lieve meid wat rot voor je dat je je liefste kwijt bent, het zal wel pijn doen. ik vind het vooral erg voor je dat hij je niet persoonlijk heeft durven zeggen dat hij het niet meer zag zitten. dit is erg laf en hij toont weinig respect voor je op deze manier. ik hoop dat je veel troost krijgt van je ouders en broertje de komende dagen. na een poosje krabbel je weer op, droog je je tranen, houd je je hoofd recht en ga je weer verder, maar nu even niet.quote:op woensdag 14 juni 2006 01:35 schreef vencodark het volgende:
hij durfde het niet in mijn gezicht. en hij begon zo lullig op msn, en ik wist het gewoon. alles wees erop en hij maar ontkennen want hij wilde het nog proberen. had verdomme tegen me gepraat maar dat deed hij niet. maandag verjaar ik en hij zal niet bij mijn etentje zondag aanwezig zijn.
ik zit helemaal onder de tranen en ik weet niet meer wat ik moet doen. ik kan alleen mijn gevoel hier neerzetten en dat is alles. ik ben gebroken nu. zoveel tijd heb ik erin gestoken. zoveel moeite en zoveel verdriet om mijn onzekerheid en ik ben alles kwijt. niks is meer wat het was en alles herinnerd me aan hem. ik wil niet slapen want ik wil niet dromen over hem. ik wil niks en hier gewon blijven wachten tot het ochtend is en het mijn ouders en broertje enzo kan vertellen. ik wil zo graag een arm om me heen maar hetliefst nog de zijne die zegt dat het een droom is.
nou, zeg, dat deed ze dus wel, alleen als de andere partij al niet meer echt interesse heeft, kun je doen wat je wil, alles werkt alleen maar averechts.quote:op woensdag 14 juni 2006 09:04 schreef dickies het volgende:
waar kon je aan merken dat het al langer speelde? en waarom greep je niet zelf in?
goed, maar als ik al zo'n 2 maanden zou merken dat haast alles van mijn kant moet komen verdwijnt mijn interesse ook wel.quote:op woensdag 14 juni 2006 09:05 schreef milagro het volgende:
[..]
nou, zeg, dat deed ze dus wel, alleen als de andere partij al niet meer echt interesse heeft, kun je doen wat je wil, alles werkt alleen maar averechts.
en dat was dus hier blijkbaar het geval.
ja, maar we zijn niet allemaal hetzelfde, hè.quote:op woensdag 14 juni 2006 09:08 schreef dickies het volgende:
[..]
goed, maar als ik al zo'n 2 maanden zou merken dat haast alles van mijn kant moet komen verdwijnt mijn interesse ook wel.
ja, dat is zeker triest. en respectloos. zeker als ze al langer samen waren.quote:op woensdag 14 juni 2006 09:11 schreef milagro het volgende:
terwijl vaak de ander allang besloten heeft dat het over is, alleen heeft diegene nog niet het lef dat te zeggen, treurig , maar niet altijd onbegrijpelijk.
alleen het per msn uitmaken![]()
ik weet niet of het averechts werken. hij had zoveel kansen te zeggen wat er was. hij had naar me toe moete komen. misschien hadden we er samen uit kunnen komen. hij heeft me 2 mnd toch min of meer voor de gek gehouden.quote:op woensdag 14 juni 2006 09:05 schreef milagro het volgende:
[..]
nou, zeg, dat deed ze dus wel, alleen als de andere partij al niet meer echt interesse heeft, kun je doen wat je wil, alles werkt alleen maar averechts.
en dat was dus hier blijkbaar het geval.
pcies. hij zei me dat er niets was en wilde hem zo graag geloven maar kon het niet.quote:op woensdag 14 juni 2006 09:11 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, maar we zijn niet allemaal hetzelfde, hè.
sommigen denken ms dan ze zich het inbeelden, die desinteresse, zoeken de fout bij zichzelf, worden onzeker, gaan zich krampachtig gedragen etc etc., willen die ander gewoon niet kwijt.
terwijl vaak de ander allang besloten heeft dat het over is, alleen heeft diegene nog niet het lef dat te zeggen, treurig , maar niet altijd onbegrijpelijk.
alleen het per msn uitmaken![]()
ja, vond ik ook. hij begon zo bot, alsof ik achterlijk was enzo en draaide om de zaken heen. hij was koud, bot, ongeïnteresseerd en respectloos. hij zei me dat we vandaag nog wel ff konden praten als ik wilde. ik wil met hem erover bellen. ik denk niet dat ik hem nu kan zien.quote:op woensdag 14 juni 2006 09:18 schreef dickies het volgende:
[..]
ja, dat is zeker triest. en respectloos. zeker als ze al langer samen waren.
lieve schat, ik bedoel, dat jouw pogingen, had je het geweten, ws averechts gewerkt zouden hebben omdat hij ws allang besloten had dat het klaar was voor hem.quote:op woensdag 14 juni 2006 09:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
ik weet niet of het averechts werken. hij had zoveel kansen te zeggen wat er was. hij had naar me toe moete komen. misschien hadden we er samen uit kunnen komen. hij heeft me 2 mnd toch min of meer voor de gek gehouden.
is ook allemaal logisch, toch, dat je je zo voelt? het is ook nogal wat, toch?quote:op woensdag 14 juni 2006 09:31 schreef vencodark het volgende:
ja dat weet ik. maar ik had gewoon gewillen dat hij er eerder mee was gekomen. ik verjaar maandag en ik vind het erg dat hij zondag niet mee uit eten nu gaat. ik krijg niet eens meer een cadeau denk ik. dat vind ik erg. hij is gewoon belangrijk voor me.
ik weet het. maar het zo dichtbij mijn verjaardag. ik had niet voorzien hij het in deze maand eigenlijk nog zou uitmaken.quote:op woensdag 14 juni 2006 09:35 schreef milagro het volgende:
[..]
is ook allemaal logisch, toch, dat je je zo voelt? het is ook nogal wat, toch?
niet dat het enige troost biedt, maar stel dat hij je de dag na je verjaardag dit verteld had, was je net zo boos geweest, hoor, dat hij de hele dag zo toneel gespeeld had, en had je ws zijn kado terug in zijn gezicht gesmeten.
huil gewoon lekker uit, maar zorg ook dat je druk bezig blijft, en met iedere dag die verstrijkt, wordt hij een beetje minder belangrijk, echt.
ja thx. voor je tips. ik wil nu deze dag echt niets doen. ik wil afleiding maar aan de andere kant wil ik alleen maar huilen. ik wil met hem praten, en indd. ik wil hem slaanquote:op woensdag 14 juni 2006 09:56 schreef milagro het volgende:
word maar lekker boos, heb je ook alle recht toe, hij heeft dit gewoon niet netjes aangepakt.
maar weet je, al had hij dat wel gedaan, dan was het verdriet er niet minder om geweest, en was je ws net zo goed boos geweest.
ikzelf heb altijd veel aan boosheid inzake liefdesverdriet.
"verdomme, wie denkt hij wel dat hij is, zeg, klootzak, ik ga dus echt geen traan meer verspillen aan hem"
lukt natuurlijk niet altijd, maar het hielp wel de tijd enigzins minder depri door te komen
het is gewoon moeilijk, je zou hem bij wijze van spreken willen slaan gewoon, en tegelijkertijd willen vasthouden, omarmen
maar ik schud die gedachten dan gewoon letterlijk weg door![]()
te doen met het hoofd, en mezelf te dwingen op te staan en wat te gaan doen, winkelen, film kijken, vriendinnen charteren, moeder plagen, whatever.
nee, ik denk ook dat die "onzekerheid" (terecht, blijkt) een gevolg is geweest, en niet de oorzaak van het uitmaken. probeer het maar niet te begrijpen, soms kan dat gewoon niet.quote:op woensdag 14 juni 2006 13:18 schreef vencodark het volgende:
maar mensen, luister ff. het speelt bij hem al sinds 2 maanden. dus voor die tijd was ik niet onzeker en hij ook niet. ergens is er een kink in de kabel gekomen. omdat hij zich vaag begon te gedragen kreeg ik meer behoefte aan bevestiging. ik heb hem gezegt wat er in mij om ging en gevraagd of er niks aan de hand wat. hij zei me van niet en dat ik vertrouwen moest hebben in de zaak.
en nu heeft hij het uitgemaakt met de reden dat dus al 2 maanden die klik er niet meer is. hij ziet geen toekomst meer in ons.
ik heb hem altijd vrij gelaten, zoveel spraken en zagen we mekaar niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |