quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:26 schreef Conflict het volgende:
ik ben nu vrouw.
quote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:34 schreef LennyKravitz het volgende:
Weet Biancavia hiervan? Hoop voor je dat ze bi is...
quote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:46 schreef DrunkenMuncky het volgende:
bier!
Voorlopig is meneer nog druk bezig met mensen afschieten.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:03 schreef Stofje het volgende:
Hopelijk draait dit niet uit op een allervernietigend conflict tussen jullie beiden.
Dat moet ook gebeuren, natuurlijk. Als jij nou op de bank gaat zitten, benen over elkaar en overdreven chagrijnig kijkend, dan voelt ie direct dat er wat mis is, als ie thuis komt. "Wat is er, schat?", vraagt ie dan. "Alsof jij dat niet weet", zeg jij dan.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:05 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Voorlopig is meneer nog druk bezig met mensen afschieten.
Buitengewoon goed idee, mcDavid.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:06 schreef mcDavid het volgende:
och, Biancavia, wat weerhoud jou ervan man te worden dan?
Natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:13 schreef mcDavid het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zolang je maar niet denkt nu ineens auto te kunnen rijden!
Dan block je 'm maar. Dat werkt beter dan overal te gaan zeiken.quote:Op zondag 4 juni 2006 11:32 schreef zoalshetis het volgende:
ik vind de avatar van conflict erger dan de op.
Heb je je bril op als je Biancavia fixt?quote:Op zondag 4 juni 2006 11:33 schreef Conflict het volgende:
[..]
Dan block je 'm maar. Dat werkt beter dan overal te gaan zeiken.
Ik vind hem toch wel lief opzichquote:Op zondag 4 juni 2006 11:33 schreef Conflict het volgende:
[..]
hoe blok ik?quote:Op zondag 4 juni 2006 11:33 schreef Conflict het volgende:
[..]
veels te ingwikkeld voor mij.quote:
ik vrees het eerste, ach je zal hem toch wel snel veranderen.quote:Op zondag 4 juni 2006 11:49 schreef Conflict het volgende:
[..]
o, dan moet je er maar gewoon aan wennen. Of je zet webicons uit.
ik weet niet eens wat het isquote:
Ja, ik was van plan iedere week een ander agressief filmpje te gebruiken.quote:Op zondag 4 juni 2006 11:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vrees het eerste, ach je zal hem toch wel snel veranderen.
tof idee! het staat je alleen niet.quote:Op zondag 4 juni 2006 15:46 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ja, ik was van plan iedere week een ander agressief filmpje te gebruiken.
nee hoor. hij mag doen wat ie wil. ik vind het persoonlijk smakeloos.quote:Op zondag 4 juni 2006 15:49 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Hij hoeft hem toch niet aan te trekken?
Ik vind dat er wel veel smakelozere usericons op Fok ronddwalen.quote:Op zondag 4 juni 2006 15:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee hoor. hij mag doen wat ie wil. ik vind het persoonlijk smakeloos.
Gelukkig ben jij de enige die klaagtquote:Op zondag 4 juni 2006 15:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
Een paar posts hierboven staat een enigzins weerzin wekkend plaatje die vele malen groter is dan die van Conflict en daar zeur je niet overquote:Op zondag 4 juni 2006 15:50 schreef zoalshetis het volgende:
open een nieuw topic: Smakelijke icons op Fok!quote:Op zondag 4 juni 2006 18:44 schreef The_Shining het volgende:
[..]
Een paar posts hierboven staat een enigzins weerzin wekkend plaatje die vele malen groter is dan die van Conflict en daar zeur je niet over
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |