abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61089441
Wij gaan vrijdag een weekje met mijn ouders mee naar Beekbergen.
Nou zoek ik uitstapjes daar in de buurt, of bij Apeldoorn.

Swets kwam hier al mee in het modtopic.
Apenheul, koningin Julianna toren, Paleis het Loo.
dolfinarium harderwijk, kootwijkerzand , hoge veluwe of andere natuurwandelingen, stoomtrein van Apeldoorn naar Dieren, Kastelen bezoeken.

Iemand anders nog ideeen?

Malkenschoten schijnt ook leuk te zijn.
pi_61194090
We willen met Kim naar julianatoren. http://www.julianatoren.nl/
maar we weten niet of ze daar te klein voor is. Ze is 2,5.
Of anders naar Malkenschoten. http://www.kinderparadijsmalkenschoten.nl/

Iemand ervaring?
  donderdag 28 augustus 2008 @ 15:39:09 #103
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_61194507
Malkenschoten zegt me niet vel, maar Julianatoren is wel geschikt voor haar. Het is een pretpark, maar niet zo heel erg groot, en vele malen beter geschikt voor kleine kinderen dan bijvoorbeeld de Efteling of Walibi. Let wel op: er zijn wat attracties die niet echt geschikt zijn voor een peuter (zoals een belachelijk steile hoge glijbaan, en bootjes waarmee kinderen mogen varen).

Veel plezier!
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_61194583
De geitenboerderij is heel leuk!!!
Zowieso het Amsterdamse Bos is leuk!!! Ik heb daar hele fijne jeugdherinneringen aan! Met m'n opa & oma naar het pannenkoekenhuis en wandelen en leren over de plantjes, of met andere opa&oma een fietstochtje maken naar de bizons (of wat voor dieren het ook zijn).
Ook het amstelpark is heel leuk; daar heb ik m'n eerste ponyritjes gemaakt, en d'r is vanalles te vinden!

Wij hebben van het weekend ons eerste uitstapje; naar artis; nog even 2 gratis toegangskaartjes opmaken die gelden t/m 31/8
Amber is dan nog klein en zal er weinig van meekrijgen, maar ik hoop dat het gewoon goed gaat en misschien nog wel een keer verwonderlijk om zich heenkijkt.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_61253878
Het Amstelpark is inderdaad leuk, is woon al 15 jaar in Amsterdam en was er vorig jaar pas voor het eerst maar ik was aangenaam verrast!

Waar ik in mijn jeugd vaak kwam is de Delftse Hout (ja, in Delft dus). Er is een recreatieplas voor de oudere kinderen en een kinderboerderij en waterspeeltuin voor de kleintjes. Die waterspeeltuin was in mijn jeugd ok, is daarna erg verwaarloosd maar toen ik er twee maanden geleden was zag het er weer top uit.
Mijn ouders wonen er vlakbij, zag mezelf (was toen nog zwanger) al helemaal met de kleine bivakkeren in die waterspeeltuin .

Ook erg leuk, inmiddels al 3 keer geweest: de papegaaienopvang in Veldhoven. Erg groot park waar ze dus papegaaien en andere vogels opvangen. Je kan ze ook voeren, veel beestjes zijn natuurlijk erg tam en mensen gewend.
De entreeprijzen zijn trouwens wel flink omhoog gegaan, jaar of 5 geleden was het geloof ik 6 euro en nu al 10 voor volwassenen en 8 voor kinderen. Alles komt ten goede aan de beesten maar met een gezin is het toch niet heel goedkoop. Je kan er wel behoorlijk wat uurtjes zoet zijn.
pi_61253923
In de bibliotheek hebben ze trouwens vaak voorlees en knutselmiddagen. Ik neem me steeds voor om er heen te gaan maar het is er nog niet van gekomen. Het lijkt me dat ze in elke plaats wel zoiets organiseren?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_61254004
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 15:41 schreef Llewella het volgende:
De geitenboerderij is heel leuk!!!
Zowieso het Amsterdamse Bos is leuk!!! Ik heb daar hele fijne jeugdherinneringen aan! Met m'n opa & oma naar het pannenkoekenhuis en wandelen en leren over de plantjes, of met andere opa&oma een fietstochtje maken naar de bizons (of wat voor dieren het ook zijn).
Ook het amstelpark is heel leuk; daar heb ik m'n eerste ponyritjes gemaakt, en d'r is vanalles te vinden!
We zijn vandaag naar het Amsterdamse bos gefietst en op de geitenboerderij geweest oh en het Amstelpark ging ik vroeger met mijn ouders altijd heen Ponyrijden, zeehondjes kijken, kinderboerderij, treintje
pi_61254126
Tsja voor dat zeehondje kijken moet je nu naar Dolfinarium , Else die vroeger in dat treurige badje in het Amstelpark zat woont daar nu en is onlangs 50 geworden!
pi_61255769
Julianatoren kost 19,50 euro entree pp, dat vind ik echt belachelijk duur! Chiara wilde er heen nadat ze die reclame had gezien, maar toen ik die prijs zag ben ik even verder gaan zoeken naar opties, we zijn uiteindelijk naar oud valkeveen geweest, de helft goedkoper en erg leuk, overzichtelijk en een relax park! We hebben genoten!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_61255949
oud valkeveen vond ik ook erg leuk ja!
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 23:34:07 #111
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_61256056
Wij hebben dit jaar de Museumjaarkaart gekocht. Het kostte iets van 119 euro (uit mijn hoofd) voor ons gezin en is ideaal. Dit jaar zijn we met de kaart al in het Zuiderzeemuseum, het Openluchtmuseum in Arnhem en het Aviodome geweest. Allemaal een groot succes bij de kinderen. Met Job ben ik nog naar het Dick Bruna-huis geweest, wat hij weer erg leuk vond. We willen nog naar het Spoorwegmuseum en het museum van Speelklok tot Pierement, wat geheid ook bij de kinderen in de smaak zal vallen. En daarnaast gaan we als we ergens in een stadje zijn gewoon het museum in en dan kijken we wel of het iets is voor de kinderen. Is het niks, dan zijn we er zo weer uit. Je kunt het risico nemen als je geen entreeprijzen hoeft te betalen. Ik ben er erg blij mee.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_61264879
Wij zijn gisteren voor het eerst met Amber in Artis geweest, ik had dekamarkt-spaarkaarten voor artis dus de entree heeft ons 7,70 gekost, en het parkeren 7,50.

Een heerlijk uitje zodat wij toch ook nog even het gevoel hebben gehad iets van vakantie beleefd te hebben deze zomer; gezien de bevalling midden in de zomer viel.

En Amber heeft er ook nog iets van meegekregen, ze heeft verwonderd naar de vissies gekeken.
Verder lekker gerelaxed in de kinderwagen, en bij mama in de draagdoek.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  Eindredactie Games zondag 31 augustus 2008 @ 14:43:16 #113
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_61265273
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 21:00 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Irrland is geweldig!!!! Voor ons één van de hoogtepunten in de zomer.
oke, maar kan je me dan dit uitleggen?
quote:
Iedereen tussen 1 – 99 jaar betaalt ¤ 3,90
Aangemelde scholen, kleuterscholen, verenigingen, kerkelijke organisaties enz. vanaf 20 pers. betalen ¤ 3,50 per persoon (met verklaring van de institutie). Dat geldt niet voor weekeinden en feestdagen.
Schoolklassen hebben alleen tot klas zes inclusief toegelaten.
Familiejaarkaarten:
2 Volwassenen en 3 eigen kinderen (tot 16 jaar) ¤ 45,-. Ieder verder eigen kind + ¤ 8,-.
(A.u.b. foto’s en persoonsbewijs meebrengen).
Bolderwagens zijn er voor ¤ 3,- per dag.
Waarom zou je dan een familiekaart kopen?
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  zondag 31 augustus 2008 @ 15:29:26 #114
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_61266420
de familiekaart is een jaarkaart
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  † In Memoriam † zondag 31 augustus 2008 @ 18:00:15 #115
7074 moussy
kuttekop
pi_61270262
quote:
Op zondag 25 mei 2008 22:34 schreef LovelyLady het volgende:
Even een tvp en gelijk wat input:
Ballorig is leuk!
Een soortgelijk iets hier bij mij in de buurt is HokusSpokus (Hoorn)
Verder heb je nog een stadsspeeltuin waar je voor 1 euro kunt genieten van allerlei attributen.
Kinderboerderij-en en hertenkampen zijn ook altijd zeer gewild.
Speeltuintjes in de wijk, veldjes waar je kan voetballen of banjeren met een bal, parkjes waar je eendjes kan voeren. (Bij ons is het meer de meeuwen *zucht*)
Zwemmen is toch ook niet zo duur? Hangt ook een beetje van het zwembad af.
Sprookjes Wonderland
Buitenspeeltuin en binnenspeeltuin waar je ook je eigen drinken en eten mee mag nemen: De Goudvis
En ja dat was het wel zo'n beetje.
Leuk topic!
en aanvulling

Nieuw Landgoed Hoenderdaell in de polder. Ik ben er nog niet geweest, gaan we snel doen.
In tuitjehorn is ook zo'n park, zegt men, gaan we ook eens kijken. Ze hebben geen website, maar ik heb wat kunnen vinden op een ander forum
Je zou er haast een boek over schrijven!
  † In Memoriam † zondag 31 augustus 2008 @ 21:18:53 #116
37843 lady-wrb
kortaf
  † In Memoriam † zondag 31 augustus 2008 @ 21:21:12 #117
7074 moussy
kuttekop
pi_61275344
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 21:18 schreef lady-wrb het volgende:
maisdoehof
ben je er geweest? Het lijkt mij zo tegenvallen als ik de foto's zie
Je zou er haast een boek over schrijven!
  † In Memoriam † zondag 31 augustus 2008 @ 21:27:57 #118
37843 lady-wrb
kortaf
pi_61275580
vorig jaar

we hebben ons de rambam gelopen in dat doolhof.
er staan wat trampolines idd en er is een baan met mammoetskelters enzo.
wij vonden het niet zo byzonder idd, maar luca vond het leuk.
en het was niet duur.
pi_61277828
Ballorig (indoorspeeltuin) is erg leuk voor kinderen. Wij gaan er regelmatig heen.
Ouders zijn gratis, kindjes 6 euro p.p. Erg kindvriendelijk en kinderwagen vriendelijk. Ze hebben daar campingbedjes , kinderstoelen, alles. Is echt een aanrader!

Wij gaan altijd naar de Ballorig vestiging in Zutphen.
  Licht Ontvlambaar zondag 31 augustus 2008 @ 22:44:54 #120
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_61278147
Voor als iemand eens in Zuid-Limburg is: Steinerbos, heerlijk op een dag als vandaag! Met openluchtzwembad en peuterbad, verschillende 'plekken' met speeltoestellen, grote glijbaan, skelters, roeibootjes, waterfietsen, trampolines etc. Veel schaduwplekjes
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  zondag 31 augustus 2008 @ 22:50:20 #121
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_61278322
Vorige week maandag nog in het Steinerbos geweest. Inderdaad een echte aanrader!
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_70224847
Grote schop! Kwam al wat tips tegen in dit topic.

Iemand hier ervaring mee? Geschikt voor een 3,5 jarige?
http://www.sprookjeshof.nl/?page=sprookjespark
http://www.duinenzathe.nl/
http://www.drouwenerzand.nl/
  Jubileum moderator zondag 21 juni 2009 @ 16:51:56 #123
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_70225080
quote:
Op zondag 21 juni 2009 16:42 schreef _Ingrid_ het volgende:
Grote schop! Kwam al wat tips tegen in dit topic.

Iemand hier ervaring mee? Geschikt voor een 3,5 jarige?
http://www.sprookjeshof.nl/?page=sprookjespark
Wij zijn hier vorig jaar geweest en die kan ik je echt aanraden. Absoluut geschikt voor Kim, er zijn veel speeltoestellen voor de kleintjes en het sprookjesbos is echt heel leuk. Klein maar leuk!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_70225551
quote:
Op zondag 21 juni 2009 16:51 schreef Lois het volgende:

[..]

Wij zijn hier vorig jaar geweest en die kan ik je echt aanraden. Absoluut geschikt voor Kim, er zijn veel speeltoestellen voor de kleintjes en het sprookjesbos is echt heel leuk. Klein maar leuk!
Klinkt goed! Kim is dol op sprookjes tegenwoordig. En nog dichtbij ook.
  vrijdag 26 juni 2009 @ 21:37:15 #125
1762 YPPY
Yppiaans
pi_70408740
Het is niet altijd en overal, maar wel iets om in de gaten te houden zijn lokale open dagen. Zo zijn Anna en ik vorige week naar de open dag van de brandweer geweest. Helemaal mooi! Ze was vooral onder de indruk van een auto die ondersteboven op de grond lag. Oudere kinderen hadden meer aan het zelf brandweermannetje spelen en suikerspinnen en wafels eten. We zijn ook met een oude brandweerauto rond gaan rijden. Helemaal leuk en nog gratis ook.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')