Spiderman blijft geniaalquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:20 schreef DIGGER het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Doet me aan een Monty Python sketch denkenquote:
Dit is juist verre van stom!quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:23 schreef Erwtensoep het volgende:
stom
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 10:36 schreef Zwoerd het volgende:
Heeft iemand goede foto's van Maradona gisteren bij Argentinie - Serbia Montenegro?
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:58 schreef Beschouw het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Edje dat was gaaf toenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:25 schreef Trancelocator het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Duels tussen Edgar Davids en Matias Almeyda in de kwartfinale Nederland - Argentinië (1998).
Ja vind ik ook.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:41 schreef Maravilla het volgende:
[..]
De fotografen doen goed hun werk tijdens dit WK.
Ik hoop ZO dat die man voor as woensdag sterft. Of Argentinie moet niet scoren. Of hij moet gewoon niet in beeld komen (Of ze moeten 'live - opus' draaien)quote:
Wat is dat voor geleuter?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:57 schreef 456 het volgende:
[..]
Ik hoop ZO dat die man voor as woensdag sterft. Of Argentinie moet niet scoren. Of hij moet gewoon niet in beeld komen (Of ze moeten 'live - opus' draaien)
Waarom mag de op 1 na beste voetballer aller tijden zich niet als supporter gedragen dan?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:57 schreef 456 het volgende:
[..]
Ik hoop ZO dat die man voor as woensdag sterft. Of Argentinie moet niet scoren. Of hij moet gewoon niet in beeld komen (Of ze moeten 'live - opus' draaien)
Omdat hij de sport ten schande heeft gemaakt met zijn drugsgebruik en het tegenwoordig gewoon een vieze vetnek isquote:Op zondag 18 juni 2006 14:26 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Waarom mag de op 1 na beste voetballer aller tijden zich niet als supporter gedragen dan?
offtopic:quote:Op zondag 18 juni 2006 14:26 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Waarom mag de op 1 na beste voetballer aller tijden zich niet als supporter gedragen dan?
Ik vind het geweldig om te zien hoe hij uit die dramatische periode in zn leven is gekropen en nu zo fanatiek meeleeft met zn land.quote:Op zondag 18 juni 2006 14:50 schreef 456 het volgende:
[..]
offtopic:
Vind je het zelf ook niet een beetje overdreven hoe hij zich nu ineens gedraagt?
Overigens ben ik ook fel tegenstander als WimLex weer eens met zijn zwabberbuik tussen hockeydames staat te springen.
Overdaad schaadt!
Dat is waar, heb je een puntje.quote:Op zondag 18 juni 2006 15:01 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ik vind het geweldig om te zien hoe hij uit die dramatische periode in zn leven is gekropen en nu zo fanatiek meeleeft met zn land.
Diego
![]()
Terecht hoor.quote:Op zondag 18 juni 2006 14:50 schreef 456 het volgende:
Moet je die smerige grijns zien. Gatverdamme
[afbeelding]
Wat terecht? Dat de Rossi zo kijkt na die elleboogstoot?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |