Als je nou eens alles van 2002 zou ophangen, dat zou goed uitzien!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:25 schreef Tha_Mars het volgende:
Hiero ws maandag, ff zien wat we nog allemaal hebben van 2004 (edit)
ach het heeft wel wat,voor de een wat meer dan bij de ander..quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:42 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Als je nou eens alles van 2002 zou ophangen, dat zou goed uitzien!
Kwam ik ook pas achter toen het al op tv enzo geweest wasquote:
Je hebt er geen foto's van genomen?quote:Op zondag 4 juni 2006 00:20 schreef Ofyles2 het volgende:
Daarom heb ik een voorproefje genomen door de bus naar Purmerend (lijn 104, red.) te nemen. Huizen werden versierd met oranje vlaggen en ook scholen deden gezellig mee.
Maar ik heb het nog nooit zo fanatiek meegemaakt dan in de wijk Purmer Noord. In de omgeving van de Hoefsmidpad was het een vlaggenzee, waarbij de bomen ook gewikkeld waren in het oranje.![]()
![]()
Zwartsluis, zo'n 20km ten noord westen van Zwollequote:Op donderdag 8 juni 2006 11:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Leuk straatje, waar woon je als ik vragen mag?
Je kunt nergens anders heenquote:Op donderdag 8 juni 2006 12:56 schreef nogal het volgende:
Mensen die andere mensen paupers gaan noemen omdat ze vlaggetjes ophangen: Get a life
Als je het niet leuk vind, ga dan ergens anders heen, of kom je aandacht tekort?
Ons huis is ook versierd aan de voorkant en achterkant, gewoon een gezellig sfeertje geeft
het! meer niet
Daar is het inderdaad erg ja, wat wil je ook met het volk dat daar woontquote:Op donderdag 8 juni 2006 12:44 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Je zou Sterrewijk in Utrecht is moeten zien, hele buurt oranje, paupers.
Die avatar heb ik alweer een poosje en is niet voor het wk :xquote:Op donderdag 8 juni 2006 13:06 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Je kunt nergens anders heen
En pleur op met die avatar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |