post ff voor hem dan.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:38 schreef XL het volgende:
Ik denk dat zjroen dit deel gaat mislopen.
BS het wachtwoord geven.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:43 schreef XL het volgende:
Ik ben van de mailinglist van zjroens account afgehaald, nadat ik BS het wachtwoord ook had gegeven. Nu heeft ie een nieuw wachtwoord
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:43 schreef snellejelle het volgende:
Ik krijg er helemaal trek van![]()
[afbeelding]
Hij zei dat hij daarmee de sportbar naar UVT zou schoppen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:48 schreef mitt het volgende:
[..]
BS het wachtwoord geven.
Hoe kan je dat dan ook doen![]()
oh, oke.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:50 schreef XL het volgende:
[..]
Hij zei dat hij daarmee de sportbar naar UVT zou schoppen.
hier ook, trouwens iedereen tevreden met deze gemixte TT?quote:
ik kan geen speedy vindenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:50 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
doe mij maar een calippo, of een speedy natuurlijk!
tuurlijkquote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:54 schreef komrad het volgende:
hier ook, trouwens iedereen tevreden met deze gemixte TT?
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:57 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
tuurlijk![]()
en ik kies de vakantie-lime-calippo, natuurlijk niet die drollencalippo
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:54 schreef komrad het volgende:
[..]
hier ook, trouwens iedereen tevreden met deze gemixte TT?
en wat gaat het worden.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:42 schreef MiLalaa het volgende:
dan ga ik nu inderdaad eens iets lekkers opzoeken en eens kijken wat ik vanavond ga doen. Tsjuus
ik heb veel goeds gehoord over het nachtleven van irgendwoquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:44 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
en wat gaat het worden.
Een wild feest, vroeg naar bed, of op de bank met een drankje en een hapje, of ......
kweet nog niet. Wat doe jij?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:44 schreef Bruce117 het volgende:
en wat gaat het worden.
Een wild feest, vroeg naar bed, of op de bank met een drankje en een hapje, of ......
Na 5 avonden achter elkaar weg en gisteren iets teveel bier, blijf ik vanavond maar eens thuis.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:46 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
kweet nog niet. Wat doe jij?![]()
maar goed ik denk dat het optie 3 wordt. Wild feest bewaar ik voor volgende week.
Have fun!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:42 schreef MiLalaa het volgende:
dan ga ik nu inderdaad eens iets lekkers opzoeken en eens kijken wat ik vanavond ga doen. Tsjuus
Veel plezierquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:42 schreef MiLalaa het volgende:
Ging een beetje snel.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:43 schreef MiLalaa het volgende:
ja shit net gemist omdat het op de regionale zender zgn ook kwam.. maar nee, terugzappen naar Studio Sport waar het item net afgelopen was. Och ja..
heb je me gezien?![]()
doe mij maar een roseetje. Of eigenlijk moet ik iets verkwikkends hebben want ik zak beetje in..quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:45 schreef snellejelle het volgende:
iemand bier? wijn?
een kikker in je salade. bah. gelukkig niet gelezenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:49 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
doe mij maar een roseetje. Of eigenlijk moet ik iets verkwikkends hebben want ik zak beetje in..
EWWW een kikker in je salade! Getsiederrie... heb je het ook gelezen in de krant?
weer een reden om de BK te mijdenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:53 schreef MiLalaa het volgende:
dat was iemand, die ging een salade eten van de Burger King. Na een paar happen ontdekte ze daar een (levende) kikker in! En ging heel hard gillen natuurlijk
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:54 schreef snellejelle het volgende:
'WK voetbal slecht voor gewicht'
Dat wordt nog oppassen
ieks.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:49 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
doe mij maar een roseetje. Of eigenlijk moet ik iets verkwikkends hebben want ik zak beetje in..
EWWW een kikker in je salade! Getsiederrie... heb je het ook gelezen in de krant?
Eigenlijk best moeilijk te omschrijven.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:03 schreef MiLalaa het volgende:
Nog nooit kikkerbilletjes gegeten. Waar smaakt dat naar?
moeilijk te omschrijven klinkt niet positiefquote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:06 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Eigenlijk best moeilijk te omschrijven.
Je moet het gewoon eens proberen.
Ik vind dat een goede Zeeuw (en dat zeg ik als Zeeuw) escargots gewoon slakken moet noemen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:07 schreef MiLalaa het volgende:
zijn die gewoon te koop? Geen idee wat ik ermee aan moet.
Wat ik ook eng vind, zijn escargots.
Geen idee eigenlijk.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:07 schreef MiLalaa het volgende:
zijn die gewoon te koop? Geen idee wat ik ermee aan moet.
Wat ik ook eng vind, zijn escargots.
eigenlijk noemen we ze hier dan krukels, toch?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:12 schreef XL het volgende:
Ik vind dat een goede Zeeuw (en dat zeg ik als Zeeuw) escargots gewoon slakken moet noemen.
Dat zat ik ook te denken, maar escargots zijn een bepaald type slak en krukels zijn in het Nederlands als ik het goed heb Kokkels. Een kokkel met een wijngaardslak vergelijken, dat gaat misschien zelfs Zeeuwen te boven. Overigens ligt het qua smaak best bij elkaar en zou ik kikkerbillen, slakken en krukels best tot hetzelfde genre willen rekenen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:19 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
eigenlijk noemen we ze hier dan krukels, toch?![]()
owquote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:23 schreef XL het volgende:
Dat zat ik ook te denken, maar escargots zijn een bepaald type slak en krukels zijn in het Nederlands als ik het goed heb Kokkels. Een kokkel met een wijngaardslak vergelijken, dat gaat misschien zelfs Zeeuwen te boven. Overigens ligt het qua smaak best bij elkaar en zou ik kikkerbillen, slakken en krukels best tot hetzelfde genre willen rekenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |