We zijn vandaag naar het Amsterdamse bos gefietst en op de geitenboerderij geweestquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:41 schreef Llewella het volgende:
De geitenboerderij is heel leuk!!!
Zowieso het Amsterdamse Bos is leuk!!! Ik heb daar hele fijne jeugdherinneringen aan! Met m'n opa & oma naar het pannenkoekenhuis en wandelen en leren over de plantjes, of met andere opa&oma een fietstochtje maken naar de bizons (of wat voor dieren het ook zijn).
Ook het amstelpark is heel leuk; daar heb ik m'n eerste ponyritjes gemaakt, en d'r is vanalles te vinden!
oke, maar kan je me dan dit uitleggen?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:00 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Irrland is geweldig!!!! Voor ons één van de hoogtepunten in de zomer.
Waarom zou je dan een familiekaart kopen?quote:Iedereen tussen 1 – 99 jaar betaalt ¤ 3,90
Aangemelde scholen, kleuterscholen, verenigingen, kerkelijke organisaties enz. vanaf 20 pers. betalen ¤ 3,50 per persoon (met verklaring van de institutie). Dat geldt niet voor weekeinden en feestdagen.
Schoolklassen hebben alleen tot klas zes inclusief toegelaten.
Familiejaarkaarten:
2 Volwassenen en 3 eigen kinderen (tot 16 jaar) ¤ 45,-. Ieder verder eigen kind + ¤ 8,-.
(A.u.b. foto’s en persoonsbewijs meebrengen).
Bolderwagens zijn er voor ¤ 3,- per dag.
en aanvullingquote:Op zondag 25 mei 2008 22:34 schreef LovelyLady het volgende:
Even een tvp en gelijk wat input:
Ballorig is leuk!
Een soortgelijk iets hier bij mij in de buurt is HokusSpokus (Hoorn)
Verder heb je nog een stadsspeeltuin waar je voor 1 euro kunt genieten van allerlei attributen.
Kinderboerderij-en en hertenkampen zijn ook altijd zeer gewild.
Speeltuintjes in de wijk, veldjes waar je kan voetballen of banjeren met een bal, parkjes waar je eendjes kan voeren. (Bij ons is het meer de meeuwen *zucht*)
Zwemmen is toch ook niet zo duur? Hangt ook een beetje van het zwembad af.
Sprookjes Wonderland
Buitenspeeltuin en binnenspeeltuin waar je ook je eigen drinken en eten mee mag nemen: De Goudvis
En ja dat was het wel zo'n beetje.
Leuk topic!
ben je er geweest? Het lijkt mij zo tegenvallen als ik de foto's ziequote:
Wij zijn hier vorig jaar geweest en die kan ik je echt aanraden. Absoluut geschikt voor Kim, er zijn veel speeltoestellen voor de kleintjes en het sprookjesbos is echt heel leuk. Klein maar leuk!quote:Op zondag 21 juni 2009 16:42 schreef _Ingrid_ het volgende:
Grote schop! Kwam al wat tips tegen in dit topic.
Iemand hier ervaring mee? Geschikt voor een 3,5 jarige?
http://www.sprookjeshof.nl/?page=sprookjespark
Klinkt goed! Kim is dol op sprookjes tegenwoordig. En nog dichtbij ook.quote:Op zondag 21 juni 2009 16:51 schreef Lois het volgende:
[..]
Wij zijn hier vorig jaar geweest en die kan ik je echt aanraden. Absoluut geschikt voor Kim, er zijn veel speeltoestellen voor de kleintjes en het sprookjesbos is echt heel leuk. Klein maar leuk!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |