal kaartversies geprobeerd
volgens mij heb je dan ook een gekraakte versie van tomtom zelf nodigquote:Op zondag 4 juni 2006 19:45 schreef Hugster het volgende:
[..]
Zo werkte dat bij mij ook prima op de pda met ene gedownloade tomtom. Maar onze One met een legale benelux kaart blijft steeds zeggen dat de kaart nog geactiveerd moet worden en geeft dan een code.
Dit heb ik al bij een aantal kaartversies geprobeerd
Okay ga ik dat even proberenquote:Op zondag 4 juni 2006 19:48 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
volgens mij heb je dan ook een gekraakte versie van tomtom zelf nodig![]()
fuck das waar ook, mn ouders hadden dit weekend een blind schaap over de vloer, ben vergeten de foto's te uppenquote:
Klopt. Maar hij was het zelf, in al zn domheidquote:Op zondag 4 juni 2006 20:04 schreef ijsmeis het volgende:
Hey Alex, je gaf trouwens heul geen antwoord op de klik-vraag btw
Jaquote:
nog een paar weekjes tot de opel-forum-meetquote:Op zondag 4 juni 2006 20:09 schreef Fugie het volgende:
op dat opel-forum zon topic, waar werken jullie. Dus ik zo lezen, allemaal arbeiders bij autobedrijven en dat soort laagopgeleide dingen
jippiequote:Op zondag 4 juni 2006 20:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nog een paar weekjes tot de opel-forum-meet
Wat een klikspaanquote:Op zondag 4 juni 2006 20:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Klopt. Maar hij was het zelf, in al zn domheid
Wat dan wat dan wat danquote:Ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |