quote:
Nee, je kan het alleen maar zien als je snel hebt gequotequote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:33 schreef zoalshetis het volgende:
ja klopt, ik pas gedurende een paar minuten konstant mijn berichten aan. dat kunnen mods toch zien?![]()
aanhalingstekens kwamen ook pas later.
pheeeeeewwwwww. ik edit me helemaal suf.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, je kan het alleen maar zien als je snel hebt gequote
Ja ik ook ik kan niet wachten tot jullie er geweest zijn.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
pheeeeeewwwwww. ik edit me helemaal suf.
hey maar stiekem ben ik net zo aan het voorpretten op het heerlijke eten in de librije als jullie. smikkel, smekkel. ik hoop op toffe recenties!
bluezz@fok.nl werkt volgens mij bij haar nog steeds.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:35 schreef Duderinnetje het volgende:
Bluezz, pssst, wat is je (nieuwe) mailadres?
Wat had je dan verwacht, dat men stond te springen? Voor hetzelfde geld had het niet door gegaan...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:03 schreef Martijn_77 het volgende:
Hartelijk dank dat jullie allemaal zo sportief gereageerd hebben
Ja, maar men moet ook wel begrijpen dat wij ook graag ook gegaan hadden maar dat dat op dit moment met het oog op de IVF behandeling niet te plannen is.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht, dat men stond te springen? Voor hetzelfde geld had het niet door gegaan...
Ik vind het in alle bescheidenheid best schandalig hoe je dit soort argumenten durft te gebruiken in de hoop daarmee het afzeggen goed te praten. Pleit niet voor je vind ik. Maar goed, jammer dat jullie niet mee gaan. Jullie missen een boel.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:10 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja, maar men moet ook wel begrijpen dat wij ook graag ook gegaan hadden maar dat dat op dit moment met het oog op de IVF behandeling niet te plannen is.
En deze keuze tussen mogelijk een kind of een keer uit eten is een hele makelijke.![]()
Wat mij alleen opvalt is dat sommige mensen hier gaan lopen bashen die je van te voren nooit in dit topic gezien.![]()
Ik begrijp dat mensen teluur gesteld zijn maar de reactie hadden wel wat socialer gekunnen. Maar dit is het laatste wat ik er over schrijf.![]()
Ik wens iedereen veel plezier volgende week
Zeg Bloesje, wat betekent P/Z achter 'slagroom' in dat lekkere pastarecept op die lekkere site van jou?quote:
Je kan het niet plannen maar jullie wisten wel al iets langer wanneer het allemaal zo ongeveer zou moeten gaan gebeuren. Dat je uiteraard voor de IVF kiest kan ik helemaal volgen, maar slimmer was ietsje eerder hier melden.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:10 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja, maar men moet ook wel begrijpen dat wij ook graag ook gegaan hadden maar dat dat op dit moment met het oog op de IVF behandeling niet te plannen is.
En deze keuze tussen mogelijk een kind of een keer uit eten is een hele makelijke.![]()
Welkom op Fok!quote:Wat mij alleen opvalt is dat sommige mensen hier gaan lopen bashen die je van te voren nooit in dit topic gezien.![]()
Ik denk dat men jullie afzegging een beetje tussen neus en lippen door vond komen en zo kort voor tijd bij zoiets afzeggen... Nou ja goed, 't is 'beurd...quote:Ik begrijp dat mensen teluur gesteld zijn maar de reactie hadden wel wat socialer gekunnen. Maar dit is het laatste wat ik er over schrijf.![]()
Ik wens iedereen veel plezier volgende week
PersoneelsZaken of Psychiatrisch Ziekenhuis natuurlijkquote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:14 schreef Duderinnetje het volgende:
Zeg Bloesje, wat betekent P/Z achter 'slagroom' in dat lekkere pastarecept op die lekkere site van jou?
Die site ontdek ik nu pas!!!
* QTPi woont in Noord Holland. In het mooie Nederhorst den Bergquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:21 schreef Bluezz het volgende:
QTPi, woon je een beetje in de buurt van Jon en Theresj?
quote:
NHquote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:51 schreef QTPi het volgende:
[..]
* QTPi woont in Noord Holland. In het mooie Nederhorst den Berg![]()
Het is voor mij een uurtje rijden naar Zwolle denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |