Welk nummer van wie?quote:I'm going from Alto Cedro to Marcané
Then from Cueto, I'm going to Mayarí.
The love I have for you, I cannot deny
My mouth is watering, I just can't help myself.
When Juanica andsifted sand together on the beach
How her bottom shook andwas aroused.
Clean the dry sugar cane leaves from the path
So I can get to that trunk, I want to sit down.
I'm going from Alto Cedro to Marcané
Then from Cueto, I'm going to Mayarí.
quote:
quote:And a crowd of young boys they're fooling around in the corner
Drunk and dressed in their best brown baggies and their platform soles
Woohoo!quote:Op zondag 4 juni 2006 17:20 schreef belsen het volgende:
* NU ONLINE:
De nieuwe openingspost & de nieuwe stand...
[afbeelding]
En is er iemand die deze maand misschien wil tellen?
Mailen naar onderstaand adres...
Natuurlijkquote:Op zondag 4 juni 2006 17:21 schreef bartrid het volgende:
dire straits - sultans of swing
quote:Op zondag 4 juni 2006 17:22 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Woohoo!![]()
btw, waarom sta ik er niet bij?
32 punten jouw kant op.quote:
Wat ben je aan 't tellen?quote:Op zondag 4 juni 2006 17:39 schreef jerver73 het volgende:
ik ben aan het tellen belsen
quote:Op zondag 4 juni 2006 17:20 schreef belsen het volgende:
* NU ONLINE:
De nieuwe openingspost & de nieuwe stand...
[afbeelding]
En is er iemand die deze maand misschien wil tellen?
Mailen naar onderstaand adres...
Vanaf nu tot het einde van de maand, zeg maar.quote:
zonder vraagteken. tong80 +1quote:
correct .. ik denk ik hou het bijquote:Op zondag 4 juni 2006 17:57 schreef belsen het volgende:
[..]
Vanaf nu tot het einde van de maand, zeg maar.
Dus je hebt toch nog toe de punten in dit topic geteld?quote:
Ha die ranjaquote:Op zondag 4 juni 2006 18:12 schreef ranja het volgende:
Ha Glo, de Alamo Race Track heeft niks gedaan om mijn vooroordeel over Excelsior te ontkrachten, integendeel zelfs.
echt enorm gemailed...quote:Op zondag 4 juni 2006 18:04 schreef belsen het volgende:
[..]
Dus je hebt toch nog toe de punten in dit topic geteld?
Mail me dan even, dan kan ik je bereiken...
ik had Up Evil aanstaan als inspiratiequote:Op zondag 4 juni 2006 18:47 schreef Captain_Redbeard het volgende:
M'n lieve front242 tijdens het avondeten gevraagd![]()
Even nog even mijn ongevraagde mening over Alamo Race Track: ik heb ze ooit live gezien (samen met SallySkunk en zZz), maar afgezien van een okay cover van New Orders Blue Monday vond ik er ook maar weinig aan. Dan waren de twee andere bands stukken interessanter.quote:Op zondag 4 juni 2006 18:18 schreef GLO het volgende:
[..]
Ha die ranjaDat verbaast me niks, want ART is een gitaarband en ongetwijfeld saai in jouw ogen. Kwestie van smaak. Maar wat ik bedoelde was dat Excelsior allang niet meer staat voor 1 soort muziek, dus dat je ze (het label dus, of Excelsior-artiesten i.h.a.) niet zou moeten beoordelen op het feit dat jij niet van 'saaie gitaarpop' houdt. Vandaar dat ik die voorbeelden (zZz, Spinvis, El Pino, Lefties Soul Connection, Solo) ook noemde. Die vind je dan misschien óók niet te pruimen, maar van het maken van saaie gitaarpop kun je die niet betichten.
Ik heb afgelopen week Re:Boot live nog opgezetquote:
omdat je in het buitenland zit?quote:Op zondag 4 juni 2006 19:33 schreef bartrid het volgende:
waarom doet de talpa stream het nou niet?
hij heeft het tot vorige week altijd gedaan, maar nu krijg ik een of andere prompt voor een licentie dus ik denk dat ze daar inderdaad wat aan veranderd hebbenquote:
Anonieme Nederlandse proxy ?quote:Op zondag 4 juni 2006 19:39 schreef bartrid het volgende:
[..]
hij heeft het tot vorige week altijd gedaan, maar nu krijg ik een of andere prompt voor een licentie dus ik denk dat ze daar inderdaad wat aan veranderd hebben
helaas, dat helpt niet, ik krijg nog steeds een licence prompt, maar bedankt voor het meedenkenquote:
dan weet ik 't ook niet. hier doet ie 't wel. en met een hogere snelheid dan m'n verbinding eigenlijk isquote:Op zondag 4 juni 2006 19:54 schreef bartrid het volgende:
[..]
helaas, dat helpt niet, ik krijg nog steeds een licence prompt, maar bedankt voor het meedenken
En hoe was Pinkpop vandaag?quote:
Leuk hoor..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |