"de Schorpioenduik"?! Die keeperquote:
Wat doet v. Persie hier bovenop Robbenquote:
niet echt juichendquote:Op maandag 12 juni 2006 10:25 schreef 456 het volgende:
Heeft iemand voor mij de foto van de juichende JP Balkenende, met oranje stropdas?
BOZE NEGERT!!quote:
Het is niet zonder precedentquote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:20 schreef Beschouw het volgende:
[afbeelding]
Loco van Angola, de enige man op de wereld die een snor op zijn voorhoofd heeft.
Amerikaans kindje huilend als hij zijn team afgemaakt ziet worden door Tjechië: Priceless.quote:
Amerikanen die denken dat ze elke sport kunnen dominerenquote:
Zoek es naarquote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:53 schreef PLAE@ het volgende:
Wat een topic![]()
Is er heel misschien iemand die een filmpje heeft van het wilhelmus voor de wedstrijd?![]()
http://www.youtube.com/watch?v=jpGhb6m44j0&search=netherland%20serbiaquote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:53 schreef PLAE@ het volgende:
Wat een topic![]()
Is er heel misschien iemand die een filmpje heeft van het wilhelmus voor de wedstrijd?![]()
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:08 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=jpGhb6m44j0&search=netherland%20serbia
thanks ik had zelf ook op google video en youtube gekeken maar kon t niet vinden.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:08 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Grandioos moment. Ook mooi hoe die Spaanse commentator zo mooi gol roept.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:08 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Zwitserland speelde destijds alleen tegen Hongarije en (Nazi)-Duitsland (2x).quote:
Was voor het begin van de tweede helft, spelers stonden al wel op het veld maar wedstrijd was nog niet begonnen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:17 schreef jorienvdherik het volgende:
dat van die gast op het veld gister heb ik gemist
Dat was volgens mij bij Ghana - Italië...maar kan zijn dat ik ernaast zit hoor. Of het was bij allebeiquote:Op donderdag 15 juni 2006 12:32 schreef Stansfield het volgende:
Heeft iemand een foto van dat jongetje van togo dat zijn handen voor zijn hoofd slaat wanneer zuid korea de 1-1 maakt?
Spiderman blijft geniaalquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:20 schreef DIGGER het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Doet me aan een Monty Python sketch denkenquote:
Dit is juist verre van stom!quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:23 schreef Erwtensoep het volgende:
stom
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 10:36 schreef Zwoerd het volgende:
Heeft iemand goede foto's van Maradona gisteren bij Argentinie - Serbia Montenegro?
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:58 schreef Beschouw het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Edje dat was gaaf toenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:25 schreef Trancelocator het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Duels tussen Edgar Davids en Matias Almeyda in de kwartfinale Nederland - Argentinië (1998).
Ja vind ik ook.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:41 schreef Maravilla het volgende:
[..]
De fotografen doen goed hun werk tijdens dit WK.
Ik hoop ZO dat die man voor as woensdag sterft. Of Argentinie moet niet scoren. Of hij moet gewoon niet in beeld komen (Of ze moeten 'live - opus' draaien)quote:
Wat is dat voor geleuter?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:57 schreef 456 het volgende:
[..]
Ik hoop ZO dat die man voor as woensdag sterft. Of Argentinie moet niet scoren. Of hij moet gewoon niet in beeld komen (Of ze moeten 'live - opus' draaien)
Waarom mag de op 1 na beste voetballer aller tijden zich niet als supporter gedragen dan?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:57 schreef 456 het volgende:
[..]
Ik hoop ZO dat die man voor as woensdag sterft. Of Argentinie moet niet scoren. Of hij moet gewoon niet in beeld komen (Of ze moeten 'live - opus' draaien)
Omdat hij de sport ten schande heeft gemaakt met zijn drugsgebruik en het tegenwoordig gewoon een vieze vetnek isquote:Op zondag 18 juni 2006 14:26 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Waarom mag de op 1 na beste voetballer aller tijden zich niet als supporter gedragen dan?
offtopic:quote:Op zondag 18 juni 2006 14:26 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Waarom mag de op 1 na beste voetballer aller tijden zich niet als supporter gedragen dan?
Ik vind het geweldig om te zien hoe hij uit die dramatische periode in zn leven is gekropen en nu zo fanatiek meeleeft met zn land.quote:Op zondag 18 juni 2006 14:50 schreef 456 het volgende:
[..]
offtopic:
Vind je het zelf ook niet een beetje overdreven hoe hij zich nu ineens gedraagt?
Overigens ben ik ook fel tegenstander als WimLex weer eens met zijn zwabberbuik tussen hockeydames staat te springen.
Overdaad schaadt!
Dat is waar, heb je een puntje.quote:Op zondag 18 juni 2006 15:01 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ik vind het geweldig om te zien hoe hij uit die dramatische periode in zn leven is gekropen en nu zo fanatiek meeleeft met zn land.
Diego
![]()
Terecht hoor.quote:Op zondag 18 juni 2006 14:50 schreef 456 het volgende:
Moet je die smerige grijns zien. Gatverdamme
[afbeelding]
Wat terecht? Dat de Rossi zo kijkt na die elleboogstoot?quote:
Hey,quote:Op zondag 18 juni 2006 14:50 schreef 456 het volgende:
Vind je het zelf ook niet een beetje overdreven hoe hij zich nu ineens gedraagt?
Hij heeft lekker wel een boete gehadquote:Op maandag 19 juni 2006 12:23 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Hey,
Dat jij Diego nou zelden ziet en daarom denkt dat ie zich ineens zo gedraagd, Maradona gedraagt zich z'n hele leven al als bloedfanatieke fan.
Als hij vroeger op de bank zat, ging ie ook zo tekeer.
Dus niet zieken op iemand die bloedfanatiek meeleeft met z'n land, ineens omdat het maradona is, het is gewoon vreselijk mooi om te zien en 1000 maal beter dan die oud voetballers en bekend personen die alleen maar op de tribune zitten om gezien te worden, champagne te drinken en wat heen en weer te bellen.
Lokale en Argentijnse tijd? Dat omrekenen is veel te ingewikkeld, na al die neusvreugdquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:31 schreef Plastic_Power het volgende:
[afbeelding]
Diego heeft 2 klokkies?![]()
![]()
Yup, coke-oogjes...wat is dat toch met die zuidamerikanen?quote:
Zo lelijk en nog de tijd er voor nemen ook om het te makenquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:44 schreef -Eddow- het volgende:
[[url=http://img132.imagevenue.com/loc202/th_62595_holland.jpg]afbeelding][/URL]
Boeie ?!quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:54 schreef N1ck het volgende:
[..]
Zo lelijk en nog de tijd er voor nemen ook om het te maken![]()
niet zeiken, maar foto's postenquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:54 schreef N1ck het volgende:
[..]
Zo lelijk en nog de tijd er voor nemen ook om het te maken![]()
quote:Op maandag 26 juni 2006 01:35 schreef Erwtensoep het volgende:
Nou goed iets leukere fotos dan
[afbeelding]
[afbeelding]
Wiens vriendinnen zijn dat, behalve sylvie meijs natuurlijk. En welke speler heeft zijn moeder over laten komenquote:
Das de vriendin van Cocu. Dat is de veteraan in het elftalquote:Op maandag 26 juni 2006 11:17 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Wiens vriendinnen zijn dat, behalve sylvie meijs natuurlijk. En welke speler heeft zijn moeder over laten komen![]()
Ja bahquote:Op maandag 26 juni 2006 20:21 schreef Beschouw het volgende:
En nog maar eens een Schwalbe van Robben
[afbeelding]
Links voorin in het wit is Bernadien, de vriendin van Arjen Robben.quote:Op maandag 26 juni 2006 11:17 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Wiens vriendinnen zijn dat, behalve sylvie meijs natuurlijk. En welke speler heeft zijn moeder over laten komen![]()
Iemand die er ff een gif.je van kan maken?!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:21 schreef Wous86 het volgende:
http://i47.photobucket.com/albums/f170/Mr-Mills/fuckyou1.jpg
http://i47.photobucket.com/albums/f170/Mr-Mills/fuckyou.jpg
2x van persie, tegen Ricardo en de rest van die portugezen, mooie irritatie:)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¯ _(ツ)_/¯
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |