Eigenlijk niet, want:quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:22 schreef jogy het volgende:
Zo, even het aantal aangepast, zat een foutje in de vorige.
Ja..quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:26 schreef JDude het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, want:
Eerst was er deze: [BeF] #605 Leuk geweest.
En toen die vol was opende Chowi deze: [BeF] #606 Zo, het gaat weer eens over seks.
En cerror deze: [BeF] #607 Number of the bier. Oui.
Omdat die laatste twee dubbel waren ging die van Chowi dicht.
Dus eigenlijk zijn die van Chowi en cerror allebei 606 en is dit 607.
Hoi!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben in een knuffelbui. Iemand een knuffel nodig?
*knuffelt J heul stevigquote:
quote:
Ach, vrijdagavond he...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Zelfs lesbi-sex helpt het topic niet.
Altijd.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben in een knuffelbui. Iemand een knuffel nodig?
*knuffelt Lits heul stevigquote:
Oh c_c, maak me gekquote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
*knuffelt Lits heul stevig
*blijft knuffelen
*voelt gespartel, dus pakt steviger vast
*kijkt
*ziet dat Lits blauw is
*doet mond-op-mond-beademing
*redt Lits
*[insert vuige heteroseks]
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
*knuffelt Lits heul stevig
*blijft knuffelen
*voelt gespartel, dus pakt steviger vast
*kijkt
*ziet dat Lits blauw is
*doet mond-op-mond-beademing
*redt Lits
*[insert vuige heteroseks]
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 02:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Maar jij bent speciaal voor me. M'n ontmaagdster.
*bindt mer aan een totempaal en pakt kist met exotische speeltjesquote:Op zaterdag 3 juni 2006 02:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
*gooit haar los en doet regendans
Wat moet ik me voorstellen bij exotische speeltjes?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 02:27 schreef Litso het volgende:
[..]
*bindt mer aan een totempaal en pakt zijn kist met exotische speeltjes
Laten we beginnen met de veer.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 02:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wat moet ik me voorstellen bij exotische speeltjes?
Jamaar! Das gemeen!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 02:30 schreef Litso het volgende:
[..]
Laten we beginnen met de veer.
Wel een van een ijsvogel he.
Ja.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 02:33 schreef Litso het volgende:
Okee, we zoeken wel ergens een privéscherm op.
Vind je 't gek, die twee kwijlballen jagen iedereen wegquote:Op zaterdag 3 juni 2006 09:25 schreef Bizznitch het volgende:
Echoooooo.... echhooooo... echoo...echooooo.... echooo.....
Ach, vind het soms wel humor om te lezen hoor, maar ja, ik sla ook wel eens een topic overquote:Op zaterdag 3 juni 2006 10:29 schreef JDude het volgende:
[..]
Vind je 't gek, die twee kwijlballen jagen iedereen weg.
Ik lees er meestal gewoon overheen, mag dat ook?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 10:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ach, vind het soms wel humor om te lezen hoor, maar ja, ik sla ook wel eens een topic over
Dat is ook nog een optie!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 10:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik lees er meestal gewoon overheen, mag dat ook?
Oui. Ik weet zeker dat ik er anders een traumatische ervaring aan overhoud.quote:
Das voer voor de psychologen! Maar inderdaad, je vermijdt dat leuk dan!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 10:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oui. Ik weet zeker dat ik er anders een traumatische ervaring aan overhoud.
Ik niet.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:27 schreef ehqo het volgende:
Ik mis BS.
Nee, er was gewoon geen hond.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 10:29 schreef JDude het volgende:
[..]
Vind je 't gek, die twee kwijlballen jagen iedereen weg.
Als jij dat wil.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:09 schreef mcDavid het volgende:
[..]
NOEM JE MIJ NU EEN HOND???:(!!!
![]()
:(!`1111`1132!!!@!!!!!!!!!!!!!!!!
[afbeelding]
De zon schijnt daar ??quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:31 schreef Janetje het volgende:
Ik ga zo verbranden.
Ahuh.. en het is zo'n 23 graden.quote:
Staat reeds in de oven.quote:
Maar verder is het wel leuk geschreven, heur.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:10 schreef ehqo het volgende:
[..]
En ik had het nog wel een keer overgelezen.
Dank je. Hee, weet je?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar verder is het wel leuk geschreven, heur.
Nee?quote:
Je maakt me jaloers. Maar ík heb een spacecake in de oven.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:14 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik ontdekte een stuk of wat Wieckse Witten in de koelkast, ik bof echt.
Daar ben ik ook, zonder perskaart, maar ik ben daar ook!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:26 schreef Stofje het volgende:
Zaterdag: Arrow Classic Rock. Heb een perskaart. Roger Waters geeft een drie uur durend concert, "Dark Side of the Moon". En Def Leppard komt ook.
In mijn profiel staat m'n MSN, we gaan samen een pilsener drinken, vind ik.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:27 schreef ehqo het volgende:
[..]
Daar ben ik ook, zonder perskaart, maar ik ben daar ook!
Pff!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:38 schreef mcDavid het volgende:
[..]
kun je verbranden dan, met van die plamuur op je gezicht?
Vis je hier naar nog meer complimentjes??quote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:49 schreef Chowi het volgende:
[afbeelding]
"Ik vind je een bepaalde, schattigheid, aandoenlijkheid, onschuldigheid hebben op deze foto. Alsof je nog nooit een piemel hebt gezien." - Ehqo..
ik vind het er meer uitzien alsof je net een kwakje in je oog hebt gehad, terwijl je dat helemaal niet wou.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:49 schreef Chowi het volgende:
[afbeelding]
"Ik vind je een bepaalde, schattigheid, aandoenlijkheid, onschuldigheid hebben op je foto. Alsof je nog nooit een piemel hebt gezien." - Ehqo..
Nee, ik vond het een leuke opmerking van ehqo, en dat wilde ik even met jullie delen. Hij is toch weg.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Vis je hier naar nog meer complimentjes??
En David Gray.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:26 schreef Stofje het volgende:
Zo, mijn concertagenda van de komende week. Naar al deze festiviteiten ga ik gratis.
Maandag: Pinkpop. Prijswinnaar bij een prijsvraag. Met o.a. Red Hot Chili Peppers, Franz Ferdinand, Opgezwolle, Editors, Soulfly, Deftones.
Het is inderdaad een leuke opmerking..quote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:52 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, ik vond het een leuke opmerking van ehqo, en dat wilde ik even met jullie delen. Hij is toch weg..
Treurige foto's doen mij persoonlijk meer dan leuke, vrolijke foto's met van die big-freedent-smiles. Maar ja, wie ben ik.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:53 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Het is inderdaad een leuke opmerking..
Ik vind die foto enigzins treurig, maar daar hou ik tegenwoordig wel van
Jij bent Chowiquote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Treurige foto's doen mij persoonlijk meer dan leuke, vrolijke foto's met van die big-freedent-smiles. Maar ja, wie ben ik..
Dat hoor ik wel vaker, inderdaad.quote:
"Chowi" is wel leuk, inderdaad. Maar "Lilian", wat mijn voornaam is, is vaak wat minder.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Voelt wel fijn zeker, om Chowi te zijn?
Naam laten veranderen dusquote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
"Chowi" is wel leuk, inderdaad. Maar "Lilian", wat mijn voornaam is, is vaak wat minder.
Totaal nergens op, dat is het leuke ervan.quote:
okeequote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
Totaal nergens op, dat is het leuke ervan.
Althans, met die intentie heb ik het mijn username gemaakt. Achteraf gezien blijkt het ook nog een zeldzame Spaanse naam te zijn, of zo.
Ik ben hem zat. Ik wil iets met zonnebrillen.quote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ben hem zat. Ik wil iets met zonnebrillen.
quote:
In de zonnebril?quote:
E.S.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:02 schreef Chowi het volgende:
I'm in love
With the world
Through the eyes of a girl
Who's still around the morning after
We broke up
A month ago
Then I grew up
I didn't know
I'd be around
The morning after
It's always been
Wait and see
A happy day
And then you pay
And feel like shit
The morning after.
Yes!quote:
Ik overrule Dribbel_ en zeg... gewoon doenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:03 schreef Chowi het volgende:
Sjeedoet, ik wil deze als avatar. Maar het mag niet van Dribbel_..
Wat jij?
http://wilfrid_hoffacker.blog.lemonde.fr/photos/uncategorized/lunettes_1.jpg
Ik zeg toch niet dat het niet magquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:03 schreef Chowi het volgende:
Sjeedoet, ik wil [url=http://wilfrid_hoffacker.blog.lemonde.fr/photos/uncategorized/lunettes_1.jpg]deze[/url] als avatar. Maar het mag niet van Dribbel_..
Wat jij?
Pfff dat kan helemaal nietquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:04 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik overrule Dribbel_ en zeg... gewoon doen.
People underestimate me.quote:
Drugs are bad, mkay?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je zit nu zeker ook zó achte rje computer:
[afbeelding]
de linkse dan![]()
Nét? De eerste plak is al naar binnen gewerkt, honey.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:11 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
zei het meisje dat net spacecake in de oven flikkerd![]()
owja je bent weer egoistisch bezigquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nét? De eerste plak is al naar binnen gewerkt, honey..
Lijn 100, hè. Je weet het.quote:
Dat gaat dan wel even duren.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik blijf wachten tot je het komt brengen
Chowquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:15 schreef Chowi het volgende:
Liefbeest.
Ik wil ook!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:11 schreef Dribbel_ het volgende:
zei het meisje dat net spacecake in de oven flikkerd![]()
Je komt net je nest uit?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:18 schreef Litso het volgende:
Ik heb onbeschoft lang geslapen.
Ik niet, de ikea kwam spullen afleveren. Zeggen zequote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:18 schreef Litso het volgende:
Ik heb onbeschoft lang geslapen.
NEVAAAH!quote:
quote:Tien rozen voor jou...
Eén voor de vriendschap
Eén voor de liefde
Eén voor het geld
Eén voor het geluk
Eén voor de beroemdheid
Eén voor de kennis
Eén voor de schoonheid
Eén voor de familie.
Eén voor de eerlijkheid
Eén voor een lang leven
Het is een vriendschapstest.
Stuur dit door naar zoveel mogelijk personen
En als je het terugkrijgt, zul je weten wie je ECHTE
VRIENDEN
zijn. Als je deze ketting breekt , zal het ongeluk je volgen.
Ik waarschuw je, vanaf nu kan je een gratis wens doen .
Je hebt 30 sec. om te beginnen
ALS JE DIT VERSTUURT NAAR :
2 pers : je wens zal uitkomen binnen het jaar
5 pers : je wens zal uitkomen binnen 3 maanden
7 pers : je wens zal uitkomen binnen een week
15 pers: je wens zal morgen uitkomen
VRIENDSCHAP IS ...
Allemaal verschillend zijn.
Samen de slappe lach hebben.
Samen in de zelfde situatie liggen.
Elkaar verdedigen.
Samen dingen doen.
Samen onnozele dingen doen.
Soms ruzie maken. !!!!!!
Moe zijn na een feest.
Gewoon gelukkig zijn.
Grappen uithalen.
Sommige dagen beu van alles zijn.
Gewoon moe zijn.
Stuur dit door aan wie je denkt dat het je
vriend(in) is
Als je dit bericht terug krijgt, zul je weten wie je
"ECHTE VRIENDEN "
zijn
Van wiet krijg je geen hallucinaties, gekkie.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Kijk daar een roze olifant [afbeelding]
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:23 schreef Chowi het volgende:
[..]
Van wiet krijg je geen hallucinaties, gekkie..
Moest jij niet naar Friesland?quote:
"dingen"?quote:
Jij gaat wel?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:40 schreef Dribbel_ het volgende:
Volgens mij gaan er niet echt veel mensen op die meet komen![]()
Ik weet van niets.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:40 schreef Dribbel_ het volgende:
Volgens mij gaan er niet echt veel mensen op die meet komen![]()
Da's me te verquote:
Zou me 3 uur duren al zou ik daar zijnquote:
Die zin is duizelingwekkend als je het snel leest.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:44 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
die komt vast wel een keer naar een meet heir meer in de buurt![]()
Neen. Maar met mijn PI tracht ik toch wat twijfel toe te voegen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:47 schreef Dribbel_ het volgende:
Is ehqo een kloon weer van iemand of niet, ik volg het hier niet meer![]()
Dan zal het wel zo zijn hequote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:48 schreef ehqo het volgende:
[..]
Neen. Maar met mijn PI tracht ik toch wat twijfel toe te voegen.
Morgen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:48 schreef ehqo het volgende:
Barbeque.
Zeg maar hoe laat ik kan aanschuivenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:53 schreef ehqo het volgende:
Ik ga wat kip op een houtje prikken.
Groetjes.
Ja.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:57 schreef Chowi het volgende:
is het heel asociaal als ik mijn moeder voor haar verjaardag geen cadeau geef?.
Ook als het een tijdje terug al moederdag is geweest en mijn vader vorige week jarig was?quote:
Bak een cake voor d'r!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:58 schreef Chowi het volgende:
Ook als het een tijdje terug al moederdag is geweest en mijn vader vorige week jarig was?
Bak gewoon een cake ofzo daar ben je goed inquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ook als het een tijdje terug al moederdag is geweest en mijn vader vorige week jarig was?
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:59 schreef JDude het volgende:
[..]
Bak een cake voor d'r!
Ik ga doesjen trouwens.
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:00 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Bak gewoon een cake ofzo daar ben je goed in![]()
GMTA.quote:
Watsmetdat?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:01 schreef mcDavid het volgende:
Ch! je ava!
Pff maakt niet uti ik heb gister ook mijn verjaardagskado van mijn zus pas gekregen, ook íétsje te laatquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:01 schreef Chowi het volgende:
[..]
GMTA.
Nee, maar, even. Ik was het dus vergeten..
Ik koop dinsdag wel iets.
No fucking way!quote:
wel spacecake natuurlijk!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:00 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Bak gewoon een cake ofzo daar ben je goed in![]()
lawl.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:10 schreef Dribbel_ het volgende:
http://www.flabber.nl/archief/016492.php
whehehe![]()
Nu heb je niemandom te verkrachtenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja, ja, doe onze ruzie maar af als een dingetje
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:10 schreef Dribbel_ het volgende:
http://www.flabber.nl/archief/016492.php
whehehe![]()
Ik zou t niet pikken als ik jou was, VM!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ey, niet stoken, hè!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik zou t niet pikken als ik jou was, VM!
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, zijn cadeautje eet ik lekker zelf op!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik zou t niet pikken als ik jou was, VM!
Ik zou niet durven.quote:
En terecht! Dat zal em leren.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, zijn cadeautje eet ik lekker zelf op!
Hey, Psssst! Die had je vergiftigd, weet je nog!!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee, die waren voor jou.. Met GHB!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:20 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Hey, Psssst! Die had je vergiftigd, weet je nog!!
Wat voor cadeauquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
GHB.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:21 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee, die waren voor jou.. Met GHB!
Oh! Ik zal onthouden dat ik niet met de auto moet komen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:21 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee, die waren voor jou.. Met GHB!
Moet ik het nu wel weten, want dan neem ik het mee...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat voor cadeau![]()
want dan kom ik misschien terug
het is eetbaar iig![]()
en ik heb honger
![]()
Ik wil het ook wel nuttigen in plaats van jou, heur.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:22 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Oh! Ik zal onthouden dat ik niet met de auto moet komen.
Ik moet eerst weten of het de moeite is om een tof feestje ervoor te laten schietenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:22 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Moet ik het nu wel weten, want dan neem ik het mee...
Ja maar het is GHB! Het kan overal inzitten!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:23 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik wil het ook wel nuttigen in plaats van jou, heur.
Ik begrijp geen fuck van jou.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:26 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ja maar het is GHB! Het kan overal inzitten!
ik ga toch niet Mad-eye Moody-style de hele dag alleen uit me eigen drinkflesje drinken!
SNEL!!!!!!! DE C1000 IS NOG OPEN!!! MISSCHIEN HEBBEN ZE NOG GRATIS CAKEJES!!!!!!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat voor cadeau![]()
want dan kom ik misschien terug
het is eetbaar iig![]()
en ik heb honger
![]()
Cadeautjes zijn het altijd waard om feestjes voor te laten schieten!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:24 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik moet eerst weten of het de moeite is om een tof feestje ervoor te laten schieten![]()
Geef maar aan Alexxxx, en geef hem een knuffel van me en zeg dat het me spijt dat ik niet en dat het stom is dat die helemaal in Friesland woontquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:27 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Cadeautjes zijn het altijd waard om feestjes voor te laten schieten!
Dat merk je heus wel!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:27 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ja straks kom ik toch met de auto en dan flikkert ze het stiekum door mijn cola!
leukquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:27 schreef mcDavid het volgende:
[..]
SNEL!!!!!!! DE C1000 IS NOG OPEN!!! MISSCHIEN HEBBEN ZE NOG GRATIS CAKEJES!!!!!!
Ik ren alquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:30 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ja ik denk straks ga je weer zeiken dat ik het te laat zeg
Oh ja, da's waar.quote:
Frituur, natuurlijk.quote:
Atlantische zeetong op een bedje van spinazie en garnaaltjes.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:38 schreef Dribbel_ het volgende:
hmm geen zin in pasta, geen zin om chinees te halen, frituur krijg ik vanavond al genoeg![]()
volgende ronde !
Pizza Maria met extra salamiquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:38 schreef Dribbel_ het volgende:
hmm geen zin in pasta, geen zin om chinees te halen, frituur krijg ik vanavond al genoeg![]()
volgende ronde !
Vanochtend al gehadquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:40 schreef Misstique het volgende:
[..]
Atlantische zeetong op een bedje van spinazie en garnaaltjes.
Ja, welke is het nou?quote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:43 schreef mcDavid het volgende:
[..]
pannenkoeken met spek en stroop, opgerold.
http://www.dominos.nl/quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Kan iemand even een BBQ Chicken pizza van Dr. Oetker voor m'n deur afleveren?
Pff, dat je dat nu nog moet kiezen!quote:
we hadden niet anders verwacht, hoor!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:45 schreef Chowi het volgende:
Ik ga wél frituren, overigens.
New York Pizza bellen, die is ook nog es lekkerder.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Kan iemand even een BBQ Chicken pizza van Dr. Oetker voor m'n deur afleveren?
Alsof ik dat zo vaak doe.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:46 schreef mcDavid het volgende:
[..]
we hadden niet anders verwacht, hoor!
Ze hoopt gewoon dat Litso zo gek isquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:47 schreef Misstique het volgende:
[..]
New York Pizza bellen, die is ook nog es lekkerder..
hoe is het eigenlijk met die chips afgelopen?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:49 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Doe ik meestal in de winkel
Ik ga wel met iemand mee eten dat is wel zo makkelijk![]()
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:50 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Jouw menu bestaat toch uit cake, spacecake en frituur?
Dat ik gek ben weet ze alquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:49 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ze hoopt gewoon dat Litso zo gek is
En bier.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:50 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Jouw menu bestaat toch uit cake, spacecake en frituur?
Je kan altijd nog ergens een container proberen, is nog goedkoper ook nog!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:49 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja leuk! Zitten wij hier allemaal moeite te doen voor je!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:49 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Toch wel?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:51 schreef Chowi het volgende:
Maar ik ben tóch een lekker wijf.
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:49 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ze hoopt gewoon dat Litso zo gek is
Pic's!!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:51 schreef Chowi het volgende:
Maar ik ben tóch een lekker wijf.
Ze zeggen het.quote:
OMG! Ga eens dood!quote:
Zíj is lelijk en dan moet ík dood?quote:
Inderdaad, inderdaad.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:53 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Goed zo, meid! Want juist in zulke dingen herken je de ware liefde!!
Ik zocht een goed voorbeeld voor dit topic.quote:
Goed voorbeeldquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik zocht een goed voorbeeld voor dit topic.
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik zocht een goed voorbeeld voor dit topic.
Nee, jij niet! Dat gedrocht op die picca.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:54 schreef Chowi het volgende:
Zíj is lelijk en dan moet ík dood?
's Ook niet eerlijk.
Hou vast! Anders vallen ze!quote:
OMFG!! je doet het ook!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:56 schreef JDude het volgende:
[..]
Nee, jij niet! Dat gedrocht op die picca.
Ze zien er nep uit.quote:
Niet voor niets cursief.quote:
Ze heeft wél een strak buikje.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:01 schreef mcDavid het volgende:
[..]
nep of niet, i.i.g lelijk! Zeker in combinatie met dat hoofd
verspilling! die hadden ze beter aan een ander kunnen geven die er voor de rest wél mooi uitziet!quote:
Je kan niet álles hebben!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:04 schreef mcDavid het volgende:
[..]
verspilling! die hadden ze beter aan een ander kunnen geven die er voor de rest wél mooi uitziet!
Vooruit. Er zijn uitzonderingen, maar die zijn schaars.quote:
Je zou d'r dus je bed uitschoppen?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:11 schreef mcDavid het volgende:
[..]
je kunt in ieder geval wat minder met je lelijkheid te koop lopen.
Gezien dat hoofd vermoed ik een piemel daarbeneden. Dus ja.quote:
Even over de duidelijkheid: dat ging over die tweede. Van die eerste word ik overigens ook niet vrolijk.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:15 schreef JDude het volgende:
Gezien dat hoofd vermoed ik een piemel daarbeneden. Dus ja.
Have fun!quote:
Daag.quote:
Door een méisje he, voordat het slettebakgeroep weer tevoorschijn wordt gehaald.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat schattig, ik word straks getrakteerd op een bioscoopbezoekje.
Lesbische slettebakquote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Door een méisje he, voordat het slettebakgeroep weer tevoorschijn wordt gehaald.
Oei!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:52 schreef JDude het volgende:
De straten ruiken naar barbecue. Er hangt een vleugje zomer in de lucht.
Ik heb er net wat koud gelegd. [knipoog] [knipoog].quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:54 schreef Chowi het volgende:
Oei!. Vanavond maar weer eens ergens bier gaan zuipen, om mijn moeder's kant van de familie te ontlopen. Die mag ik namelijk niet zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |