Kun jij je pik er ook weer op rauw trekkenquote:Op donderdag 8 juni 2006 11:58 schreef Martijn_fijn het volgende:
Mij hoor je niet klagen Mandy.![]()
Ik heb een idee.. doe eens je leukste kledingstuk aan, maak er een foto van en post die hier.![]()
och.. degene die lachen begrijpen het denk ik gewoon niet helemaal....quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:51 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Als zij wil dat mensen om haar lachen, dan hoor je mij niet.
Damn... Als je jezelf Yankee noemt, leer dan eerst Engels...quote:*you bettrayed me, you lied to me, you werent honest,you just fooled me with your charm, which i fell in love for, now this move, will sign our friendships death, leave me alone stupid thoughts in my mind which are all about you*
Meer.quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:20 schreef mAnDy_OoSt het volgende:
[..]
HeB EeN Fot'AlBum..
Kweenie waarom dat niet in dat balkje hier staat..
Maareh
[afbeelding]
[afbeelding]
zo goed.. en nee.. heb geen sugabeebs meer..![]()
nou nou wees lief..quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:35 schreef mAnDy_OoSt het volgende:
[..]
och.. degene die lachen begrijpen het denk ik gewoon niet helemaal....
maar als je wat ouder wordt timmie.. misschien jij dan wel....
maak me trots jongen...![]()
Slijmbalquote:Op donderdag 8 juni 2006 16:17 schreef CJV-Timo het volgende:
[..]
nou nou wees lief..
ER is een heeel erg groot verschil tussen meisje/ vrouwen die er goed uitzien en br33z4hs![]()
Voor iedereen ligt dat wat anders maar voor mij persoonlijk zijn breezers echt van die mokkels die alles doen voor aandacht zich fout kleden en uhmm over het algemeen heeel makkelijk zijn..
Indruk krijg ik absoluut niet van mandy dus is geen reden om te gaan zeuren op haar![]()
meer foto's mandy![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:20 schreef mAnDy_OoSt het volgende:
[..]
HeB EeN Fot'AlBum..
Kweenie waarom dat niet in dat balkje hier staat..
Maareh
[afbeelding]
[afbeelding]
zo goed.. en nee.. heb geen sugabeebs meer..![]()
vind dr best knap!quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:05 schreef Badabingea het volgende:
[afbeelding]
Kijk daar een dood vogeltje!!
Ik kan ook zeggen dat ik met die en die heb geneukt. Ik bedoel, zoals jij erover opschept komt het niet echt overtuigend over.quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:40 schreef Ayaxola het volgende:
Als je in het vorige topic kijkt zijn ze voor mij iig niet onbereikbaar![]()
![]()
Linkje naar de/het profiel(en)quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:04 schreef GnAgn het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |