Nou ja, dan vertel ik het wel weer.quote:
Yakquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:37 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nou ja, dan vertel ik het wel weer.
McDonalds op de Champs Ellysee.
We gingen naar de WC.
Nummer 1 gaat naar de wc, duurt 2 minuten, en komt met een eeuwige stank naar buiten.
Nummer 2, zelfde verhaal.
Nummer 3, een dikkert, zat wel 10 minuten op de WC. Vervolgens kwam hij naar buiten met de mededeling : "De wc zit verstopt".
Nummer 4 gaat, trekt door, wij kijken naar beneden, en langzaam zie je water met pis onder de deur glijden.
quote:
ik vind het niksquote:
want?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:47 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Wat je wat ook lekker is?
Renesite in lederhosen!![]()
oh?quote:
quote:
quote:
doe es normaal zegquote:
Hoi modquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:35 schreef Messenga het volgende:
Doekje, ga es normaal doen.
Bek houen ik lik me peimelquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:35 schreef Messenga het volgende:
Doekje, ga es normaal doen.
We zijn helaas niet allemaal zo hopeloos als jij.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:36 schreef Doekje het volgende:
[..]
Bek houen ik lik me peimelstomme poepzak
Nee johquote:
das snelquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:41 schreef Jump het volgende:
Doekje, week volledig en daarna nog even uit PUB.
preciesquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:47 schreef Borkydude het volgende:
[..]
En terecht, beetje vieze dingen tegen Marly zeggen![]()
Alsof Marly dat niet kan handelen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:47 schreef Borkydude het volgende:
[..]
En terecht, beetje vieze dingen tegen Marly zeggen![]()
sorry, heb een zere schouderquote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:09 schreef Blaxje het volgende:
Tis echt zo fucking vroeg. Kunnen we niet ff snel 2 delen volmaken voor middernacht?
Tis gewoon een mietjequote:
Top40 zit er zo nu en dan ook tussenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:39 schreef Blaxje het volgende:
Serieus Rene, die playlist.
Zo jong nog en nu al van die oude kut muziek in je lijst. De jeugd gaat kapot. (ik luister geen hiphop btw)
Top 40, wil je nu serieus worden genomen?quote:Op zondag 4 juni 2006 00:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Top40 zit er zo nu en dan ook tussen![]()
Maar er zitten geloof ik 2 top 1000jes tussen.
Nee, Maar greenday enzo, ja... kom opquote:Op zondag 4 juni 2006 00:13 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Top 40, wil je nu serieus worden genomen?![]()
Dead Poetic is tof. En Ophidian.quote:Op zondag 4 juni 2006 00:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee, Maar greenday enzo, ja... kom opWat moet dan tof zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |