Ik las je recensie net van die Italiaan.quote:Op zondag 4 juni 2006 00:23 schreef Martijn_77 het volgende:
Ben vandaag al wel in Zwolle geweest maar heb de Librije nog niet gezien
Niks aan toe te voegen, op deze mooie zondag.quote:Op zondag 4 juni 2006 02:35 schreef Euc- het volgende:
Tjs, ik vind het Verdomde jammer dat ik niet mee kan, Potverdikkeme
Geen idee. Bel ze even, zou ik zeggen?quote:Op zondag 4 juni 2006 10:30 schreef Annemiek78 het volgende:
Zeg Golfer en Bluezz, jullie hebben het Campenille hotel al geboekt he?
Worden daar ook huisdieren toegelaten?
quote:Algemeen: Betaalde parkeergelegenheid, Restaurant, Huisdieren toegestaan, , Receptie 24 uur, Kranten, Terras, Rookvrije kamers, Kamers / voorzieningen voor minder validen, Familiekamers, Liften, Verwarming, Bagage-opslag, Ontbijt buffet
Ik zou een hond ook niet vier uur alleen in een hotelkamer achterlaten...quote:Op zondag 4 juni 2006 16:53 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zou em toch ff ergens anders onderbrengen hoor, straks jankt en piept ie het hele hotel bij elkaar
Duderinnetje,quote:Op zondag 4 juni 2006 14:19 schreef Duderinnetje het volgende:
Hoera, een TVP
Maar ik kan beter even het deelnemerslijstje neerplempen natuurlijk:
Golfer
Bluezz
Duderije
Martijn
Annemiek
Isabeau
TinyPet
Er is nog plek![]()
quote:Op zondag 4 juni 2006 21:42 schreef gimme.shelter het volgende:
[..]
Duderinnetje,
Ik heb donderdag net geregeld dat er 7 man komen in de keuken, dus als je meer mensen wil meenemen moet je dat wel ff snel regelen met de Librije, want er staat nu een reservering voor 14 juli voor 7 mensen!!
Mijn idee is ook om de loge uit logeren te sturen maar dat hangt ook van de beschikbare logeer adressen afquote:Op zondag 4 juni 2006 21:40 schreef gimme.shelter het volgende:
[..]
Ik zou een hond ook niet vier uur alleen in een hotelkamer achterlaten...
Dat doen wij de rest van de week waarschijnlijk ookquote:Op maandag 5 juni 2006 15:06 schreef zoalshetis het volgende:
ik zal ook aan jullie denken als ik met een tostie op de bank zit![]()
Gimme.shelter, wat was de naam van dat restaurant in Brussel nou?quote:Op maandag 5 juni 2006 14:54 schreef gimme.shelter het volgende:
Stond in het vorige topic: Villa Lorraine in Brusselquote:Op maandag 5 juni 2006 20:00 schreef NoSigar het volgende:
Gimme.shelter, wat was de naam van dat restaurant in Brussel nou?
voor de hond komt hoogst waarschijnlijk een ander logeer adres maar dat gaat zeker goed komenquote:Op maandag 5 juni 2006 14:54 schreef gimme.shelter het volgende:
Goed plan, hond van het ene ouderpaar naar het andere ouderpaar!!Moet wel lukken na het oplossen van de compuetrprobleempjes toch??
hoop btw dat jullie de 14e wel mooi weer hebben; het is zo lekker om te aperitieven en na te koffieenop het terras van De Librije!! Zal aan jullie denken die avond en ben heel benieuwd naar jullie ervaringen!
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:17 schreef TinyPet het volgende:
Sorry net verstuurd
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:17 schreef TinyPet het volgende:
Sorry net verstuurd
Kettingbrieven gaan hier meteen ongelezen in het archiefquote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:04 schreef Duderinnetje het volgende:
![]()
Ik heb hem aangevuld met een verhaaltje over mijzelf en naar jou gestuurd én aan Bluezz. Als Bloes nou hetzelfde doet... etc. Kettingbrief![]()
Oh dat doet me er aan denken staan ze in Lekker Eten? Die geef ik namelijk altijd traditioneel aan mijn vader voor kerst moet ik dus wel even gaan lezen dan.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:50 schreef zoalshetis het volgende:
het leukste lijkt me om net zoveel recenties te lezen als er mensen zijn gegaan.
Wij zullen zeker niet nalaten een impressie te geven in ons vaste recensie-topic:quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:50 schreef zoalshetis het volgende:
het leukste lijkt me om net zoveel recenties te lezen als er mensen zijn gegaan.
En dan posten Annemiek en ik onze visie in Uitgebreide Food recensies.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Wij zullen zeker niet nalaten een impressie te geven in ons vaste recensie-topic:
Bluezz' en golfer's Restaurant-recensies, #2
quote:Op maandag 5 juni 2006 14:54 schreef gimme.shelter het volgende:
Goed plan, hond van het ene ouderpaar naar het andere ouderpaar!!Moet wel lukken na het oplossen van de compuetrprobleempjes toch??
hoop btw dat jullie de 14e wel mooi weer hebben; het is zo lekker om te aperitieven en na te koffieenop het terras van De Librije!! Zal aan jullie denken die avond en ben heel benieuwd naar jullie ervaringen!
Erik van Loo wilt juist NIET met Cees Helder vergeleken worden, hij neemt zijn restaurant dan wel over, maar hij blijft gewoon zijn eigen ding doen. Ook Helder is dit met hem eens:quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:26 schreef Duderinnetje het volgende:
Of Erik van Loo een kans geven. Ben benieuwd hoe het onder zijn leiding zal gaan met Parkheuvel. In elk geval hoop ik van harte dat hij het interieur én de bediening aanpast. Het eerste heeft mij altijd weerhouden bij Parkheuvel te eten. Het straalt zo weinig uit dat ik steevast dacht: Parkheuvel komt nog wel een keer. Kritiek op de bediening (hautain, dwingend) heb ik louter van horen zeggen. En zoiets kan verkeren natuurlijk.
Wel jammer dat ik door mijn laconieke houding nu nooit Helder heb gegeten
Ben benieuwd hoe De Librije zal zijn!
quote:Helder zal voorlopig stand by blijven om zijn opvolger daar waar nodig van adviezen te voorzien. In het AD geeft hij alvast een advies prijs: ,,Mensen gaan Erik ongetwijfeld met mij vergelijken. Hij moet zichzelf blijven en in zijn eigen kunnen blijven geloven.”
Maar je hebt toevallig geen kristallen bol zo dat je het weer dan kunt zien?quote:
Nee tuurlijk wil hij dat niet. Zou ook niet goed zijn.quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:07 schreef Euc- het volgende:
[..]
Erik van Loo wilt juist NIET met Cees Helder vergeleken worden, hij neemt zijn restaurant dan wel over, maar hij blijft gewoon zijn eigen ding doen. Ook Helder is dit met hem eens:
[..]
quote:03-06-2006 - kuiper
helaas tot de conclusie gekomen dat het iedere keer minder wordt,veel karakter wordt bepaald door o.a El Bulli en dat soort taferelen,wat nog niet geheel in zijn uiterste fase zit en me afvraag of dit zo bedoeld had moeten zijn? De authentieke Librije gerechten hebben duidelijk mijn voorkeur,en hoop echt stellig dat deze manier blijft en niet teveel doorgeslagen wordt naar een laboratoriumkeuken.
www.lekker.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |