En ben je er zelf al uit?quote:Op zondag 4 juni 2006 14:12 schreef HalloDaar het volgende:
Ik heb hier toch een leuk spelletje, je moet ontsnappen. Maar hoe?
Ik heb nu een briefje met cijfers, een sleutel, 2 blauwe driehoeken, 2 groene driehoeken, 2 rode driehoeken, 1 gele driehoek en een kleine vogel.
http://www.atticescape.com/atticescape.swf
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 juni 2006 16:02 schreef lienelien het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 juni 2006 16:06 schreef lienelien het volgende:
[..]ik had 2 4 2 4 3 1 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Ja ... nu dezequote:Op zondag 4 juni 2006 15:55 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
http://www.fasco-csc.com/index_e.php !!!!!
Laten we de White Room doen, daar ben ik al een eindje op weg.quote:
Ik ben er mee gestopt ..... ik kwam echt niet meer verder dan level 19 .... 'Dead End'quote:Op zondag 4 juni 2006 16:10 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Hé Superworm, hoe staat het eigenlijk met die Mr. Logic's Hidden Riddles?
Ok ... eens even kijken daarquote:Op zondag 4 juni 2006 16:10 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Laten we de White Room doen, daar ben ik al een eindje op weg.
Moet nog 1 schroef bij die crimson..quote:Op zondag 4 juni 2006 16:10 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Laten we de White Room doen, daar ben ik al een eindje op weg.
quote:Op zondag 4 juni 2006 16:21 schreef Repeat het volgende:
Ik heb nog 1 rode nodig
Wie kan even spoileren waar die rode te vinden zijn ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een sinaasappel is een heel slecht fallussymbool.
quote:Op zondag 4 juni 2006 16:24 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
die heb ik alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Idd .... 'k heb een hoop items, waarvan ik niet eens weet wat ik ermee moet.quote:Op zondag 4 juni 2006 16:29 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Aargh de White Chamber is frustrerend.
Achter die 'muur' waar je de sleutel en iron dinges voor nodig hebt om open te maken.quote:Op zondag 4 juni 2006 16:30 schreef Repeat het volgende:
hoe werkt dat stapelen van die driehoekjes? Waar moet ik ze precies stapelen?
Je kunt ook het topic even doorlezen, alles staat hier al.quote:Op zondag 4 juni 2006 16:30 schreef Repeat het volgende:
hoe werkt dat stapelen van die driehoekjes? Waar moet ik ze precies stapelen?
quote:Op zondag 4 juni 2006 16:32 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Idd .... 'k heb een hoop items, waarvan ik niet eens weet wat ik ermee moet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een sinaasappel is een heel slecht fallussymbool.
quote:Op zondag 4 juni 2006 16:36 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Achter die 'muur' waar je de sleutel en iron dinges voor nodig hebt om open te maken.
quote:Op zondag 4 juni 2006 16:37 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]Ik heb 1 memory chip (gele) en een hoop blokjes. Het kastje aan de muur heb ik open, er zitten 2 knoppen in. Verder heb ik nog een papiertje met morsecode (of zoiets) en wat gereedschap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F.K.A. SuperwormJim
quote:Op zondag 4 juni 2006 16:43 schreef Repeat het volgende:Dat werkt welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
F.K.A. SuperwormJim
quote:Op zondag 4 juni 2006 16:37 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]Ik kan de blauwe niet ivnden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, die met de ballen in de bek.
quote:
quote:
quote:Op zondag 4 juni 2006 16:48 schreef Repeat het volgende:
[..]Dan zou ik het alfabet nog maar eens nagaan ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F.K.A. SuperwormJim
quote:Op zondag 4 juni 2006 16:49 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dan zou ik het alfabet nog maar eens nagaan ...
Het lijkt of je een morsecode in moet vullen bij het kastje op de muur.quote:Op zondag 4 juni 2006 16:51 schreef Zebbie het volgende:
De vorige heb ik uitgespeeld, ik ben nu met de witte kamer bezig. Zit aardig vast
quote:Op zondag 4 juni 2006 16:54 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Het lijkt of je een morsecode in moet vullen bij het kastje op de muur.
Maar welke?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat ik hier nog serieus mee bezig ben.
If you're freaky and you know it
just clap your hands and show it
klopt. kort was rood en lang was blauw of zoiets.quote:Op zondag 4 juni 2006 16:54 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Het lijkt of je een morsecode in moet vullen bij het kastje op de muur.
Maar welke?
quote:Op zondag 4 juni 2006 17:00 schreef Honey_ het volgende:
[..]Ik heb maar een half papiertje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat ik hier nog serieus mee bezig ben.
Er ging bij jou een lampje branden?quote:Op zondag 4 juni 2006 17:06 schreef SuperwormJim het volgende:
Zo.....het licht van de motor is aan ....
Ja .... maar nu kom ik nog niet verder ..... spiegeltje opgehangen, maar verder kom ik nietquote:Op zondag 4 juni 2006 17:07 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Er ging bij jou een lampje branden?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you're freaky and you know it
just clap your hands and show it
Ik vind die rode chip nergens....quote:Op zondag 4 juni 2006 17:10 schreef Zebbie het volgende:
Ik heb nou het hele papiertje, en ook die remote controler (volgens mij) helemaal in elkaar gezet. Ik heb 3 van die gekleurde chips er in gestopt, en een van die paarse blokjes.
Hoe krijg je die lamp van die motor aan het branden?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe gaat dat licht aan
Ik ben mezelf in principe, dus ben ik in feite mij.
Webicon max 100kB, geen 260kB
quote:Op zondag 4 juni 2006 17:14 schreef Zebbie het volgende:
[..]Heb je de lamp gemonteerd? Volgens mij gewoon een kwestie van de sleutel gebruiken ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe gaat dat licht aanF.K.A. SuperwormJim
Ik heb zo'n vaag geel stuk op de voorkant gezet, maar nog geen lamp gevonden.quote:Op zondag 4 juni 2006 17:16 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Heb je de lamp gemonteerd? Volgens mij gewoon een kwestie van de sleutel gebruiken ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben mezelf in principe, dus ben ik in feite mij.
Een paars blokje?quote:Op zondag 4 juni 2006 17:10 schreef Zebbie het volgende:
Ik heb nou het hele papiertje, en ook die remote controler (volgens mij) helemaal in elkaar gezet. Ik heb 3 van die gekleurde chips er in gestopt, en een van die paarse blokjes.
Hoe krijg je die lamp van die motor aan het branden?
Nee, ik vergiste me, volgens mij was het die grijze die er altijd al in zat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben mezelf in principe, dus ben ik in feite mij.
quote:Op zondag 4 juni 2006 17:31 schreef Honey_ het volgende:
Wat moet je in dat kleine vierkante gaatje bij de blauwe deur doen?![]()
Ik denk iets om die spiegel mee op te hangen
quote:Op zondag 4 juni 2006 17:30 schreef SuperwormJim het volgende:
Motor gestart, met paarse chip deur geopend ..... nu moet ik nog die paarse blokjes in de juiste volgorde inplakken ....
Daar heb ik een hele tijd op zitten proberen tot ie op goed gelukt een letter pakte, als je daar de moeite niet voor wilt nemen:quote:
quote:Op zondag 4 juni 2006 17:38 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Daar heb ik een hele tijd op zitten proberen tot ie op goed gelukt een letter pakte, als je daar de moeite niet voor wilt nemen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, die met de ballen in de bek.
Volgens mij op het randje boven die garagedeur.quote:Op zondag 4 juni 2006 17:45 schreef Honey_ het volgende:
psst, waar vind je dat ding om de spiegel mee op te hangen?![]()
dies kut, want je moet sommige dingen wel in een bepaalde volgorde doen.quote:Op zondag 4 juni 2006 17:45 schreef Biancavia het volgende:
Nou ga ik de viridian room doen.
http://www.fasco-csc.com/works/viridian/index_e.php
Ik snap er niets van.quote:Op zondag 4 juni 2006 18:01 schreef PsyCha het volgende:
[..]
dies kut, want je moet sommige dingen wel in een bepaalde volgorde doen.
quote:Op zondag 4 juni 2006 18:01 schreef Biancavia het volgende:
Goed, ik heb in viridian room nu een leeg cd hoesje, vijf chinese tekens, ik heb een wierookstokje aangestoken, ik heb twee foto's en 1 fotolijstje, zwarte haren, een blikje en een leeg potje.
En nou weet ik het niet meer.
quote:Op zondag 4 juni 2006 18:12 schreef PsyCha het volgende:
[..]Ja, ik had al een wierookstokje aangestoken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 juni 2006 18:13 schreef PsyCha het volgende:Allemaal gevonden. Denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 juni 2006 18:13 schreef Biancavia het volgende:
En is het de bedoeling dat verotte vlees uit de koelkast op een of andere manier mee te nemen?
En wat is er met die slaapkamer waar je alleen door het sleutelgat in kan gleuren?
En waar is het sleuteltje van dat (dag)boek?
quote:Op zondag 4 juni 2006 18:19 schreef PsyCha het volgende:
[..]Hmm....daar ligt bij helemaal niets ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F.K.A. SuperwormJim
Volgens mij is dat niet echt van belang. Als je maar lang genoeg doorbladert.quote:Op zondag 4 juni 2006 18:20 schreef PsyCha het volgende:
godver, moet ik opnieuw beginnen. Had het in het japans en dan kan ik niks in dat dagboek lezen.
Sleuteltje ligt echt bij het skelet.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |