abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38837511
dat was niet de reden dat hij het uitmaakte. de klik was weg, al sinds 2 maanden zegt ie.
pi_38838638
quote:
op woensdag 14 juni 2006 01:35 schreef vencodark het volgende:
hij durfde het niet in mijn gezicht. en hij begon zo lullig op msn, en ik wist het gewoon. alles wees erop en hij maar ontkennen want hij wilde het nog proberen. had verdomme tegen me gepraat maar dat deed hij niet. maandag verjaar ik en hij zal niet bij mijn etentje zondag aanwezig zijn.
ik zit helemaal onder de tranen en ik weet niet meer wat ik moet doen. ik kan alleen mijn gevoel hier neerzetten en dat is alles. ik ben gebroken nu. zoveel tijd heb ik erin gestoken. zoveel moeite en zoveel verdriet om mijn onzekerheid en ik ben alles kwijt. niks is meer wat het was en alles herinnerd me aan hem. ik wil niet slapen want ik wil niet dromen over hem. ik wil niks en hier gewon blijven wachten tot het ochtend is en het mijn ouders en broertje enzo kan vertellen. ik wil zo graag een arm om me heen maar hetliefst nog de zijne die zegt dat het een droom is.
lieve meid wat rot voor je dat je je liefste kwijt bent, het zal wel pijn doen. ik vind het vooral erg voor je dat hij je niet persoonlijk heeft durven zeggen dat hij het niet meer zag zitten. dit is erg laf en hij toont weinig respect voor je op deze manier. ik hoop dat je veel troost krijgt van je ouders en broertje de komende dagen. na een poosje krabbel je weer op, droog je je tranen, houd je je hoofd recht en ga je weer verder, maar nu even niet.
pi_38838680
zo zuur is dat he, gevoelsmatig gelijk krijgen? veel sterkte, en hopelijk is de volgende wat "socialer" en tactischer met contact houden!
The more I see, the less I know / The more I like to let it go
pi_38839244
thx beide. ik ben vanacht rond half 4 naar mijn bed gegaan maar geen oog dichtgedaan. ik had geen tranen meer en was een beetje verdoofd om ook mar iets te voelen. ik voelde alleen maar een leegte. rond 5 uur ben ik was gaan lezen en 6 uur mijn bed uit. mijn moeder en zus waren op en ben naar mn moeder gegaan om het te vertellen. ze vond het zo erg voor me en ze begrijpt me helemaal. mijn pa zei ook dat hij het erg voor me vond en wenste me toen hij naar zn werk ging sterkte enzo. hij vind mijn vriend wel een lul dat hij 2 mnd heeft gewacht en zo raar gereageerd heeft gister, en dan ook nog via msn.
mijn ouders, en vooral mijn pa, heeft ook al een tijdje (ongeveer 2 mnd) het idee dat het niet goed ging. hij voelde dus eigenijk wat ik voelde. justin (broertje) heb ik nog niet gezien. hij kan zo naar beneden komen. ik ben zo boos en zo verdrietig. ik wil de tijd terug draaien maar kan het niet.
  woensdag 14 juni 2006 @ 09:04:12 #180
141994 Dickies
Since 1922
pi_38839326
waar kon je aan merken dat het al langer speelde? en waarom greep je niet zelf in?
Carry on my wayward son
There'll be peace when you are done
Lay your weary head to rest
Don't you cry no more.
pi_38839361
quote:
op woensdag 14 juni 2006 09:04 schreef dickies het volgende:
waar kon je aan merken dat het al langer speelde? en waarom greep je niet zelf in?
nou, zeg, dat deed ze dus wel, alleen als de andere partij al niet meer echt interesse heeft, kun je doen wat je wil, alles werkt alleen maar averechts.

en dat was dus hier blijkbaar het geval.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  woensdag 14 juni 2006 @ 09:08:43 #182
141994 Dickies
Since 1922
pi_38839407
quote:
op woensdag 14 juni 2006 09:05 schreef milagro het volgende:

[..]

nou, zeg, dat deed ze dus wel, alleen als de andere partij al niet meer echt interesse heeft, kun je doen wat je wil, alles werkt alleen maar averechts.

goed, maar als ik al zo'n 2 maanden zou merken dat haast alles van mijn kant moet komen verdwijnt mijn interesse ook wel.
Carry on my wayward son
Don't you cry no more.
pi_38839480
quote:
op woensdag 14 juni 2006 09:08 schreef dickies het volgende:

[..]

goed, maar als ik al zo'n 2 maanden zou merken dat haast alles van mijn kant moet komen verdwijnt mijn interesse ook wel.
ja, maar we zijn niet allemaal hetzelfde, hè.
sommigen denken ms dan ze zich het inbeelden, die desinteresse, zoeken de fout bij zichzelf, worden onzeker, gaan zich krampachtig gedragen etc etc., willen die ander gewoon niet kwijt.

terwijl vaak de ander allang besloten heeft dat het over is, alleen heeft diegene nog niet het lef dat te zeggen, treurig , maar niet altijd onbegrijpelijk.

alleen het per msn uitmaken
  woensdag 14 juni 2006 @ 09:18:46 #184
141994 Dickies
Since 1922
pi_38839617
quote:
op woensdag 14 juni 2006 09:11 schreef milagro het volgende:

terwijl vaak de ander allang besloten heeft dat het over is, alleen heeft diegene nog niet het lef dat te zeggen, treurig , maar niet altijd onbegrijpelijk.

ja, dat is zeker triest. en respectloos. zeker als ze al langer samen waren.
Carry on my wayward son
Don't you cry no more.
pi_38839758
quote:
op woensdag 14 juni 2006 09:05 schreef milagro het volgende:

[..]

ik weet niet of het averechts werken. hij had zoveel kansen te zeggen wat er was. hij had naar me toe moete komen. misschien hadden we er samen uit kunnen komen. hij heeft me 2 mnd toch min of meer voor de gek gehouden.
pi_38839809
quote:
op woensdag 14 juni 2006 09:11 schreef milagro het volgende:

[..]

ja, maar we zijn niet allemaal hetzelfde, hè.
sommigen denken ms dan ze zich het inbeelden, die desinteresse, zoeken de fout bij zichzelf, worden onzeker, gaan zich krampachtig gedragen etc etc., willen die ander gewoon niet kwijt.

pcies. hij zei me dat er niets was en wilde hem zo graag geloven maar kon het niet.
ik wist diep van binnen dat mijn gevoel er bijna niet naast kon zitten maar ja. hij gaf het niet toe.
ik begrijp ergens wel dat hij het niet durfde uit te maken, maar na 2 maanden? afgelopen zondag was het zo gezellig. niets aan de hand. hij vroeg nog of ik kon blijven slapen maar dat kon niet.
per msn vind ik ook niet kunnen maar hij durfde niet anders.
pi_38839834
quote:
op woensdag 14 juni 2006 09:18 schreef dickies het volgende:

[..]

ja, dat is zeker triest. en respectloos. zeker als ze al langer samen waren.
ja, vond ik ook. hij begon zo bot, alsof ik achterlijk was enzo en draaide om de zaken heen. hij was koud, bot, ongeïnteresseerd en respectloos. hij zei me dat we vandaag nog wel ff konden praten als ik wilde. ik wil met hem erover bellen. ik denk niet dat ik hem nu kan zien.
pi_38839835
quote:
op woensdag 14 juni 2006 09:26 schreef vencodark het volgende:

[..]

ik weet niet of het averechts werken. hij had zoveel kansen te zeggen wat er was. hij had naar me toe moete komen. misschien hadden we er samen uit kunnen komen. hij heeft me 2 mnd toch min of meer voor de gek gehouden.
lieve schat, ik bedoel, dat jouw pogingen, had je het geweten, ws averechts gewerkt zouden hebben omdat hij ws allang besloten had dat het klaar was voor hem.

maak je zelf niet gek met what ifs, en hadikmaar's, hoor, deze dingen gebeuren, soms is het voor de ander gewoon op, ongeacht wat je deed, of juist liet.
pi_38839851
ja dat weet ik. maar ik had gewoon gewillen dat hij er eerder mee was gekomen. ik verjaar maandag en ik vind het erg dat hij zondag niet mee uit eten nu gaat. ik krijg niet eens meer een cadeau denk ik. dat vind ik erg. hij is gewoon belangrijk voor me.
pi_38839913
quote:
op woensdag 14 juni 2006 09:31 schreef vencodark het volgende:
ja dat weet ik. maar ik had gewoon gewillen dat hij er eerder mee was gekomen. ik verjaar maandag en ik vind het erg dat hij zondag niet mee uit eten nu gaat. ik krijg niet eens meer een cadeau denk ik. dat vind ik erg. hij is gewoon belangrijk voor me.
is ook allemaal logisch, toch, dat je je zo voelt? het is ook nogal wat, toch?

niet dat het enige troost biedt, maar stel dat hij je de dag na je verjaardag dit verteld had, was je net zo boos geweest, hoor, dat hij de hele dag zo toneel gespeeld had, en had je ws zijn kado terug in zijn gezicht gesmeten.

huil gewoon lekker uit, maar zorg ook dat je druk bezig blijft, en met iedere dag die verstrijkt, wordt hij een beetje minder belangrijk, echt.
pi_38840196
quote:
op woensdag 14 juni 2006 09:35 schreef milagro het volgende:

[..]

is ook allemaal logisch, toch, dat je je zo voelt? het is ook nogal wat, toch?

niet dat het enige troost biedt, maar stel dat hij je de dag na je verjaardag dit verteld had, was je net zo boos geweest, hoor, dat hij de hele dag zo toneel gespeeld had, en had je ws zijn kado terug in zijn gezicht gesmeten.

huil gewoon lekker uit, maar zorg ook dat je druk bezig blijft, en met iedere dag die verstrijkt, wordt hij een beetje minder belangrijk, echt.
ik weet het. maar het zo dichtbij mijn verjaardag. ik had niet voorzien hij het in deze maand eigenlijk nog zou uitmaken.
2 nachten geleden droomde ik dat hij online kwam. me vroeg of ik nog een beetje van hem hield. vervolgens zei hij dat hij me iets moest vertellen maar wist niet hoe. toen kreeg ik hetzelfde benauwde gevoel als ik gister echt kreeg. mijn gevoel voelde alles aankomen. alles valt als een puzzel in mekaar. dat is de enige opluchting die ik heb.

hij had gewoon veel eerder moeten zeggen dat het mis zat. nu is beter dan kort na mijn verjaardag, tuurlijk maar zo ga ik ook een klote verjaardag krijgen. ik ben zoo boos. ik zou het liefst willen schreeuwen aan de tel. tegen hem. maar ja. dat kan nu niet.
pi_38840218
en wat dat huilen betreft. ik doe een hele ochtend niet anders. elke keer opnieuw. mijn ogen doen zeer en ben misselijk. ik wil niets doen en alleen maar zitten.
pi_38840335
word maar lekker boos, heb je ook alle recht toe, hij heeft dit gewoon niet netjes aangepakt.

maar weet je, al had hij dat wel gedaan, dan was het verdriet er niet minder om geweest, en was je ws net zo goed boos geweest.

ikzelf heb altijd veel aan boosheid inzake liefdesverdriet.
"verdomme, wie denkt hij wel dat hij is, zeg, klootzak, ik ga dus echt geen traan meer verspillen aan hem"
lukt natuurlijk niet altijd, maar het hielp wel de tijd enigzins minder depri door te komen

het is gewoon moeilijk, je zou hem bij wijze van spreken willen slaan gewoon, en tegelijkertijd willen vasthouden, omarmen

maar ik schud die gedachten dan gewoon letterlijk weg door te doen met het hoofd, en mezelf te dwingen op te staan en wat te gaan doen, winkelen, film kijken, vriendinnen charteren, moeder plagen, whatever.
pi_38840740
quote:
op woensdag 14 juni 2006 09:56 schreef milagro het volgende:
word maar lekker boos, heb je ook alle recht toe, hij heeft dit gewoon niet netjes aangepakt.

maar weet je, al had hij dat wel gedaan, dan was het verdriet er niet minder om geweest, en was je ws net zo goed boos geweest.

ikzelf heb altijd veel aan boosheid inzake liefdesverdriet.
"verdomme, wie denkt hij wel dat hij is, zeg, klootzak, ik ga dus echt geen traan meer verspillen aan hem"
lukt natuurlijk niet altijd, maar het hielp wel de tijd enigzins minder depri door te komen

het is gewoon moeilijk, je zou hem bij wijze van spreken willen slaan gewoon, en tegelijkertijd willen vasthouden, omarmen

maar ik schud die gedachten dan gewoon letterlijk weg door te doen met het hoofd, en mezelf te dwingen op te staan en wat te gaan doen, winkelen, film kijken, vriendinnen charteren, moeder plagen, whatever.
ja thx. voor je tips. ik wil nu deze dag echt niets doen. ik wil afleiding maar aan de andere kant wil ik alleen maar huilen. ik wil met hem praten, en indd. ik wil hem slaan en ergens wil ik hm vasthouden, gewoon, 1 laatste keer. maar ik weet dat dat niet kan en niet gaat gebeuren.
ik wil graag praten met mn 2 beste vriendinnen maar heb de ene nog niet bereikt en de ander is aan het werk en heeft ff geen tijd. mn broertje is nog steeds niet beneden terwijl ik het hem zo graag wil vertellen en zijn mening wil.
pi_38840762
ik snap heel goed hoe je je voelt, maar ik kan me ook voorstellen waarom hij het uitmaakt. het is heel vervelend als iemand constant bevestiging voelt of het goed zit (en ik kan het weten omdat ik het zelf altijd deed). hier ga je je steeds meer aan irriteren tot je er op een gegeven moment gewoon genoeg van hebt en je dus inderdaad die klik niet meer voelt. ik wist zelf pas hoe irritant het was toen een meisje dat bij mij deed, toen wist ik meteen wat ik fout had gedaan bij mijn eerste 2 vriendinnen. maar daarbij snap ik ook dat het fijn is om af en toe eens een lief berichtje ofzo van iemand spontaan te krijgen en dat je dan die bevestiging juist gaat opzoeken. en er zijn genoeg jongens die dat ook doen dus dat gaat zeker weten nog wel goed komen met je, ook al geloof je dat nu nog niet. in ieder geval veel sterkte voor nu
There is no finishline...
pi_38844734
ik denk niet dat je moet overdrijven, dus niet constant smsjes sturen en zeggen hoe leuk je hem wel niet vind.
het is voor een jongen leuker als het niet telkens bevestigd word, en hij zelf eens actie moet ondernemen om zoiets te horen.

edit:
lama hangen, ik heb net de laatste pagina pas gelezen.
maargoed, de reden weet ik niet, maar als ik zo het topic door lees kan ik me er aan de ene kant wel wat bij voorstellen dat het uit is.

geef elkaar de vrijheid, hij heeft toch wel duidelijk gemaakt dat hij niet echt zat te wachten op al die smsjes.

[ Bericht 41% gewijzigd door SimtekF1 op 14-06-2006 12:47:53 ]
pi_38845771
maar mensen, luister ff. het speelt bij hem al sinds 2 maanden. dus voor die tijd was ik niet onzeker en hij ook niet. ergens is er een kink in de kabel gekomen. omdat hij zich vaag begon te gedragen kreeg ik meer behoefte aan bevestiging. ik heb hem gezegt wat er in mij om ging en gevraagd of er niks aan de hand wat. hij zei me van niet en dat ik vertrouwen moest hebben in de zaak.
en nu heeft hij het uitgemaakt met de reden dat dus al 2 maanden die klik er niet meer is. hij ziet geen toekomst meer in ons.
ik heb hem altijd vrij gelaten, zoveel spraken en zagen we mekaar niet.
pi_38846127
mja kut situatie.
jullie hadden niet zo lang dus dan zou je zeggen dat het ook niet moeilijk is om het uit te maken.
als je heel lang verkering hebt dan is dat erg moeilijk en dan snap ik het wel.
hij had het gewoon moeten vertellen, true.
pi_38846159
quote:
op woensdag 14 juni 2006 13:18 schreef vencodark het volgende:
maar mensen, luister ff. het speelt bij hem al sinds 2 maanden. dus voor die tijd was ik niet onzeker en hij ook niet. ergens is er een kink in de kabel gekomen. omdat hij zich vaag begon te gedragen kreeg ik meer behoefte aan bevestiging. ik heb hem gezegt wat er in mij om ging en gevraagd of er niks aan de hand wat. hij zei me van niet en dat ik vertrouwen moest hebben in de zaak.
en nu heeft hij het uitgemaakt met de reden dat dus al 2 maanden die klik er niet meer is. hij ziet geen toekomst meer in ons.
ik heb hem altijd vrij gelaten, zoveel spraken en zagen we mekaar niet.
nee, ik denk ook dat die "onzekerheid" (terecht, blijkt) een gevolg is geweest, en niet de oorzaak van het uitmaken. probeer het maar niet te begrijpen, soms kan dat gewoon niet.
The more I see, the less I know / The more I like to let it go
pi_38846683
ja thx beide weer. ik begrijp hem ergens wel, maar zolang wachten was niet nodig geweest.
overigens ik zal je vertellen hoe ik er nu over denk. ik heb ff een frisse douch genomen en wat dingen op een rijtje gezet.
- ik ben boos omdat hij me gister respectloos behandelde en deed alsof ik heel dom was. lullige opmerkingen. hij had wat drank op, dus dat zal ook invloed hebben gehad denk ik.
- ik ben opgelucht. ondanks dat ik ook verdriet heb, is alle onzekerheid nu weg. het is bevestigt en weet nu waar ik aan toe ben. het is uit. en dat moet ik (leren) accepteren. ik hoef me niet meer bezig te houden waarom hij zich vaag gedraagt en of ik spoken zie. ik weet nu hoe het zit.
- ik besef nu hoe weinig we nog hadden. ik ben wel gek op hem, maar ergens is hij niet wat ik nodig heb om gelukkig te zijn. hij kan heel lief zijn maar dat was heel weinig. de johan die ik toen kende en de eerste tijd mee te maken had, die was er niet meer. onze connectie was allang weg.
- ik ga hem wel missen maar misschien meer omdat hij me zo lekker kon vasthouden soms en zijn heerlijke lichaam dan dat ik hem echt als persoon zal missen. we lachten zelden meer echt met elkaar.
- ik wil proberen nog vrienden met hem te blijven maar weet nog niet hoe hij erover denkt.
- ik wil hem nog echt spreken over de zaken, nu hij volledig nuchter is. dan zal ik ook zeggen wat ik denk en voel.
- vreemd genoeg voel ik me best goed nu. ik heb zin om dingen te ondernemen en niet meer er aan te denken. ik wil nu echt meer dingen doen en minder daarover nadenken. ik ga opnieuw beginnen.
het lijkt misschien raar omdat ik enkele uren geleden nog helemaal depri was. maar die douch helpt ontzettend. misschien is dit ook maar een fase en komt "de klap" nog maar ik zal zien.
dit vind ik ook wel prettig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')