post ff voor hem dan.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:38 schreef XL het volgende:
Ik denk dat zjroen dit deel gaat mislopen.
BS het wachtwoord geven.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:43 schreef XL het volgende:
Ik ben van de mailinglist van zjroens account afgehaald, nadat ik BS het wachtwoord ook had gegeven. Nu heeft ie een nieuw wachtwoord
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:43 schreef snellejelle het volgende:
Ik krijg er helemaal trek van![]()
[afbeelding]
Hij zei dat hij daarmee de sportbar naar UVT zou schoppen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:48 schreef mitt het volgende:
[..]
BS het wachtwoord geven.
Hoe kan je dat dan ook doen![]()
oh, oke.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:50 schreef XL het volgende:
[..]
Hij zei dat hij daarmee de sportbar naar UVT zou schoppen.
hier ook, trouwens iedereen tevreden met deze gemixte TT?quote:
ik kan geen speedy vindenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:50 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
doe mij maar een calippo, of een speedy natuurlijk!
tuurlijkquote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:54 schreef komrad het volgende:
hier ook, trouwens iedereen tevreden met deze gemixte TT?
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:57 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
tuurlijk![]()
en ik kies de vakantie-lime-calippo, natuurlijk niet die drollencalippo
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:54 schreef komrad het volgende:
[..]
hier ook, trouwens iedereen tevreden met deze gemixte TT?
en wat gaat het worden.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:42 schreef MiLalaa het volgende:
dan ga ik nu inderdaad eens iets lekkers opzoeken en eens kijken wat ik vanavond ga doen. Tsjuus
ik heb veel goeds gehoord over het nachtleven van irgendwoquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:44 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
en wat gaat het worden.
Een wild feest, vroeg naar bed, of op de bank met een drankje en een hapje, of ......
kweet nog niet. Wat doe jij?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:44 schreef Bruce117 het volgende:
en wat gaat het worden.
Een wild feest, vroeg naar bed, of op de bank met een drankje en een hapje, of ......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |