nietes, het zand is van iedereen!quote:Op zondag 4 juni 2006 00:12 schreef Ookdatnog het volgende:
Nee dit mag je niet doen, dit zand is van onze overheid en zonder daar extra belasting over te betalen mag je dit niet zomaar meenemen...![]()
Dan doe je net of het in je schoenen zat.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:49 schreef RobertvanWinkle het volgende:
Zoals de TT dus al zegt, mag ik een emmertje zand meenemen vanaf het strand naar huis?
Of is dit wettelijk gezien diefstal?
![]()
Voor je homemade-zandloperquote:Op zondag 4 juni 2006 00:17 schreef r_one het volgende:
Het hangt er van af waar je het zand voor wilt gebruiken.
Dat zand hebben wij per kilo ingekochtquote:Op zondag 4 juni 2006 00:22 schreef r_one het volgende:
Agent: "Zo meneertje, waar gaan wij met dat zand naar toe?"
TS waarschijnlijk nietquote:Op zondag 4 juni 2006 00:33 schreef SuperGrovert het volgende:
jebetaalt tog gvd ook belasting :/
Lijkt mij ook stug. Die borden staan er namelijk al een hele tijd niet meer!quote:Op zondag 4 juni 2006 00:19 schreef Renesite het volgende:
Je moet eerst het hele kleed uitkloppen en je schoenen legen, anders gaan ze je bij de "tot ziens in Zandvoort" borden aanhouden!!!!111one11!
Lijkt me stug dit hoor
ja duh..... zelf een mini strand aanleggen man....quote:Op zondag 4 juni 2006 00:40 schreef Bad_Moon_Rising het volgende:
Niemand heeft het nog gevraagd, dus laat ik het maar doen: wat moet je thuis in godsnaam met een emmertje zand van het strand![]()
Johquote:Op zondag 4 juni 2006 00:56 schreef koco1 het volgende:
De meeste hier reageren niet echt serieus. De vraag is dan mischien onozel
Zand naar egypte smokkelen.quote:Op zondag 4 juni 2006 00:56 schreef koco1 het volgende:
De meeste hier reageren niet echt serieus. De vraag is dan mischien onozel maar ik ben eigenlijks wel benieuwd of het (juridisch) is toegestaan. Niemand zal er over vallen denk ik, maar toch. Anders zou je ook een aanhanger of vrachtwagen kunnen volladen, dus waar ligt de grens?
Daarom denk ik dat het verboden is maar dat het voor een emmertje wel gedoogd wordtquote:Op zondag 4 juni 2006 00:56 schreef koco1 het volgende:
De meeste hier reageren niet echt serieus. De vraag is dan mischien onozel maar ik ben eigenlijks wel benieuwd of het (juridisch) is toegestaan. Niemand zal er over vallen denk ik, maar toch. Anders zou je ook een aanhanger of vrachtwagen kunnen volladen, dus waar ligt de grens?
Dat mag vast wel, daar heb je tenminste zelf voor betaald. Maar nog interessanter is of je een emmertje water mee mag nemen van het strand naar je huis, (of een tankwagen vol) Denk dat we uitkomen bij het gedoogbeleid.quote:Op zondag 4 juni 2006 01:45 schreef r_one het volgende:
Veel interessanter is de vraag of je een emmertje water mee mag nemen van huis naar het strand.
Ik denk dat dat wel mag als je dan het gat in de zee zelf maar even opvult met zand.quote:Op zondag 4 juni 2006 01:50 schreef koco1 het volgende:
Maar nog interessanter is of je een emmertje water mee mag nemen van het strand naar je huis, (of een tankwagen vol) Denk dat we uitkomen bij het gedoogbeleid.
Een beetje mag, maar niet teveel...![]()
Toch maar weer colleges burgerlijk recht gaan volgen?quote:Op zondag 4 juni 2006 00:14 schreef Captain_Chaos het volgende:
Res Nulius.
Meenemen die hap.
Net zo gratis als boomblaadjes, regenwater en lucht.
Niet meteen een colonne kiepauto's volgooien natuurlijk.
*cough* nu ben ik geen spellingsnazi, maar is burgelijk recht ook goed?quote:Op zondag 4 juni 2006 02:05 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Toch maar weer colleges burgerlijk recht gaan volgen?![]()
quote:Op zondag 4 juni 2006 02:55 schreef Joepie het volgende:
[..]
*cough* nu ben ik geen spellingsnazi, maar is burgelijk recht ook goed?
Nee, je bent een kneus.quote:Op zondag 4 juni 2006 02:55 schreef Joepie het volgende:
*cough* nu ben ik geen spellingsnazi, maar is burgelijk recht ook goed?
Meenemen?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:49 schreef RobertvanWinkle het volgende:
Zoals de TT dus al zegt, mag ik een emmertje zand meenemen vanaf het strand naar huis?
Of is dit wettelijk gezien diefstal?
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |