daar is BG het niet mee eens, Bg zei :quote:Om te feesten, te zuipen en te neuken!
Toch?
quote:omdat je niet niet kan bestaan
dat kon de scherpe opmerking van BG niet tegen houden :quote:Is het niet een grote stap voor BaajGuardian om naar ONZ te gaan?
waarna iedereen wat los kwam :quote:Sorry, het is niet anders
quote:TIETEN!
quote:ik ben verliefd op morwen vanaf het moment dat ik haar eerste post las....
en meer.quote:oh,dat had ik niet eens hoeven typen
jaquote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:44 schreef Jaco90 het volgende:
Zei er iemand tieten?
Over de kern van de geleimacrobe, zulks interresants heeft u nog niet eerder gelezen!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:16 schreef SuperwormJim het volgende:
waar gaat dit over?
quote:U hebt gezocht op geleimacrobe:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
Opgelost, slotje!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:16 schreef The_Shining het volgende:
Waarom Bestaan wij?
Omdat wij anders niet bestonden.
Wat mij zo mateloos irriteert is dat die bliksemse dondersteen van een God mij geschapen heeft met al m'n onvolmaaktheden waardoor ik mijn kansen op een plekje in de hemel allang verspeelt heb! MAAR HIJ WIST HET!! HIJ WIST HET VAN TE VOREN!quote:De bijbel leert ons het volgende: 1 Sam 2:3
"De HERE immers is een alwetend God"
Wel aardig trouwens dat linkje naar die documentaire in je signature, ik zat even te kijken net.quote:
HAAaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:50 schreef Agorias het volgende:
ik ga poepen.
don't worry... "survival of the fittest"quote:Op maandag 5 juni 2006 03:57 schreef BaajGuardian het volgende:
op maikuuul na
Waar is hier?quote:
Bij jouquote:
trusten en beterschapquote:Op maandag 5 juni 2006 04:08 schreef BaajGuardian het volgende:
sorry morwen en remlof, ik ben verkouden, dichte neus en moe
dus ik ga naar bed.
net ook een keelontsteking achter de rug en nu dit
trusten.
quote:Op maandag 5 juni 2006 04:08 schreef BaajGuardian het volgende:
dus ik ga naar bed.
trusten.
Nietesquote:
ok, trusten BG, en beterschap!quote:Op maandag 5 juni 2006 04:08 schreef BaajGuardian het volgende:
dus ik ga naar bed.
trusten.
Ik heb een speciale opdrachtquote:
Tom Tom is een beetje de weg kwijtquote:Op maandag 5 juni 2006 04:11 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
NietesHeb net alles afgezocht, je bent niet hier
![]()
Wordt tijd voor een nieuwe Tom Tom
Skype nu !quote:
Plezierenquote:
nee dat ben ik, vanuit je bedquote:Op maandag 5 juni 2006 04:17 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Skype nu !remember ....\
Trouwens laat ook maar mijn bed roept al
Bij BG kan je niet diep genoeg gaanquote:Op maandag 5 juni 2006 04:14 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Iets minder diep pijpen was waarschijnlijk minder pijnlijk geweest.
ow nee!quote:Op maandag 5 juni 2006 04:23 schreef Biogarde het volgende:
Heeft Morwen al een foto van ZICHZELF gepost![]()
Oftopicquote:Op maandag 5 juni 2006 04:23 schreef Biogarde het volgende:
Heeft Morwen al een foto van ZICHZELF gepost![]()
Soms moet je vijfdimensionaal gaan om tegelijkertijd conspiracydingen alsook ziektes te ontwijken, in het geval van BG.quote:
MissHobjequote:Op maandag 5 juni 2006 04:27 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dit keer kom ik je niet helpen want ik heb bijna geen tijd meer
En waarom snap ik jou minder dan BGquote:Op maandag 5 juni 2006 04:27 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Soms moet je vijfdimensionaal gaan om tegelijkertijd conspiracydingen alsook ziektes te ontwijken, in het geval van BG.
Hobbeltjequote:Op maandag 5 juni 2006 04:27 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dit keer kom ik je niet helpen want ik heb bijna geen tijd meer
Half 5 gaat hem niet worden hèquote:Op maandag 5 juni 2006 04:30 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Gaat ook weer compleet de verkeerde kant op![]()
ow! daar was ik nog niet opgekomen, maar dat is wel iets waar ik erg goed in ben!quote:Op maandag 5 juni 2006 04:32 schreef Steijn het volgende:
[..]
Dat is wel een goede vraag, ik denk om Grolsch van omzet te voorzien.
![]()
quote:Op maandag 5 juni 2006 04:33 schreef remlof het volgende:
[..]
ow! daar was ik nog niet opgekomen, maar dat is wel iets waar ik erg goed in ben!
neeeeeee! dat zou mijn bestaan niet in positieve zin beinvloedenquote:Op maandag 5 juni 2006 04:37 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ze de beugel uit het assortiment wilden halen.
![]()
Maar goedquote:Op maandag 5 juni 2006 04:43 schreef remlof het volgende:
[..]
neeeeeee! dat zou mijn bestaan niet in positieve zin beinvloeden
gelukkig! maar misschien kan je het topje van die plastic dop er wel net zo leuk aftikken met je wijsvinger!quote:Op maandag 5 juni 2006 04:45 schreef Steijn het volgende:
[..]
Maar goedtijdje terug hoorde ik ook dat de porceleinen dop vervangen zou gaan worden door eentje van plastic. Is tot op heden ook nog nooit gebeurt.
![]()
Ja, witlof, kansloosquote:Op maandag 5 juni 2006 05:23 schreef ExtraWaskracht het volgende:
remlof, ik wil dat je toegeeft dat zoek de verschillen! echt een kansloos topic is.
Omdat ik een stalker ben, jaquote:Op maandag 5 juni 2006 05:49 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat terwijl hij al lang heeft aangegeven naar bed te gaan?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |