en straks bedoel je di als een grapje.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:05 schreef Messenga het volgende:
[..]
Van jou
Jij tweedehands Ah medewerker
Mij ook niet hoor lieffie, don't worry.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
en straks bedoel je di als een grapje.
Wil je het werkelijk weten? Ik vind het niet grappigIk doe tenminste wat voor mijn centen, dat vind ik belangrijk - dat mij niet alles aangedragen word...
Maar dat begrijp jij niet.
Hoe kom jij dan aan je centen?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:07 schreef Messenga het volgende:
[..]
Mij ook niet hoor lieffie, don't worry.
Stommiequote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:08 schreef Chowi het volgende:
Mess, René..
@ Sietze: Ik wilde nog mailen voor CUL maar ik ben het echt vergeten..
Ik dacht dat het gisteren pas 1 juni was.quote:
Whehehequote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik dacht dat het gisteren pas 1 juni was..
Ik drink teveel.quote:
Lotgenoten.quote:
Húúúú.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:14 schreef HuHu het volgende:
Chowííí
Geloof 't wel. Wat jij?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:15 schreef HuHu het volgende:
[..]
Nog net zo'n lekker ding als vorige keer?
Argh, waarom ben ik daar nietquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:13 schreef VASND het volgende:
[..]
http://mfile.akamai.com/6902/live/reflector:53275.ram?bkup=53344
dat dus.
Oeh, ja, dat was vandaag, hè.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:16 schreef VASND het volgende:
Ik ga vanaaf ook weg
Wel feest maar toch, mis ik mooi metallica
22:00, rockpalast.de live streams.quote:
Doeiquote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:28 schreef Sebasser het volgende:
Ja, hoi luitjes.
Mijn afspraaktje met mijn
liep op niks uit, en dat allemaal omdat ik veel te moe was om te bewegen opzich.
Dus ik flikker me TV aan, RTL 5 Veronica weet ik veel wat ik ga kijken
ik slaap toch wel binnen 3 minuten of zo
Jammer dat ik vanavond weg moet.quote:
Meisjes van de Appie Heijnquote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:32 schreef Renesite het volgende:
Oh ja, ikke vanavond 2 verjaardagen1 van een meiske van de appie heijn en 1 van goede vrienden
![]()
Bij de een blijf ik denk ik tot 10/11 uur en de andere tot laat.
ff kijken waar ik het langs blijf
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:43 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dan zou ik bijna zeggen, Waarom ga je dan
Maar nee dat doe ik niet.
Veel plezier
Vrouwen zijn om te kopen, lieverd.quote:
Oh. Ze vond het al leuker dat ik kwam (omdat ik altijd zo aardig ben) dan dat ik wat gafquote:
Wel zielig voor René.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:46 schreef HuHu het volgende:
Wel handig zo. Als ik een relevante post wil lezen, kijk ik gewoon of er een PI boven staat, hè Chowi.
Ben ik van enig nutquote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:49 schreef HuHu het volgende:
[..]
René is blauw, dat compenseert een beetje.
Dat vind ik altijd zo'n suffe opmerking. Daarmee bedoel je eigenlijk, "ik zou 'r neuken als het kon, maar ze wil niet, dus doe ik alsof ik dat ook niet wil, zodat ik de eer aan mezelf hou".quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:47 schreef Renesite het volgende:
We kunnen het wel goed met mekaar vinden/.
Als je al die "Hoiquote:
Mjaa, ik ga naar hockeyfeest, en zóveel zin heb ik er nou ook niet in, maar om nou kaartje van 6.50 weg te gooienquote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:16 schreef VASND het volgende:
Ik ga vanaaf ook weg
Wel feest maar toch, mis ik mooi metallica
Lastig hè, die "friend-zone".quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo'n suffe opmerking. Daarmee bedoel je eigenlijk, "ik zou 'r neuken als het kon, maar ze wil niet, dus doe ik alsof ik dat ook niet wil, zodat ik de eer aan mezelf hou".
Jij... hockeyfeest...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:52 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Mjaa, ik ga naar hockeyfeest, en zóveel zin heb ik er nou ook niet in, maar om nou kaartje van 6.50 weg te gooien![]()
Hockey.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:52 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Mjaa, ik ga naar hockeyfeest, en zóveel zin heb ik er nou ook niet in, maar om nou kaartje van 6.50 weg te gooien![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |