abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38510681
quote:
op zaterdag 3 juni 2006 17:48 schreef vencodark het volgende:

[..]

je hebt gelijk. hij zei me ook al dat ik me moet richten op de momenten die we wel leuk hebben samen. afgelopen dinsdag was hij eerder klaar met werken en ik smste hem of hij me wilde komen redden van mijn huiswerk. toen na wat wikken en wegen is hij gekomen, 11 uur savonds was hij er. dat vond ik zo fijn. hij hoefde niet te komen maar deed het toch. hij is toen blijven slapen en ondanks dat we niet echt iets ondernomen hebben of wat dan ook, je hebt toch mekaars gezelschap.
ik zie nu dat ik meer moet denken aan wat ik wel heb en hem niet te perfect moet willen hebben.
ook dat mijn gedachtengang/verwachtingen volgens de meeste van jullie een beetje "te hoog" gegrepen zijn. ik moet hem accepteren zoals hij is en hem niet willen veranderen. andersom zou ik dat ook niet willen.
als je steeds het initiatief blijft nemen voor afspraakjes, zal hij steeds minder moeite voor je doen. probeer eens of hij met plannen komt en jou gaat bellen. mannen vinden het leuk een vrouw te verrassen als ze verliefd zijn. als je zo doorgaat komt het een wanhopig over en ga je misschien claimen, dat is nooit goed voor een relatie.
pi_38510965
quote:
op zaterdag 3 juni 2006 19:33 schreef vencodark het volgende:

[..]

nee, dus ik doe toch geen hele rare/uitzonderlijke dingen ?
en van hem 1tje terug is toch ook niet teveel gevraagd?
nee, en wat doe jij als je er 1 terugkrijgt.... laat me raden, je stuurt er weer één, en zo ben je binnen no time 5 smsjes (x2) verder

1 smsje per dag is niet veel, maar géén smsje is ook geen ramp toch, of moet jij echt iedere dag dat je hem niet ziet wat van hem horen?

ben je wel druk genoeg met je eigen leventje?
ms richt je je teveel op hem/jullie, en niet genoeg meer op vencodark.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_38511131
quote:
op zaterdag 3 juni 2006 15:11 schreef vencodark het volgende:
- ik stuur elke avond een weltruste-smsje, zomaar om te laten blijken dat ik aan hem denk (zeker als we mekaar niet gezien of gesproken hebben die dag). dit komt eigenlijk niet van hemzelf, als ik niks stuur, doet hij het ook niet.
wat verschrikkelijk spontaan en leuk zeg om iedere dag maar weer verplicht iets te moeten sturen.
quote:
- in die smsjes zet ik ook weleens dat ik hem mis of zeg ik dat ik dit of dat lief van hem vond (die dag of de laatste keer dat ik hem zag. hij smst me zulke dingen nooit.
misschien zegt hij het liever en gebruikt hij liever niet een medium zoals sms/msn/etc wat vaak alleen maar verwarring oogst
quote:
- als we beide online zijn ben ik degene die hem aanspreekt (niet gelijk want ben ook bezig maar uiteindelijk, soms na anderhalf uur) hij reageerd dan ook wel, maar komt zelden naar mij toe.
nou en? misschien heeft hij andere dingen te doen en wil hij je niet 24/7 bezighouden.
quote:
- overdag stuur ik ook weleens een smsje om te vragen hoe het is etc. hij doet dat ook nooit.
als jij hem dat steeds stuurt, ligt het initiatief steeds bij jou en heeft hij geen noodzaak het te doen.

je vraagt de hele tijd om bevestiging, dat verstikt aan de andere kant. laat het gewoon lekker gaan en heb een beetje vertrouwen. jouw eigen onzekerheid/moeite in het loslaten of vertrouwen op de situatie zit je hier dwars.
pi_38511369
quote:
op zaterdag 3 juni 2006 19:33 schreef vencodark het volgende:
nee, dus ik doe toch geen hele rare/uitzonderlijke dingen ?
en van hem 1tje terug is toch ook niet teveel gevraagd?
mnouja, zoals milagro al zegt, zo blijf je bezig. en dat je überhaupt iets terugverwacht... tja.. word je dan niet gek van het wachten enzo? ik zou er namelijk echt kriegel van worden als iemand steeds een smsje terugverwacht en steeds stuurt enzo... maar zo zit ik in elkaar.
pi_38511655
quote:
op zaterdag 3 juni 2006 19:51 schreef milagro het volgende:

[..]

nee, en wat doe jij als je er 1 terugkrijgt.... laat me raden, je stuurt er weer één, en zo ben je binnen no time 5 smsjes (x2) verder

1 smsje per dag is niet veel, maar géén smsje is ook geen ramp toch, of moet jij echt iedere dag dat je hem niet ziet wat van hem horen?

ben je wel druk genoeg met je eigen leventje?
ms richt je je teveel op hem/jullie, en niet genoeg meer op vencodark.
nee, ik sms niet steeds een smsjes terug, is maar net of hij me nog wat vroeg of ik zelf wat wil weten nog. het zijn geen doelloze smsjes
als ik een hele dag niks hoor vind ik dat jammer, je bent een stel en heb beetje zoiets van...dan laat je ff wat horen als je mekaar niet gezien of gesproken heb, is dat een beetje een misgedachte?

en misschien moet ik me indd. meer richten op mezelf en de wereld buiten mn vriend en mij. ben ook druk met school maar hij houdt me nu eenmaal veel bezig, probeer het te onderdrukken, echt.
pi_38511713
quote:
op zaterdag 3 juni 2006 20:15 schreef vencodark het volgende:

en misschien moet ik me indd. meer richten op mezelf en de wereld buiten mn vriend en mij. ben ook druk met school maar hij houdt me nu eenmaal veel bezig, probeer het te onderdrukken, echt.
hang in there.

je moet gewoon ophouden met die aandachtsgeile onzekerheid van je, dit wordt contraproductief op den duur. hij is bij je en heeft iets met jou, hoeveel meer bevestiging heb je nog nodig?
pi_38511744
quote:
op zaterdag 3 juni 2006 19:57 schreef tranceptor het volgende:

[..]

wat verschrikkelijk spontaan en leuk zeg om iedere dag maar weer verplicht iets te moeten sturen.
[..]

het is niet verplicht van mijn kant, ik doe dat met plezier, niet omdat ik persé wat terug moet.

misschien zegt hij het liever en gebruikt hij liever niet een medium zoals sms/msn/etc wat vaak alleen maar verwarring oogst[..]

dat is wel een goed punt, zou je gelijk in kunnen hebben, thx.

nou en? misschien heeft hij andere dingen te doen en wil hij je niet 24/7 bezighouden.[..]

ik krijg dan beetje de indruk dat hij geen behoefte heeft me te spreken of te vragen hoe het is. hij doet ict dus is veel met zn pc'tje bezig terwijl msn aanstaat. waarschijnlijk spreekt hij niemand aan.
hoeft zich ook niet 24/7 met me bezig te houden, dat vraag ik ook niet.

als jij hem dat steeds stuurt, ligt het initiatief steeds bij jou en heeft hij geen noodzaak het te doen.true, beetje een wisselwerking heeft dat.

je vraagt de hele tijd om bevestiging, dat verstikt aan de andere kant. laat het gewoon lekker gaan en heb een beetje vertrouwen. [b]jouw eigen onzekerheid/moeite in het loslaten of vertrouwen op de situatie zit je hier dwars.[/b]
ik heb om bevestiging gevraagd ja, niet de hele tijd, maar zo af en toe eens laten weten etc.
ik zal proberen erop te vertrouwen, in dat laatste heb je ook gelijk.
pi_38511812
quote:
op zaterdag 3 juni 2006 20:04 schreef -trinity- het volgende:

[..]

mnouja, zoals milagro al zegt, zo blijf je bezig. en dat je überhaupt iets terugverwacht... tja.. word je dan niet gek van het wachten enzo? ik zou er namelijk echt kriegel van worden als iemand steeds een smsje terugverwacht en steeds stuurt enzo... maar zo zit ik in elkaar.
nee, het is niet zo dat ik gek wordt van het wachten en steeds op mijn mobiel kijk, zo erg is het ook weer niet ik stuur niet steeds smsjes, wel elke avond een truste-smsjes maar dat is er 1. overdag verder zelden.
pi_38511840
ik vind het een misgedachte, ja, om verplicht iedere dag wat van je te laten horen, als je niet samenwoont.

eens een dagje niets is toch geen ramp, 2 dagen niets ook niet, toch?
ik vind het wel fijn om iemand ook eens lekker te missen

als je nu 1 week niets hoort, okay, maar een dagje af en toe ertussen, gun die knul wat ademruimte, joh

ga gewoon lekker met je vriendinnen op pad, nodig ze uit, pak een hobbie op, ga met je moeder winkelen, sla je zusje, whatever , maar vul je dag eens op alsof je een single bent

je zegt zelf al ergens "soms heb je ook niets te melden aan de telefoon", zorg er eens voor dat je elkaar tijd gunt opdat je wat te melden hebt, maak wat mee, mis hem eens een keer écht, dus niet bellen, sms-en, msn-en voor een dag of ms wel 2 dagen.
pi_38511851
quote:
op zaterdag 3 juni 2006 20:17 schreef tranceptor het volgende:

[..]

hang in there.

je moet gewoon ophouden met die aandachtsgeile onzekerheid van je, dit wordt contraproductief op den duur. hij is bij je en heeft iets met jou, hoeveel meer bevestiging heb je nog nodig?
je hebt gelijk. door dit hele topic heen besef ik dat ook wel maar hebben niet veel vrouwen zoiets van dat ze meer willen dan gezelschap? een lief woordje of een compliment is toch ook niet zo raar om te willen horen?
pi_38511920
"lief, als je niets hebt te vertellen,
dan hoef je niet te bellen, volgens mij."

.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_38511935
quote:
op zaterdag 3 juni 2006 20:22 schreef milagro het volgende:
ik vind het een misgedachte, ja, om verplicht iedere dag wat van je te laten horen, als je niet samenwoont.

eens een dagje niets is toch geen ramp, 2 dagen niets ook niet, toch?
ik vind het wel fijn om iemand ook eens lekker te missen

als je nu 1 week niets hoort, okay, maar een dagje af en toe ertussen, gun die knul wat ademruimte, joh

ga gewoon lekker met je vriendinnen op pad, nodig ze uit, pak een hobbie op, ga met je moeder winkelen, sla je zusje, whatever , maar vul je dag eens op alsof je een single bent

je zegt zelf al ergens "soms heb je ook niets te melden aan de telefoon", zorg er eens voor dat je elkaar tijd gunt opdat je wat te melden hebt, maak wat mee, mis hem eens een keer écht, dus niet bellen, sms-en, msn-en voor een dag of ms wel 2 dagen.
ja dat wilde ik net horen eigenlijk een beetje een inzicht van wat over het algemeen "normaal" binnen een relatie. we zijn beide geen plakkers en zeker niet met pottenkijkers, dat is allemaal ok. ik stuur ook geen hele liefdesverklaringen ofzo elke avond. ik zat met de gedachte dat stelletjes mekaar toch wel dagelijks horen of iets laten horen ofzo. waarschijnlijk niet. maar ja, mijn eerste relatie, ik weet dat allemaal niet zo, vergeef me.
pi_38512021
ben wel blij dat ik dit met het topic bereik wat ik wilde. ik wilde een mening van mensen en een beeld krijgen van wat uitzonderlijk is en wat niet. dat geldt natuurlijk niet voor iedereen maar een schets is niet verkeerd. iig bedankt allemaal, tot dusver heb ik er veel aan.
pi_38512023
quote:
op zaterdag 3 juni 2006 20:22 schreef vencodark het volgende:

[..]

je hebt gelijk. door dit hele topic heen besef ik dat ook wel maar hebben niet veel vrouwen zoiets van dat ze meer willen dan gezelschap? een lief woordje of een compliment is toch ook niet zo raar om te willen horen?
jij krijgt het nog zwaar in een lang huwelijk.
pi_38512066
quote:
op zaterdag 3 juni 2006 20:28 schreef tranceptor het volgende:

[..]

jij krijgt het nog zwaar in een lang huwelijk.
ja maar met een huwelijk ben je al zooolang samen meestal. dan begrijp ik ook wel dat het een beetje minder wordt enzo. maar we zijn net 3 mnd dus misschien hoopte ik op meer ofzo
geeft ook niet, begin er eigenlijk al aan te wennen.
pi_38512113
quote:
op zaterdag 3 juni 2006 20:26 schreef vencodark het volgende:

[..]

ja dat wilde ik net horen eigenlijk een beetje een inzicht van wat over het algemeen "normaal" binnen een relatie. we zijn beide geen plakkers en zeker niet met pottenkijkers, dat is allemaal ok. ik stuur ook geen hele liefdesverklaringen ofzo elke avond. ik zat met de gedachte dat stelletjes mekaar toch wel dagelijks horen of iets laten horen ofzo. waarschijnlijk niet. maar ja, mijn eerste relatie, ik weet dat allemaal niet zo, vergeef me.
je doet niets raars, hoor
ik herken het wel, dat gepieker en gepaniek, alleen toen ik jouw leeftijd had, was er geen internet, en waren er geen gsm's, dus dat scheelde al een hoop

nu ben je eigenlijk altijd bereikbaar, zelfs als je in bed ligt , heb je je gsm nog naast je liggen bij wijze van... dus er is zo gesms-t weer.
pi_38512175
quote:
op zaterdag 3 juni 2006 20:32 schreef milagro het volgende:

[..]

ik herken het wel, dat gepieker en gepaniek, alleen toen ik jouw leeftijd had, was er geen internet, en waren er geen gsm's, dus dat scheelde al een hoop

nu ben je eigenlijk altijd bereikbaar, zelfs als je in bed ligt , heb je je gsm nog naast je liggen bij wijze van... dus er is zo gesms-t weer.
verkapte 'vroeger-was-alles-beter-post'.

in dit geval ben ik het daar wel mee eens, er gaan veel opbloeiende dingen stuk door overcommunicatie. je hoeft niet altijd maar wat te zeggen/smsen/msnen, soms is een blik in de ogen meer dan genoeg.
pi_38512760
hier nog een mannelijk point of view voor je:
het is inderdaad zoals muus het zo subtiel omschrijft: mijn vriendin vraagt soms hoouuuuuuuu je nog van me? waarop ik dan altijd weer positief antwoord.
veel mannen zeggen niet zo vaak lieve dingen omdat ze er of niet aan denken of gewoon niet zoveel zin hebben om dat steeds maar te zeggen.
ik zie bij mezelf dat ik mijn liefde ook meer laat blijken door als ik bij haar slaap sochtends ontbijtjes op bed te maken, de afwas voor der te doen, haar katten een rotschop geef zodat ze stil zijn.. meer de gebarenkant dus.
pi_38512901
quote:
op zaterdag 3 juni 2006 20:32 schreef milagro het volgende:

[..]

ja daarom. een vriendin van me begrijpt ook wel wat ik bedoel maar zij is nog veel erger dan ik. mijn vriend en ik bellen nooit. geloof dat we mekaar 2 keer aan de telefoon hebben gehad voor zomaar een leuk gesprek. verder niet.
die vriendin daarintegen belt op een dag zeker 2 tot 4 keer met dr vriend. als hij in zn pauze niet belt is ze een beetje geïrriteerd en ze wil altijd snel een smsje terug.
wat ik ermee wil zeggen, ik lijk misschien een beetje claimend maar zo is het echt niet. heb trouwens voor de nieuwsgierigheid ff gekeken hoeveel smsjes er in 1 maand naar mijn vriend gingen. dat zijn er verdeeld over 4 weken 39. dat valt toch best mee?
heb in totaal 80 smsjes verstuurd dus ik heb nog meer vrienden dan alleen mn vriend.
pi_38512970
quote:
op zaterdag 3 juni 2006 20:55 schreef odin83 het volgende:
hier nog een mannelijk point of view voor je:
het is inderdaad zoals muus het zo subtiel omschrijft: mijn vriendin vraagt soms hoouuuuuuuu je nog van me? waarop ik dan altijd weer positief antwoord.
veel mannen zeggen niet zo vaak lieve dingen omdat ze er of niet aan denken of gewoon niet zoveel zin hebben om dat steeds maar te zeggen.
ik zie bij mezelf dat ik mijn liefde ook meer laat blijken door als ik bij haar slaap sochtends ontbijtjes op bed te maken, de afwas voor der te doen, haar katten een rotschop geef zodat ze stil zijn.. meer de gebarenkant dus.
haha, ja een mannen point of view vind ik juist interessant.
iemand die ik van msn ook ken heb ik ook eens om raad gevraagd. hij is ook een typische man (voor zover de man typisch kan zijn). en hij zei hetzelfde als jou en mijn vriend zegt.
bevestiging moet niet altijd nodig zijn in woorden en ook niet zoveel.
pi_38513062
je moet niet zo vergelijken met wat anderen doen.
de ene man smst veel of belt veel, de andere niet, en zo ook vrouwen.
jij hebt toevallig iemand getroffen die niet zo'n beller is en ook niet zoveel smst
maar zolang hij geen weken niets van zich laat horen, is er toch niets aan de hand?

eerlijk gezegd zou ik kriegelig worden van iedere avond stipt een weltrusten smsje.... wat moet je ermee? "ja jij ook, schat , kus"
op zich lief, hoor, maar sla eens een avondje over , over liever 2, 3 avondjes

maar kun je dat niet, wil je dat niet, omdat je je ei kwijt wil, probeer dan te accepteren dat er niet altijd wat terugkomt (ms ziet hij het niet altijd tijdig, he, dat kan ook, en om dan een uur of 3 later of de volgende morgen te reageren is ook weer zo overbodig)
pi_38513155
quote:
op zaterdag 3 juni 2006 21:07 schreef milagro het volgende:
je moet niet zo vergelijken met wat anderen doen.
de ene man smst veel of belt veel, de andere niet, en zo ook vrouwen.
jij hebt toevallig iemand getroffen die niet zo'n beller is en ook niet zoveel smst
maar zolang hij geen weken niets van zich laat horen, is er toch niets aan de hand?

eerlijk gezegd zou ik kriegelig worden van iedere avond stipt een weltrusten smsje.... wat moet je ermee? "ja jij ook, schat , kus"
op zich lief, hoor, maar sla eens een avondje over , over liever 2, 3 avondjes

maar kun je dat niet, wil je dat niet, omdat je je ei kwijt wil, probeer dan te accepteren dat er niet altijd wat terugkomt (ms ziet hij het niet altijd tijdig, he, dat kan ook, en om dan een uur of 3 later of de volgende morgen te reageren is ook weer zo overbodig)
haha, ja ik snap waarom je kriegelig ga worden. ik neem me bij deze voor om niet meer elke avond een trustesmsje te sturen en het bijv. om de paar dagen te doen.
het klopt ook dat ik niet altijd wat terug krijg maar de redenen die jij noemt had ik ook al bedacht, daar zal je me niet over horen.
overigens, het zou me wel beltegoed schelen.

(lees net mn post na, net alsof ik jou geen trustesmjes meer ga sturen omdat je er kriegelig van wordt ) maar bedoel het dus zo, dat hij misschien ook wel zoiets heeft, die gedachtengang. vind het niet raar ook eigenlijk.
  zaterdag 3 juni 2006 @ 21:48:44 #123
82136 Xennia
gekroond
pi_38514207
quote:
op zaterdag 3 juni 2006 20:26 schreef vencodark het volgende:
ik zat met de gedachte dat stelletjes mekaar toch wel dagelijks horen of iets laten horen ofzo.
je moet je relatie niet defineren aan de hand van relaties van anderen. iedere relatie is uniek en het is zaak een bepaald evenwicht te vinden waarbij beide partners in hun behoeftes worden voorzien.
pi_38514280
quote:
op zaterdag 3 juni 2006 21:48 schreef xennia het volgende:

[..]

je moet je relatie niet defineren aan de hand van relaties van anderen. iedere relatie is uniek en het is zaak een bepaald evenwicht te vinden waarbij beide partners in hun behoeftes worden voorzien.
ja juist, mijn behoefte is meer lieve woorden en complimentjes maar ja, ik leg me maar neer bij deze relatie zoals die is.
pi_38515445
toevallig had ik het er laatst ook over met mijn vriend.
op het begin van onze relatie liet hij eigelijk ook nooit iets van zich horen.
hij is voor zijn werk veel in het buitenland en soms hoorde ik 2 dagen niks van hem ofzo.
maar nu bellen we echt iedere dag, heb ook een goedkoop nummer dus kan hem iedere dag bellen.
hij zei laatst ook dat hij het maar lomp van zichzelf vond om nooit iets van zich te laten horen.
en is blij me nu wel iedere dag te kunnen spreken.
verder mail ik hem wel ooit of stuur hem een sms en krijg er ook niet altijd reactie op. laatst zei ik het tegen hem. hij zei gewoon van; het moet geen verplichting worden om iets terug te sturen.
en daar geef ik hem eigelijk groot gelijk in. hij zei ook dat hij gewoon zo niet is. en ik ben juist wel heel erg zo. dus hebben we afgesproken dat ik wat minder word qua smsen en mailen en hij wat meer. werd ik vanmorgen wakker van een sms-geluid. had nooit verwacht dat het van hem zou zijn. maar blijkbaar wil hij er ook wel wat aan doen.
pi_38515618
quote:
op zaterdag 3 juni 2006 22:33 schreef modeliefje het volgende:
toevallig had ik het er laatst ook over met mijn vriend.
op het begin van onze relatie liet hij eigelijk ook nooit iets van zich horen.
hij is voor zijn werk veel in het buitenland en soms hoorde ik 2 dagen niks van hem ofzo.
maar nu bellen we echt iedere dag, heb ook een goedkoop nummer dus kan hem iedere dag bellen.
hij zei laatst ook dat hij het maar lomp van zichzelf vond om nooit iets van zich te laten horen.
en is blij me nu wel iedere dag te kunnen spreken.
verder mail ik hem wel ooit of stuur hem een sms en krijg er ook niet altijd reactie op. laatst zei ik het tegen hem. hij zei gewoon van; het moet geen verplichting worden om iets terug te sturen.
en daar geef ik hem eigelijk groot gelijk in. hij zei ook dat hij gewoon zo niet is. en ik ben juist wel heel erg zo. dus hebben we afgesproken dat ik wat minder word qua smsen en mailen en hij wat meer. werd ik vanmorgen wakker van een sms-geluid. had nooit verwacht dat het van hem zou zijn. maar blijkbaar wil hij er ook wel wat aan doen.
ja, en zoiets hoopte ik ook te bereiken door te zeggen waar ik behoefte aan heb etc.
maar ik merk geen verschil erin eigenlijk. zoals ik al eerder zei, hij zit ook niet zo in mekaar en vindt het niet nodig steeds te bevestigen omdat hij vind dat ik vertrouwen in hem moet hebben.
ik zou wat meer contact willen maar voor hem is het goed. ik leg me er maar bij neer. misschien komt het nog wel een keertje
overigens, ik vind het altijd leuk 's morgens een smsje van hem te lezen, ik weet ook niet wat dat is, vind het gewoon wel lief.
pi_38616873
ja, ik ken dit wel. uit mijn ervaring leerde ik dat "als het er niet inzit", je het ook niet kunt verwachten. het enige wat het je oplevert is wederzijdse frustratie. je zou een gesprek met hem kunnen aangaan hierover. het gaat niet om dat mailtje of smsje, maar als jij behoefte hebt aan bevestiging, en hij kan je dat op ook geen andere manier geven die jou voldoende rust geeft, wordt het moeilijk. hij kan zichzelf ook niet gaan overvragen.
The more I see, the less I know / The more I like to let it go
pi_38617714
quote:
op zaterdag 3 juni 2006 15:11 schreef vencodark het volgende:

- ik stuur elke avond een weltruste-smsje, zomaar om te laten blijken dat ik aan hem denk (zeker als we mekaar niet gezien of gesproken hebben die dag).
- in die smsjes zet ik ook weleens dat ik hem mis of zeg ik dat ik dit of dat lief van hem vond (die dag of de laatste keer dat ik hem zag. hij smst me zulke dingen nooit.
- als we beide online zijn ben ik degene die hem aanspreekt (niet gelijk want ben ook bezig maar uiteindelijk, soms na anderhalf uur) hij reageerd dan ook wel, maar komt zelden naar mij toe.
- overdag stuur ik ook weleens een smsje om te vragen hoe het is etc. hij doet dat ook nooit.
de tering, elke dag weer sms'en. dat zou ik na een week helemaal zat zijn, ook al ben je nog zo lief.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_38617740
quote:
op woensdag 7 juni 2006 09:54 schreef mr_belvedere het volgende:

[..]

de tering, elke dag weer sms'en. dat zou ik na een week helemaal zat zijn, ook al ben je nog zo lief.
nou idd.
pi_38618507
dus ts gaat er van uit dat haar vriend de hele dag niets doet behalve aan haar denken. en dat-ie 's avonds niet kan slapen. en dat hij het heerlijk vindt als piep-piep-piep zijn gsm afgaat. want als hij dan jouw smsje leest wordt hij weer helemaal vervuld van heerlijke warmte.

welkom op de planeet aarde: hier gebeurt dat niet.
je vriend is gewoon met dingen bezig, en hij wordt op een gegeven moment gestoord van dat ge-sms.
het is daarbij totaal niet nodig voor hem om jou te smsen, want jij stuurt er al genoeg.
je bent bezig om je eigen onzekerheid bij hem neer te leggen.
lees je eigen posts nog eens door en kijk eens naar je opmerkingen als 'dat is toch normaal', 'het is normaal als...' en '1tje terug is toch niet teveel gevraagd'.
jij vindt dat. jij vindt dat dit-en-dat niet teveel gevraagd is voor jou vriend, en je gaat het hem aanrekenen als hij niet doet wat jij 'normaal' vindt.
als er iets irritant is, zijn het wel onzekere mensen die het 'normaal' vinden dat hun vrienden hen contstant aan het bevestigen zijn, onder het motto 'dat is toch niet teveel moeite'.
brrrrrr... krijg er helemaal de rillingen van. je moet wel erg lief zijn dat hij er nog geen jeuk van krijgt.
  woensdag 7 juni 2006 @ 11:10:35 #131
146230 Liewec
70's movies rule
pi_38619587
quote:
op zaterdag 3 juni 2006 15:15 schreef vencodark het volgende:
ja, had 2 weken geleden telefonisch over mn onzekerheden gesproken. hij probeert me wel op te beuren enzo door te zeggen dat het wel goed zit enzo en niet onzeker hoef te zijn. maar ik wil zo graag lieve woorden etc. is dat iets typisch voor vrouwen of niet?
je moet oppassen met dit gedrag omdat dit juist kan veroorzaken wat je vreest. als ik een meisje zou hebben dat elke dag bevestiging nodig heeft dat ik haar leuk vind, ik zou er erg moe van worden en uiteindelijk waarschijnlijk openstaan voor een meisje dat lekker zelfverzekerd is en haar eigen leven leidt. ik wil je absoluut niet bang maken dat zoiets gebeurt, maar wel duidelijk maken dat je gedrag niet goed is binnen een relatie (volgens mij).

je gedrag heeft ook vrij weinig met je relatie te maken alswel met je algehele onzekerheid als persoon. het lijkt me wel zinnig om daar aan te werken, en om naar je vriend het vertrouwen uit te spreken dát het goed zit, maar dat je je soms niet kunt beheersen in je drang naar bevestiging... maar dat je eraan werkt. als je dat zegt, krijg je gegarandeerd een hele lieve reactie

maak er ook maar een spelletje van, zet hem maar een keer met een dikke knipoog de deur uit, onder het motto "ik moet aan m'n onafhankelijkheid werken", grote kans dat de volgende afspraak heftig is

maar misschien is dit meer mijn fantasie
People come up to me and say, "What's wrong?" "Nothing." "Well, it takes more energy to frown than it does to smile." "Yeah, you know it takes more energy to point that out than it does to leave me alone?"
  woensdag 7 juni 2006 @ 11:41:40 #132
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_38620385
puppypowerrrrrr...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_38620394
quote:
op woensdag 7 juni 2006 11:10 schreef liewec het volgende:

[..]

dat denk ik, ja.
pi_38620409
quote:

[..]

ik zou me ergeren aan het legen van mijn inbox iedere week.
pi_38640288
quote:
op woensdag 7 juni 2006 09:11 schreef sadisticembrace het volgende:
ja, ik ken dit wel. uit mijn ervaring leerde ik dat "als het er niet inzit", je het ook niet kunt verwachten. het enige wat het je oplevert is wederzijdse frustratie. je zou een gesprek met hem kunnen aangaan hierover. het gaat niet om dat mailtje of smsje, maar als jij behoefte hebt aan bevestiging, en hij kan je dat op ook geen andere manier geven die jou voldoende rust geeft, wordt het moeilijk. hij kan zichzelf ook niet gaan overvragen.
nee, ik heb hem gezegt wat ik zou willen. ik dwing hem niet maar kan het maar bekend maken toch.
het gaat indd. niet om het smsje maar om een beetje contact van zijn kant, dat het niet teveel van mij af moet komen. behoefte aan bevestiging ja. nu is het goed zo.
pi_38640476
quote:
op woensdag 7 juni 2006 10:27 schreef mgerben het volgende:
dus ts gaat er van uit dat haar vriend de hele dag niets doet behalve aan haar denken. en dat-ie 's avonds niet kan slapen. en dat hij het heerlijk vindt als piep-piep-piep zijn gsm afgaat. want als hij dan jouw smsje leest wordt hij weer helemaal vervuld van heerlijke warmte.

nee, dat heb je mis. dat maak jij er nu van. ik verwacht dat niet, al maak ik misschien die indruk. jammer dat iemand door mijn posts een vertekend beeld van me heeft, daar heb ik niks aan.

welkom op de planeet aarde: hier gebeurt dat niet.
je vriend is gewoon met dingen bezig, en hij wordt op een gegeven moment gestoord van dat ge-sms.
het is daarbij totaal niet nodig voor hem om jou te smsen, want jij stuurt er al genoeg.
je bent bezig om je eigen onzekerheid bij hem neer te leggen.
lees je eigen posts nog eens door en kijk eens naar je opmerkingen als 'dat is toch normaal', 'het is normaal als...' en '1tje terug is toch niet teveel gevraagd'.
jij vindt dat. jij vindt dat dit-en-dat niet teveel gevraagd is voor jou vriend, en je gaat het hem aanrekenen als hij niet doet wat jij 'normaal' vindt.

hier staat het er wel allejezus negatief. zo erg is het allemaal niet zoals je denkt dat het is.
ik zeg ook helemaal niet dat ik gelijk heb of whatever. in mijn openingspost vraag ik juist of ik teveel van mijn vriend verwacht. ik hoef geen heel verhaal van jou wat ik allemaal doe o.i.d. want zo staan de zaken helemaal niet.

als er iets irritant is, zijn het wel onzekere mensen die het 'normaal' vinden dat hun vrienden hen contstant aan het bevestigen zijn, onder het motto 'dat is toch niet teveel moeite'.

brrrrrr... krijg er helemaal de rillingen van. je moet wel erg lief zijn dat hij er nog geen jeuk van krijgt.

[b]ik heb het al helemaal niet over constant bevestigen. maar af en toe een beetje mag toch wel? of is dat heel erg idioot?
trouwens, als je al de rillingen krijgt van dit, dan kan je wel barweinig hebben.
ook jij hebt helaas een vertekend beeld van me gekregen of je stelt je mijn gedrag wel heel overdreven en erg voor. whatever.
  woensdag 7 juni 2006 @ 23:25:42 #137
141994 Dickies
Since 1922
pi_38640704
mijn kip heeft ook wel eens zoiets, maar soms zegt ze zo vaak ik hou van je en blabla wil je niet kwijt dat ik haast de kans niet krijg het zelf te zeggen en meestal denk ik er niet aan.

mannen zijn daar gewoon anders in over het algemeen, hoeft heus niet direct te betekenen dat ie niet om je geeft.
Carry on my wayward son
There'll be peace when you are done
Lay your weary head to rest
Don't you cry no more.
  woensdag 7 juni 2006 @ 23:27:22 #138
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_38640768
quote:
op woensdag 7 juni 2006 23:25 schreef dickies het volgende:
mijn kip heeft ook wel eens zoiets, maar soms zegt ze zo vaak ik hou van je en blabla wil je niet kwijt dat ik haast de kans niet krijg het zelf te zeggen en meestal denk ik er niet aan.

mannen zijn daar gewoon anders in over het algemeen, hoeft heus niet direct te betekenen dat ie niet om je geeft.
kip?

kansloos gozer...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_38640787
quote:
op woensdag 7 juni 2006 11:10 schreef liewec het volgende:

[..]

je moet oppassen met dit gedrag omdat dit juist kan veroorzaken wat je vreest. als ik een meisje zou hebben dat elke dag bevestiging nodig heeft dat ik haar leuk vind, ik zou er erg moe van worden en uiteindelijk waarschijnlijk openstaan voor een meisje dat lekker zelfverzekerd is en haar eigen leven leidt. ik wil je absoluut niet bang maken dat zoiets gebeurt, maar wel duidelijk maken dat je gedrag niet goed is binnen een relatie (volgens mij).

ik begrijp je goeie bedoeling. maar ik vraag echt niet om elke dag bevestiging. ik wil af en toe eens een complimentje o.i.d., veel meer vraag ik niet. hij zei zelf ook dat hij het op den duur vervelend vind om te horen dat ik weer zo onzeker ben (over ons). sindsdien hebben we het er niet meer over gehad omdat ik niet elk dingetje wil bespreken.
geloof me als ik zeg dat ik oppas hiermee. ik probeer wat zekerder te zijn en vooral niet aan hem te hangen, al lijkt dat nu zo.
maar ik vind wel, dat als ik me gewoon klote voel, ik dat moet kunnen zeggen. dat hoeft niet met hem te maken te hebben maar gewoon, alles. je moet toch met mekaar kunnen praten als je je klote voelt etc?

je gedrag heeft ook vrij weinig met je relatie te maken alswel met je algehele onzekerheid als persoon. het lijkt me wel zinnig om daar aan te werken, en om naar je vriend het vertrouwen uit te spreken dát het goed zit, maar dat je je soms niet kunt beheersen in je drang naar bevestiging... maar dat je eraan werkt. als je dat zegt, krijg je gegarandeerd een hele lieve reactie

ja, dat gesprek van laatst ging daarover. het ging niet puur met hem over ons maar over waarom ik onzeker ben, dat dat ook buiten hem om is. dat ik daarom af en toe bevestiging nodig heb.
toen ik zei dat ik eraan werkte was hij ook geïnteresseerd hoe ik dat deed en dat dat goed voor me zou zijn.

maak er ook maar een spelletje van, zet hem maar een keer met een dikke knipoog de deur uit, onder het motto "ik moet aan m'n onafhankelijkheid werken", grote kans dat de volgende afspraak heftig is

woensdag 7 juni 2006 @ 23:30:19 #140
141994 Dickies
Since 1922
pi_38640898
quote:
op woensdag 7 juni 2006 23:27 schreef joeyt het volgende:

[..]

kip?

kansloos gozer...
je mag nog even achter de pc van je vriendin?
Carry on my wayward son
Don't you cry no more.
pi_38640943
quote:

[..]

alsof ik heeeeele lange smsjes etc stuur. tis gewoon weltruste en sweet dreams, spreek je morgen. of whatever. zo'n ramp lijkt me dat nou ook weer niet.
  woensdag 7 juni 2006 @ 23:32:59 #142
141994 Dickies
Since 1922
pi_38641022
quote:
op woensdag 7 juni 2006 23:31 schreef vencodark het volgende:

[..]

alsof ik heeeeele lange smsjes etc stuur. tis gewoon weltruste en sweet dreams, spreek je morgen. of whatever. zo'n ramp lijkt me dat nou ook weer niet.
nee hoor, doen wij ook wel eens. alleen smsen we niet als we die dag elkaar al gezien hebben ofzo. en het is niet standaard altijd. maar elkaar iedere dag spreken vind ik vrij normaal.
Carry on my wayward son
Don't you cry no more.
  woensdag 7 juni 2006 @ 23:33:37 #143
147928 Goed_Gek
Deutschland Weltmeister 2006
pi_38641046
sms hem dan eens iets geils.

"ik lig net in bed maar kan niet slapen. ik moet de hele tijd aan je denken en daardoor word ik nat tussen mijn benen. ik ben zo geil dat ik er met gemak 3 vingers in kan laten glijden. oh was je maar hier bij mij"
Schade Holland alles ist vorbei!
Voetbal is voor domme lompe boeren?
-je webicon is verwijderd omdat ie een malware melding gaf in chrome-
pi_38641311
overigens, voor de mensen die echt denken dat ik 24/7 met hem bezig ben. dat is niet zo. ik verwacht niet dat hij constant aan me denkt wat dat is andersom ook niet zo.
ik heb hem alleen gezegt dat ik weleens behoefte heb aan wat meer bevestiging. ik ben ondertussen opgehouden met dagelijks een weltruste-smsje te sturen. ik zie nu ook in dat het niet raar is als je eens een dag geen enkel contact hebt.

ik hang niet aan hem en zie hem ook niet bijzonder veel, ook omdat ik mijn eigen dingen heb.
ik verwacht geen gast die constant met me bezig is ofzo
we leiden ieder ons eigen leven en af en toe een dagje samen.
.
en ohja, ik moet erbij bekennen dat ik nooit tegen hem zeg van hem te houden of hem een complimentje geef. ik zet dat alleen weleens (soms dus) in een smsje. in het echt eigenlijk nooit omdat ik daar niet zo goed in ben. zou hij me zeggen een beetje meer bevestiging te willen, dan kan die dat krijgen.

mocht iemand nog denken dat ik "all over him" ben en een meid ben die niet meer zonder dr vriend kan, die heeft het mis.
sommige mensen moeten niet te snel conclusies trekken en voor mij gaan denken. ik heb in mijn posts een schets gegeven van hoe het gaat etc. niet hoe ik van top tot teen in mekaar steek. al zijn er mensen die d.m.v. mijn posts heel mijn denkwijze denken te weten.
tip voor diegene: voordat je conclusies trekt en denkt te weten hoe ik ben, vraag het eens.

zo dat moest er even uit n.a.v. een aantal posts van mensen.
pi_38641399
quote:
op woensdag 7 juni 2006 23:32 schreef dickies het volgende:

[..]

nee hoor, doen wij ook wel eens. alleen smsen we niet als we die dag elkaar al gezien hebben ofzo. en het is niet standaard altijd. maar elkaar iedere dag spreken vind ik vrij normaal.
ja, ben tot het inzicht gekomen dat het niet raar is als je niks van mekaar hoort een dagje of wat.
iedere dag spreken vind je normaal maar een smsje sturen als je mekaar niet spreekt niet?
bellen doen we eigenlijk nooit. ik vind dat wel jammer want ik ben nogal een beller, hij niet maar goed, dat geeft dan weer niet
pi_38641446
quote:
op woensdag 7 juni 2006 23:33 schreef goed_gek het volgende:
sms hem dan eens iets geils.

"ik lig net in bed maar kan niet slapen. ik moet de hele tijd aan je denken en daardoor word ik nat tussen mijn benen. ik ben zo geil dat ik er met gemak 3 vingers in kan laten glijden. oh was je maar hier bij mij"
haha ja thx voor de tip. heb tijdje terug wel gesmst dat ik zn warme lijf naast me mistte, maar toen kreeg ik weinig/geen reactie dus ik sms dat niet meer zo snel.
dus ach, dan hou je dr sneller mee op denk ik.
kweet ook niet.

iig, ik ga slapen, heb hem niet gesmst vanavond, goed he
  woensdag 7 juni 2006 @ 23:51:19 #147
141994 Dickies
Since 1922
pi_38641776
quote:
op woensdag 7 juni 2006 23:42 schreef vencodark het volgende:

[..]

ja, ben tot het inzicht gekomen dat het niet raar is als je niks van mekaar hoort een dagje of wat.
iedere dag spreken vind je normaal maar een smsje sturen als je mekaar niet spreekt niet?
bellen doen we eigenlijk nooit. ik vind dat wel jammer want ik ben nogal een beller, hij niet maar goed, dat geeft dan weer niet
wij bellen (nou ja, ik bel nooit eigenlijk nu ik er zo over nadenk) iedere dag. dus tja.
Carry on my wayward son
Don't you cry no more.
pi_38642883
als mijn vriend en ik elkaar een dag niet spreken, sturen we altijd even een sms'je (inmiddels vijf maanden), en dat komt van beide kanten. maar wij zijn dan ook raar
pi_38645738
quote:
op woensdag 7 juni 2006 23:40 schreef vencodark het volgende:
overigens, voor de mensen die echt denken dat ik 24/7 met hem bezig ben. dat is niet zo. ik verwacht niet dat hij constant aan me denkt wat dat is andersom ook niet zo.
gelukkig maar toch?
quote:
ik heb hem alleen gezegt dat ik weleens behoefte heb aan wat meer bevestiging.
hier vind ik dat je het bij hem neerlegt. je hebt je verlangen naar bevestiging niet opgegeven, en door het aan hem te vertellen zaai je zelf het bloembed van je eigen onzekerheid in (met vergeet-mij-nietjes).
je leidt jezelf gewoon naar teleurstellingen toe.
want: door het hem te vertellen ga je nl toch verwachten dat hij dit doet.
en als hij het niet doet ga je het hem toch verwijten. eerst inwendig, en daarna ook naar hem toe.
want het is toch een kleine moeite? en hij weet toch dat jij dit graag wil? dus kan hij dit toch wel doen?

sorry voor de redelijk felle reactie een dagje geleden, maar ik heb gezien waar dit toe kan leiden.
ik heb een meid gekend die echt te vaak bedacht wat andere mensen wel niet spontaan voor haar hadden kunnen doen. en dan teleurgesteld werd omdat die mensen dat niet gedaan hadden.
denk je dat ze daar gelukkiger van werd? nee dus, ze werd keer op keer teleurgesteld omdat mensen niet elke dag vijf minuten vrijmaakten om te bedenken hoe ze haar konden verrassen.

het was gewoon jammer om te zien hoe haar drang naar korte-termijn bevrediging haar eigen geluk in de weg stond. als ze het gewoon los had kunnen laten was ze een stuk gelukkiger geweest.

die houding begint met te vinden dat iemand anders wel iets voor jou kan doen; want het is zo'n kleine moeite.

als je iets wilt, dan zijn er drie manieren om het gedaan te krijgen:
1. doe het zelf
2. huur iemand in om het voor je te doen
3. verbied je kinderen om het te doen

optie 4: hopen dat iemand het spontaan gaat doen is het pad naar teleurstelling.

[ Bericht 4% gewijzigd door mgerben op 08-06-2006 08:24:44 ]
pi_38689098
er zijn trouwens ook wel mannen die dagelijks smsen hoor.

maar het is ook een kwesite van je heel goed bij iemand voelen, ik heb niet elke dag een sms van mijn vriend nodig om te weten dat het goed zit. vroeger wel, bij anderen, typisch.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 12:41:53 #151
110252 Roquefort
kaasjosti
pi_38689685
quote:
op woensdag 7 juni 2006 23:25 schreef dickies het volgende:
mijn kip heeft ook wel eens zoiets ...
je kip...

hoe vaak moet je zo'n beest nou voeren?
twee violen en een trommel en een fluit
  vrijdag 9 juni 2006 @ 13:07:37 #152
146230 Liewec
70's movies rule
pi_38690635
quote:
op vrijdag 9 juni 2006 12:24 schreef sadisticembrace het volgende:

maar het is ook een kwesite van je heel goed bij iemand voelen, ik heb niet elke dag een sms van mijn vriend nodig om te weten dat het goed zit. vroeger wel, bij anderen, typisch.
ja dat is wel herkenbaar..
People come up to me and say, "What's wrong?" "Nothing." "Well, it takes more energy to frown than it does to smile." "Yeah, you know it takes more energy to point that out than it does to leave me alone?"
pi_38699666
mannen zijn niet zo van oh ik moet elke dag smsen of weet ik veel wat. sommigen wel maar dat hoeft dan ook weer niets te betekenen want het is toch niet altijd gemeend.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 17:25:12 #154
141994 Dickies
Since 1922
pi_38699710
quote:
op vrijdag 9 juni 2006 12:41 schreef roquefort het volgende:

[..]

je kip...

hoe vaak moet je zo'n beest nou voeren?
het liefst iedere dag even opvullen.
Carry on my wayward son
Don't you cry no more.
pi_38710742
quote:
op donderdag 8 juni 2006 00:26 schreef kitten. het volgende:
als mijn vriend en ik elkaar een dag niet spreken, sturen we altijd even een sms'je (inmiddels vijf maanden), en dat komt van beide kanten. maar wij zijn dan ook raar
ah, ik wist het. vroeg of laat kwam er iemand die hetzelfde deed/wilde.
alleen van jullie komt het van beide kant, dat is wel een verschil.
overigens had ik hem nu sinds dinsdagochtend niet gezien. heb daarna zelf geen smsjes gestuurd en kreeg zelf ook niets. nu werdt ik het vanmiddag zat, dacht dat het misschien op "uitlokking" ging lijken als ik dwars ben en zelf niets stuur en afwachten wanneer hij wat stuurt.
dus heb vanmiddag toch maar weer een smsje gestuurd. ik kreeg wel 2 terug maar niet heel bijzonder ofzo. hoeft ook niet. maar ik had in mn smsje gezet: missed me? maar kreeg daar geen reactie op. nooit eigenlijk als ik lieve/leuke opmerkingen geef. dat vind ik weleens jammer.
pi_38710954
quote:
op donderdag 8 juni 2006 08:18 schreef mgerben het volgende:

[..]

gelukkig maar toch?
[..]

hier vind ik dat je het bij hem neerlegt. je hebt je verlangen naar bevestiging niet opgegeven, en door het aan hem te vertellen zaai je zelf het bloembed van je eigen onzekerheid in (met vergeet-mij-nietjes).
je leidt jezelf gewoon naar teleurstellingen toe.
want: door het hem te vertellen ga je nl toch verwachten dat hij dit doet.
en als hij het niet doet ga je het hem toch verwijten. eerst inwendig, en daarna ook naar hem toe.
want het is toch een kleine moeite? en hij weet toch dat jij dit graag wil? dus kan hij dit toch wel doen?

ja, ik begrijp wat je bedoeld. jij ziet het als negatief dat ik het tegen hem gezegt heb, dat snap ik ook wel. maar ik vind, dat als ik me om welke reden dan ook, klote voel, ik dat tegen hem moet kunnen zeggen. ik kan wel doen alsof er niets aan de hand is. maar dat voelt ook niet prettig. ik heb het om 2 redenen tegen hem gezegt. 1. omdat ik indd. graag wilde dat hij me op zou beuren. dat als hij weet dat ik een beetje behoefte heb aan weleens bevestiging, hij daar misschien rekening mee zou houden. dat had ik gehoopt, niet vanuit gegaan. 2. omdat ik, voordat we wat hadden, ook mijn problemen met hem kon bespreken. hij deed dat ook met mij als hij onzeker was of whatever.
als je een relatie heb moet je met elkaar kunnen praten. en ook zeggen waarom je je ellendig voelt etc. het is niet mijn bedoelling hem rot of schuldig te laten voelen, nooit.

sorry voor de redelijk felle reactie een dagje geleden, maar ik heb gezien waar dit toe kan leiden.
ik heb een meid gekend die echt te vaak bedacht wat andere mensen wel niet spontaan voor haar hadden kunnen doen. en dan teleurgesteld werd omdat die mensen dat niet gedaan hadden.
denk je dat ze daar gelukkiger van werd? nee dus, ze werd keer op keer teleurgesteld omdat mensen niet elke dag vijf minuten vrijmaakten om te bedenken hoe ze haar konden verrassen.

ik snap je goede bedoeling nu maar je reactie was eerder indd. een beetje fel, maar das nu goed. iig, ik probeer echt mezelf een beetje te "herstellen"door niet teveel voor andere te denken. zoals je zelf zegt, wat iemand niet voor me kan doen etc. en wat ik zou doen in zijn geval.
zoals ik eerder als ergens heb gezegt. mijn denkwijze is vaak logisch, maar mijn gevoel zit vaak toch scheef. mijn gevoel en verstand zijn het niet met mekaar eens. dat klinkt misschien zweverig en raar, maar dat is het ook. ik probeer het echt. ik wil geen gedoe met mensen op die manier.

het was gewoon jammer om te zien hoe haar drang naar korte-termijn bevrediging haar eigen geluk in de weg stond. als ze het gewoon los had kunnen laten was ze een stuk gelukkiger geweest.

die houding begint met te vinden dat iemand anders wel iets voor jou kan doen; want het is zo'n kleine moeite.

ja klopt. ik vind/vond dat mijn vriend, nu hij weet dat ik een beetje bevestiging nodig heb af en toe, hij ook best die moeite kan nemen. als het andersom was geweest, zou ik dat ook doen. ik wil niemand onzeker laten voelen. is dat wel zo, dan ben ik bereid me aan te passen. moet natuurlijk wel binnen de grenzen blijven. maar snap je wat ik bedoel?

als je iets wilt, dan zijn er drie manieren om het gedaan te krijgen:
1. doe het zelf
2. huur iemand in om het voor je te doen
3. verbied je kinderen om het te doen

optie 4: hopen dat iemand het spontaan gaat doen is het pad naar teleurstelling.
pi_38711040
quote:
op vrijdag 9 juni 2006 12:24 schreef sadisticembrace het volgende:

tja, een man die dagelijks smst heb ik dus niet.
maare, je hebt gelijk wat betreft het goed voelen bij iemand. ik ben om zoveel redenen onzeker over onze relatie eigenlijk. stuurde hij maar eens een lief smsje ipv dat "gewone" gedoe.
dan zou ik serieus minder onzeker zijn.
ik weet niet hoe het met de meeste vrouwen is, maar naar mijn ervaring houden vrouwen van af en toe een lief woordje etc. ik krijg dat gewoon nooit.
pi_38715964
quote:
op vrijdag 9 juni 2006 23:29 schreef vencodark het volgende:

[..]

tja, een man die dagelijks smst heb ik dus niet.
maare, je hebt gelijk wat betreft het goed voelen bij iemand. ik ben om zoveel redenen onzeker over onze relatie eigenlijk. stuurde hij maar eens een lief smsje ipv dat "gewone" gedoe.
dan zou ik serieus minder onzeker zijn.
ik weet niet hoe het met de meeste vrouwen is, maar naar mijn ervaring houden vrouwen van af en toe een lief woordje etc. ik krijg dat gewoon nooit.
uhuh, ik snap het. ik vind het trouwens behoorlijk kaal als je een relatie van een paar maanden hebt, en dan van dinsdag tot vrijdag niets hoort. zou niks voor mij zijn.
  Boks-Chick zaterdag 10 juni 2006 @ 14:02:53 #159
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_38721878
mbt tot mij en mijn vriend:

ja het is denk ik vrouw-eigen om het meer en vaker in overduidelijke 'signalen' te laten blijken dat we aan de ander denken enz.

gekeken naar mjin vriend: hij is een man van weinig woorden (zoals de meesten ) als ik een sms stuur (zelden) krijg ik altijd een reactie van hem terug. een vreselijk niets zeggende, max, 5 woorden ofzo, maar ik weet dat dat voor hem heel veel is. ook de noodzaak voor hem om altijd zijn naam als afsluiting neer te zetten vind ik een mooie. voor mij stiekem nog belangrijker dan het bericht zelf.

zoasl ik zei: de meeste mannen zijn mannen van weinig woorden wat dit soort dingen betreft. dat ik veel voor hem beteken haal ik uit de dingetjes als wanneer ik hem bel op zijn werk (wat overigens alleen gebeurt als het echt moet, dus eens in de x maanden ofzo) vraag ik altijd 'stoor ik?' (ik kan per slot van rekening later terugbellen) hij zegt dan altijd nee hoor, jij nooit.

of, wanneer hij door het huis banjert (klust veel) en even langs mij heen loopt en dan een knipoog geeft. simpel, klein, maar wel helemaal voor mij. hij zal niet snel zeggen 'ik hou van jou'. ken maar weinig mannen die dat doen. dus waarom zou hij het wel moeten, omdat ik dat zo leuk zou vinden? onzin. en die keren dat hij het wel zegt, maakt het dus des te bijzonderder en mooier. man, dan word ik weer helemaal warm van binnen, is het gevoel van de verliefdheid weer helemaal als toen we elkaar net kenden. heerlijk.

oh, en ik moet bekennen, dat wanneer hij mij elke dag zou sms-en voor het slapen gaan, ik gek zou worden van hem pleur op man, ik probeer te slapen, nu weet ik het wel hoor! zou mijn reactie zijn

naja, zo werkt dat bij ons iig.
lolwut
pi_38725440
ts, hoe vaak zie je je vriend eigenlijk?
pi_38727799
quote:
op zaterdag 10 juni 2006 09:17 schreef sadisticembrace het volgende:

[..]

uhuh, ik snap het. ik vind het trouwens behoorlijk kaal als je een relatie van een paar maanden hebt, en dan van dinsdag tot vrijdag niets hoort. zou niks voor mij zijn.
ik zou ook anders willen maar het moet niet alleen van mij komen ej.
pi_38727854
quote:
op zaterdag 10 juni 2006 14:02 schreef brandx het volgende:
mbt tot mij en mijn vriend:

ja het is denk ik vrouw-eigen om het meer en vaker in overduidelijke 'signalen' te laten blijken dat we aan de ander denken enz.

gekeken naar mjin vriend: hij is een man van weinig woorden (zoals de meesten ) als ik een sms stuur (zelden) krijg ik altijd een reactie van hem terug. een vreselijk niets zeggende, max, 5 woorden ofzo, maar ik weet dat dat voor hem heel veel is. ook de noodzaak voor hem om altijd zijn naam als afsluiting neer te zetten vind ik een mooie. voor mij stiekem nog belangrijker dan het bericht zelf.

zoasl ik zei: de meeste mannen zijn mannen van weinig woorden wat dit soort dingen betreft. dat ik veel voor hem beteken haal ik uit de dingetjes als wanneer ik hem bel op zijn werk (wat overigens alleen gebeurt als het echt moet, dus eens in de x maanden ofzo) vraag ik altijd 'stoor ik?' (ik kan per slot van rekening later terugbellen) hij zegt dan altijd nee hoor, jij nooit.

of, wanneer hij door het huis banjert (klust veel) en even langs mij heen loopt en dan een knipoog geeft. simpel, klein, maar wel helemaal voor mij. hij zal niet snel zeggen 'ik hou van jou'. ken maar weinig mannen die dat doen. dus waarom zou hij het wel moeten, omdat ik dat zo leuk zou vinden? onzin. en die keren dat hij het wel zegt, maakt het dus des te bijzonderder en mooier. man, dan word ik weer helemaal warm van binnen, is het gevoel van de verliefdheid weer helemaal als toen we elkaar net kenden. heerlijk.

oh, en ik moet bekennen, dat wanneer hij mij elke dag zou sms-en voor het slapen gaan, ik gek zou worden van hem pleur op man, ik probeer te slapen, nu weet ik het wel hoor! zou mijn reactie zijn

naja, zo werkt dat bij ons iig.
ja, het werkt natuurljk bij iedereen anders. en soms kijkt hij me ook wel aan op die speciale manier maar het mag best weleens meer voorkomen dat hij eens laten merken me nog leuk etc te vinden.
het komt echt weinig voor. en ik ben nu ook afgestapt op elke avond een smsje, ik ben ook wel benieuwd of hij misschien contact zoekt maar dat moet de tijd uitwijzen.
pi_38727922
quote:
op zaterdag 10 juni 2006 16:44 schreef sadisticembrace het volgende:
ts, hoe vaak zie je je vriend eigenlijk?
euhm, sowieso op zondag. meestal is hij rond uurtje of half 3 hier en blijft ook slapen. dan is hij de volgende ochtend meestal bijtijds weer naar huis omdat hij nog naar school moet.
de rest van de week hangt af van hoe we zitten met school. eerst zag ik hem ook elke dinsdag na school want hij was dan savonds vrij van werk. nu moet hij ook op dinsdag werken dus dan zien we mekaar niet.
hij werkt elke doordeweekse avond en is zaterdagavond en zondag vrij.

eigenlijk is zondag standaard bij ons, de rest is elke week de vraag.
ik ben degene die eigenlijk een afspraak probeert te regelen, hij komt er nooit mee. misschien omdat ik altijd eerder ben ofzo, dat weet ik niet. hm...
pi_38728606
quote:
op zaterdag 10 juni 2006 18:14 schreef vencodark het volgende:

[..]

euhm, sowieso op zondag. meestal is hij rond uurtje of half 3 hier en blijft ook slapen. dan is hij de volgende ochtend meestal bijtijds weer naar huis omdat hij nog naar school moet.
de rest van de week hangt af van hoe we zitten met school. eerst zag ik hem ook elke dinsdag na school want hij was dan savonds vrij van werk. nu moet hij ook op dinsdag werken dus dan zien we mekaar niet.
hij werkt elke doordeweekse avond en is zaterdagavond en zondag vrij.

eigenlijk is zondag standaard bij ons, de rest is elke week de vraag.
ik ben degene die eigenlijk een afspraak probeert te regelen, hij komt er nooit mee. misschien omdat ik altijd eerder ben ofzo, dat weet ik niet. hm...
ok. ik vroeg het want kijk, als je elkaar elke dag of vijf keer in de week of zo ziet, dan zijn tekenen van waardering zoals sms of mail wat "minder belangrijk". maar als je elkaar twee keer in de week een avond ziet lijkt mij een sms of mail sturen niet zo moeilijk. en, dat geldt altijd, als je je gewoon puur in het contact met hem onzeker voelt, en verder niet (dus gewoon je eigen leven hebt en zo), lijkt het me wel belangrijk dat je hem dat zegt. niet met zoveel woorden (misschien heeft hij net als 90% van de fokers last van allergie wb onzekerheid), maar een sms is 1 minuut werk. hij hoeft niet te ik hou van je-en, maar gewoon, een smsje, dat moet niet zo moeilijk zijn. maar als hij niet weet dat jij dat wil (en soms is het ook niet duidelijk, zelfs niet als jij wel dagelijks smst), kan hij er ook geen rekening mee houden.
pi_38731351
quote:
op zaterdag 10 juni 2006 18:43 schreef sadisticembrace het volgende:

[..]

ok. ik vroeg het want kijk, als je elkaar elke dag of vijf keer in de week of zo ziet, dan zijn tekenen van waardering zoals sms of mail wat "minder belangrijk". maar als je elkaar twee keer in de week een avond ziet lijkt mij een sms of mail sturen niet zo moeilijk. en, dat geldt altijd, als je je gewoon puur in het contact met hem onzeker voelt, en verder niet (dus gewoon je eigen leven hebt en zo), lijkt het me wel belangrijk dat je hem dat zegt. niet met zoveel woorden (misschien heeft hij net als 90% van de fokers last van allergie wb onzekerheid), maar een sms is 1 minuut werk. hij hoeft niet te ik hou van je-en, maar gewoon, een smsje, dat moet niet zo moeilijk zijn. maar als hij niet weet dat jij dat wil (en soms is het ook niet duidelijk, zelfs niet als jij wel dagelijks smst), kan hij er ook geen rekening mee houden.
ja, ik begrijp je, ik dacht al dat je het daarom vroeg. als we mekaar vaak (min. 3 keer per week) zouden zien, zou het indd. anders zijn. maar ik zie hem weinig de laatste weken, dus op een andere manier contact zou ik wel prettig vinden.'
ik heb hem verteld dat ik onzeker ben over onze relatie maar ook daarbuiten ben ik heel onzeker. het is echt een onzekerheid met betrekking tot alles. ik heb hem dat ook verteld en erbij dat ik weleens behoefte heb aan wat meer bevestiging van hem.
hij zei wel dat ie dat begreep maar hij had zelf niet de behoefte om altijd maar te moeten bevestigen.
hij heeft er na dat gesprek ook niets mee gedaan.
pi_38836336
voor de mensen die het willen weten hoe het gaat. vanavond heeft hij het uitgemaakt op msn. eerst eromheen draaien maar uiteindelijk zeggen dat hij het voor gezien houdt.
dit blijkt al 2 maanden te spelen maar durfde niet en wilde het toch graag proberen.
al die tijd heb ik het geweten. alles wijst ernaar. elk dingetje.
ergens ben ik zoooo kwaad en ergens snap ik hem. ergens ben ik opgelucht en aan de andere kant haaaat ik gelijk te hebben.
mijn gevoel zei het al die tijd.
ik wist dit. maar hij bleef ontkennen. 100 keer had hij de kans. en hij pakt hm vanavond op msn, op de 13e, 2 dgn nadat we mekaar gezien hadden en juist vele hadden geknuffeld etc.
het gevoel/de klik is weg zegt ie. ik kan het nog niet geloven. het is over.
pi_38836513
hè, bah , wat laf ook, via msn
en tja, troostende woorden heb je nu niet veel aan, en zijn er ook niet echt.
ik zou natuurlijk kunnen zeggen dat je blij moet zijn van hem af te zijn, maar dat ben je natuurlijk niet, ook al zou hij een klootzak zijn.
maar je gaat je toch sneller dan je nu denkt beter voelen, hoor, echt waar

probeer je toch een beetje te slapen?
pi_38836660
quote:
op woensdag 14 juni 2006 01:11 schreef vencodark het volgende:
vanavond heeft hij het uitgemaakt op msn.
wat laf en respectloos

het was wel ironisch geweest als hij het had uitgemaakt per sms
pi_38836842
hij durfde het niet in mijn gezicht. en hij begon zo lullig op msn, en ik wist het gewoon. alles wees erop en hij maar ontkennen want hij wilde het nog proberen. had verdomme tegen me gepraat maar dat deed hij niet. maandag verjaar ik en hij zal niet bij mijn etentje zondag aanwezig zijn.
ik zit helemaal onder de tranen en ik weet niet meer wat ik moet doen. ik kan alleen mijn gevoel hier neerzetten en dat is alles. ik ben gebroken nu. zoveel tijd heb ik erin gestoken. zoveel moeite en zoveel verdriet om mijn onzekerheid en ik ben alles kwijt. niks is meer wat het was en alles herinnerd me aan hem. ik wil niet slapen want ik wil niet dromen over hem. ik wil niks en hier gewon blijven wachten tot het ochtend is en het mijn ouders en broertje enzo kan vertellen. ik wil zo graag een arm om me heen maar hetliefst nog de zijne die zegt dat het een droom is.
pi_38837273
arm schaap, dit duurt maar kort hoor

ga zaterdag lekker discodansen en pak een andere knaap, dan is je gevoel zo weg
pi_38837422
dankje. ik ben geen uitgaander maar ik wil niet lang singel zijn. weet jij iemand voor me?
pi_38837470
quote:
op woensdag 14 juni 2006 02:23 schreef vencodark het volgende:
dankje. ik ben geen uitgaander maar ik wil niet lang singel zijn. weet jij iemand voor me?
pi_38837486
ik was niet serieus hoor.
ik ben gewoon nogal verbitterd op het moment. hoe langer ik erover nadenk hoe bozer ik wordt.
pi_38837491
quote:
op woensdag 14 juni 2006 01:25 schreef xennia het volgende:
het was wel ironisch geweest als hij het had uitgemaakt per sms
ik wou net zeggen dat het waarschijnlijk niets betekende. guess again !
We'll keep on whispering our mantras.
pi_38837497
quote:
op woensdag 14 juni 2006 02:29 schreef vencodark het volgende:
ik was niet serieus hoor.
ik ben gewoon nogal verbitterd op het moment. hoe langer ik erover nadenk hoe bozer ik wordt.
goed, maar houd in je hoofd dat mannen anders werken dan vrouwen. we houden niet van continu aandacht moeten geven, continu laten zien dat je van elkaar houdt en continu binden. vrijheid is fijn, je eigen dingen doen is fijn, tijd vrij maken voor je vriendin is fijn. geclaimd worden werk heel slecht, dat kan ik je ook zeggen.
We'll keep on whispering our mantras.
pi_38837511
dat was niet de reden dat hij het uitmaakte. de klik was weg, al sinds 2 maanden zegt ie.
pi_38838638
quote:
op woensdag 14 juni 2006 01:35 schreef vencodark het volgende:
hij durfde het niet in mijn gezicht. en hij begon zo lullig op msn, en ik wist het gewoon. alles wees erop en hij maar ontkennen want hij wilde het nog proberen. had verdomme tegen me gepraat maar dat deed hij niet. maandag verjaar ik en hij zal niet bij mijn etentje zondag aanwezig zijn.
ik zit helemaal onder de tranen en ik weet niet meer wat ik moet doen. ik kan alleen mijn gevoel hier neerzetten en dat is alles. ik ben gebroken nu. zoveel tijd heb ik erin gestoken. zoveel moeite en zoveel verdriet om mijn onzekerheid en ik ben alles kwijt. niks is meer wat het was en alles herinnerd me aan hem. ik wil niet slapen want ik wil niet dromen over hem. ik wil niks en hier gewon blijven wachten tot het ochtend is en het mijn ouders en broertje enzo kan vertellen. ik wil zo graag een arm om me heen maar hetliefst nog de zijne die zegt dat het een droom is.
lieve meid wat rot voor je dat je je liefste kwijt bent, het zal wel pijn doen. ik vind het vooral erg voor je dat hij je niet persoonlijk heeft durven zeggen dat hij het niet meer zag zitten. dit is erg laf en hij toont weinig respect voor je op deze manier. ik hoop dat je veel troost krijgt van je ouders en broertje de komende dagen. na een poosje krabbel je weer op, droog je je tranen, houd je je hoofd recht en ga je weer verder, maar nu even niet.
pi_38838680
zo zuur is dat he, gevoelsmatig gelijk krijgen? veel sterkte, en hopelijk is de volgende wat "socialer" en tactischer met contact houden!
pi_38839244
thx beide. ik ben vanacht rond half 4 naar mijn bed gegaan maar geen oog dichtgedaan. ik had geen tranen meer en was een beetje verdoofd om ook mar iets te voelen. ik voelde alleen maar een leegte. rond 5 uur ben ik was gaan lezen en 6 uur mijn bed uit. mijn moeder en zus waren op en ben naar mn moeder gegaan om het te vertellen. ze vond het zo erg voor me en ze begrijpt me helemaal. mijn pa zei ook dat hij het erg voor me vond en wenste me toen hij naar zn werk ging sterkte enzo. hij vind mijn vriend wel een lul dat hij 2 mnd heeft gewacht en zo raar gereageerd heeft gister, en dan ook nog via msn.
mijn ouders, en vooral mijn pa, heeft ook al een tijdje (ongeveer 2 mnd) het idee dat het niet goed ging. hij voelde dus eigenijk wat ik voelde. justin (broertje) heb ik nog niet gezien. hij kan zo naar beneden komen. ik ben zo boos en zo verdrietig. ik wil de tijd terug draaien maar kan het niet.
  woensdag 14 juni 2006 @ 09:04:12 #180
141994 Dickies
Since 1922
pi_38839326
waar kon je aan merken dat het al langer speelde? en waarom greep je niet zelf in?
Carry on my wayward son
Don't you cry no more.
pi_38839361
quote:
op woensdag 14 juni 2006 09:04 schreef dickies het volgende:
waar kon je aan merken dat het al langer speelde? en waarom greep je niet zelf in?
nou, zeg, dat deed ze dus wel, alleen als de andere partij al niet meer echt interesse heeft, kun je doen wat je wil, alles werkt alleen maar averechts.

en dat was dus hier blijkbaar het geval.
  woensdag 14 juni 2006 @ 09:08:43 #182
141994 Dickies
Since 1922
pi_38839407
quote:
op woensdag 14 juni 2006 09:05 schreef milagro het volgende:

[..]

nou, zeg, dat deed ze dus wel, alleen als de andere partij al niet meer echt interesse heeft, kun je doen wat je wil, alles werkt alleen maar averechts.

goed, maar als ik al zo'n 2 maanden zou merken dat haast alles van mijn kant moet komen verdwijnt mijn interesse ook wel.
Carry on my wayward son
Don't you cry no more.
pi_38839480
quote:
op woensdag 14 juni 2006 09:08 schreef dickies het volgende:

[..]

goed, maar als ik al zo'n 2 maanden zou merken dat haast alles van mijn kant moet komen verdwijnt mijn interesse ook wel.
ja, maar we zijn niet allemaal hetzelfde, hè.
sommigen denken ms dan ze zich het inbeelden, die desinteresse, zoeken de fout bij zichzelf, worden onzeker, gaan zich krampachtig gedragen etc etc., willen die ander gewoon niet kwijt.

terwijl vaak de ander allang besloten heeft dat het over is, alleen heeft diegene nog niet het lef dat te zeggen, treurig , maar niet altijd onbegrijpelijk.

alleen het per msn uitmaken
  woensdag 14 juni 2006 @ 09:18:46 #184
141994 Dickies
Since 1922
pi_38839617
quote:
op woensdag 14 juni 2006 09:11 schreef milagro het volgende:

terwijl vaak de ander allang besloten heeft dat het over is, alleen heeft diegene nog niet het lef dat te zeggen, treurig , maar niet altijd onbegrijpelijk.

ja, dat is zeker triest. en respectloos. zeker als ze al langer samen waren.
Carry on my wayward son
Don't you cry no more.
pi_38839758
quote:
op woensdag 14 juni 2006 09:05 schreef milagro het volgende:

[..]

ik weet niet of het averechts werken. hij had zoveel kansen te zeggen wat er was. hij had naar me toe moete komen. misschien hadden we er samen uit kunnen komen. hij heeft me 2 mnd toch min of meer voor de gek gehouden.
pi_38839809
quote:
op woensdag 14 juni 2006 09:11 schreef milagro het volgende:

[..]

ja, maar we zijn niet allemaal hetzelfde, hè.
sommigen denken ms dan ze zich het inbeelden, die desinteresse, zoeken de fout bij zichzelf, worden onzeker, gaan zich krampachtig gedragen etc etc., willen die ander gewoon niet kwijt.

pcies. hij zei me dat er niets was en wilde hem zo graag geloven maar kon het niet.
ik wist diep van binnen dat mijn gevoel er bijna niet naast kon zitten maar ja. hij gaf het niet toe.
ik begrijp ergens wel dat hij het niet durfde uit te maken, maar na 2 maanden? afgelopen zondag was het zo gezellig. niets aan de hand. hij vroeg nog of ik kon blijven slapen maar dat kon niet.
per msn vind ik ook niet kunnen maar hij durfde niet anders.
pi_38839834
quote:
op woensdag 14 juni 2006 09:18 schreef dickies het volgende:

[..]

ja, dat is zeker triest. en respectloos. zeker als ze al langer samen waren.
ja, vond ik ook. hij begon zo bot, alsof ik achterlijk was enzo en draaide om de zaken heen. hij was koud, bot, ongeïnteresseerd en respectloos. hij zei me dat we vandaag nog wel ff konden praten als ik wilde. ik wil met hem erover bellen. ik denk niet dat ik hem nu kan zien.
pi_38839835
quote:
op woensdag 14 juni 2006 09:26 schreef vencodark het volgende:

[..]

ik weet niet of het averechts werken. hij had zoveel kansen te zeggen wat er was. hij had naar me toe moete komen. misschien hadden we er samen uit kunnen komen. hij heeft me 2 mnd toch min of meer voor de gek gehouden.
lieve schat, ik bedoel, dat jouw pogingen, had je het geweten, ws averechts gewerkt zouden hebben omdat hij ws allang besloten had dat het klaar was voor hem.

maak je zelf niet gek met what ifs, en hadikmaar's, hoor, deze dingen gebeuren, soms is het voor de ander gewoon op, ongeacht wat je deed, of juist liet.
pi_38839851
ja dat weet ik. maar ik had gewoon gewillen dat hij er eerder mee was gekomen. ik verjaar maandag en ik vind het erg dat hij zondag niet mee uit eten nu gaat. ik krijg niet eens meer een cadeau denk ik. dat vind ik erg. hij is gewoon belangrijk voor me.
pi_38839913
quote:
op woensdag 14 juni 2006 09:31 schreef vencodark het volgende:
ja dat weet ik. maar ik had gewoon gewillen dat hij er eerder mee was gekomen. ik verjaar maandag en ik vind het erg dat hij zondag niet mee uit eten nu gaat. ik krijg niet eens meer een cadeau denk ik. dat vind ik erg. hij is gewoon belangrijk voor me.
is ook allemaal logisch, toch, dat je je zo voelt? het is ook nogal wat, toch?

niet dat het enige troost biedt, maar stel dat hij je de dag na je verjaardag dit verteld had, was je net zo boos geweest, hoor, dat hij de hele dag zo toneel gespeeld had, en had je ws zijn kado terug in zijn gezicht gesmeten.

huil gewoon lekker uit, maar zorg ook dat je druk bezig blijft, en met iedere dag die verstrijkt, wordt hij een beetje minder belangrijk, echt.
pi_38840196
quote:
op woensdag 14 juni 2006 09:35 schreef milagro het volgende:

[..]

is ook allemaal logisch, toch, dat je je zo voelt? het is ook nogal wat, toch?

niet dat het enige troost biedt, maar stel dat hij je de dag na je verjaardag dit verteld had, was je net zo boos geweest, hoor, dat hij de hele dag zo toneel gespeeld had, en had je ws zijn kado terug in zijn gezicht gesmeten.

huil gewoon lekker uit, maar zorg ook dat je druk bezig blijft, en met iedere dag die verstrijkt, wordt hij een beetje minder belangrijk, echt.
ik weet het. maar het zo dichtbij mijn verjaardag. ik had niet voorzien hij het in deze maand eigenlijk nog zou uitmaken.
2 nachten geleden droomde ik dat hij online kwam. me vroeg of ik nog een beetje van hem hield. vervolgens zei hij dat hij me iets moest vertellen maar wist niet hoe. toen kreeg ik hetzelfde benauwde gevoel als ik gister echt kreeg. mijn gevoel voelde alles aankomen. alles valt als een puzzel in mekaar. dat is de enige opluchting die ik heb.

hij had gewoon veel eerder moeten zeggen dat het mis zat. nu is beter dan kort na mijn verjaardag, tuurlijk maar zo ga ik ook een klote verjaardag krijgen. ik ben zoo boos. ik zou het liefst willen schreeuwen aan de tel. tegen hem. maar ja. dat kan nu niet.
pi_38840218
en wat dat huilen betreft. ik doe een hele ochtend niet anders. elke keer opnieuw. mijn ogen doen zeer en ben misselijk. ik wil niets doen en alleen maar zitten.
pi_38840335
word maar lekker boos, heb je ook alle recht toe, hij heeft dit gewoon niet netjes aangepakt.

maar weet je, al had hij dat wel gedaan, dan was het verdriet er niet minder om geweest, en was je ws net zo goed boos geweest.

ikzelf heb altijd veel aan boosheid inzake liefdesverdriet.
"verdomme, wie denkt hij wel dat hij is, zeg, klootzak, ik ga dus echt geen traan meer verspillen aan hem"
lukt natuurlijk niet altijd, maar het hielp wel de tijd enigzins minder depri door te komen

het is gewoon moeilijk, je zou hem bij wijze van spreken willen slaan gewoon, en tegelijkertijd willen vasthouden, omarmen

maar ik schud die gedachten dan gewoon letterlijk weg door te doen met het hoofd, en mezelf te dwingen op te staan en wat te gaan doen, winkelen, film kijken, vriendinnen charteren, moeder plagen, whatever.
pi_38840740
quote:
op woensdag 14 juni 2006 09:56 schreef milagro het volgende:
word maar lekker boos, heb je ook alle recht toe, hij heeft dit gewoon niet netjes aangepakt.

maar weet je, al had hij dat wel gedaan, dan was het verdriet er niet minder om geweest, en was je ws net zo goed boos geweest.

ikzelf heb altijd veel aan boosheid inzake liefdesverdriet.
"verdomme, wie denkt hij wel dat hij is, zeg, klootzak, ik ga dus echt geen traan meer verspillen aan hem"
lukt natuurlijk niet altijd, maar het hielp wel de tijd enigzins minder depri door te komen

het is gewoon moeilijk, je zou hem bij wijze van spreken willen slaan gewoon, en tegelijkertijd willen vasthouden, omarmen

maar ik schud die gedachten dan gewoon letterlijk weg door te doen met het hoofd, en mezelf te dwingen op te staan en wat te gaan doen, winkelen, film kijken, vriendinnen charteren, moeder plagen, whatever.
ja thx. voor je tips. ik wil nu deze dag echt niets doen. ik wil afleiding maar aan de andere kant wil ik alleen maar huilen. ik wil met hem praten, en indd. ik wil hem slaan en ergens wil ik hm vasthouden, gewoon, 1 laatste keer. maar ik weet dat dat niet kan en niet gaat gebeuren.
ik wil graag praten met mn 2 beste vriendinnen maar heb de ene nog niet bereikt en de ander is aan het werk en heeft ff geen tijd. mn broertje is nog steeds niet beneden terwijl ik het hem zo graag wil vertellen en zijn mening wil.
pi_38840762
ik snap heel goed hoe je je voelt, maar ik kan me ook voorstellen waarom hij het uitmaakt. het is heel vervelend als iemand constant bevestiging voelt of het goed zit (en ik kan het weten omdat ik het zelf altijd deed). hier ga je je steeds meer aan irriteren tot je er op een gegeven moment gewoon genoeg van hebt en je dus inderdaad die klik niet meer voelt. ik wist zelf pas hoe irritant het was toen een meisje dat bij mij deed, toen wist ik meteen wat ik fout had gedaan bij mijn eerste 2 vriendinnen. maar daarbij snap ik ook dat het fijn is om af en toe eens een lief berichtje ofzo van iemand spontaan te krijgen en dat je dan die bevestiging juist gaat opzoeken. en er zijn genoeg jongens die dat ook doen dus dat gaat zeker weten nog wel goed komen met je, ook al geloof je dat nu nog niet. in ieder geval veel sterkte voor nu
There is no finishline...
pi_38844734
ik denk niet dat je moet overdrijven, dus niet constant smsjes sturen en zeggen hoe leuk je hem wel niet vind.
het is voor een jongen leuker als het niet telkens bevestigd word, en hij zelf eens actie moet ondernemen om zoiets te horen.

edit:
lama hangen, ik heb net de laatste pagina pas gelezen.
maargoed, de reden weet ik niet, maar als ik zo het topic door lees kan ik me er aan de ene kant wel wat bij voorstellen dat het uit is.

geef elkaar de vrijheid, hij heeft toch wel duidelijk gemaakt dat hij niet echt zat te wachten op al die smsjes.

[ Bericht 41% gewijzigd door SimtekF1 op 14-06-2006 12:47:53 ]
pi_38845771
maar mensen, luister ff. het speelt bij hem al sinds 2 maanden. dus voor die tijd was ik niet onzeker en hij ook niet. ergens is er een kink in de kabel gekomen. omdat hij zich vaag begon te gedragen kreeg ik meer behoefte aan bevestiging. ik heb hem gezegt wat er in mij om ging en gevraagd of er niks aan de hand wat. hij zei me van niet en dat ik vertrouwen moest hebben in de zaak.
en nu heeft hij het uitgemaakt met de reden dat dus al 2 maanden die klik er niet meer is. hij ziet geen toekomst meer in ons.
ik heb hem altijd vrij gelaten, zoveel spraken en zagen we mekaar niet.
pi_38846127
mja kut situatie.
jullie hadden niet zo lang dus dan zou je zeggen dat het ook niet moeilijk is om het uit te maken.
als je heel lang verkering hebt dan is dat erg moeilijk en dan snap ik het wel.
hij had het gewoon moeten vertellen, true.
pi_38846159
quote:
op woensdag 14 juni 2006 13:18 schreef vencodark het volgende:
maar mensen, luister ff. het speelt bij hem al sinds 2 maanden. dus voor die tijd was ik niet onzeker en hij ook niet. ergens is er een kink in de kabel gekomen. omdat hij zich vaag begon te gedragen kreeg ik meer behoefte aan bevestiging. ik heb hem gezegt wat er in mij om ging en gevraagd of er niks aan de hand wat. hij zei me van niet en dat ik vertrouwen moest hebben in de zaak.
en nu heeft hij het uitgemaakt met de reden dat dus al 2 maanden die klik er niet meer is. hij ziet geen toekomst meer in ons.
ik heb hem altijd vrij gelaten, zoveel spraken en zagen we mekaar niet.
nee, ik denk ook dat die "onzekerheid" (terecht, blijkt) een gevolg is geweest, en niet de oorzaak van het uitmaken. probeer het maar niet te begrijpen, soms kan dat gewoon niet.
pi_38846683
ja thx beide weer. ik begrijp hem ergens wel, maar zolang wachten was niet nodig geweest.
overigens ik zal je vertellen hoe ik er nu over denk. ik heb ff een frisse douch genomen en wat dingen op een rijtje gezet.
- ik ben boos omdat hij me gister respectloos behandelde en deed alsof ik heel dom was. lullige opmerkingen. hij had wat drank op, dus dat zal ook invloed hebben gehad denk ik.
- ik ben opgelucht. ondanks dat ik ook verdriet heb, is alle onzekerheid nu weg. het is bevestigt en weet nu waar ik aan toe ben. het is uit. en dat moet ik (leren) accepteren. ik hoef me niet meer bezig te houden waarom hij zich vaag gedraagt en of ik spoken zie. ik weet nu hoe het zit.
- ik besef nu hoe weinig we nog hadden. ik ben wel gek op hem, maar ergens is hij niet wat ik nodig heb om gelukkig te zijn. hij kan heel lief zijn maar dat was heel weinig. de johan die ik toen kende en de eerste tijd mee te maken had, die was er niet meer. onze connectie was allang weg.
- ik ga hem wel missen maar misschien meer omdat hij me zo lekker kon vasthouden soms en zijn heerlijke lichaam dan dat ik hem echt als persoon zal missen. we lachten zelden meer echt met elkaar.
- ik wil proberen nog vrienden met hem te blijven maar weet nog niet hoe hij erover denkt.
- ik wil hem nog echt spreken over de zaken, nu hij volledig nuchter is. dan zal ik ook zeggen wat ik denk en voel.
- vreemd genoeg voel ik me best goed nu. ik heb zin om dingen te ondernemen en niet meer er aan te denken. ik wil nu echt meer dingen doen en minder daarover nadenken. ik ga opnieuw beginnen.
het lijkt misschien raar omdat ik enkele uren geleden nog helemaal depri was. maar die douch helpt ontzettend. misschien is dit ook maar een fase en komt "de klap" nog maar ik zal zien.
dit vind ik ook wel prettig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')