Hoe dan? Je moet eerst door een doolhof van FAQ's en registratievoorwaarden om te bewijzen dat je wel voldoende nerd bent en je als een BORG gedraagd binnen de foraquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:45 schreef Skinkie het volgende:
Je kunt met heel PUB ook GoT kapen...
Ja... de nerds deden ook al zoiets bij de vorige fok!stokquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:48 schreef Jett het volgende:
hehehe stoer man van die tweakers.
Zo'n stel malloten heeft een stok aan een paal gesleuteld, en die word dan steeds verplaatst, maar nu heeft zo'n nerd hem gejat.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:48 schreef michiel_merk het volgende:
wat is een fokstok ?
niet zomaar een, maar :quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:48 schreef michiel_merk het volgende:
wat is een fokstok ?
HAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:54 schreef Haarbalpasta het volgende:
[..]
Ja... de nerds deden ook al zoiets bij de vorige fok!stok
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:56 schreef Jett het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAik ga naar tweakers toe man
stoere mensen.
Jett!! nee! verlaat onzer Fok! nietquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:56 schreef Jett het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAik ga naar tweakers toe man
stoere mensen.
jamaarquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:58 schreef Darkomen het volgende:
Ga naar de gamma, koop een nieuw stukje hout, klaar.
Hoe weet je dat 't GoT-ers waren?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:41 schreef Borkydude het volgende:
Een stel nerdos van tweakers heeft dit pinksterweekend uitgekozen om de FokStok te kapen. Wij als PUB zijnde moeten die stok terugvinden, en die ventjes op hun bek slaan.
Who's with me?![]()
Geen leven.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:55 schreef Haarbalpasta het volgende:
[..]
niet zomaar een, maar :
http://members.lycos.nl/plaatsnaambordjes/fokstok/
De Fok!stok![]()
Nee, die durven niet het huis uitquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:15 schreef Catch22- het volgende:
Het is echt geen tweaker hoor
En nog veel korter geleden is het nasmeulende brandje geblustquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:54 schreef K33T het volgende:
Niet zo lang geleden hadden de Forumhoeren2 de Fokstok eens gekaapt en verbrand.U-LeRzZz
Je doet mee? Don word je Combat-Leader-San met extra vuurspugende krachten!!1111111!!!!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:23 schreef Camplo het volgende:
Ik begrijp dat de hitsige pubers nu flink gaan knokken?![]()
Ik wil wel knokploeg in elkaar zetten. Denk dat dat iets meer kans maakt![]()
quote:Op zondag 4 juni 2006 00:15 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Je doet mee? Don word je Combat-Leader-San met extra vuurspugende krachten!!1111111!!!!
Maakt niet uit, klappen krijg je toch wel.quote:Op zondag 4 juni 2006 16:22 schreef hoevelaken_kaper het volgende:
Voor de zoveelste keer:
WIJ ZIJN GEEN TWEAKERS !
Wtf moet je dan met die stok als je geen van tweeen bent, en hoe weet je uberhaupt van het bestaan ervan?quote:Op zondag 4 juni 2006 16:31 schreef hoevelaken_kaper het volgende:
Ook niet
Lees dan ff terug blinde kipquote:Op zondag 4 juni 2006 16:32 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Wtf moet je dan met die stok als je geen van tweeen bent, en hoe weet je uberhaupt van het bestaan ervan?
Hoe lang wachten?quote:Op zondag 4 juni 2006 16:35 schreef hoevelaken_kaper het volgende:
Wacht nou maar gewoon af, dan wordt alles je duidelijk...
Moet ik onze PR al inschakelen?quote:Op zondag 4 juni 2006 16:35 schreef hoevelaken_kaper het volgende:
Wacht nou maar gewoon af, dan wordt alles je duidelijk...
Nee dit is het Fokstok Bevrijdings Front, FBFquote:Op zondag 4 juni 2006 16:37 schreef kree het volgende:
Kan dit niet door in het fok!stok topic.
Nu moet ik 2 topics in de gaten houden
tvp
kkstoer, ik ga luisterenquote:Op zondag 4 juni 2006 16:37 schreef hoevelaken_kaper het volgende:
Hoe lang wachten? Fok!kers zijn volgens mij niet zo goed in lezen...
Nog maar 1 keer voor de duidelijkheid:
Naar alle waarschijnlijkheid zal in de nacht van maandag op dinsdag het e.e.a. te horen zijn op radio538
Hé, hé, niet alle FOK!kers over één kam dingussen gaarnequote:Op zondag 4 juni 2006 16:37 schreef hoevelaken_kaper het volgende:
Naar alle waarschijnlijkheid zal in de nacht van maandag op dinsdag het e.e.a. te horen zijn op radio538
Misschien maar eens een dj kapenquote:Op zondag 4 juni 2006 16:37 schreef hoevelaken_kaper het volgende:
excuus, ik bedoelde natuurlijk ook "sommige Fok!kers"quote:Op zondag 4 juni 2006 16:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hé, hé, niet alle FOK!kers over één kam dingussen gaarne
En of ik de pr al in moest schakelenquote:Op zondag 4 juni 2006 16:41 schreef hoevelaken_kaper het volgende:
[..]
excuus, ik bedoelde natuurlijk ook "sommige Fok!kers"
Dat moet je zelf wetenquote:Op zondag 4 juni 2006 16:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
En of ik de pr al in moest schakelen
Jij leest net zo min
Wat moeten Ze dan met de Stok ?quote:Op zondag 4 juni 2006 16:34 schreef Klonk het volgende:
't wraak van dat EO forum wat een tijdje geleden is ondergespamt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, en als je ook geen Fokker bent..quote:Op zondag 4 juni 2006 16:31 schreef hoevelaken_kaper het volgende:
Ook niet
quote:Op zondag 4 juni 2006 16:44 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Oh, en als je ook geen Fokker bent..
Wat doe je dan met een Fok Account 'hoevelaken_kaper'
* meeleest *quote:Op zondag 4 juni 2006 16:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
En of ik de pr al in moest schakelen
Jij leest net zo min
Met hoeveel man zijn jullie? Dat wil de knokploeg wetenquote:Op zondag 4 juni 2006 16:44 schreef hoevelaken_kaper het volgende:
Nee hoor, als we wraak zouden willen nemen, was ie gewoon niet meer terug gekomen..
We staan jullie gewoon normaal te woord, en de stok komt gewoon terug..
quote:
Zoveel als je zelf wilt... ligt eraan wie ik allemaal mee moet rekenenquote:Op zondag 4 juni 2006 16:45 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Met hoeveel man zijn jullie? Dat wil de knokploeg weten
Virtuele mensen tellen niet mee.quote:Op zondag 4 juni 2006 16:48 schreef hoevelaken_kaper het volgende:
[..]
Zoveel als je zelf wilt... ligt eraan wie ik allemaal mee moet rekenen
Tijdje geduurt voor je hier was zegquote:
Idd, dan had er een koei op gescheten.quote:Op zondag 4 juni 2006 16:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Ze hadden hem in Fryslân moeten laten, dan was ie nooit gekaapt
Zou wel tof zijn als Fok! echt aangifte gaat doenquote:Op zondag 4 juni 2006 16:48 schreef Borkydude het volgende:
Yvonne er word gefuckt met Fok eigendommen, en dat pik je zomaar? Heb je al aangifte van diefstal gedaan?
Alsof dat ding het nog niet zwaar genoeg hadquote:Op zondag 4 juni 2006 16:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Ze hadden hem in Fryslân moeten laten, dan was ie nooit gekaapt
Ach, die koe weet in ieder geval WEL hoe je de naam van de desbetreffende diersoort spelt. Maar ik snap dat drieletterwoorden wat te ingewikkeld voor je zijn.quote:Op zondag 4 juni 2006 16:50 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Idd, dan had er een koei op gescheten.
Ja hallo, ik hoop dat die Hoevelaken_kaper een beetje een lekker ding is enzo, mag ik ook een beetje aan mezelf denken?quote:Op zondag 4 juni 2006 16:48 schreef Borkydude het volgende:
Yvonne er word gefuckt met Fok eigendommen, en dat pik je zomaar? Heb je al aangifte van diefstal gedaan?
quote:Op zondag 4 juni 2006 16:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja hallo, ik hoop dat die Hoevelaken_kaper een beetje een lekker ding is enzo, mag ik ook een beetje aan mezelf denken?
en het arme stokje dan, actie zeg ik, actiequote:Op zondag 4 juni 2006 16:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja hallo, ik hoop dat die Hoevelaken_kaper een beetje een lekker ding is enzo, mag ik ook een beetje aan mezelf denken?
Laat maarquote:Op zondag 4 juni 2006 16:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ach, die koe weet in ieder geval WEL hoe je de naam van de desbetreffende diersoort spelt. Maar ik snap dat drieletterwoorden wat te ingewikkeld voor je zijn.
Volgens mij is elke school maandag en dinsdag vrij.quote:Op zondag 4 juni 2006 17:05 schreef Borkydude het volgende:
Dat gezeur komt toch wel bij MiddenInDeNachtRick he? Ik heb geen zin om later dan 3 uur te moeten opblijven op een schooldag.
dinsdag nietquote:Op zondag 4 juni 2006 17:06 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Volgens mij is elke school maandag en dinsdag vrij.
Ik was te druk met het typen van een persbericht, het installeren van de telex en het opzetten van de persconferentie (met de kapers in het zwart gesluierd en een hapje en drankje na afloop, je kent het wel.).quote:
Mooiquote:Op zondag 4 juni 2006 17:11 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik was te druk met het typen van een persbericht, het installeren van de telex en het opzetten van de persconferentie (met de kapers in het zwart gesluierd en een hapje en drankje na afloop, je kent het wel.).
Dus we kunnen hoor!![]()
Wachten en iemand die me wakker kan bellen als het uitgezonden wordtquote:Op zondag 4 juni 2006 17:14 schreef Borkydude het volgende:
Dus wat gaan we nu doen?
Geef je nummer maarquote:Op zondag 4 juni 2006 17:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wachten en iemand die me wakker kan bellen als het uitgezonden wordt
Hoort dan, onze Maikuuul fanboy gangsterquote:Op zondag 4 juni 2006 17:29 schreef Repeat het volgende:
Pauperkinderen van 538 moeten ook niet huilen als ik dan bij wijze van ludieke actie al die apparatuur uit de studio van 538 kaap, maar wees maar niet bang, binnen een week krijg je het wel terug.
nee, een knokploeg met een 14 jarige "leider" zal indruk maken.quote:Op zondag 4 juni 2006 17:30 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Hoort dan, onze Maikuuul fanboy gangster![]()
Ik ben tenminste jaar.quote:Op zondag 4 juni 2006 17:31 schreef Repeat het volgende:
[..]
nee, een knokploeg met een 14 jarige "leider" zal indruk maken.
Zegquote:Op zondag 4 juni 2006 17:32 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ben je in een geile bui ofzo. Ga anders ff vingeren.
Sorry mevrouwquote:Op zondag 4 juni 2006 17:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg
Ga je mond eens spoelen
Ik kon goddome je moeder zijn
Nee.quote:
Staan wij jullie wel te woord? ^^quote:Op zondag 4 juni 2006 16:44 schreef hoevelaken_kaper het volgende:
Nee hoor, als we wraak zouden willen nemen, was ie gewoon niet meer terug gekomen..
We staan jullie gewoon normaal te woord, en de stok komt gewoon terug..
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat tonks op op tweakers zit. én op fok dus. 1+1=2.quote:Op zondag 4 juni 2006 19:34 schreef tonks het volgende:
Stelletje tweakers
Wat heb je aan een vrouw?quote:Op zondag 4 juni 2006 21:22 schreef Borkydude het volgende:
Ok, we hebben 8 man en een vrouw, we hebben nog een vacature voor een neger en een undercover tweakert...
Maakt niet uit, we moeten een undercover tweakert hebben voor de informatieverwerking en het pwnen van de kapers.quote:Op zondag 4 juni 2006 21:30 schreef yvonne het volgende:
HALLO< STELLETJE &%^&%^$&%#$LEZERS, OPLETTUH, HET ZIJN GEEN TWEAKERS!!!!!
Ik wist wel dat ik niet onder 'tonks' moest gaan reggenquote:Op zondag 4 juni 2006 19:47 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat tonks op op tweakers zit. én op fok dus. 1+1=2.
Er moet eerst iemand mij wakker bellen, en dan moet ik 538 tevoorschijn zien te toverenquote:Op zondag 4 juni 2006 21:35 schreef Renesite het volgende:
Tweakers?
Eng man
(Sorry vonnuh)
Kan iemand MIJ ook smsen wanneer het is?![]()
www.radio538.nl livestreamquote:Op zondag 4 juni 2006 21:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er moet eerst iemand mij wakker bellen, en dan moet ik 538 tevoorschijn zien te toveren
Nee ik hoef niet voor 20:00 naar bed.quote:Op zondag 4 juni 2006 21:36 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Dude, heb je Charlies Angels niet gezien?![]()
Ik niet, me ouders gaan lopen spacen als ik 3 uur nog radio luister, daarom luister ik met MP3 speler.quote:Op maandag 5 juni 2006 13:26 schreef spenky het volgende:
[..]
ga jij de stream opnemen als ik lig te slapen ?
quote:Op maandag 5 juni 2006 18:49 schreef K2u het volgende:
[[url=http://members.home.nl/k2utrecht/FUCKSTOK_small.jpg]afbeelding][/url]
Toch tof dat je je hier voor aanmeldquote:Op maandag 5 juni 2006 18:49 schreef K2u het volgende:
[[url=http://members.home.nl/k2utrecht/FUCKSTOK_small.jpg]afbeelding][/url]
Groetjes,
een tweakerdt.
Oh, hij is al gevonden
Advertentie maar verwijderd, maar een screenie heb ik hier maar geplaatst
Firefox ook goed dan ?quote:Op maandag 5 juni 2006 18:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Toch tof dat je je hier voor aanmeld![]()
Alhoewel: Een tweakert met Ieexplorer![]()
Hier gelukkig niet ..quote:Op maandag 5 juni 2006 19:03 schreef tonks het volgende:
Uden, dat is hier heel dichtbij.
Had hem gepaktquote:Op maandag 5 juni 2006 19:03 schreef tonks het volgende:
Uden, dat is hier heel dichtbij.
. Midden In De Nacht Rick wordt deze week gedaan door Jeroen Nieuwenhuize en Erik-Jan Rosendahlquote:Op maandag 5 juni 2006 20:22 schreef Borkydude het volgende:
Vraag me af of Rick er van weet of dat iemand hem gaat bellen ofzo.
Eeeeh, heeft dat gevolgen voor ons?quote:Op maandag 5 juni 2006 20:25 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
. Midden In De Nacht Rick wordt deze week gedaan door Jeroen Nieuwenhuize en Erik-Jan Rosendahl
www.rickvanvelthuysen.nl
Echt niet...quote:Op maandag 5 juni 2006 20:28 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Eeeeh, heeft dat gevolgen voor ons?
Die Marktplaats dingen was nep trouwens toch?
Gozer, is het zeker dat er vannacht wat komt op de radio?quote:Op maandag 5 juni 2006 21:15 schreef hoevelaken_kaper het volgende:
Ja, die advertentie was nep. Hij komt in elk geval niet van ons af.
goeie grap zou dat zijn, dat ze zo luisteraars krijgen voor een treurig programma maar dat ze verder niks met de stok doenquote:Op maandag 5 juni 2006 22:16 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Gozer, is het zeker dat er vannacht wat komt op de radio?
midden in de nacht rik is een top programma hoorquote:Op maandag 5 juni 2006 22:57 schreef Repeat het volgende:
[..]
goeie grap zou dat zijn, dat ze zo luisteraars krijgen voor een treurig programma maar dat ze verder niks met de stok doen
Jeroen is toch familie van die vent van de NVD?quote:Op maandag 5 juni 2006 23:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
midden in de nacht rik is een top programma hoorStukken beter dan de rest van de troep op 538. En deze week wordt het inderdaag gedaan door jeroen nieuwenhuizen omdat rick op vakantie is
![]()
Ik heb een pic gekregen via mail als "bewijs". Of de pic ook van de kaper zelf was weet ik niet, er staat in elk geval een persoon op met de stok in de staat zoals hij het laatst gespot is.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:58 schreef Repeat het volgende:
Nu ik daaraan denk, ik heb helemaal nog geen pic gezien van de stok in handen van de "kapers"...
ik zal een opname makenquote:Op maandag 5 juni 2006 23:46 schreef Take_A_Picture het volgende:
Wordt t nou nog opgenomen of hoe zit dat?
Niet nodig, www.midnr.eu en dan op archieven klikken.quote:
ook handig!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:05 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Niet nodig, www.midnr.eu en dan op archieven klikken.
Over 10 kleine kaboutertjesquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:10 schreef Mojave het volgende:
Waar gaat dit topic over?
ik ook niet, maar ik ga het toch proberenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:05 schreef Repeat het volgende:
[..]
geweldig, want ik trek het anders echt niet om weer om half 7 naast mn bed te staan
Dit duurt nog tot 3.00uquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:17 schreef -jos- het volgende:
Niks boeiends te horen hoor op 538
Dat is volkomen normaal.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:17 schreef -jos- het volgende:
Niks boeiends te horen hoor op 538
Ja joh, nog een derde topic erbijquote:
uiteraardquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:28 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ja joh, nog een derde topic erbij
Dat krijgen ze toch nietquote:
IK!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:32 schreef Bloody_Hell het volgende:
Reclame krijgen ze wat mij betreft niet. Ik kan morgen stok v2 opsturen naar een user die in de buurt van de vorige spot.
Zoals ik al zei, absoluut niet grappig en waarom het goed is voor fok snap ik al helemaal niet.
Bedankt, Hoevelaken kaper![]()
Ok, wie heeft zin in een net zo ludieke tegenactie?
Ikquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:32 schreef Bloody_Hell het volgende:
Reclame krijgen ze wat mij betreft niet. Ik kan morgen stok v2 opsturen naar een user die in de buurt van de vorige spot.
Zoals ik al zei, absoluut niet grappig en waarom het goed is voor fok snap ik al helemaal niet.
Ikquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:32 schreef Bloody_Hell het volgende:
Of je hebt het over een stelletje kleuters die een leuk spelletje onderbreken. Het is maar net hoe je het bekijkt.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:37 schreef Ferdii het volgende:
haha top actie, hoe kan je een hele zooi mensen pissed maken door een stokje te jatten![]()
![]()
Dankjequote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:40 schreef kree het volgende:
Ik heb het opgenomen op me mp3 speler.
zal het zo even online zetten, is maar 20 seconden ofzo
Hoe kom je aan die pic?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:36 schreef Bloody_Hell het volgende:
[afbeelding]
Genoeg om hem te herkennen als we hem tegen komen![]()
Iemand nog kiezel over? Of veeeeel verf? Zo niet doneer ik wel iets voor het goede doel.
Zo denk ik er dus ook over.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:40 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Of je hebt het over een stelletje kleuters die een leuk spelletje onderbreken. Het is maar net hoe je het bekijkt.
Jij weet niets meer dan ik. Ik weet zelfs meer dan de gemiddelde usert want ik heb mails gewisseld met dat zogenaamd ludieke figuur. Niet dat dat wat boeit, interessant is het voorlopig nog niet, dat komt wel als we de tegenactie gaan uitvoeren.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:41 schreef Catch22- het volgende:
haha
ik weet nu ineens meer en ik moet lachen
0909-3000538 (60 cent per gesprek)quote:Trouwens, ik krijg zin om even te bellen en te schelden, kan dat een of andere boete opleveren ofzo? Zo nee, was het nummer
Ik stel voor een vrachtwagen kiezel te storten voor de deur van you know who. Onder andere.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:46 schreef thaduck het volgende:
Ik stel voor wat zendmasten van 538 te stelen
Hmm nog geld vragen ook.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:48 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
0909-3000538 (60 cent per gesprek)
Jouw avater lijkt verdacht veel op mijne... sterker nog: hij is exact hetzelfde..verklaar je nader.quote:
Die Erik-Jan van 538 woont in Nieuwegein-Hoog Zandveld als het goed is, we kunnen 'm wel ff stalken.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:46 schreef thaduck het volgende:
Ik stel voor wat zendmasten van 538 te stelen
Lijkt die gast op die foto? Dan storten we die kiezel voor zijn voordeurquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:50 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Die Erik-Jan van 538 woont in Nieuwegein-Hoog Zandveld als het goed is, we kunnen 'm wel ff stalken.
Haha ga je dit nog doen?quote:Trouwens, ik krijg zin om even te bellen en te schelden, kan dat een of andere boete opleveren ofzo? Zo nee, was het nummer
same herequote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:52 schreef kree het volgende:
[..]
Haha ga je dit nog doen?
Dan blijf ik nog even luisteren
Gaat ie vast niet doenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:52 schreef kree het volgende:
[..]
Haha ga je dit nog doen?
Dan blijf ik nog even luisteren
KLEIN KIND !!!!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:45 schreef Bloody_Hell het volgende:
[..]
Zo denk ik er dus ook over.
[..]
Jij weet niets meer dan ik. Ik weet zelfs meer dan de gemiddelde usert want ik heb mails gewisseld met dat zogenaamd ludieke figuur. Niet dat dat wat boeit, interessant is het voorlopig nog niet, dat komt wel als we de tegenactie gaan uitvoeren.
Als je wel wat wist had je het wel uitgelegd.
Trouwens, ik krijg zin om even te bellen en te schelden, kan dat een of andere boete opleveren ofzo? Zo nee, was het nummer
Je hebt mij nog nooit agressief gezien geloof ik.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
KLEIN KIND !!!!Laat je toch niet zo opfokken zeg
Zo ga ik het ook nog leuk vinden zeg
. Wat ben jij een kolere agressief ventje zeg
.
Alles komt goed, adem in, adem uit.
go go goquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:57 schreef Bloody_Hell het volgende:
[..]
Woei ik zoek een telefoon, over 5 minuten hebben jullie uitsluitsel.
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:51 schreef Bloody_Hell het volgende:
[..]
Lijkt die gast op die foto? Dan storten we die kiezel voor zijn voordeur![]()
iddquote:
Nou hang je al in de wacht bij 538?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:57 schreef Bloody_Hell het volgende:
[..]
Woei ik zoek een telefoon, over 5 minuten hebben jullie uitsluitsel.
Je kunt ze ook mailen en dan zeggen dat je de maker van de fokstok bent.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 01:05 schreef Bloody_Hell het volgende:
Niemand hier heeft een gsm bij zich en ik kan met de vaste telefoon hier niet naar betaalnummers bellen. helaas.
@Catch22-:
Als ik zijn kop zou verbouwen, zou ik juist niet stoer zijn. Als ik een vrachtwagen kiezel voor zijn deur laat storten, verliest hij met het weer weg krijgen ervan net zoveel tijd als er verloren is in het fok!stok spel. Niet meer dan een eerlijke ruil die voor hem iets minder gunstig uitvalt. Misschien ook niet echt stoer, maarja vind je zijn actie wel stoer? Zo ja ben je in mijn ogen een loser.
Als hoevelaken_kaper zijn woord had gehouden had je van mij niets negatiefs gehoord. Nu echter blijkt dat het weer de zoveelste lamme actie is moeten we misschien maar eens een voorbeeld stellen zodat het niet meer gebeurt:P
Ik heb al gemaild, geen reactie tot nu toe. Volgens mij heeft hoevelaken_kaper lang niet zo'n dikke vinger in de pap als hij wil laten blijken. Ze hadden het er in totaal misschien 10 seconden over, terwijl ze aan willekeurige onzin veel meer tijd besteden.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 01:06 schreef kree het volgende:
[..]
Je kunt ze ook mailen en dan zeggen dat je de maker van de fokstok bent.
Dan bellen ze je vast terug![]()
Dat bedoel ik, agressief mennekequote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:58 schreef Bloody_Hell het volgende:
[..]
Je hebt mij nog nooit agressief gezien geloof ik.
Ik zal ook wel even een mailtje sturen of ze je bellen.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 01:09 schreef Bloody_Hell het volgende:
[..]
Ik heb al gemaild, geen reactie tot nu toe. Volgens mij heeft hoevelaken_kaper lang niet zo'n dikke vinger in de pap als hij wil laten blijken. Ze hadden het er in totaal misschien 10 seconden over, terwijl ze aan willekeurige onzin veel meer tijd besteden.
From wannabe hero to absolute zero in less than a week![]()
Dat dacht ik ook al jaquote:Op dinsdag 6 juni 2006 01:11 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Bloody_Hell, hoe kwam jij aan die foto met dat blokjesgezicht?
Kijk eens op die MSN space van MIDNR, de vaste sidekick Koert lijkt sprekend op die gast op de blokjesfoto's.
De kans dat je live in de uitzending komt nadat je een mailtje of smsje gestuurd hebt met daarin je nummer, is vele malen groter dan dat je zelf naar de studio belt... (geloof me, ik heb ook weleens gebeld, geen doorkomen aan, 20 euro aan belbundel armer.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 01:13 schreef DaMook het volgende:
Ik wil trouwens best bellen voor je Bloody_Heel, maar dan kun je nog niets zeggen
Ik heb gister diverse mails gewisselt met Hoevelaken_Kaper, hij stuurde in zijn eerste mail die foto mee. Ik kan de mails eventueel posten.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 01:11 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Bloody_Hell, hoe kwam jij aan die foto met dat blokjesgezicht?
Kijk eens op die MSN space van MIDNR, de vaste sidekick Koert lijkt sprekend op die gast op de blokjesfoto's. (let op het kapsel)
Dat ga ik morgen meteen doen na overleg met de users die nu liggen te slapen. Dan is die aktie ook meteen nutteloos.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 01:14 schreef Repeat het volgende:
Ik zou zeggen Bloody_Hell, zet die nieuwe stok in, want dit is wel de meest treurige actie die ik ooit meegemaakt heb
Ik heb nog ooit een prijzenpakket gewonnen daaroquote:Op dinsdag 6 juni 2006 01:15 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
De kans dat je live in de uitzending komt nadat je een mailtje of smsje gestuurd hebt met daarin je nummer, is vele malen groter dan dat je zelf naar de studio belt... (geloof me, ik heb ook weleens gebeld, geen doorkomen aan, 20 euro aan belbundel armer.)
Dan zullen ze wel tegen 3 uur bellenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 01:16 schreef Bloody_Hell het volgende:
[..]
Ik heb gister diverse mails gewisselt met Hoevelaken_Kaper, hij stuurde in zijn eerste mail die foto mee. Ik kan de mails eventueel posten.
Yvonne heeft ook mail gehad en ik heb ook mail gehad van Yvonne, meer kan ik er nu nog niet van zeggen, dit mag ik al niet zeggen.
Hoevelaken_Kaper zou mij bellen tijdens de uitzending, mijn nummer hebben ze dus al volgens mister kapert.
[..]
Dat ga ik morgen meteen doen na overleg met de users die nu liggen te slapen. Dan is die aktie ook meteen nutteloos.
Voor zover ik weet wel, ik kan me ook niet voorstellen dat ze niet aan onze kant staat. De rest daarover horen jullie misschien morgen van haar als ze het daarmee eens is.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 01:19 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Okay, dus blijkbaar staat Yvonne helemaal aan onze kant.
Misschien kunnen we collectief aangifte van diefstal en chantage doen? (als een of twee pubertjes langs het politiebureau stappen, schiet dat ook niks op)
iddquote:Op dinsdag 6 juni 2006 01:23 schreef Bloody_Hell het volgende:
Het liefst lever ik ze net zo'n rotstreek als ze ons geleverd hebben.
een betere tegenreactie dan dit is er nietquote:Op dinsdag 6 juni 2006 01:27 schreef Niky het volgende:
Dat is het eerste redelijke dat ik je in dit topic heb horen zeggen Bloody hell.
GROW UP PEOPLE ITS JUST A BUNCH OF WOOD.
Tweaker out
Ik schrijf de tijd wel op als er nog iets gezegd word.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 01:29 schreef dennistd het volgende:
mensen, ik ga pitten, als iemand de tijd(en) wil onthouden dat iets over de stok is gezegd, en dat hier post, zoek ik morgen de stukjes erbij die ik moet uppen....
je kunt wel vast een nieuwe in een nieuw venster klaarzetten, en zogauw deze vol is de nieuwe postenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 01:31 schreef Bloody_Hell het volgende:
[..]
Ik schrijf de tijd wel op als er nog iets gezegd word.
Trouwens, maakt zometeen iemand een nieuwe? Of mag dat pas als deze dicht is, dan zet ik er alvast een klaar.
negeren werkt bij volwassenen - net als bij kinderen - altijd erg goed.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 02:59 schreef MeneerMuis het volgende:
Iedereen die met bagger reacties komt van: "Ga niet huilen, het is toch maar een houten stok" of ergens in die richting.
Blijkbaar is er genoeg animo voor, en was het een welbedacht orgineel en leuk spel dat na een aantal jaar nog steeds door veel FOK!kers word meegespeeld. Het jatten van de stok om er vervolgens publiciteit voor terug te krijgen is echt zo ontzettend laag en treurig.
Ze proberen meer luisteraars te krijgen (voor die klote radiozender?) en dat doen ze door middel van een vieze, slinkse kut actie.
Ze kunnen zelf natuurlijk niet zo'n leuk idee/spel verzinnen om aandacht te krijgen, dus moeten ze maar profiteren door een ander spel abrupt te verstoren. En in dit geval boeit het me vrij weinig als er geweld voor word gebruikt (immers noem ik dit gevalletje nog steeds diefstal, zelfs al is het van een stok)
Bloody_Hell, als je een leuke tegenactie weet, ik ben zeker van de partij. Voor elk leuk idee ben ik beschikbaar, en het liefst zo snel mogelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |