Got it. Ik kom zo wel die kant op.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:57 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik heb er net wat koud gelegd. [knipoog] [knipoog].
Heb je stiekem rechten?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:02 schreef Misstique het volgende:
En centraal!
Neuhquote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:05 schreef JDude het volgende:
[..]
Heb je stiekem rechten?
Ik wilde knopjes zeggen, maar die heb je sowieso wel.
Ze licht Dagonet gewoon in, en post dan zelf, zodat het lijkt dat ze hem centraal heeft gezet.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:05 schreef JDude het volgende:
[..]
Heb je stiekem rechten?
Ik wilde knopjes zeggen, maar die heb je sowieso wel.
Heul niet. Dago zit beneden te lezen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ze licht Dagonet gewoon in, en post dan zelf, zodat het lijkt dat ze hem centraal heeft gezet.
Ik heb haar door, ze is sluw.
Wat leest 'ie?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:07 schreef Misstique het volgende:
[..]
Heul niet. Dago zit beneden te lezen..
Een boek van Tad Williams ofzo, maar kan zijn dattie al in een volgende is begonnen. Dat valt niet bij te houden.quote:
Mannen die lezen zijn tôf.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:09 schreef Misstique het volgende:
[..]
Een boek van Tad Williams ofzo, maar kan zijn dattie al in een volgende is begonnen. Dat valt niet bij te houden..
Hij leest gemiddeld 3 boeken per week.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mannen die lezen zijn tôf.. Vooral als ze veel lezen, dan zijn ze nog toffer.
.
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:11 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hij leest gemiddeld 3 boeken per week.
Is goed. Maar denk erom: he's miiiiiiiinnnnee.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:13 schreef Chowi het volgende:
[..],
.
Als we gaan meeten, hè, neem die Dago van je dan ook mee. Hij lijkt me cool IRL.
Hij is veel te oud voor mij.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:16 schreef Misstique het volgende:
[..]
Is goed. Maar denk erom: he's miiiiiiiinnnnee..
Leeftijd is ook maar een getal.quote:
Goed punt.quote:
Je hebt gelijk, maar misschien overtuig ik Miss-miss ermee dat ik geen interesse in hem heb en dat ik hem haar gun.quote:
Dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:19 schreef Chowi het volgende:
Je hebt gelijk, maar misschien overtuig ik Miss-miss ermee dat ik geen interesse in hem heb en dat ik hem haar gun.
Ofzó!
Looptap.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:41 schreef Chowi het volgende:
Laptop.
Lijkt me ook. Zodat je zelfs je eigen biertje kan tappen als je op de WC zit.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:51 schreef JDude het volgende:
[..]
Looptap.
Hoe handig is dat. Een tap die je overal mee naartoe neemt.
Verveling is voor vrouwen die zittend plassen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Bah. Verveling.
Je moet hem heel hard uitlachen, en een briefje op zijn voorhoofd plakken met "scootersjonnie".quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:53 schreef mcDavid het volgende:
mijn broertje... Kwam even de band van de pizzabrommer oppompen... rijdtie weg, zegtie "ik boek hem weer"
wat moet ik doen?
is hij nog te redden?
zou dat helpen?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je moet hem heel hard uitlachen, en een briefje op zijn voorhoofd plakken met "scootersjonnie".
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:53 schreef mcDavid het volgende:
de pizzabrommer
Nee.quote:is hij nog te redden?
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:24 schreef Misstique het volgende:
Ik ga maar eens wat aan het eten doen. Gegroet.
Geen idee, maar als je er foto's van maakt, en deze vervolgens post, heb ik weer wat te lachen.quote:
En staand poepen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:54 schreef JDude het volgende:
[..]
Verveling is voor vrouwen die zittend plassen.
De diarree uit je knieholtes schrobben ja.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:59 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik vermoed dat je dan daarna wel wat te doen hebt, hoor!
Subtiel!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:00 schreef clumsy_clown het volgende:
De diarree uit je knieholtes schrobben ja.
Bah.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
dat bedoel ikquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
O.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:36 schreef Chowi het volgende:
Ik ga Dribbel_ ten huwelijk vragen.
Goedmaakseks?quote:
Dat dacht je.quote:
Okay, jammer dan!quote:
Ééntje kun je er schrappen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:48 schreef Chowi het volgende:
Ik heb nog een lijst af te werken, zie ik.
Oh.quote:
Ik ga vanavond naar ene beach party though, dus veelplezier zul je niet van me hebbenquote:
Ja ik heb zo ook een feesie dus over een uur ben ik ook wegquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:36 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik ga vanavond naar ene beach party though, dus veelplezier zul je niet van me hebben
Oke dan.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja ik heb zo ook een feesie dus over een uur ben ik ook weg![]()
I guess.quote:
Zullen we origami doenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:38 schreef JDude het volgende:
Ik heb geen fuck te doen dus ben hier nog wel even.
Films downloaden op je pc ?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:39 schreef pc-fr34k het volgende:
Films op kunnen nemen op je pc, prachtuitvinding.
Sjeedoet en ik kijken altijd dezelfde films, hihi.quote:
Wij zijn ons er twee.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:40 schreef Chowi het volgende:
Sjeedoet en ik kijken altijd dezelfde films, hihi.
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:35 schreef Chowi het volgende:
Kutlick.
Zo ben ik.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:37 schreef Chowi het volgende:
Nou, hij heeft wel meteen effect.
Ik weet hoe jij bent.quote:
Hell yesh.quote:
Litso?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou, wie vermaakt me?
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou, wie vermaakt me?
Is hij ongesteld?quote:
Teveel spacecake naar binnen werken is okayderderquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:50 schreef Janetje het volgende:In bad liggen met een wijntje op een lekker warme zomeravond is zéér ok..
*jaloersquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:50 schreef Janetje het volgende:In bad liggen met een wijntje op een lekker warme zomeravond is zéér ok..
Weest maar jaloerser...quote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:50 schreef Janetje het volgende:In bad liggen met een lekker wijf op een lekker warme zomeravond is zéér ok..
Wanneer maak je de volgende?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:52 schreef Chowi het volgende:
Teveel spacecake naar binnen werken is okayderder
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[Op zaterdag 3 juni 2006 22:50 schreef Janetje het volgende:
In bed liggen met een lekkere dude op een lekker warme zomeravond is zéér ok.. ]
De volgende wordt samen met jou.quote:
Hihi.quote:
Waarom verdwijnt U opeens op [dat medium]?quote:
Ehm, nee?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:11 schreef mcDavid het volgende:
Ik zag het wel dat je die hoofdletter erin editte!
quote:
Ik moest mijn vader efkes de trap op helpen. Die gast moet eens stoppen met zuipen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:12 schreef JDude het volgende:
[..]
Waarom verdwijnt U opeens op [dat medium]?
*pling*quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:25 schreef Chowi het volgende:
JA WAAROM IS JDUDE OFFLINE VERDULLE.
Ik hoorde geen pling.quote:
Rustig maar deerne, ik ben reeds terug.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:25 schreef Chowi het volgende:
JA WAAROM IS JDUDE OFFLINE VERDULLE.
Moet jij zeggen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:28 schreef Janetje het volgende:
Jullie zijn gek geworden.
Yay.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:27 schreef JDude het volgende:
[..]
Rustig maar deerne, ik ben reeds terug.
Geworden, zijn gek jullie.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:28 schreef Janetje het volgende:
Jullie zijn gek geworden.
Ik was het al.quote:
Neuh, jij bent gewoon irritant.quote:
Keep on pretendiiiiiiiiiiiiing...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:50 schreef clumsy_clown het volgende:
You. Make. Me. Feel.
You. Make. Me. Feel.
You. Make. Me. Feel. Like. A. Na-tu-ral. Womaaaahaaaaan.
Hoi.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:48 schreef Bizznitch het volgende:
Congratulaaatiioonnnsss I have arriiiiiiiveeeeeeeeeeeeeeeddddddddddddddddddddddddd.
Bizzsletjequote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:48 schreef Bizznitch het volgende:
Congratulaaatiioonnnsss I have arriiiiiiiveeeeeeeeeeeeeeeddddddddddddddddddddddddd.
Kan er niet eens een keer íéts positiefs gezegd worden?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:57 schreef Bizznitch het volgende:
BAH.
íéts positiefs.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:59 schreef Chowi het volgende:
Nee, íéts positiefs.
Van hetzelfde.quote:Op zondag 4 juni 2006 00:08 schreef clumsy_clown het volgende:
Ebola.
WChZ.quote:
Zo ben ik.quote:
Pfffrwwwwwwttttt..quote:Op zondag 4 juni 2006 00:57 schreef clumsy_clown het volgende:
Bah, BeF is aan het inkakken de laatste paar dagen.
quote:Op zondag 4 juni 2006 00:57 schreef clumsy_clown het volgende:
Bah, BeF is aan het inkakken de laatste paar dagen maanden.
Nouja, ik weet alleen dat ik vorig jaar makkelijk tot diep in de nacht op Fok! kon zitten.quote:
Kom 's met een goed onderwerp voor slowchat danquote:Op zondag 4 juni 2006 01:03 schreef JDude het volgende:
[..]
Nouja, ik weet alleen dat ik vorig jaar makkelijk tot diep in de nacht op Fok! kon zitten.
Tegenwoordig vind ik er rond deze tijd meestal al geen hol meer aan.
Zo ben ik.quote:Op zondag 4 juni 2006 01:06 schreef Janetje het volgende:
Je bent een zeikerd JD.
Vertel eens over het strand.quote:Op zondag 4 juni 2006 01:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Kom 's met een goed onderwerp voor slowchat dan.
Het was zanderig. En veel water. We hebben niet gezwommen, want dat was koud. Wel gespeeld met zand. En veel geslenterd. En overquote:
Tofheid!quote:Op zondag 4 juni 2006 01:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Het was zanderig. En veel water. We hebben niet gezwommen, want dat was koud. Wel gespeeld met zand. En veel geslenterd. En overduinen
gelopen. En toch maar niet gebungeejumpt.
Ik ga van de zomer de Zwarte Zee wel even aantikken, wie gaat er mee?quote:Op zondag 4 juni 2006 01:16 schreef clumsy_clown het volgende:
We organiseren wel ooit een keer een strandmeet.
Ik wil.quote:Op zondag 4 juni 2006 01:19 schreef Treinkopper het volgende:
[..]
Ik ga van de zomer de Zwarte Zee wel even aantikken, wie gaat er mee?
Mên, de komende 6 weken mogen van mij zó doorgespoeld worden.quote:
Hebt u al een idee waar?quote:Op zondag 4 juni 2006 01:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, en hoe zit het met BeFteling?quote:Op zondag 4 juni 2006 01:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Geen idee, ik ga er niet echt achterna. Kan de eerstkomende weken niet echt, denk ik zo. Moet héél erg op m'n geld letten.quote:
Oké, dat wordt septemberquote:Op zondag 4 juni 2006 01:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Geen idee, ik ga er niet echt achterna. Kan de eerstkomende weken niet echt, denk ik zo. Moet héél erg op m'n geld letten.
Laatst was je er niet meer zo zeker van?quote:Op zondag 4 juni 2006 01:30 schreef Treinkopper het volgende:
[..]
Oké, dat wordt september.
De afterparty mag overigens nog steeds best hierzo.
Nee. Vandaar de 'ooit een keer'.quote:
Ah, ok.quote:
Dat zat ik net ook terug te lezen ja. Och. Ik heb mijn mening al weer wat bijgesteld.quote:Op zondag 4 juni 2006 01:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Laatst was je er niet meer zo zeker van?
Nicky heeft dan hormoonstemmingswisselingen. Straks komt ze met een hooivork op ons af ofzo.quote:Op zondag 4 juni 2006 01:35 schreef Janetje het volgende:
Zeg, T, zou jij ook yvonne bellen, als ze je beledigen op een meet?
Of Dago.. nee, nee, wacht! Nikky!
Woonplaats: Gasselternijveenschemondquote:Op zondag 4 juni 2006 01:34 schreef The_Terminator het volgende:
Het is best wel klote dat meets vaak in het midden van het land gehouden worden, veels te ver weg voor mij![]()
Je spelt al wel net zo goed als nikky.quote:Op zondag 4 juni 2006 01:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nicky heeft dan hormoonstemmingswisselingen. Straks komt ze met een hooivork op ons af ofzo.
Ja godver, moét je dat quoten? Ik heb daar ooit een kwartier lang om gelachen.quote:Op zondag 4 juni 2006 01:36 schreef Treinkopper het volgende:
[..]
Ik sla ze meteen een blauw oogquote:Op zondag 4 juni 2006 01:35 schreef Janetje het volgende:
Zeg, T, zou jij ook yvonne bellen, als ze je beledigen op een meet?
Of Dago.. nee, nee, wacht! Nikky!
Zou Chowi zich wel met minderwaardig volk als wij willen laten zien?quote:Op zondag 4 juni 2006 01:35 schreef Treinkopper het volgende:
[..]
Dat zat ik net ook terug te lezen ja. Och. Ik heb mijn mening al weer wat bijgesteld.
Voorwaarden:Er is bier
We gaan op een OV-waardige dag
Er is nog meer bier
Chowi gaat mee
Pilsener voorhanden.
Ik ben gelijkwaardig aan Chowi.quote:Op zondag 4 juni 2006 01:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Zou Chowi zich wel met minderwaardig volk als wij willen laten zien?
Oh, ik heb de datum al jongens. De dag van Pasen en Pinksteren.quote:
Een hele mond vol, I know... Verhuist enzo, vroeger was dat Stadskanaalquote:Op zondag 4 juni 2006 01:36 schreef Treinkopper het volgende:
[..]
quote:
Ja sorry, mer, moest even..quote:Op zondag 4 juni 2006 01:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja godver, moét je dat quoten? Ik heb daar ooit een kwartier lang om gelachen.
Als het op één dag valt? Duurt nog wel even ben ik bang voorquote:Op zondag 4 juni 2006 01:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh, ik heb de datum al jongens. De dag van Pasen en Pinksteren.
Helaas.quote:Op zondag 4 juni 2006 01:41 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Als het op één dag valt? Duurt nog wel even ben ik bang voor![]()
Das volgend jaar toch al?quote:Op zondag 4 juni 2006 01:41 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Als het op één dag valt? Duurt nog wel even ben ik bang voor![]()
VMquote:
Pfff... Heb je niet een haalbare klus voor me??quote:Op zondag 4 juni 2006 01:44 schreef Janetje het volgende:
[..]
VM![]()
Leer jij die Termie eens wat humor aan.
Goeie edit.quote:Op zondag 4 juni 2006 01:44 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Pfff... Heb je niet een haalbare klus voor me??
En hoi J!![]()
Nou zegquote:Op zondag 4 juni 2006 01:44 schreef Janetje het volgende:
[..]
VM![]()
Leer jij die Termie eens wat humor aan.
Ik werd al bijna blij.quote:Op zondag 4 juni 2006 01:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaanetje gaaaaat mail krijgen naaaaaaaaaaaanananaaaaana.
Hihi, huilie..quote:
Niet!quote:Op zondag 4 juni 2006 01:47 schreef Treinkopper het volgende:
[..]
Ik werd al bijna blij.
Staat er verdomme één "e" te veel.
Je avatar loopt 2 minuten voor!quote:Op zondag 4 juni 2006 01:47 schreef guitarist.nl het volgende:
BeF
hier 1 minuut, ligt maar net aan met welke time server je gesynchroniseerd bentquote:
Ik kan me niet voorstellen dat mijn ouwe stoom-aangedreven PC'tje synchroniseert met wat dan ook. M'n videorecorder wel, overigens. Met teletekst.quote:Op zondag 4 juni 2006 01:52 schreef guitarist.nl het volgende:
hier 1 minuut, ligt maar net aan met welke time server je gesynchroniseerd bent
ik heb al ff geklaagt bij mijn hoster
neej, heb alles opnieuw moeten doen, die van jou gebruikte de magik nogwat, deze de GD van linux!quote:
*weer terug zapt...quote:Op zondag 4 juni 2006 01:55 schreef Janetje het volgende:
*Snel van the shining wegzapt...
Zó erg is The Shining toch niet?quote:Op zondag 4 juni 2006 01:55 schreef Janetje het volgende:
*weer terug zapt...
*enge dingen ziet
*wegzapt
*in hoekje kruipt
*rilt
Let's see..quote:
Och, je zit vast niet in een ingesneeuwd hotel.quote:Op zondag 4 juni 2006 01:58 schreef Janetje het volgende:
Let's see..
Ik zit in een huis.. alleen.. lamp is uit.. alleen het licht van m'n laptop en de tv...
Het licht op de gang is ook uit en de gordijnen zitten dicht..
M'n huisgenoten zijn er niet.. en als ik vermoord word horen m'n buren dat toch niet want die hebben het te druk met hun ruzie nee, dat was geen uitnodiging
Nee, tis hier lekker warm..quote:Op zondag 4 juni 2006 02:00 schreef Treinkopper het volgende:
[..]
Och, je zit vast niet in een ingesneeuwd hotel.
Jij bent altijd uitgenodigdquote:
Speak lala to me baby.. ahuh.. ahuh..quote:Op zondag 4 juni 2006 02:09 schreef Treinkopper het volgende:
Lalalalala.
quote:Op zondag 4 juni 2006 02:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik wil een vent die....
Waarom zou je dáár ooit opgewonden van raken?quote:Op zondag 4 juni 2006 02:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik wil een vent/wijf die opgewonden raakt van vliespinda's.
Ja. Kijk. Dat zijn van die dingen, je hebt het of je hebt het niet. Daar moet je geen logica achter willen zoeken. Dat gebéurt gewoon.quote:Op zondag 4 juni 2006 02:13 schreef Treinkopper het volgende:
[..]
Waarom zou je dáár ooit opgewonden van raken?
Hm. Ik zoek wel een vrouw met andere turn-ons.quote:Op zondag 4 juni 2006 02:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja. Kijk. Dat zijn van die dingen, je hebt het of je hebt het niet. Daar moet je geen logica achter willen zoeken. Dat gebéurt gewoon.
Wees blij dat ze zo makkelijk is joh...quote:Op zondag 4 juni 2006 02:15 schreef Treinkopper het volgende:
[..]
Hm. Ik zoek wel een vrouw met andere turn-ons.
There there.. je bent wel makkelijk he...quote:
Stiekem wel. Dat jongens dat niet doorhebben kan ik ook niets aan doen.quote:Op zondag 4 juni 2006 02:26 schreef Janetje het volgende:
[..]
There there.. je bent wel makkelijk he...
Zie je wel dat wel op elkaar lijken.quote:Op zondag 4 juni 2006 02:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Stiekem wel. Dat jongens dat niet doorhebben kan ik ook niets aan doen.
Ik ben óók makkelijk.quote:Op zondag 4 juni 2006 02:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Stiekem wel. Dat jongens dat niet doorhebben kan ik ook niets aan doen.
Nou ja...quote:Op zondag 4 juni 2006 02:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ze weten gewoon de juiste knopjes niet te vinden. Ook al staat het met neonsigns aangegeven.
Ik helemaal blij, verheugd, enzovoorts omdat ik 'ehqo' zie staan, gaat hij weer weg.quote:Op zondag 4 juni 2006 02:32 schreef ehqo het volgende:
Lemon Jelly - Elements is verdomme een vet lied. En nú slapen!
"Zaaddepot."quote:Op zondag 4 juni 2006 02:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ze weten gewoon de juiste knopjes niet te vinden. Ook al staat het met neonsigns aangegeven.
Je kan me nog even overhalen.quote:Op zondag 4 juni 2006 02:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik helemaal blij, verheugd, enzovoorts omdat ik 'ehqo' zie staan, gaat hij weer weg.
Dan leg ik het wel weer ergens anders neer.quote:Op zondag 4 juni 2006 02:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
God, dit is zelfs voor mijn doen té hoerig.
Gelul.quote:Op zondag 4 juni 2006 02:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Then again, een wijs man heeft mij eens verteld dat 'te' een grens is die je jezelf oplegt. Ofzo.quote:Op zondag 4 juni 2006 02:38 schreef ehqo het volgende:
[..]
Dan leg ik het wel weer ergens anders neer.
Nog nét op tijd, waar zei u ook alweer?quote:Op zondag 4 juni 2006 02:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Then again, een wijs man heeft mij eens verteld dat 'te' een grens is die je jezelf oplegt. Ofzo.
Een hoop gelul en weinig actie ja..quote:
Gelukkig niet.quote:Op zondag 4 juni 2006 02:43 schreef Treinkopper het volgende:
[..]
Ah. Ok. Gelukkig voel ik me niet aangesproken.
Dat lijkt me een understatement.quote:Op zondag 4 juni 2006 02:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Guitig.
Ja, dat herken ik. Al een paar jaarquote:Op zondag 4 juni 2006 02:48 schreef ehqo het volgende:
Ik heb helemaal geen zin in seks. Ik wil slapen, dromen. Lichaamscontact zou wel okee zijn, in elkaars armen in slaap vallen. Wakker worden met een lamme arm, waarna je haar lichaam eraf moet zien te krijgen, zonder haar te wekken. Maar dat zou het allemaal waard zijn, echter, helaas, niet vandaag.
Hand in hand een trein koppen?quote:Op zondag 4 juni 2006 02:49 schreef Treinkopper het volgende:
[..]
Ja, dat herken ik. Al een paar jaar.
Kiezen we een punt waar de treinen elkaar kruisen. En dan ik linkerspoor, en jij rechter. Kunnen ze de resten in ieder geval nog uit elkaar houden.quote:
Het ziet er heel mooi uit in mijn hoofd.quote:Op zondag 4 juni 2006 02:51 schreef Treinkopper het volgende:
[..]
Kiezen we een punt waar de treinen elkaar kruisen. En dan ik linkerspoor, en jij rechter. Kunnen ze de resten in ieder geval nog uit elkaar houden.
Ik word er sip van. Dat wil ik ook wel. Maar ja.quote:Op zondag 4 juni 2006 02:48 schreef ehqo het volgende:
Ik heb helemaal geen zin in seks. Ik wil slapen, dromen. Lichaamscontact zou wel okee zijn, in elkaars armen in slaap vallen. Wakker worden met een lamme arm, waarna je haar lichaam eraf moet zien te krijgen, zonder haar te wekken. Maar dat zou het allemaal waard zijn, echter, helaas, niet vandaag.
What's up met L. dan?quote:Op zondag 4 juni 2006 02:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik word er sip van. Dat wil ik ook wel. Maar ja.
Welterusten, kerel!quote:Op zondag 4 juni 2006 02:56 schreef ehqo het volgende:
Ik zag zojuist vanuit mijn ooghoek het beeld van mijn monitor af schuiven, volgens mij is dat een teken dat ik moet slapen. Dat ga ik dan ook nú doen.
Niemand wil?quote:Op zondag 4 juni 2006 02:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik word er sip van. Dat wil ik ook wel. Maar ja.
Nee, immers, ik slaap.quote:Op zondag 4 juni 2006 03:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh, ik zei teveel. Damn. Ehqo, zie je wat je veroorzaakt met je melancholie?
Zie je wel dat het een toffe film is.quote:Op zondag 4 juni 2006 02:59 schreef Janetje het volgende:
redrum...
In dat geval ga ik ook maarquote:Op zondag 4 juni 2006 03:01 schreef clumsy_clown het volgende:
*stopt toe en drukt lebberzoen op voorhoofd.
Je gaat naast me zitten, terwijl ik slaap?quote:Op zondag 4 juni 2006 03:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Zelfde behandeling voor jou dan. Plus een knuffelbeer naast je, om te knuffelen.
Noem je me nou een beer?quote:Op zondag 4 juni 2006 03:10 schreef Treinkopper het volgende:
[..]
Je gaat naast me zitten, terwijl ik slaap?
Noem je mij nou wijs?quote:Op zondag 4 juni 2006 02:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Then again, een wijs man heeft mij eens verteld dat 'te' een grens is die je jezelf oplegt. Ofzo.
quote:
Ohja, dat was jíjquote:Op zondag 4 juni 2006 05:20 schreef Litso het volgende:
En een mán?
Goedemorgen, mylady Chowi the first!quote:Op zondag 4 juni 2006 09:31 schreef Chowi het volgende:
Tof, ik ben weer eens de eerste.
Ik voelde dat je me nodig had, myladyquote:Op zondag 4 juni 2006 11:36 schreef Chowi het volgende:
Wat een geweldige timing, VM. Mijn film is net afgelopen, en daar ben jij dan..
quote:Op zondag 4 juni 2006 11:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik voelde dat je me nodig had, mylady
Waarom doe je altijd zo'n " , " tussen je smileysquote:Op zondag 4 juni 2006 12:07 schreef Chowi het volgende:
M-O, M-O-R, M-O-R-N-I-N-G, M-O-R-N-I-N-G-W-O-O-D.,
,
.
Gaat vanzelf!quote:Op zondag 4 juni 2006 12:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Waarom doe je altijd zo'n " , " tussen je smileys![]()
Ja hè!quote:
Ik gooi BeF wel weer op slot.quote:Op zondag 4 juni 2006 13:19 schreef Chowi het volgende:
Ik heb wel weer eens zin in een ouderwets goeie rel.
Slotje dan maarquote:Op zondag 4 juni 2006 13:41 schreef Litso het volgende:
Geeft niet. Ik haat mezelf en ik wil dood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |