Alles over klussen en het huishouden in en om het huis: witgoed, meubels, kleuren en andere interieurtrends, schoonmaak en de-cluttertips. Laat zien wat je kan, stel je vragen, help een ander op weg of show je gloednieuwe keuken, pantry of herinrichting.
Wij willen graag led-verlichting in de woonkamer/keuken als hoofdverlichting in ons nieuwe huis (12 spots).
Nu hebben we zo'n led-spotje met kleine fitting gekocht (blauw licht) om eens te proberen. Het ziet er leuk uit maar waar koop je fel-witte led-spots die je als hoofdverlichting gebruikt? Wel gewoon 220v graag want dat gedoe met transformers(?) snappen we niet helemaal.
We zijn echte leken dus misschien bestaat het bovenstaande helemaal niet?
Iig, ik heb er zelf nooit naar gezocht, maar ik weet vrijwel zeker dat Conrad ze wel heeft. Maar misschien zijn er nog wel andere (online)winkels die ze goedkoper hebben
Ik zou wel eerst heel goed nadenken voordat je Leds als hoofdverlichting gaat gebruiken. Dit omdat het licht meestal nogal ongezellig is, blauwachtig wit, dus dat kan nog weleens ten koste gaan van de gezelligheid.