Als je nou eens alles van 2002 zou ophangen, dat zou goed uitzien!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:25 schreef Tha_Mars het volgende:
Hiero ws maandag, ff zien wat we nog allemaal hebben van 2004 (edit)
ach het heeft wel wat,voor de een wat meer dan bij de ander..quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:42 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Als je nou eens alles van 2002 zou ophangen, dat zou goed uitzien!
Kwam ik ook pas achter toen het al op tv enzo geweest wasquote:
Je hebt er geen foto's van genomen?quote:Op zondag 4 juni 2006 00:20 schreef Ofyles2 het volgende:
Daarom heb ik een voorproefje genomen door de bus naar Purmerend (lijn 104, red.) te nemen. Huizen werden versierd met oranje vlaggen en ook scholen deden gezellig mee.
Maar ik heb het nog nooit zo fanatiek meegemaakt dan in de wijk Purmer Noord. In de omgeving van de Hoefsmidpad was het een vlaggenzee, waarbij de bomen ook gewikkeld waren in het oranje.![]()
![]()
Zwartsluis, zo'n 20km ten noord westen van Zwollequote:Op donderdag 8 juni 2006 11:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Leuk straatje, waar woon je als ik vragen mag?
Je kunt nergens anders heenquote:Op donderdag 8 juni 2006 12:56 schreef nogal het volgende:
Mensen die andere mensen paupers gaan noemen omdat ze vlaggetjes ophangen: Get a life
Als je het niet leuk vind, ga dan ergens anders heen, of kom je aandacht tekort?
Ons huis is ook versierd aan de voorkant en achterkant, gewoon een gezellig sfeertje geeft
het! meer niet
Daar is het inderdaad erg ja, wat wil je ook met het volk dat daar woontquote:Op donderdag 8 juni 2006 12:44 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Je zou Sterrewijk in Utrecht is moeten zien, hele buurt oranje, paupers.
Die avatar heb ik alweer een poosje en is niet voor het wk :xquote:Op donderdag 8 juni 2006 13:06 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Je kunt nergens anders heen
En pleur op met die avatar
Scheer je weg.quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:22 schreef Cart_man het volgende:
Zoveel moeite voor een ploeg die de eerste ronde niet eens zal overleven.
Hahaha cool gedaan, ALS je het doet, doe het dan goed .quote:Op donderdag 8 juni 2006 17:11 schreef Harrie het volgende:
Beetje weinig foto's dat is dan weer jammer.
Dat had ik ook bijna gedaan alleen toch maar plastic, dat is wat makkelijker verwijderenquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:04 schreef MouseOver het volgende:
Hier hebben een stel idioten een cafe compleet oranje geschilderd, permanent dus. 2 jaar geleden, voor het EK.
wat heeft dat met de wijk te maken danquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:26 schreef ButcherBird het volgende:
[..]
Hahaha cool gedaan, ALS je het doet, doe het dan goed .![]()
Maar ik ben wel blij dat ik niet in zo´n wijk woon.![]()
in het hol van de leeuwquote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:00 schreef VjenneKloetn het volgende:
Cafe hier in Vriezenveen is ook weer opgetuigd. Zal 1 dezer dagen eens een foto ervan maken. Hier alvast een schets
[afbeelding]
Het stelt dus 'In de hol van de leeuw voor". Jullie snappen vast wel dat je onder z'n staart naar binnen gaat![]()
ik vraag alleen of het mag, eppo!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:01 schreef VjenneKloetn het volgende:
Gaan we miereneuken?
Impressive!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:28 schreef jorienvdherik het volgende:
Vandaag om half 6 bij onze overburen
toffe gasten, met een mooie dochter van 16
[afbeelding]
het mag dus niet, zaols ik al vermoeddequote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:40 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Vlaggen bij bijzondere gelegenheden.
Hey jij woont vlak bij mij in de buurt!quote:Op donderdag 8 juni 2006 17:11 schreef Harrie het volgende:
Beetje weinig foto's dat is dan weer jammer.
Ik heb omdat ik er dit jaar toch wel een beetje vertrouwen in heb hier het cafe ook maar een beetje versierd,.ik hoop dat het langer dan 2 weken kan blijven zitten
[afbeelding]
Klein beetje oranje is niks mis mee al zeg ik het zelf
van de andere kant
[afbeelding]
en dat ziet er 's nachts als het donker is dan zo uti.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik weet alleeen ff niet wat ik er nog bij zal doen.
Hier dus een foto:quote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:00 schreef VjenneKloetn het volgende:
Cafe hier in Vriezenveen is ook weer opgetuigd. Zal 1 dezer dagen eens een foto ervan maken. Hier alvast een schets
[afbeelding]
Het stelt dus 'In de hol van de leeuw voor". Jullie snappen vast wel dat je onder z'n staart naar binnen gaat![]()
Leuk gedaan, maar inderdaad: De schets is mooier.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:01 schreef VjenneKloetn het volgende:
[..]
Hier dus een foto:
[afbeelding]
Vond de schets mooier![]()
quote:Op woensdag 14 juni 2006 05:02 schreef popolon het volgende:
Een bescheiden versierseltje.
[afbeelding]
deze leeft niet meer, vrachtwagen reed er net tegenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:28 schreef jorienvdherik het volgende:
Vandaag om half 6 bij onze overburen
toffe gasten, met een mooie dochter van 16
[afbeelding]
Leeft die mooie dochter van 16 nog wel?quote:Op woensdag 14 juni 2006 12:46 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
deze leeft niet meer, vrachtwagen reed er net tegen![]()
Dat was te verwachten hequote:Op woensdag 14 juni 2006 12:46 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
deze leeft niet meer, vrachtwagen reed er net tegen![]()
Wat denk je van de vuilniswagen?quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:24 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
er rijden hier haast nooit vrachtwagens![]()
Foto's?quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:24 schreef Yeahinho het volgende:
Overigens hebben jullie het moeilijk om ons te overtreffen.
Er hangt hier zo'n 1.800 meter in de straat.
foto'squote:Op woensdag 14 juni 2006 13:24 schreef Yeahinho het volgende:
Foto's!quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:24 schreef Yeahinho het volgende:
Foto lijkt gephotoshoptquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:01 schreef VjenneKloetn het volgende:
[..]
Hier dus een foto:
[afbeelding]
Vond de schets mooier![]()
Ja wat wil j emet een straat van een kleine 1000 huizenquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:24 schreef Yeahinho het volgende:
Is serieus niet geshopt hoorquote:Op woensdag 14 juni 2006 14:54 schreef twetwe het volgende:
[..]
Foto lijkt gephotoshoptMaar hij is wel cool
![]()
110 ofzo. Maar we hebben alleen 'onze kant' versierd, dat zijn iets van 30 huizen in totaal.quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:20 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja wat wil j emet een straat van een kleine 1000 huizen![]()
Tellen alleen de vlaggenlijnen danquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:24 schreef Yeahinho het volgende:
Dat is bullshit natuurlijk er zijn zat keurige buurten die ook aardig oranje zijn. En wat vind je er "irri" aan dan?quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:48 schreef SCH het volgende:
Ik vind het zwaar overdreven en irri. Zoiets doe je niet eerder dan de kwart/halve finale.
Maar het zijn dan ook vooral de tokkiewijken natuurlijk. In mijn keurige buurt hangt niks, echt niks.
SCH praat bullshit & is "irri".quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:03 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat is bullshit natuurlijk er zijn zat keurige buurten die ook aardig oranje zijn. En wat vind je er "irri" aan dan?
Ik hoop alleen dat je geen Oranje bier hebtquote:Op donderdag 8 juni 2006 17:11 schreef Harrie het volgende:
Ik heb omdat ik er dit jaar toch wel een beetje vertrouwen in heb hier het cafe ook maar een beetje versierd,.ik hoop dat het langer dan 2 weken kan blijven zitten
Ik zie het echt vooral in de sociaal wat mindere buurten hoor, als het echt groots is zeg maar.quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:03 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat is bullshit natuurlijk er zijn zat keurige buurten die ook aardig oranje zijn. En wat vind je er "irri" aan dan?
Ja, waar om niet?quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:09 schreef Yeahinho het volgende:
Ja goed plan SCH. Laten we wachten tot ze de halve finale hebben gehaald!
Pas dán gaan we een week uittrekken om de straat te versieren, om het er een dag later weer af te kunnen halen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |