Ik heb een speciale opdrachtquote:
Tom Tom is een beetje de weg kwijtquote:Op maandag 5 juni 2006 04:11 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
NietesHeb net alles afgezocht, je bent niet hier
![]()
Wordt tijd voor een nieuwe Tom Tom
Skype nu !quote:
Plezierenquote:
nee dat ben ik, vanuit je bedquote:Op maandag 5 juni 2006 04:17 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Skype nu !remember ....\
Trouwens laat ook maar mijn bed roept al
Bij BG kan je niet diep genoeg gaanquote:Op maandag 5 juni 2006 04:14 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Iets minder diep pijpen was waarschijnlijk minder pijnlijk geweest.
ow nee!quote:Op maandag 5 juni 2006 04:23 schreef Biogarde het volgende:
Heeft Morwen al een foto van ZICHZELF gepost![]()
Oftopicquote:Op maandag 5 juni 2006 04:23 schreef Biogarde het volgende:
Heeft Morwen al een foto van ZICHZELF gepost![]()
Soms moet je vijfdimensionaal gaan om tegelijkertijd conspiracydingen alsook ziektes te ontwijken, in het geval van BG.quote:
MissHobjequote:Op maandag 5 juni 2006 04:27 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dit keer kom ik je niet helpen want ik heb bijna geen tijd meer
En waarom snap ik jou minder dan BGquote:Op maandag 5 juni 2006 04:27 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Soms moet je vijfdimensionaal gaan om tegelijkertijd conspiracydingen alsook ziektes te ontwijken, in het geval van BG.
Hobbeltjequote:Op maandag 5 juni 2006 04:27 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dit keer kom ik je niet helpen want ik heb bijna geen tijd meer
Half 5 gaat hem niet worden hèquote:Op maandag 5 juni 2006 04:30 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Gaat ook weer compleet de verkeerde kant op![]()
ow! daar was ik nog niet opgekomen, maar dat is wel iets waar ik erg goed in ben!quote:Op maandag 5 juni 2006 04:32 schreef Steijn het volgende:
[..]
Dat is wel een goede vraag, ik denk om Grolsch van omzet te voorzien.
![]()
quote:Op maandag 5 juni 2006 04:33 schreef remlof het volgende:
[..]
ow! daar was ik nog niet opgekomen, maar dat is wel iets waar ik erg goed in ben!
neeeeeee! dat zou mijn bestaan niet in positieve zin beinvloedenquote:Op maandag 5 juni 2006 04:37 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ze de beugel uit het assortiment wilden halen.
![]()
Maar goedquote:Op maandag 5 juni 2006 04:43 schreef remlof het volgende:
[..]
neeeeeee! dat zou mijn bestaan niet in positieve zin beinvloeden
gelukkig! maar misschien kan je het topje van die plastic dop er wel net zo leuk aftikken met je wijsvinger!quote:Op maandag 5 juni 2006 04:45 schreef Steijn het volgende:
[..]
Maar goedtijdje terug hoorde ik ook dat de porceleinen dop vervangen zou gaan worden door eentje van plastic. Is tot op heden ook nog nooit gebeurt.
![]()
Ja, witlof, kansloosquote:Op maandag 5 juni 2006 05:23 schreef ExtraWaskracht het volgende:
remlof, ik wil dat je toegeeft dat zoek de verschillen! echt een kansloos topic is.
Omdat ik een stalker ben, jaquote:Op maandag 5 juni 2006 05:49 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat terwijl hij al lang heeft aangegeven naar bed te gaan?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |