quote:
2 Josti's tegen elkaar hè, altijd leuk.quote:Op zondag 4 juni 2006 15:48 schreef JDude het volgende:
En ohja, Maikuuul heeft bij voorbaat al gewonnen.
niet echt, ik ben namelijk zeer bekend met het fenomeen kewltalk, ik heb daar wat te lang op pvp shards gespeeld in ultima onlinequote:Op zondag 4 juni 2006 15:48 schreef JDude het volgende:
En ohja, Maikuuul heeft bij voorbaat al gewonnen.
en ik nog wel liev doen in je fotoboekje,quote:
quote:Op zondag 4 juni 2006 15:49 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
niet echt, ik ben namelijk zeer bekend met het fenomeen kewltalk, ik heb daar wat te lang op pvp shards gespeeld in ultima online
er is geen kewlwoord wat ik niet ken (jammer genoeg)
en ik ben BG. een homo.
Check de jouwequote:Op zondag 4 juni 2006 15:50 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
en ik nog wel liev doen in je fotoboekje,gemenerd.
Dat ook.quote:Op zondag 4 juni 2006 15:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
2 Josti's tegen elkaar hè, altijd leuk.
ik vind mezelf niet heel wat, en daar heb ik veel meer medestanders in dan maikuuul.quote:Op zondag 4 juni 2006 15:52 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat ook.
Alleen wéét Maikuuul zelf ook dat 'ie een josti is en buit 'ie het op een slimme manier uit, waardoor we 'm toch tot een van de beroemdere Fok!kers mogen rekenen.
BG vindt zichzelf heel wat, maar ik geloof niet dat hij daarin veel medestanders heeft.
Mooi verwoordquote:Op zondag 4 juni 2006 15:52 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat ook.
Alleen wéét Maikuuul zelf ook dat 'ie een josti is en buit 'ie het op een slimme manier uit, waardoor we 'm toch tot een van de beroemdere Fok!kers mogen rekenen.
BG vindt zichzelf heel wat, maar ik geloof niet dat hij daarin veel medestanders heeft.
Is dit een TS-bash topic?quote:Op zondag 4 juni 2006 15:54 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Waarom zijn alle topics van Baaj het altijd netniet?
?quote:Op zondag 4 juni 2006 15:54 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Waarom zijn alle topics van Baaj het altijd netniet?
quote:
blijf van mn mutssmiley, keil ftl ventjuquote:
Daarvoor is het potentiële deelnemersveld in dit land al te ver uitgedund.quote:Op zondag 4 juni 2006 15:57 schreef HuHu het volgende:
Een battle waarbij iedereen gewoon normaal Nederlands spreekt, dát zou pas wat zijn.
jammer genoeg wel, daarom moet ik ook maar overgaan tot de nieuwe tijds midellenquote:Op zondag 4 juni 2006 15:59 schreef JDude het volgende:
[..]
Daarvoor is het potentiële deelnemersveld in dit land al te ver uitgedund.
sterf fokusert!quote:Op zondag 4 juni 2006 16:04 schreef skiczukie het volgende:
Pleur eens op.
quote:Op zondag 4 juni 2006 16:05 schreef Repeat het volgende:
het is "bij dezen"
nou...geen id maar het was origineler dan baaiguardian, kustwachter jeweettochquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |