quote:op donderdag 15 juni 2006 08:49 schreef sadisticembrace het volgende:
sterkte vandaag.
oh, en als ik je nog een tip mag geven: laat alle contact (dus ook mailcontact) voorlopig even achterwege. je merkt vanzelf wel of hij dan nog naar jou toe komt voor vriendschap.
ik geloof dat de liefde zeer ongelijk is verdeeld en hij je altijd onzeker zal maken, misschien de eerste weken niet maar dan verval je al gauw weer in het oude patroon.quote:op dinsdag 4 juli 2006 23:36 schreef vencodark het volgende:
hm, net een gesprek met hem gehad op msn. ik vermoedde het al en heb wederom gelijk.
hij heeft twijfels gekregen wat betreft het beïndigen van de relatie. ergens wilt hij het weer proberen, aan de andere kant is hij ook bang dat het niet zal werken alsnog.
ik sta er best voor open want ik voel nog wel dingen maar als we het willen proberen zal het echt anders moeten gaan dan voorheen.
vind het wel beetje eng omdat ik niet goed weet wat ik ermee moet doen.
we hebben afgesproken voor morgen om te praten met mekaar. we hoeven dan natuurlijk niet gelijk weer wat te beginnen maar gewoon eens aftasten hoe we ons voelen bij elkaar etc.
wat vinden jullie er ongeveer van?
we missen mekaar best wel en misschien dat we er nog wat van kunnen maken. ik heb hem voorgesteld dat we mekaar eigenlijk opnieuw moeten leren kennen enzo, omdat er dingen misgelopen zijn. mijn broertje gaat het me af opnieuw te proberen, ik weet het nog niet. misschien is er een mogelijkheid op een nieuwe start?![]()
denk je niet dat jullie direct in bed belanden?quote:op dinsdag 4 juli 2006 23:47 schreef vencodark het volgende:
ja, ergens ben ik daar ook bang voor. ik denk dat we eerst als vrienden met mekaar om moeten gaan en langzaam opbouwen en ontdekken wat er nog tussen ons zit.
enne, bedankt voor je reactie en je tips enzo maar je hebt mn update helaas gemist. het is sinds 3 weken uit. daar loopt dit topic nu verder op. toch bedankt voor je moeite.quote:op donderdag 6 juli 2006 22:43 schreef dacrash het volgende:
hey venco, 1x sms kan veel zijn of niet, dat ligt aan de persoon. ik heb een rothekel aan die dingen want je kunt er veel te weinig in zeggen (behalve praktische zaken) en ze zijn irritant om in te typen. mijn vriendin weet dus al vanaf het begin dat ze van mij geen sponatene sms of reactie hoeft te verwachten. na 3 jaar stuur ik er wel eens een, meestal als ik wat alcohol op heb en wat er dan staat is dus ook echt gemeend en niet omdat het een verplichting is. voor mij zou 1 sms per dag dus gruwelijk veel zijn. echter...
een huisgenote van mij is een echte sms-freak, die stuurt er (minstens) 4 er dag naar haar vriend, waaronder (elke dag!) een "goedemorgen" en "weltrusten". wat mij betreft voegt dat dus echt geen zak toe aan je relatie en het kost geld. dan kun je nog beter elke dag even bellen.
blijkbaar moet jij heel vaak horen dat 'ie je nog leuk vindt, volgens mij komt dat door een gebrek aan vertrouwen in je relatie. je moet er gewoon op vertrouwen dat het zo is en naarmate je wat langer een relatie hebt gaat dat vanzelf beter...
vraag hem anders eens of 'ie liever een andere manier heeft om het te uiten (als 'ie dat al wil), bijvoorbeeld en brief(kaart) of elkaar bellen ofzo, want blijkbaar is sms gewoon niet zijn ding. voordeel van een brief voor jou ... als je twijfelt kun je die nog eens lezen zonder hem lastig te hoeven vallen!
dus op 1 dag heb je hem ontmoet, hem die avond nog op msn gesproken en je hebt hem daarna ook nog eens gemaild? en je verbaast je erover dat je nog geen reactie hebt gehad? en dit vind jij relaxed met elkaar omgaan?quote:op donderdag 6 juli 2006 23:06 schreef vencodark het volgende:
ja heb hem gezien gister. het was best gezellig en het leek wel alsof we mekaar weer net leerde kennen, voordat we dus wat hadden. we hebben niet echt gesproken over hoe we ons voelden enzo. ik wilde dat ook niet persé omdat ik nu gewoon relaxed met mekaar om wilde gaan. kunnen we altijd zien hoe ons dat bevalt.
maar goed, hij zei eind van de dag wel dat hij het gezellig vond en we het vaker moesten doen. die avond heb ik hem nog heel ff gesproken hierover en zei hij het opzich wel gezellig gevonden te hebben maar verder niets en is overgegaan over wat anders, iets in zijn thuissituatie wat hem erg dwars zat. toen hij offline ging wist ik dus nog niet precies waar ik aan toe was en heb hem gemaild daarover. wat ik wilde weten en wat ik van de dag vond, wat het met me deed enzo.
nu nog geen reactie gehad, misschien vanavond.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |