met de jouwe wel vóór veranderingquote:
En daarom vind ik jouw posts altijd zo geweldig.quote:Op zondag 4 juni 2006 11:29 schreef milagro het volgende:
Ik erger me dus echt helemaal nooit aan hem
Het is of vermakelijk, als hij weer eens lekker doorslaat omdat hij ws aan zijn 30e bak koffie zit of er zit best wel iets ín in wat hij zegt en soms vind ik het zelfs ronduit (niet vierkant dus) prachtig
Dromenvanger
Ik ben het hier wel mee eens. Als kanttekening wil ik plaatsen dat hij best intelligent kan zijn, maar dat de teksten van hem binnen zijn psychiatrisch beeld kunnen vallen.quote:Op zondag 4 juni 2006 13:48 schreef Mainport het volgende:
En het is al helemaal erg als je wilt doen alsof hij normaal, of zelfs bovengemiddeld intelligent is. Die gast heeft hulp nodig; je moet hem niet ondersteunen.
En zo werd het topic geslotenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:28 schreef Dromenvanger het volgende:
Leer eens kwaliteit posten lul.
Je verpest onzin.
Als je niet weet hoe het moet, lees dan maar eens een goed boek en kijk een goede film en vraag je vervolgens af waar het om draait in het leven.
Neem een goede vakantie.
Geniet ervan. En post daarna eens met kwaliteit.
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:32 schreef Dromenvanger het volgende:
Wat is er grappig aan dan???
Je hebt ook films die niet in de smaak vallen.
Je hebt films die kas-successen worden. En je hebt films die belanden amper in de videotheek.
Dit is zo'n topic dat niet eens in de videotheek mag komen. Op tv niet. Op de radio niet. Nergens niet.
Een topic als deze heeft geen bestaansrecht
Make mequote:Op zondag 4 juni 2006 16:48 schreef Kurk het volgende:
Hé, hallo, dit is míjn topic! En nu wordt mijn topic gekaapt, ga maar ergens anders Dromenvanger ophemelen. Dit is het afzeiktopic! [afbeelding]
Ontopic aub, ook jij, yvonne! [afbeelding]
quote:Op zondag 4 juni 2006 17:06 schreef Dromenvanger het volgende:
Een eigen topic
Wat een eer
Komt niet vaak voor dat ik een eigen topic heb
En dat is mooi
Onzin voor je leven
Dan verzin je gewoon wat,quote:Op zondag 4 juni 2006 17:12 schreef Mainport het volgende:
Ik heb wel een quote van Dromenvanger, maar die is inmiddels weggehaald
quote:
En ook nog op 6 mei, de dag dat Fortuyn tegen de grond werd gelegd!quote:Op zondag 4 juni 2006 17:14 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Tis toch ook onzin het leven?
Het leven is gewoon onzin
Het leven is nooit serieus bedoeld. Laten we het dan ook niet serieus maken.
Cartoons, komedies, stripboeken, games, muziek.
Allemaal niet serieus
Mooi tijdstip van regristratie heb jij hier
11:44
Prachtig tijdstip dat je hier geregristreerd bent gewordenNiet bent geworden, heb je zelf gedaan
Ik let vaker op de tijdstippen van regristratie.
Details
Details roepen straks de complete onzin tot leven
Wat heb je op te merken aan die van mijquote:Op zondag 4 juni 2006 17:14 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Tis toch ook onzin het leven?
Het leven is gewoon onzin
Het leven is nooit serieus bedoeld. Laten we het dan ook niet serieus maken.
Cartoons, komedies, stripboeken, games, muziek.
Allemaal niet serieus
Mooi tijdstip van regristratie heb jij hier
11:44
Prachtig tijdstip dat je hier geregristreerd bent gewordenNiet bent geworden, heb je zelf gedaan
Ik let vaker op de tijdstippen van regristratie.
Details
Details roepen straks de complete onzin tot leven
jeps, en hoe leuk iedereen hem dan nog vindt...quote:Op zondag 4 juni 2006 17:29 schreef SEMTEX het volgende:
Je moet hem in z'n manische periodes hebben, dan post hij honderden posts om z'n gedachtengangen bij te houden. Al kan-ie daar soms wel in doorslaan. Die knakker moet gewoon braaf z'n medicijnen blijven slikken.
Sjezus, wat fijn dat het van JOU magquote:Op zondag 4 juni 2006 17:35 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
jeps, en hoe leuk iedereen hem dan nog vindt...![]()
Ik vind het leuk voor hem dat ie hier zijn energie in kwijtkan, en als het kan voorkomen dat hij of wel manisch of wel depressief wordt, heeft het mijn zegen.
Hier ben ik het helemaal mee eens.quote:Op zondag 4 juni 2006 17:29 schreef SEMTEX het volgende:
Je moet hem in z'n manische periodes hebben, dan post hij honderden posts om z'n gedachtengangen bij te houden. Al kan-ie daar soms wel in doorslaan. Die knakker moet gewoon braaf z'n medicijnen blijven slikken.
quote:Op zondag 4 juni 2006 13:27 schreef Netflier het volgende:
Ordelijkheid heeft niets met intelligentie te maken.
En uit één van zijn posts maakte ik op dat Dromenvanger medicijnen tegen psychosen slikt. Hij zal echt niet zelf om die psychosen gevraagd hebben. Hij kan er niets aan doen. Er is dus geen enkele reden om hem iets te verwijten. Maar hij doet ook niets verkeerd. Hij heeft evenveel recht om te posten op Fok! als jij en ik en als Fok! zijn uitlaatklep is ben ik de laatste die hem dat ontneemt. Als ik zijn posts niet begrijp, lees ik ze niet. Punt. Geen reden om geïrriteerd te raken.
En hij is tenminste niet iemand die om de haverklap gebanned moet worden omdat hij zich niet aan de regels kan houden.
Nouja... het scrollwieltje van m'n muis is wel enigzins aan vervanging toequote:Op zondag 4 juni 2006 13:27 schreef Netflier het volgende:
Er is dus geen enkele reden om hem iets te verwijten.
Hee...daar zeg je watquote:Op zondag 4 juni 2006 19:47 schreef LOLBOY het volgende:
Heeft jouw naam toevallig niets met het boek van Stephen King te maken? :p
Die term is niet door Stephen King verzonnen hoor.quote:Op zondag 4 juni 2006 19:47 schreef LOLBOY het volgende:
Heeft jouw naam toevallig niets met het boek van Stephen King te maken? :p
Dat zegt ie ook nietquote:Op zondag 4 juni 2006 19:50 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Die term is niet door Stephen King verzonnen hoor.
Ik heb een hele mooie dromenvanger boven mijn bed hangenquote:Op zondag 4 juni 2006 19:52 schreef BONG4002 het volgende:
Dit is dus de afbeelding van die film en tevens zie je de "dromenvanger":
[afbeelding]
Hoe weet je nou dat hij dat heeft Meneer freudquote:Op zondag 4 juni 2006 11:42 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Naja manische psychose dan, hypomaan taalgebruik.
Ik ken vele patienten zoals hem, die hele epistels schrijven vol met dit soort uitspraken. Het kan best een intelligente jongen zijn, maar de oorsprong aan zijn schrijfstijl ligt niet daaraan mi.
quote:Op zondag 4 juni 2006 19:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hee...daar zeg je watDreamcatcher bedoel je zeker?
quote:Op zondag 4 juni 2006 19:50 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Die term is niet door Stephen King verzonnen hoor.
Het kan natuurlijk ook zo zijn da LOLBOY het tegen The_Shining heeft hè...quote:Op zondag 4 juni 2006 19:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hee...daar zeg je watDreamcatcher bedoel je zeker?
Helemaal mee eensquote:Op zondag 4 juni 2006 21:58 schreef MUUS het volgende:
Tof om iemand belachelijk te maken die nooit, maar dan ook nooit iemand anders zal afzeiken.. Zelfs als iemand hem afzeikt, blijft hij enorm lief en rustig.
Hij doet geen vlieg kwaad, kan zich soms zelfs ontzettend ongemakkelijk voelen omdat hij weer eens hyper is gaan doorposten én hij blijft altijd vriendelijk en geinteresseerd.
Zoek iemand van je eigen lengte ofzo..
Idd, had ik niet goed gezienquote:Op zondag 4 juni 2006 22:00 schreef Rampestamper het volgende:
Het kan natuurlijk ook zo zijn da LOLBOY het tegen The_Shining heeft hè...
Yep, is dus van Stephen Kingquote:Ik wist niet eens dat Dreamcatcher van Staphen King is. Ik heb namelijk alleen de film gezien.
't begon als een ode aan hem hoor.quote:Op zondag 4 juni 2006 21:58 schreef MUUS het volgende:
Tof om iemand belachelijk te maken die nooit, maar dan ook nooit iemand anders zal afzeiken.. Zelfs als iemand hem afzeikt, blijft hij enorm lief en rustig.
Hij doet geen vlieg kwaad, kan zich soms zelfs ontzettend ongemakkelijk voelen omdat hij weer eens hyper is gaan doorposten én hij blijft altijd vriendelijk en geinteresseerd.
Zoek iemand van je eigen lengte ofzo..
Dat is nog eens een creatieve verkapte TVPquote:Op zondag 4 juni 2006 22:25 schreef --Christiaan-- het volgende:
ToVtoPic
quote:Op zondag 4 juni 2006 18:22 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik kwam net achter iets
Straks hebben we allemaal amstel-heimer, vergeten we massaal ons leven en gaan we massaal dromen.
Vergeten we gewoon dat we in leven zijn zodat de droom echt tot stand komt. Leven in een droom. Leven vergeten.
Dan sterft het complete leven af, en is er meer ruimte voor de dromen.
En dat gaat gebeuren.
Ik voer in mijn eigen leven de hele dag een format uit.
Formatteren van mijn leven, en lanceren van mijn dromen.
Door alles op te schrijven
Straks ga ik alles in getallen schrijven ernaast![]()
Dan ga ik ook in getallen schrijven, en dan wordt het echt een droom
Programmeer ik deze realiteit tot een complete droomrealiteit.
Flesje bier gaat nog steeds leeg
Maar niet lang meer![]()
De persoon die dit topic begon zegt:quote:Op zondag 4 juni 2006 22:23 schreef MrBean het volgende:
[..]
't begon als een ode aan hem hoor.
Alleen Mainport en Konniekipje hebben het topic verneukt.
Een ode is iets anders dan een afzeiktopic.quote:Op zondag 4 juni 2006 16:48 schreef Kurk het volgende:
Hé, hallo, dit is míjn topic! En nu wordt mijn topic gekaapt, ga maar ergens anders Dromenvanger ophemelen. Dit is het afzeiktopic! [afbeelding]
Ontopic aub, ook jij, yvonne! [afbeelding]
Wat een ondemocratisch topic is dit dan zeg, da's niet lief en daar is onz voor bedoeld toch? KLB?quote:Op zondag 4 juni 2006 22:36 schreef MUUS het volgende:
Een ode is iets anders dan een afzeiktopic.
Mijn (!) mening: dit past nergens.quote:Op zondag 4 juni 2006 22:41 schreef The_Shining het volgende:
[..]
Wat een ondemocratisch topic is dit dan zeg, da's niet lief en daar is onz voor bedoeld toch? KLB?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |