Ik zei nog:
quote:
Niet gelijk weer gaan stressen dames.
![]()
Lishe, sorry.
![]()
Het mannetje en ik hebben gezellig samen met mijn moeder en Léon zitten gourmetten vanavond, dus zit nu pas achter de laptop. Al met al een geslaagde dag.
![]()
Controle was goed, volgende week weer en dan ook ctg erbij. Ik had een Belgische dame dit keer en dat ging van 'allée!'. Bloeddruk was mooi stabiel gebleven, dat blijft elke keer weer een opluchting. Dat was ook de enige reden die ik kon verzinnen waarom ze me zouden kunnen houden. Maar ik ga gewoon lekker overmorgen de verjaardag van onze oudste thuis vieren en ik maak me op voor een bevalling dit weekend.
![]()
Hoorde dat het zondag volle maan is, dus ik denk dat ik me daar maar eens op in ga stellen.
LadyS, dat van de controle over het litteken tijdens de bevalling hebben ze mij ook verteld. Zij zijn nóg alerter dan bij een normale bevalling en letten erop dat er niet teveel geweld op komt. Zo strippen ze bijv. dus niet van tevoren, dan kan het ineens te heftig gaan. En ze willen juist dat het lijf rustig meegaat in de weëen. Mochten de weëen op een bepaald moment toch teruglopen of zelfs stoppen dan willen ze er wel een infuus tegen aan gooien. Dat kan dan weer geen kwaad.
Ik heb er nu al het vertrouwen in dat het goed gaat. Alle middelen zijn aanwezig, maar ik heb er vooral het vertrouwen in dat
ik het kan. Doordat ik weet wat er gaat gebeuren in het geval dat. Dat stemt mij gerust en ik hoop dat ik me daarmee genoeg vertrouwen heb in mijn lijf als het moment daar is.
Dus LadyS, ook jij kan het wel.