Juist, die nummers zijn bijna allemaal wel mooi! Disco, Nederlandstalig etc. Maar dan krijg ik vast het commentaar dat ik de hele dag sta mee te blèren met de radio.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:03 schreef Urquhart het volgende:
Ze kunnen beter het format van het Foute Uur voor de hele dag gebruiken
De baby in mijn avatar is mijn half jaar oude dochtertje. En dat van die koptelefoon is no niet zo'n gek idee. Ik luister het liefst naar metal, maar aangezien beide collega's Gereformeerd Vrijgemaakt, Artikel 31 dus, zijn, is het openlijk luisteren naar mijn muziek geen optie.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:21 schreef Keiichi het volgende:
Offtopic: Is dat je zoontje/dochtertje in je avatar Djeez? Die ziet er namelijk best wel een beetje bang uit![]()
Waar ik vorig jaar gewerkt had, hadden ze ook boutzenders op staan. Ik heb op een gegeven moment een koptelefoon gekocht (Zo'n grote foute![]()
) en heb m'n eigen muziek aangezet. Productiviteit van mij schoot weer omhoog
![]()
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:13 schreef Haaibaaike het volgende:
Vanaf maandag '' De Week van de jaren 80 '' op radio 2![]()
Mijn favoriete thema is de Top 2000![]()
Inderdaad een veel verrassender muziekmix dan bij Skyradio met al tien jaar dezelfde jankmuziekquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:02 schreef Remzz het volgende:
Had er niets van verwacht, toch leuke zender. Skyradio met 10 minunten minder reclame en betere muziek.
Gezelligquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:52 schreef kyraaa het volgende:
omdat mn vriend een radio zender heeft hoort ik hier hele dagen: radio de muzikale noot...
alleen maar nederlandstalig
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:28 schreef Djeez het volgende:
[..]
. Ik luister het liefst naar metal, maar aangezien beide collega's Gereformeerd Vrijgemaakt, Artikel 31 dus, zijn, is het openlijk luisteren naar mijn muziek geen optie.
Ik leef zeer met je meequote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:28 schreef MrKickass het volgende:
Ik werk in een koelcel met QutMuziek!!! DAAROM STUDEER IK DOOR!!!!
Het is jou auto en dan bepaald je moeder wat er op de radio is? Mwoh, als mijn moeder bij mij in de auto zit bepaal ik zelf wel wat voor muziek er op staat, ze mag allang blij zijn dat ik haar vervoer...quote:Op zondag 4 juni 2006 12:09 schreef JosvG het volgende:
Ik heb in mijn eigen auto Q music opstaan als voorkeurzender 1
Maar dat komt omdat ik zelf alleen MP3 luister, als mijn moeder erbij zit wil ze die troep niet horen en moet Q aan
Ik heb het nog wel een beetje goed met mijn moeder voor, dus ze mag best een radiozender opzetten ipv. MP3.quote:Op zondag 4 juni 2006 14:40 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Het is jou auto en dan bepaald je moeder wat er op de radio is? Mwoh, als mijn moeder bij mij in de auto zit bepaal ik zelf wel wat voor muziek er op staat, ze mag allang blij zijn dat ik haar vervoer...
Maargoed soms is Q nog wel te doen, leuk als afwisseling als ik lang naar Slam geluisterd heb.
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:27 schreef Gunner het volgende:
Q is goed voor U !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |