quote:Vehicle Type:
2-door coupe,
modified car
Price:
Unavailable
Fuel Mileage:
Unavailable
Drivetrain
Configuration:
Front Engine/RWD
Engine:
Turbocharged Inline-6
Displacement:
3065 cc
Horsepower:
1040 bhp @ 7950 rpm
Torque:
775 lb-ft @ 6900 rpm
Max RPM:
Unavailable
Transmission:
6-Speed Manual
Dan zet ik er een Rover in.quote:
En die dáárna maak jij, zeiksnorquote:Op zondag 4 juni 2006 02:03 schreef Alexxxxx het volgende:
Euhm..... "apart"
Mensen die niet durven te zeggen dat ze iets lelijk vindenquote:Op zondag 4 juni 2006 02:03 schreef Alexxxxx het volgende:
Euhm..... "apart"
hap hapquote:
Herman, vergeleken met jou bril is niets lelijk.quote:Op zondag 4 juni 2006 02:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mensen die niet durven te zeggen dat ze iets lelijk vinden
[afbeelding]
Je pest me. Ik ben niet zo goed in denkenquote:Op zondag 4 juni 2006 02:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wie denk je dat je voor je hebt
[afbeelding]
Het is jouw brilquote:Op zondag 4 juni 2006 02:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Herman, vergeleken met jou bril is niets lelijk.
Ieder z'n kwaliteiten.quote:Op zondag 4 juni 2006 02:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je pest me. Ik ben niet zo goed in denken
En nu in het Nederlands?quote:Op zondag 4 juni 2006 02:05 schreef Paladijn het volgende:
Maar wat omhoog met jou en die stalker Ijsmeis?
Ja, of niet.quote:Op zondag 4 juni 2006 02:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ieder z'n kwaliteiten.
[afbeelding]
Niet dat ik weetquote:
Wat de reden is dat die jongeman, als bijen naar de honing, achter jou aanhuppelde van PUB naar PTAquote:
Nee, jij zet een s achter je footerquote:Op zondag 4 juni 2006 02:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Niet dat ik weet
Ik open geen topics met domme spel-wedstrijdjes met in de OP spel- en vormfouten
[afbeelding]s
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |