"Het interesseert me allemaal niet zo." © Jackson. 
Got it. Ik kom zo wel die kant op.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:57 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik heb er net wat koud gelegd. [knipoog] [knipoog].
Heb je stiekem rechten?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:02 schreef Misstique het volgende:
En centraal!
Neuhquote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:05 schreef JDude het volgende:
[..]
Heb je stiekem rechten?
Ik wilde knopjes zeggen, maar die heb je sowieso wel.
Ze licht Dagonet gewoon in, en post dan zelf, zodat het lijkt dat ze hem centraal heeft gezet.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:05 schreef JDude het volgende:
[..]
Heb je stiekem rechten?
Ik wilde knopjes zeggen, maar die heb je sowieso wel.
Heul niet. Dago zit beneden te lezen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ze licht Dagonet gewoon in, en post dan zelf, zodat het lijkt dat ze hem centraal heeft gezet.
Ik heb haar door, ze is sluw.
Wat leest 'ie?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:07 schreef Misstique het volgende:
[..]
Heul niet. Dago zit beneden te lezen..
Een boek van Tad Williams ofzo, maar kan zijn dattie al in een volgende is begonnen. Dat valt niet bij te houden.quote:
Mannen die lezen zijn tôf.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:09 schreef Misstique het volgende:
[..]
Een boek van Tad Williams ofzo, maar kan zijn dattie al in een volgende is begonnen. Dat valt niet bij te houden..
Hij leest gemiddeld 3 boeken per week.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mannen die lezen zijn tôf.. Vooral als ze veel lezen, dan zijn ze nog toffer.
.
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:11 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hij leest gemiddeld 3 boeken per week.
Is goed. Maar denk erom: he's miiiiiiiinnnnee.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:13 schreef Chowi het volgende:
[..],
.
Als we gaan meeten, hč, neem die Dago van je dan ook mee. Hij lijkt me cool IRL.
Hij is veel te oud voor mij.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:16 schreef Misstique het volgende:
[..]
Is goed. Maar denk erom: he's miiiiiiiinnnnee..
Leeftijd is ook maar een getal.quote:
Goed punt.quote:
Je hebt gelijk, maar misschien overtuig ik Miss-miss ermee dat ik geen interesse in hem heb en dat ik hem haar gun.quote:
Dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:19 schreef Chowi het volgende:
Je hebt gelijk, maar misschien overtuig ik Miss-miss ermee dat ik geen interesse in hem heb en dat ik hem haar gun.
Ofzó!
Looptap.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:41 schreef Chowi het volgende:
Laptop.
Lijkt me ook. Zodat je zelfs je eigen biertje kan tappen als je op de WC zit.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:51 schreef JDude het volgende:
[..]
Looptap.
Hoe handig is dat. Een tap die je overal mee naartoe neemt.
Verveling is voor vrouwen die zittend plassen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Bah. Verveling.
Je moet hem heel hard uitlachen, en een briefje op zijn voorhoofd plakken met "scootersjonnie".quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:53 schreef mcDavid het volgende:
mijn broertje... Kwam even de band van de pizzabrommer oppompen... rijdtie weg, zegtie "ik boek hem weer"
wat moet ik doen?
is hij nog te redden?
zou dat helpen?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je moet hem heel hard uitlachen, en een briefje op zijn voorhoofd plakken met "scootersjonnie".
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:53 schreef mcDavid het volgende:
de pizzabrommer
Nee.quote:is hij nog te redden?
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:24 schreef Misstique het volgende:
Ik ga maar eens wat aan het eten doen. Gegroet.
Geen idee, maar als je er foto's van maakt, en deze vervolgens post, heb ik weer wat te lachen.quote:
En staand poepen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:54 schreef JDude het volgende:
[..]
Verveling is voor vrouwen die zittend plassen.
De diarree uit je knieholtes schrobben ja.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:59 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik vermoed dat je dan daarna wel wat te doen hebt, hoor!
Subtiel!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:00 schreef clumsy_clown het volgende:
De diarree uit je knieholtes schrobben ja.
Bah.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
dat bedoel ikquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
O.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:36 schreef Chowi het volgende:
Ik ga Dribbel_ ten huwelijk vragen.
Goedmaakseks?quote:
Dat dacht je.quote:
Okay, jammer dan!quote:
Ééntje kun je er schrappen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:48 schreef Chowi het volgende:
Ik heb nog een lijst af te werken, zie ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |