Dat zou wel volledig in thema zijn (Very Impressive), maar nee, zo ben ik niet echt, de vorige keer was het thema Hookers&Pimps, toen had ik wel een weinig kleren aan, nu doe ik gewoon een spijkerbroek met een shirt aanquote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:53 schreef HuHu het volgende:
[..]
Jij... hockeyfeest...![]()
Ga je dan ook bijna-naakt, of ben je niet zo?
Nee, zij is een toffe collega, is 19. Dat verandert het.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo'n suffe opmerking. Daarmee bedoel je eigenlijk, "ik zou 'r neuken als het kon, maar ze wil niet, dus doe ik alsof ik dat ook niet wil, zodat ik de eer aan mezelf hou".
Okay.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee, zij is een toffe collega, is 19. Dat verandert het.
Ze nodigde vandaag een aantal uit, thats it.
Zo... een hele party-tent zelfs.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:55 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
http://www.jeugdbestuuralmelo.nl/vip/ *foto's van de voorbereidingen
Rene. Kutkassaslet.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee, zij is een toffe collega, is 19. Dat verandert het.
Ze nodigde vandaag een aantal uit, thats it.
Deze zin is geweldig. Hieraan kun je niks veranderen, dat zou het alleen maar minder sterk maken.quote:
ermquote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:33 schreef Timmiejj het volgende:
Ben ik aan het kijken naar een scootertje, kom ik dit tegen. Kijk naar die broek van die gozer![]()
Wat een kutscooter.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:33 schreef Timmiejj het volgende:
Ben ik aan het kijken naar een scootertje, kom ik dit tegen. Kijk naar die broek van die gozer![]()
Daar gaat het ook niet om he, hij gaat gewoon met zn zuurstok niet in bepaald slappe toestand op de foto én zet die op internetquote:
Ik zie niks "zuurstokkerigs" aan die scooter?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:40 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Daar gaat het ook niet om he, hij gaat gewoon met zn zuurstok niet in bepaald slappe toestand op de foto én zet die op internetNja als hij maar gelukkig is.
Zn lul dan. Is gewoon viesquote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:42 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik zie niks "zuurstokkerigs" aan die scooter?![]()
Flink watquote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:42 schreef Renesite het volgende:
Mijn muziek playlisthttp://www.renesite.nl/playlistme.html
Heremetijd, wat veel Bløf.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:42 schreef Renesite het volgende:
Mijn muziek playlisthttp://www.renesite.nl/playlistme.html
Have funquote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:58 schreef Renesite het volgende:
*naar verjaardag
Veel plezierquote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:58 schreef Renesite het volgende:
*naar verjaardag
Hoiquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:30 schreef Boeman het volgende:
Heej tofferds
jaquote:
we mochten vanmiddag niet op de computerquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:06 schreef dennistd het volgende:
[..]
ja
post eens door dan
* dennistd is weer weg
Parijs was leuk dus?quote:
die hebben we hier ook niet ofzoquote:
waarom die H?quote:
MaRlYtjuhquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:34 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
waarom die H?
En dan is het altijd nog Marly'tje
| Forum Opties | |