quote:Ja hoi![]()
quote:Rellen
![]()
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:51 schreef HuHu het volgende:
Stuart:
Hoi
Doei
Ciao
Goedemorgen
Goedeavond
Hoi
Tot ziens
Daaag
Welkom
Doei
Ik ben er weer
Ik ga
Doeg
Ik haat dat, als zo'n blauw linkje verschijnt in de quote.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:54 schreef dolle_hond het volgende:
calvobbes:
De kwaliteit van dit topic is, zoals te verwachten, zeer laag. Het verwijderen van dit topic zou het minste zijn, dat een FA moet verrichten.
Daarnaast zou eenieder dit hier gepost heeft voor de rest van zijn leven van Fok! geweerd moeten worden.
Pietverdriet:quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:49 schreef MrBean het volgende:
Dromenvanger:
Ik ga een topic beginnen.
Gewoon omdat ik het leuk vindt. Mijn mening te uiten.
Maar ja wat is dat mening uiten?Zijn dat gedachten, meningen ... meningen zijn gebaseerd op feiten. Dus wat is het verschil?
Mijn mening is dat helen werkt. Alhoewel werkt, het lijkt soms dat het werkt, maar dan werkt het soms toch, terwijl je dacht van niet en anderen je het ook hadden afgeraden.
Dat is dan mijn mening, en dat is dan gebaseerd op feiten omdat ik mezelf ook vaak heel. Dan doen de feiten van anderen daaraan af?Moeilijk, moeilijk ...
Maar nu ga ik koffie drinken zoals ik altijd doe na een post.
quote:
Deed 'ie dat zelf maar eens.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:18 schreef MrBean het volgende:
pmb_rug:
Wat een amateurtopic. Lees eens een boek mensen, te beginnen bij de bijbel!!!11111!!~
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:28 schreef synthesix het volgende:
Dirktator
Wat een onverlaten hier.
Stelletje onopgeleide plebejers. Heeft het proletariaat niet wat beters te doen dan over andere mensen roddelen. Ga toch werken ofzo. Die arbeider, allemaal lui zeg ik je.
Misschien wil er wel iemand zo goed voor je zijnquote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:01 schreef BaajGuardian het volgende:
een wonder dat ik er nog niet tussen sta.
Ik zie hem dat nooit meer doen eigenlijk.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:51 schreef HuHu het volgende:
Stuart:
Hoi
Doei
Ciao
Goedemorgen
Goedeavond
Hoi
Tot ziens
Daaag
Welkom
Doei
Ik ben er weer
Ik ga
Doeg
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:23 schreef Boer_Koekoek het volgende:
Ryan3:
Wat heeft dit te beteken????????????????????? Do you think ik ben stupid?????????? Ze zoeken gewoon een fall guy, ze kunnen wel beweren het gewoon over het songfestival te hebben, maar stiekem there denying de holocaust IMHO WMB.
Owja, de groetjes aan Aahsjunluusklefbahr
..ofzo![]()
Daeg.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:03 schreef Apropos het volgende:
Een WONDER dat ik nog niet geimiteerd ben. Alhoewel, zoiets stelt wel eisen natuurlijk. Ik wens het geen moron, half-wit, dolt, dunce, chowderhead yokel of blithering hayseed toe.
V.
quote:Op zondag 4 juni 2006 11:40 schreef Dirktator het volgende:
Xebrozius
Ach, flikker toch op met die asielzoekers! Labiele mensen zijn dat zeg. Geef ze een xylofoon-stokje en ze denken dat ze recht hebben om bij de Jostiband te spelen.
Je bedoelt Tong80?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:08 schreef OG-Loco het volgende:
*insert smilie*.
----------------------------
Ik weet alleen niet hoe die usert ookalweer heet.
Neen, ik weet het weer, ruffryderquote:Op zondag 4 juni 2006 13:10 schreef Molluck het volgende:
[..]
Je bedoelt Tong80?![]()
Wat ook echt een grafuser is, is Oversight
Die mongool die vķķr elke regel een smilie post
Zogenaamd om het overzichtelijk te houden.
Ja die is ook zo irritantquote:Op zondag 4 juni 2006 13:10 schreef Molluck het volgende:
[..]
Je bedoelt Tong80?![]()
Wat ook echt een grafuser is, is Oversight
Die mongool die vķķr elke regel een smilie post
Zogenaamd om het overzichtelijk te houden.
OMGquote:Op zondag 4 juni 2006 13:35 schreef Dirktator het volgende:
Maikuuul
Boh gek, toensjus he, toen ik met mijn fox over het fietsepad rooi, moest ik afremmen voor zoeen gare mevrouw met een lollerwagen. Tjeh in principe dus t0tally n00b, wtf, wie rijd er dan op 't roflpad met zoeen gaar karretje? jong vuillak. Ze keek naar mijn ketting en zei: omg, dusjeh jij bent er eentje van 't kamp? dus ik zo van : wtf gek, ketting is f0r t3h pwnag3 jeweets. Dus die vrouw:. Tjeh gek, in principe dus vet hard gepwnd.
Vind je het gek? Hij is mijn kloon!quote:
Nee, McCarthy is meer zoiets:quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:23 schreef synthesix het volgende:
McCarthy:
Hoi, ik ben een nerd.
Hoe voelt hett om cool te zijn?
Hoe voelt het om aantrekkelijk te zijn voor vrouwen?
Ik vatte ff samen hoe hij overkomt met z'n topicsquote:Op zondag 4 juni 2006 17:11 schreef nog.een.keer het volgende:
[..]
Nee, McCarthy is meer zoiets:
Hoe voelt het om je stijve in een nat poesje te hangen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |