Het verbaast me niets dat jij dat soort prut leuk vindt. Het is lang geleden dat ik jou op kwaliteit heb kunnen betrappenquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:07 schreef remlof het volgende:
[..]
ik vond em leuk!
maar ja dat jouw nick niet oranje is zegt eigenlijk wel genoeg he?
*Platdrukt aan boezem*quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:20 schreef Stofje het volgende:
[..]
Het verbaast me niets dat jij dat soort prut leuk vindt. Het is lang geleden dat ik jou op kwaliteit heb kunnen betrappen.
Ik typte dus KinkFM, en in mijn onschuldigheid ging ik die voor mij onbekende zender eens luisteren.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:05 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nee, het was een kuttopic en ik moest een sluitpost verzinnen.
da's alleen maar omdat jij zo vroeg naar bed gaatquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:20 schreef Stofje het volgende:
[..]
Het verbaast me niets dat jij dat soort prut leuk vindt. Het is lang geleden dat ik jou op kwaliteit heb kunnen betrappen.
Als in: ze worden vaak gebruikt en wij vinden het fijn om ermee te spelen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:59 schreef Bupatih het volgende:
Zullen we het vanaf nu gewoon een 'sletje' noemen?
Die blijven altijd dicht, maar kunnen in principe weer open? Dat slaat werkelijk helemaal nergens op, Bupa, en dat wéét je.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:59 schreef Bupatih het volgende:
Zullen we het vanaf nu gewoon een 'sletje' noemen?
Oh. Ja. Zo kun je het ook uitleggen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als in: ze worden vaak gebruikt en wij vinden het fijn om ermee te spelen.
Jij was in je vorige leven zeker één der broertjes Grimm.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:57 schreef NJ het volgende:
Maar het topic kán toch weer open? Dat wij dat niet doen en meestal gewoon de sleutel weggooien is een ander verhaal.
Wat hij zegt.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:00 schreef Snakey het volgende:
Ik ben stijfkoppiger dan een duitser, ik gooi helemaal niks weer open.
Ik zou je graag willen tegenhouden. Met iets scherps.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:02 schreef Stofje het volgende:
[..]
Jij was in je vorige leven zeker één der broertjes Grimm.
.
.
.
Ander verhaal. Sprookjes. Oh, man, hou me tegen, ik ben scherp vandaag.
Ik verplaats 'm wel even.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:06 schreef NJ het volgende:
Is dit het centrale ONZ-topic in FC?
Jump is op irc maar die is net weg. Dago en Nikky zijn offline op msn.quote:
Je had ook al in het Lieve Wuppies-topics gepost, hoor!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:22 schreef Brighteyes het volgende:
Aaaaah! Nu heb ik ONZ in mijn AT staan.
En het FOK!-journaal!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je had ook al in het Lieve Wuppies-topics gepost, hoor!
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je had ook al in het Lieve Wuppies-topics gepost, hoor!
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En het FOK!-journaal! [afbeelding]
Geef maar toe! Je komt hier dagelijks lurken!
Dat is nou nog eens een tevreden groep users dus!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:25 schreef Litso het volgende:
Ja zeg, nu post er nog steeds alleen maar crew
Inderdaad. Ze mógen niet eens klagen voor de schermen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat is nou nog eens een tevreden groep users dus!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |