Ik las je recensie net van die Italiaan.quote:Op zondag 4 juni 2006 00:23 schreef Martijn_77 het volgende:
Ben vandaag al wel in Zwolle geweest maar heb de Librije nog niet gezien
Niks aan toe te voegen, op deze mooie zondag.quote:Op zondag 4 juni 2006 02:35 schreef Euc- het volgende:
Tjs, ik vind het Verdomde jammer dat ik niet mee kan, Potverdikkeme
Geen idee. Bel ze even, zou ik zeggen?quote:Op zondag 4 juni 2006 10:30 schreef Annemiek78 het volgende:
Zeg Golfer en Bluezz, jullie hebben het Campenille hotel al geboekt he?
Worden daar ook huisdieren toegelaten?
quote:Algemeen: Betaalde parkeergelegenheid, Restaurant, Huisdieren toegestaan, , Receptie 24 uur, Kranten, Terras, Rookvrije kamers, Kamers / voorzieningen voor minder validen, Familiekamers, Liften, Verwarming, Bagage-opslag, Ontbijt buffet
Ik zou een hond ook niet vier uur alleen in een hotelkamer achterlaten...quote:Op zondag 4 juni 2006 16:53 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zou em toch ff ergens anders onderbrengen hoor, straks jankt en piept ie het hele hotel bij elkaar
Duderinnetje,quote:Op zondag 4 juni 2006 14:19 schreef Duderinnetje het volgende:
Hoera, een TVP
Maar ik kan beter even het deelnemerslijstje neerplempen natuurlijk:
Golfer
Bluezz
Duderije
Martijn
Annemiek
Isabeau
TinyPet
Er is nog plek![]()
quote:Op zondag 4 juni 2006 21:42 schreef gimme.shelter het volgende:
[..]
Duderinnetje,
Ik heb donderdag net geregeld dat er 7 man komen in de keuken, dus als je meer mensen wil meenemen moet je dat wel ff snel regelen met de Librije, want er staat nu een reservering voor 14 juli voor 7 mensen!!
Mijn idee is ook om de loge uit logeren te sturen maar dat hangt ook van de beschikbare logeer adressen afquote:Op zondag 4 juni 2006 21:40 schreef gimme.shelter het volgende:
[..]
Ik zou een hond ook niet vier uur alleen in een hotelkamer achterlaten...
Dat doen wij de rest van de week waarschijnlijk ookquote:Op maandag 5 juni 2006 15:06 schreef zoalshetis het volgende:
ik zal ook aan jullie denken als ik met een tostie op de bank zit![]()
Gimme.shelter, wat was de naam van dat restaurant in Brussel nou?quote:Op maandag 5 juni 2006 14:54 schreef gimme.shelter het volgende:
Stond in het vorige topic: Villa Lorraine in Brusselquote:Op maandag 5 juni 2006 20:00 schreef NoSigar het volgende:
Gimme.shelter, wat was de naam van dat restaurant in Brussel nou?
voor de hond komt hoogst waarschijnlijk een ander logeer adres maar dat gaat zeker goed komenquote:Op maandag 5 juni 2006 14:54 schreef gimme.shelter het volgende:
Goed plan, hond van het ene ouderpaar naar het andere ouderpaar!!Moet wel lukken na het oplossen van de compuetrprobleempjes toch??
hoop btw dat jullie de 14e wel mooi weer hebben; het is zo lekker om te aperitieven en na te koffieenop het terras van De Librije!! Zal aan jullie denken die avond en ben heel benieuwd naar jullie ervaringen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |