quote:Ik ga verder met helen nu. Ik ben bezig met helen![]()
quote:Heling gaat verder dan genezing hoorde ik ooit ergens.
quote:Als straks het slapen helend gaat werken. Dan raak ik echt herboren nog.
quote:Zo fris als een wat dan ook. Zo fris als een wat??? Wat staat voor frisheid??? Wat staat voor ultieme frisheid en her-geboorte????
quote:Ik voel me bijna herboren!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Nee, ik huil niet meer als ik win. Die tijd is voorbij. Ik hoef niet meer te huilen van blijdschap als ik aan het genezen en helen ben. Ik huil nooit meer in mijn eeuwige leven
quote:Huilen is voorbij. Het is straks alleen nog maar lachen
En het mooiste is: al deze quotes deed hij in één post!quote:Ik drink me nog een kopje koffie en ga nu even kijken waar mijn nieuwe mp3 speler ligt. Heb dat ding ergens gelegd en weet niet zeker waar.
quote:Ze noemen het ziekte wat ik heb, maar het is gewoon niet zo. Het is geen ziekte. Ik ben gewoon anders.
quote:Ik ga toch niet een lelijk schilderij ophangen in huis??? Slaat toch nergens op.
Sommige spreekwoorden slaan echt kant nog wal. Maar zo zijn er meer zaken die niet kloppen.
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:08 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik lach ze vierkant uit dus. Vierkant dus.
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:30 schreef Dromenvanger het volgende:
Gedraag je hier als homo-sapien.
Maar ben niet homo-seksueel
Gedraag je hier als hetero zonder homo te zijn.
Gedraag je als homo-sapien zonder homo te zijn
quote:Als 99 procent homo is, dan liggen de vrouwen al gespreid klaar met de benen. Ik bedoel, als vrouwen geen mannen vinden, dan is het voor de vrouwen ook een hel.
quote:Ik wil 1 vrouw. Ik wil gewoon 1 relatie en daar blijft het bij.
Ik hoef geen 10000 vrouwen. Ik wil 1 vrouw en daar blijft het bij.
Een vrouw waar ik in pas. Mijn piemel past in die vrouw en ga zo door
Zo hoort het ook.
Zij heeft die vagina en ik heb dat uitsteeksel. En die 2 passen in elkaar. En die combinatie zorgt voor voortplanting.
Zo is het bedoeld allemaal.
De rest van de afwijkingen is een ziekte.
En ik wil geen ban.
Zo is het verhaal bedoeld.
quote:Nee !!!!!
Je bent vrouw om met mannen te seksen. Jij past in een man. Zo is de natuur bedoeld
Je bent een Godin omdat je vrouw bent. En de man die je tegen gaat komen is jou God
De seks tussen mannen en vrouwen is Goddelijk.
De seks tussen 2 dezelfde seksen is slecht.
En ik ben niet ouderwets
Ik ben logisch
Seks met het andere geslacht is pas het echte werk
Seks met hetzelfde geslacht klopt niet. Dat is ziek gedragHet past niet in elkaar. Ze willen dat het past, maar het past niet. Het kan niet passen ook. Het past in geen mogelijkheid.
Het gaat om het passen.
De vagina en de penis.
En die 2 passen precies in elkaar. Die 2 zijn voor elkaar gemaakt ook
En zo is het. En zo zal het altijd blijven. Hoe hard de homo's ook schreeuwen.
Genoeg weer.
Ik ga koffie drinken![]()
Écht ook hè, niet normaal.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:42 schreef Molluck het volgende:
Ik erger me ook al hele lange tijd dood aan die idioot...
Jij zegt dat je ergert.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:42 schreef Molluck het volgende:
Ik erger me ook al hele lange tijd dood aan die idioot...
quote:Nu minder wazig dan voorheen op deze dag. Wazig zijn is zo erg niet, maar ook niet het meest handige om te hebben.
quote:Totaal nergens last van, complete luchtledigheid
Alsof ik geen hersens heb. Maar toch kan ik nadenken. Alleen voelt het aan alsof ik geen hoofd heb.
En dat zijn er nog maar 'n paarquote:Weg met die virussen
It's beyond Martin Luther, Upgrade computer
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:44 schreef MrBean het volgende:
[..]
Jij zegt dat je ergert.
Dat moet je niet doen.
Misschien kun je beter jezelf helen. Of koffie drinken met je mp3 speler.
Dus niet zeggen dat je je ergert.
Dan denk je het ook niet. Je zegt wat je denkt, zoals Fortuyn, maar je denkt ook wat je zegt, snap je?
Dus niet zeggen, want dan ga je dat denken.
Zo nu ga ik ook koffiedrinken en m'n vriendin van achteren helen.![]()
koffiequote:Hier verder.
Dan ga ik even roken nu
Tot zo. En dan neem ik meteen nieuwe koffie mee.
Openingspost doe ik zometeen even.
Ik had de vorige gesloten en dacht meteen, dan open ik de nieuwe ook.
Dromenvanger, apart persoonquote:Maar of pi echt in orde is?? Misschien gaat pi te langzaam in het groeien. Dat het getal pi een beetje opgefokt moet worden, getal pi versnellen als het ware. Dat pi wat sneller gaat draaien en groter wordt op hoger tempo.
Lekker de boel eens tunen ook. Eens flink alles laten versnellen zodat er schot in de zaak komt![]()
Weet je goed met getallen te spelen in je hoofd, dan kun je alles naar je hand zetten![]()
Bij deze moest ik eigenlijk hardop lachenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:10 schreef Dromenvanger het volgende:
Over afwijking, ik heb een afwijking in de hersens dus
Nee zonder gein, mijn hersens zijn niet normaal. Maar dat maakt mij wel uniek in mijn soort.
Ze noemen het ziekte wat ik heb, maar het is gewoon niet zo. Het is geen ziekte. Ik ben gewoon anders.
quote:Op donderdag 27 april 2006 09:18 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik denk dat kabouters graag " Peperkoek" eten
Wel leuke kabouters
Ik zou best graag een leger kabouters willen hebben die het huis doen opruimen
Gewoon 1001 kabouters die even heel snel op lichtsnelheid doen poetsen![]()
Ik geloof dus ook in kabouters
Maar goed, ik geloof in alles![]()
Hij is zo goed. Uiteindelijk gaat hij verder over dat hij god wordt in dat topic.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 07:27 schreef Dromenvanger het volgende:
![]()
Wisten jullie dat het mogelijk is om op hoger niveau te programmeren
Ik weet dat wel dus![]()
Maar ik zal het allemaal uitleggen nog. Ik ga les geven in hogere informatica maar dan niet zomaar informatica. Het gaat erom, om iets toe te voegen op deze realiteit. Ik heb het niet over windows of linux, ik heb het hier over nieuwe dimensies toevoegen middels nieuwe programmeertaal
Ik ga het hier behandelen. Er gelden niet meer zoveel geheimen dus ik mag gerust mijn gang gaan volgens mij.
Je hebt altijd menszen die zullen het niet geloven, maar toch is het zo. Alles bestaat uit 1 en 0. Maar mensen die weten hoe een computer werkt, die weten dat waarschijnlijk allang.
Het is nu zaak om te begrijpen hoe je nu die 1 en die 0, kunt toevoegen in de realiteit. We zitten al ergens hier in de realiteit met onze eigen enen en nullen. Maar hoe zorgen we ervoor dat onze eentjes en nulletjes nu beter gaan rollen![]()
Hoe gaan die kleine deeltjes meewerken
Nou, dan zal de hele taal moeten worden gecodeerd. Het universum is een woord. Het bestaat ook in het Engels. Daar heet het "Universe". "Universe", je kunt Universe vervolgens ontcijferen. Je kunt geheime taal toevoegen of je gaat gewoon vermenigvuldigen met een factor waarvan je denkt dat het goed is.
Net zoals ik nu hier schrijf over waarvan ik denk dat het goed is.
Spring, lente, winter, zomer, herfst, winter. 4 klimaten. 12 maanden. 52 weken. 365 dagen en af en toe een schrikkeljaar. 60 secondes.
Maar hoe ga je nu alles samenvoegen tot 1 programma
Ik denk dat het mogelijk moet zijn om alles samen te voegen. En via toevoegingen en extra opties een 2e universum lanceren. Mocht dat nodig zijn natuurlijk.
Virus-beveiliging. Security.... Secure. Cure....gezondheid. SeSecond edition
Maar dat kan gissen zijn.
Performance.
Per for man ce
En zo kun je alles pakken, de details wederomZet je alle details apart, en voeg je hier en daar een link toe. Dan gaat het anders lopen. Stukken hakken. Hakken en zagen.
Hoe zou zoiets in zijn werk moeten gaan?
Om jullie ook maar ff aan het woord te laten
Waar is dos op geschrevenZijn die begonnen op een leeg vel papier
En waar kan ik een leeg vel papier krijgen
Ik wil dus programmeren, gewoon om te oefenen. Maar ik wil een leeg vel, een schone lei dus ook wel. En niet dos. Zijn er programma's die leeg zijn
God van zijn eigen geschapen wereld.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:49 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Hij is zo goed. Uiteindelijk gaat hij verder over dat hij god wordt in dat topic.![]()
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:45 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Bevredigen niet meteen
Beter leren kennen. En daarna zie ik wel verder.
Als ik vrouwen tegen kom dan wil ik ze leren kennen, wat daarna gebeurt kan spannend zijn en bevredigend zijn. Maar het beter leren kennen is wel van belang.
Maar inderdaad, ik zou haar wel eens willen bevredigen jah
Die ogen zeggen mij genoeg
Ik heb die foto nog even bekeken, die foto en dat mens komt over als een Godin. Die dame heeft iets Goddelijks over haar.
En voor sommige mensen kan dat eng zijn als mensen iets Goddelijks hebben.
Ik kan me soms echt dood ergeren aan die kerelquote:Op zondag 4 juni 2006 11:09 schreef milagro het volgende:
Dat Alien vs Predator gedoe, dat was wel vermakelijk, de hele wereld opgedeeld in aliens of predarors
Dromenvanger is mijn favo fokker by far
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:20 schreef Dromenvanger het volgende:
Het is dan wel onzin, maar baaj wilt antwoord. En als jullie goed lezen, is mijn antwoord ook onzinOmdat het hele leven onzinnig is.
quote:Onzin voor je leven is niet eens zo gek. Omdat het ooit echt onzin voor je leven zal zijn.
Als fantasie tot leven komt, heb dat eerder gezegd.
Als de grens tussen realiteit en fantasie verdwijnt. Dan is het hier onzin!!!!
Pure onzin!!!!!
quote:De katholieken zullen het de hel noemen, en anderen noemen het een paradijs
Ik bedoel, de katholieke kerk was tegen Harry Potter. Nou Katholieke kerk, bereidt je maar alvast voor, want binnenkort is Harry Potter niets vergeleken met wat gaat gebeuren.
Alles staat op springen
En dat in één onzintopic van Baajguardian, die daarna spontaan begon te spammenquote:Misschien komt het hele forum van onzin voor je leven tot leven. Zo zal alle onzin tot leven komen. Zo zal alle fantasie tot leven komen.
En blijft er niets over van deze realiteit.
Omgquote:Op zondag 4 juni 2006 11:27 schreef Nosh het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
En dat in één onzintopic van Baajguardian, die daarna spontaan begon te spammen
Ik vraag me trouwens nog steeds af wat Dromenvanger zou doen zonder internetaansluiting. Waarschijnlijk was hij dan die gast die iedere dag naar de supermarkt komt om terpentine te snuiven en praatjes te maken met de diepvriespoffertjes, ofzo.
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:25 schreef zoalshetis het volgende:
dromenvanger moet alleen niet vergeten elke dag zijn risperdalletje te nemen.
Psychose heet dat ook wel..quote:Op zondag 4 juni 2006 11:00 schreef milagro het volgende:
Dromenvanger![]()
Let ook eens op zijn ondertitels en sigs, die veranderen op sommige dagen met het uur of met de minuut
Er zit op een bepaalde manier veel zin in zijn onzin
Manisch depressief, en ik maak geen grapje over hem, hoor.quote:Op zondag 4 juni 2006 11:33 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Psychose heet dat ook wel..![]()
Vervelend hoe hier een grapje wordt gemaakt over hem.
Naja manische psychose dan, hypomaan taalgebruik.quote:Op zondag 4 juni 2006 11:41 schreef milagro het volgende:
[..]
Manisch depressief, en ik maak geen grapje over hem, hoor.
Ik vind het gewoon een toffe user, met soms warrige maar mooie posts
Het verschiil tussen manisch depressief zijn en in een psychose zitten is hemelsbreedquote:Op zondag 4 juni 2006 11:42 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Naja manische psychose dan, hypomaan taalgebruik.
Nee hoor, iemand die manisch is, noem je ook wel manisch psychotisch. Dan komen er ook grootheidswanen, verhoogd associatief denken, betrekkingswanen, geld verkwisten,ed.quote:Op zondag 4 juni 2006 11:43 schreef NanKing het volgende:
[..]
Het verschiil tussen manisch depressief zijn en in een psychose zitten is hemelsbreed![]()
Dit denk ik inderdaad ook.quote:Op zondag 4 juni 2006 11:34 schreef Biancavia het volgende:
Ik denk dat Dromenvanger in de toekomst één der grote filosofen van het begin van de 21e eeuw genoemd zal gaan worden.
Hij zou een boek moeten schrijven over zijn visie op de wereld en wat daarbuiten is.
Whatever, hij post hier, en ik vind het vaak prachtig, en soms slaat hij door, en dat kun je dan ook gewoon tegen hem zeggenquote:Op zondag 4 juni 2006 11:42 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Naja manische psychose dan, hypomaan taalgebruik.
Ik ken vele patienten zoals hem, die hele epistels schrijven vol met dit soort uitspraken. Het kan best een intelligente jongen zijn, maar de oorsprong aan zijn schrijfstijl ligt niet daaraan mi.
Iemand die manisch depressief is, is niet ten alle tijde manisch dat bedoelde ik meer te zeggen.quote:Op zondag 4 juni 2006 11:45 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Nee hoor, iemand die manisch is, noem je ook wel manisch psychotisch. Dan komen er ook grootheidswanen, verhoogd associatief denken, betrekkingswanen ed.
Maar ik denk niet dat hij nu manisch is, maar het verhoogd associatief denken blijft soms ook buiten een manische episode aanwezig. Dat noem je dan hypomaan; sommige patienten blijven daar altijd wat in.
Ik kan me vergissen, ben benieuwd hoe dromenvanger hier zelf tegen aan kijkt.
Tuurlijk joh, dit soort mensen hebben vaak fantastische inzichten en ingevingen.quote:Op zondag 4 juni 2006 11:46 schreef milagro het volgende:
[..]
Whatever, hij post hier, en ik vind het vaak prachtig, en soms slaat hij door, en dat kun je dan ook gewoon tegen hem zeggen
Dat zeg ik dus ook.quote:Op zondag 4 juni 2006 11:48 schreef NanKing het volgende:
[..]
Iemand die manisch depressief is, is niet ten alle tijde manisch dat bedoelde ik meer te zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |