Die heb ik niet gezien. Gisteren wel Spy Game gekeken, dat was wel een stoere filmquote:
Dan moet je Wrong Turn kijken. Die is echtquote:Op zondag 4 juni 2006 00:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die heb ik niet gezien. Gisteren wel Spy Game gekeken, dat was wel een stoere film![]()
Dan zal ik dat toch maar eens gaan doen. In een ander topic had ook al iemand het eroverquote:Op zondag 4 juni 2006 00:33 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dan moet je Wrong Turn kijken. Die is echt. Thriller.
Hij is zeker goed te doen, ik keek em met mn ma ( ja, ik ga morgen pas uit, don't worryquote:Op zondag 4 juni 2006 00:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan zal ik dat toch maar eens gaan doen. In een ander topic had ook al iemand het erover![]()
Relaxed ook wel, een DVD recorder. Daar wil ik ook wel een keer voor gaan kijkenquote:Op zondag 4 juni 2006 00:36 schreef Messenga het volgende:
[..]
Hij is zeker goed te doen, ik keek em met mn ma ( ja, ik ga morgen pas uit, don't worry) via dvd Recorder, hij was gister op Talpa.
quote:Op zondag 4 juni 2006 00:29 schreef Blaxje het volgende:
Verbreed je kennis, serieus gast. Ga de wereld eens bekijken, er is meer dan fok.
Zeker een koop waard.quote:Op zondag 4 juni 2006 00:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Relaxed ook wel, een DVD recorder. Daar wil ik ook wel een keer voor gaan kijken![]()
Hoe duur zijn die dingen? Vanaf iets van 300 euro zeker?quote:
Ik heb vandaag 7.5 uur gewerkt, ik ben wat staan socializen bij de buuuurtjes, heb wat gegeten, 1 uurtje op fok gezeten en vervolgens ben ik verjaardag A) bij een toffe meid van mijn werk met nog een paar andere Appie's gezeten. Aangezien ik al had afgesproken om bij anderen op de verjaardag te komen ben ik in 15 min ca. 8 km afgelegt om vervolgens daar heen te gaan. Daar veel gelachen met wat op ben ik dus net zeg maar 1 uurtje thuis...quote:Op zondag 4 juni 2006 00:29 schreef Blaxje het volgende:
Verbreed je kennis, serieus gast. Ga de wereld eens bekijken, er is meer dan fok.
Dan is er nog genoeg te bedenken dat je wél kunt registreren wat daarop lijktquote:Op zondag 4 juni 2006 01:20 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik wou net een kloon aanmaken genaamd Hertog_Jan, maar die was helaas al geregistreerd
Uiteraardquote:Op zondag 4 juni 2006 01:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan is er nog genoeg te bedenken dat je wél kunt registreren wat daarop lijkt![]()
Oh, Dus nu Ruik je naar bier ?quote:Op zondag 4 juni 2006 04:15 schreef Merel1808 het volgende:
Bier gooien op een hockeyfeest oid is niet zo ernstig, dat gebeurt gewoon, maar als ik rustig in de kroeg sta verwacht ik niet dat de vrienden van de vriend van mijn beste vriendin mij gaan onderspugen met bier enzo![]()
Maargoed, het is weer laat zat, ik ga slapen!
Fuck echt nietquote:Op zondag 4 juni 2006 10:40 schreef --Christiaan-- het volgende:
Zo hey, dit topic is er al 3 dagen.
Sorry ?quote:Op zondag 4 juni 2006 04:04 schreef Merel1808 het volgende:
Jaa, op zich wel! Hockeyfeest was enorm grappig, vooral omdat ik niet te veel gedronken had![]()
En in de stad was het op zich niet al te interessant, maar wel gezellig, ware het niet dat een stel jongens in de kroeg het nodig vond om bier over vanalles heen te gaan gooien enzo![]()
Hoe was t bij jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |