Daarom zegt die man:quote:Op zondag 4 juni 2006 16:44 schreef Ceylon89 het volgende:
Uhm, verkenningsfase Mr. Bean? Libertariers zijn triest. Zelfs de pedofielen kunnen zich politiek organiseren, zij kunnen slechts over internet blaten dat onze vrijheden stuk voor stuk afgepakt worden.
quote:Wijd je energieën aan het vinden van effectievere manieren om anderen tot de libertarische filosofie te brengen. Er zijn te weinig overtuigende libertariërs, en één van hen worden is een veel nobelere ambitie dan zien hoeveel harten en geesten je kunt afsluiten.
Als je het artikel gelezen had, had je begrepen dat "zelfzuchtigheid" niet voor alle mensen hetzelfde betekent en daarmee een controversieel woord is. Net als "Fuck the state!" in de introductie van het artikel.quote:Op zondag 4 juni 2006 17:41 schreef HenriOsewoudt het volgende:
"Zelfzuchtigheid is goed"
Dat klopt, een diersoort die niet zelfzuchtig is sterft uit. Dat betekent geenszins dat je niet een morele plicht zou hebben om hulpbehoevende mensen te helpen. Het betekent al helemaal niet dat er geen hulpbehoevenden zouden worden geholpen in een libertarische samenleving. Integendeel, want ook het helpen van mensen kan worden uitgelegd als een vorm van zelfzuchtigheid. Immers, als ik mensen help neemt de kans toe dat ik later ook geholpen word als ik het zelf nodig heb. Pas echt laakbaar zelfzuchtig is het als je de morele plicht om mensen goed te helpen afkoopt door een hoge belasting te betalen en vervolgens je handen in onschuld wast als die hulp inadequaat geboden wordt, zoals in de huidige samenleving het geval is.
Nee, allen op hersenloze politiek correcte zeveraars en crypto- en echte communisten.quote:Op zondag 4 juni 2006 16:25 schreef MrBean het volgende:
Pietverdriet scheldt op alles wat links is
Link?quote:en brult dingen als "Ga werken, student".
Met zoveel fantasie verbaasd me dat nietquote:En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Geen zin om je de link te geven, maar je hebt het wel gezegd.quote:Op zondag 4 juni 2006 19:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, allen op hersenloze politiek correcte zeveraars en crypto- en echte communisten.
[..]
Link?
Jaja, zoals de SP, Groenlinks en de PvdA.quote:Met zoveel fantasie verbaasd me dat niet
Je gaat er aan voorbij dat ik mensen uit de extreem linkse hoek vooral confronteer met hun volledige disrespect voor mensenrechten en hun revisionisme daar waar het de misdaden van hun ideologie aangaat die zelfs die van de Nazi´s doen verbleken
Je hebt hem niet, omdat ik dat nooit gezegt heb.quote:Op zondag 4 juni 2006 20:21 schreef MrBean het volgende:
[..]
Geen zin om je de link te geven, maar je hebt het wel gezegd.
[..]
quote:Jaja, zoals de SP, Groenlinks en de PvdA.
quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:08 schreef Pietverdriet het volgende:
TS is gewoon een verwend nest en zijn ouders beginnen te laat met opvoeden.
Niet dat ik het niet met je eens ben of zo.quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:21 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat is er zo erg aan dat je als student een beetje werkt? Leer je van dat je moet werken.
Daar staat niet wat je zei dat ik schreef.: "Ga werken, student"quote:Op zondag 4 juni 2006 20:25 schreef MrBean het volgende:
[..]
[..]
Niet dat ik het niet met je eens ben of zo.
Och, ik vat het gewoon samen.quote:Op zondag 4 juni 2006 20:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Daar staat niet wat je zei dat ik schreef.: "Ga werken, student"
Dus je geeft toe dat het onzin is.quote:
Daartoe valt me deze quote inquote:Op zondag 4 juni 2006 21:14 schreef Carl_Romme het volgende:
Uit oprechte interesse; is Pietverdriet in een ver verleden zelf ooit links geweest?
Je heet niet voor niets Evil_Jur, toch?quote:Op zondag 4 juni 2006 21:30 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik ben nooit links geweest, is dat erg?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |