quote:The Barkers: Divorce Disaster!!!!!!
Filed Under: Love Line > MTV > Reality Television > Travis Barker
What was love, now is lost between former MTV reality show stars Travis Barker and his soon-to-be ex-wife Shanna Moakler.
The pair have been feuding publicly for months - even getting into heated fights out in clubs - and now they've gone into full on War of the Roses mode, attacking each other through the media. And, in the era of celebrity blogging, they are using the Internet to fight back!
This time, Travis is taking aim and he's fired a shot straight through Moakler's heart.
In this post on his official MySpace blog, Barker lets Shanna have it, detailing all his grievances against her.
Here are some of our higlights of the lowlights!
"WHAT IT IS 4 THE RECORD...
- What's happnin'...gotta say this is wierd for me. I've never blogged or left a journal, or had my own website for EVERYBODY to read. I've always expressed my self thru my music/drums.
- I've never had anybody flat out lie about me or say things so FOUL in the press either so there is a first for everything.
- It's important to me what my fans think.
- We stand up for ourselves...when someone pushes you/us, NO MATTER HOW BIG we stand up and push right back before we let them have it....right?
- Well im here to set the record straight about my divorce for anybody wondering Here i will give you a walk in my life with Shanna Moakler.
- It starts around 5:30.(SHANNA SLEEPING) i wake up and get my babies....we play wit dinosaurs, numbers, we change dirty dipers, it's the best.
- Around 7am our oldest gets up(SHANNA SLEEPING). She gets ready for school and i make her "coffee milk" and a bagel. the other babies are knee deep in eggies and applesauce.
- SHANNA DOESN'T EVEN TAKE HER DAUGHTER TO SCHOOL, her ASSISTANT DOES.
- At 8am our nanny comes in, she is the best, at 9am we go on a walk, me and my son...we find pine cone tree's. At 10am i go to breakfast meeting.
- At 11am (SHANNA SLEEPING) i return from breakfast and kiss the babies goodbye, it's time to drive to [work].
- I get back from [work] round' 2pm and i head over to my studio. (SHANNA IS JUST NOW GETTING UP:) SHANNA GOES TO GET NAILS DONE WIT HER ASSISTANT.
- During the hours from2pm-5pm im @ my $tudio working on the 44 record(my new band) in studio A and in B i produce trax for TOO- SHORT,B-REAL, PAUL WALL, TI, SKINHEAD ROB...it's my passion, music is everything to me.
- Round 6pm i have dinner wit the babies and my nanny, (SHANNA IS M.I.A. NOTE TO SELF....SHE IS NOT AT WORK..SHE WORKED 6 TIMES IN THE LAST 4 YEARS, ROUND 8PM I USUALLY RECIEVE A TEXT SAYING SHE'S GOING OUT TO DINNER)
- I'm now going to play an X-GAMES party for DC SHOES wit my boy DJAM. By the way....we are working/performing. It's now 11pm, we are going on....we kill it, we have so much fun. (WHO KNOWS WHERE MY WIFE IS AT THIS POINT, CAN U TAKE ANY GUESS')
- Around 1am i get home....NO SHANNA, JUST THE SMELL OF PERFUME LIKE GNARLY. MY NANNY IS STILL AT THE HOUSE...(THIS NANNY IS ALSO TO REFERRED TO AS MOMMY at times:(). I SHOWER AND GET INTO BED, ROUND 3:30 AM MY WIFE GETS IN, DRUNK, LOUD CURSING CAUSE SHE HATES MY FRIENDS, HATES MY BANDS, MY WORK,HATES ME .... I GO TO BED AND REPEAT THIS EVERYDAY....
- MY BREKING POINT............
- That brings me to week ago, I CAME ACROSS CONDOMS(WE DONT USE CONDOMS EVER) I WAS INFORMED BY OUR REALITOR SHANNA WAS DOING DANCING WIT THE STARS?(why wouldn't she tell me right? A MYSPACE ACCOUNT?(WHERE SHE POSTS PIX OF OUR CHILDREN AND HER AND I HALF NAKED???????WIERD??? A MYSPACE AFFAIR WIT SOME guy(DORK) AND RUMORS OF HER CHEATING.
- IMM'A LAY IT OUT... I LOST MY MOTHER TO CANCER AT 16, IT BROKE MY FUCKING HEART. MY PARENTS WERE IN THE PROCESS OF GETTING DIVORCED WHEN THIS HAPPENED. WITH THAT BEING SAID.....I WANT NOTHING BUT THE BEST FOR MY CHILDEREN. I WANT THE BEST MOMMY EVER FOR THEM....I TRIED, I WENT TO THERAPY WIT SHANNA.
- I LOVE SHANNA VERY MUCH, SO MUCH I HAD TO LEAVE CAUSE I'M NOT THE TYPE OF PERSON TO STAY IN A SITUATION THATS UNFAIR AND UNFIT TO BUILD A FAMILY.
- I NEVER WANTED THIS....NEVER. MY HEART IS BROKEN AND A DREAM OF MINE IS GONE.
- I'M NOT SURE WHAT TOMMORROW HOLDS, YOU NEVER DO....STAY UP-I LOVE U GUYS.
Tr@vi$
SORRY FOR THE MIS-SPELLING/ TYPE ERRORS"
Had ik ook niet verwacht, ik vond het een erg leuk koppel. Jammer!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:29 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Dat had ik niet verwacht. In elk interview wat ze geeft lees je hoe gelukkig ze wel niet is, en nu gaan ze uit elkaar.
Ben benieuwd of de reden ervan nog bekend wordt gemaakt. En zo niet, dan niet.
En Ashley Parker Angel en zijn Tiffany ook nog...hoewel die nog moeten gaan trouwen en tiffany al een keer in Las Vegas nee heeft gezegt voor het altaarquote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:03 schreef CrazyPhunk het volgende:
mtv koppels:
jessica & nick
carmen & dave
en nu die laatste weer
allemaal uit elkaar
alleen sharon en ozzy zijn nog bij elkaar
Heeft APA dan ook een reality serie op MTV? Ik vond hem vroeger in O-Town altijd zo schattig.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:05 schreef ivetje het volgende:
[..]
En Ashley Parker Angel en zijn Tiffany ook nog...hoewel die nog moeten gaan trouwen en tiffany al een keer in Las Vegas nee heeft gezegt voor het altaarBen dus benieuwd of die ooit de stap gaan zetten, maar goed. Tot op heden is het nog een gelukkig koppel samen met hun zoontje Lyric
Ja, maar best een saaie... weet niet (meer) hoe die heet. Het gaat erover dat hij als gevallen boybandlid nog werkt aan zijn carriére, wat voor geen meter lukt.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:40 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
Heeft APA dan ook een reality serie op MTV? Ik vond hem vroeger in O-Town altijd zo schattig.![]()
quote:MARISKA HULSCHER en Ary Schouwenaar zwijgen nog altijd over hun na twee maanden afgebroken huwelijk. Maar zo langzamerhand wordt duidelijk wat er werkelijk is gebeurd. De omgeving van Ary vindt dat hij zijn kant van het verhaal zou moeten vertellen. Maar Mariska wil daar niks van weten. „Ary houdt nog van haar. Hij doet nog altijd wat zij wil”, vertelt een van zijn vertrouwelingen. Vandaag het WARE verhaal...
ZWANGERE PRESENTATRICE LIET ABORTUS PLEGEN
DE WANHOOPSDAAD van Mariska
Het ware verhaal!
Huwelijksreis met Ary voortijdig afgebroken
Regisseur Ary Schouwenaar vindt dat Mariska Hulscher hulp moet zoeken. Ingewijden vertellen het stuk voor stuk. „Hij is kapot van verdriet, maar heeft ook medelijden met haar en haar dochtertjes Mikki en Sanne. Ary vergeeft Mariska alles. Verblind door zijn liefde voor haar verliet hij zijn echtgenote. Het doet hem veel verdriet dat iedereen Mariska nu veroordeelt. Hij leerde behalve de harde buitenkant van de carrièrevrouw ook het kwetsbare meisje binnen in haar kennen. De onzekere Mariska die soms met zevenmijlslaarzen door de porseleinkast van haar eigen leven stampt.”
Ary wil dat zij steun krijgt, vindt dat zij met iemand zou moeten praten. Hij weet dat ook de schijnbaar ongenaakbare Mariska veel pijn heeft. Ze moet daarbij haar gezicht ophouden voor haar twee lieve meisjes die op het schoolplein nu alles over zich heen krijgen. Ary wenst dat niemand toe. „Mariska verdient ook hulp”, zegt hij herhaaldelijk.
Kan het tragischer? Tijdens de huwelijksreis op Bali sloeg bij Mariska de twijfel toe. Ze was zwanger van Ary. Maar de aanvankelijke blijdschap over het nieuwe leven in zich en de (door)start die ze aan het maken was sloeg over in verdriet en onmacht. ’Dit is toch niet wat ik wil’, moet Mariska hebben gedacht.
Regisseur houdt nog steeds van Mariska en vindt dat ze hulp nodig heeft
Nachtenlang lag Mariska wakker tot ze haar grote zorgen uitsprak. Ondanks alle blijdschap die ze aan de vooravond van de bruiloft met de wereld had gedeeld, kon ze niet meer verder. „Jij bent niet de sterke man die ik voor de rest van mijn leven nodig heb”, zei ze uiteindelijk in tranen tegen Ary. „Ik heb voor jou en mij een enorme fout gemaakt. Ik moet het nu ongedaan maken. Het is nog net niet te laat.”
En het waren niet alleen de zwangerschapshormonen die opspeelden. Volgens vrienden van Ary raakte Mariska echt in paniek. „Ze wilde eerder terug. De huwelijksreis moest worden ingekort. Ze wilde naar huis. Zo snel mogelijk naar een kliniek om haar zwangerschap af te breken. Wat kon Ary doen? Hij troostte en ondersteunde haar. Dat is wat hij nu nog steeds probeert.”
Runaway Bride Mariska had, toen ze haar huwelijk zo snel verbrak, geen idee hoeveel ellende ze over zichzelf afriep. Heel Nederland brandde haar af, ze kreeg een bak kritiek over zich heen. En Ary trekt zich dat aan. „Dat verdient ze niet”, zegt hij tegen de mensen die hem ondersteunen.
Waarom raakte Mariska zo in paniek door de zwangerschap?
Misschien voelde de zwangerschap wel erg definitief. „Haar moederliefde zou haar verhinderen om ooit nog bij Ary weg te gaan”, denkt een vriendin. „Dat gevoel beklemde haar opeens. De komst van een baby zou alle wegen afsluiten. Het voelde definitief en Mariska vermoedt achteraf dat ze zich heeft laten meevoeren in een roes van geluk die een bruiloft met zich meebrengt.”
Mariska wilde zich na haar scheiding van Bert Hulscher in 2002 nu heel graag weer settelen. ’Ja’ zeggen tegen Ary betekende in haar gevoel vooral ’ja’ zeggen tegen een normaal gezinsleven. Het lijkt of ze pas op Bali besefte dat de mens Ary erbij hoorde.
Een vriendin: „Mariska was de laatste tijd al niet heel erg relaxed omdat het leven niet bepaald aardig was geweest voor haar. Ze verloor haar presentatiebaan bij Looking Good en nam het risico voor twee bedrijfjes. Tegelijkertijd eiste ze van zichzelf dat ze alles aan moest kunnen. De zorg voor haar twee dochters voor wie ze een supermoeder wil zijn. De financiële beslommeringen. Niemand wil in haar schoenen staan. Niemand kan alles aan, geen mens. Maar zij eiste dat wel van zichzelf. Ze wilde iedereen tevreden stellen. En kwam toen zichzelf tegen.”
De conclusie van alle ingewijden is dat Mariska toch nog te snel ’ja’ heeft gezegd tegen Ary die zo verliefd was op haar. Ze was gek op zijn zoontje en gunde haar twee dochters weer een gezin. De 42-jarige presentatrice schonk daarbij bijna geen aandacht aan wat ze zelf voelde. De zwangerschap schudde haar hardhandig wakker. Alle vriendenstellen gunnen haar een nieuwe start. Ary ook. „Mariska is een lieve meid. Geef haar een kans”, vraagt hij…
Is behalve Jezus ook de zanger van the Black Crowes.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:01 schreef Radegast het volgende:
Lijkt Jezus wel, die vent.
quote:One of our favorite couples of all time, Brittany Murphy and Whatshisface, have called off their engagement.
We are devastated. We really thought Britanny and Whatshisface were really gonna last forever!
When they announced their engagement in January, we buried all doubt and were sure that Murphy - who has been engaged in the past - had finally found her soul mate in the film PA. Whatshisface is a best boy grip (responsible for lighting and electricity on a movie set).
The two "have amicably ended their engagement. They remain close friends and wish each other much happiness," says a rep for Murphy.
We hope the paparazzi will give Whatshisface the space he deserves. Hopefully now he can take a break from being a superstar and go back to leading a somewhat normal life.
We loved you so much Whatshisface!
Our thoughts are with you Britanny. Don't overdose!
quote:
Prive
wo 23 aug 2006, 10:17
Brittany Murphy verbreekt haar verloving!
AMSTERDAM - Actrice Brittany Murphy is weg bij haar verloofde Joe Macaluso! " Brittany en Joe hebben in goed overleg besloten hun verloving te verbreken" , aldus een woordvoerder. Het stel verloofde zich vorig jaar op oudejaarsavond.
Afgelopen weekeinde, toen Brittany verscheen bij de Teen Choice Awards in Los Angeles, kwamen de geruchten over een breuk flink op gang. Het viel de aanwezigen namelijk op dat de Sin City-ster haar verlovingsring thuis had gelaten...
Desondanks hield Brittany vol dat er niets aan de hand was en antwoordde op een vraag over haar, toen nog, aanstaande huwelijk: "Het gaat geweldig met de voorbereidingen voor onze trouwerij. Ik geniet van ieder moment."
Nu de breuk tussen Joe en Brittany de twee officieel bekend is gemaakt, zegt een woordvoerder: "Ze zijn als goede vrienden uit elkaar gegaan en wensen elkaar heel veel geluk toe." Yeah, right!
Brittany heeft eerder een relatie gehad met de rebelse Ashton Kutcher , die er daarna vandoor ging met Demi Moore.
Vind ik ook eigenlijk, of hij houdt vreselijk veel van Mariska.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:15 schreef Tharalom het volgende:
Wat een watje is die Ary zeg, tjongejonge
![]()
Oh. Die ken ik niet.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:45 schreef Juweel het volgende:
[..]
Is behalve Jezus ook de zanger van the Black Crowes.
Het laatste denk ik. Iedereen valt als een gek over Mariska heen, maar zijn kant van het verhaal hoor je nooit. Waarschijnlijk heeft hij (nog) geen behoefte om naar buiten te treden.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:38 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Vind ik ook eigenlijk, of hij houdt vreselijk veel van Mariska.
Het is niet niks wat hij mee moet maken.
Wie zou die behoefte wèl hebben...?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:47 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Iedereen valt als een gek over Mariska heen, maar zijn kant van het verhaal hoor je nooit. Waarschijnlijk heeft hij (nog) geen behoefte om naar buiten te treden.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:54 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Als ik dat wijf in d'r gesponsorde trouwjurk voor m'n lens had gehad, tijdens d'r gesponsorde trouwfeestje en d'r gesponsorde huwelijksreis, zou ik 'r net zo lang volgen en opjagen tot ze jankend zou toegeven dat ze inderdáád d'r kinderen nog zou verkopen in ruil voor een klein beetje roem.
Het wordt trouwens tegengesproken door Bruce Springsteen himself, zie ik net..quote:Bruce Springsteen weg bij zijn vrouw
De Amerikaanse rocker Bruce Springsteen zou volgens de Engelse krant The Independent on Sunday ...
Bruce Springsteen en zijn vrouw Patti Scialfa. FOTO AP...na vijftien jaar zijn vrouw Patti Scialfa hebben verlaten. The Boss zou een innige relatie hebben met een World Trade Center weduwe, een nog onbekende vrouw die haar man verloor bij de 9/11 aanslag in New York.
Springsteen zou haar ontmoet hebben bij een benefiet voor de slachtoffers van deze terroristische actie.
bron: www,nieuwnieuws.nl/archives/2006/08/mariska_hulscherr_is_een_hoer.htmlquote:'Mariska Hulscher is een hoer!'
De gezaghebbende roddelkoning Albert “knip-en-plak” Verlinde heeft Mariska Hulscher een “hoer” genoemd. Hij deed dat maandagavond in zijn spelshow RTL Boulevard, wat hij samen presenteert met Daphne Bunskoek. Verder noemende Verlinde Mariska Hulscher een “prostituee en een callgirl”.
Dit deed ijdele Albert niet zomaar, neen, hij onderbouwde zijn beledigingen netjes. “Je huwelijk laten betalen, de huwelijksreis verkopen, in een persbericht je scheiding aankondigen en dan nu in een column met de titel 'mediamaffia' de pers met grond gelijk maken...”, aldus Verlinde, tevens groot literair talent en columnist voor het Oud Mediale NRC Handelsblad.
Voor die paar mensen die niet weten waar het over gaat: ene Mariska Hulscher, een soort jonge Patty Brard, ging trouwen en scheidde drie maanden later om er met een fout rijk vastgoedtype vandoor te gaan. De riooldeksels aller lande verenigden zich om over Mariska te roddelen en vervolgens gaf Mariska de schuld van alles inclusief het toekomstige vergaan van de wereld aan “de media”. De man van wie zij nu gaat scheiden is tevens de regisseur van RTL Boulevard, zodat er hier zeker geen sprake is van vriendjespolitiek. Mariska Hulscher is er overigens met een ander vandoor gegaan voor het geld, maar dat zal zij altijd ontkennenj. Nu weet u het ook.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:49 schreef JohnDope het volgende:
[..]
ene Mariska Hulscher, een soort jonge Patty Brard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |