Oeh, dartwereldje is klein en close met elkaar, dit zal veel stof doen opwaaien...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:05 schreef Bibikuif22 het volgende:
Raymond van Barneveld en zijn vrouw gaan scheiden. Het schijnt dat hij al woont bij zijn nieuwe vlam (wie weer een ex is van een één of andere engelse darter)
Ik woon bij ze (nu dus bij haar) om de hoek en vond Sylvia er al zo slecht uitzien vandeweek, dit zal het verklaren...
Hoorde dit vanmorgen op de radio maar heb nog geen bron gevonden btw.
quote:Johnny Kraaijkamp weer vrijgezel
door onze redactie Privé
AMSTERDAM - De relatie tussen Johnny Kraaijkamp en zijn vriendin Sophia is over. Volgens de 52-jarige acteur "was de koek op".
Johnny kwam eerder dit jaar in opspraak omdat hij de veel jongere Sophia zou hebben mishandeld. Volgens de acteur is daar niets van waar, en ook zeker niet de oorzaak van de breuk. "Dan zouden we toen direct wel uit elkaar zijn gegaan", liet hij aan Shownieuws weten.
De vriendin van Darrel fiton (schrijf ik dat goed??)quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:32 schreef Tharalom het volgende:
[..]
Oeh, dartwereldje is klein en close met elkaar, dit zal veel stof doen opwaaien...![]()
Weet je niet meer welke Engelse darter het was?
quote:Jay-Z just dropped a brand new street track, which has us and many hip hop insiders buzzing that he and Beyonce have called it quits.
In the song, Lost Ones, Hova says that his relationship with B is over and that "It's not a diss song. This is a real song."
Here are some of the lyrics from the record, which also deals with Jay's strained relationship with his former business partner and friend, Damon Dash.
Of Beyonce, says the Jigga man:
I don't think it's meant to be, For she loves the work more than she does me And honestly at 23 I would probably Love my work more than I did she So we ain't we It's me and her Cuz what she prefers over me Is fur And that's where we difer So I have to give her free time Even if it hurts ... The time's now for her At time she'll mature And maybe we can be We again Like we were
The song dropped late last week, though it may have been recorded a while ago - during a period that the pair might have been going through a rough patch. Or, maybe that rough patch is now and they're over???
No statement from Beyonce or Jay-Z yet!
Until then, listen to the song for yourself.
Darryl Fittonquote:Op donderdag 19 oktober 2006 08:22 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
De vriendin van Darrel fiton (schrijf ik dat goed??)
Dat is wel een mooie meid,een Nederlandse.
nou, je kent Darrylquote:Op maandag 30 oktober 2006 09:58 schreef Tharalom het volgende:
Hebben we daar een bron van, dat nieuws over van Barneveld? Hij woont inderdaad al in Limburg bij zijn nieuwe vlam. Wat moet zo'n meid met zo'n lelijke vent....
Opa of niet, ik zou dan toch echt voor Fitton gaan als Barny en hij de 2 laatste mannen op aarde zouden zijnquote:Op maandag 30 oktober 2006 10:03 schreef milagro het volgende:
[..]
nou, je kent Darryl
ze gaat al ietsje op vooruit
Darryl is namelijk opa al![]()
Uhuquote:Op maandag 30 oktober 2006 11:13 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Opa of niet, ik zou dan toch echt voor Fitton gaan als Barny en hij de 2 laatste mannen op aarde zouden zijn![]()
Of je reageert gewoon niet.quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:46 schreef Spees_Eend het volgende:
Who cares about raymond van barneveld![]()
quote:Reese Witherspoon and Ryan Phillippe have separated. The couple's rep released a statement to TMZ Monday morning that says "We are saddened to announce that Reese & Ryan have decided to formally separate. They remain committed to their family and we ask that you please respect their privacy and the safety of their children at this time."
Sources tell TMZ Witherspoon has contacted celebrity divorce lawyer Robert Kaufman, who has represented Jennifer Aniston, Roseanne and Lisa Marie Presley.
Sources say Witherspoon spoke with Kaufman about divorcing Ryan Phillippe, her husband of seven years. The couple has two children. They met at Witherspoon's 21st birthday party.
As for why Witherspoon contacted Kaufman, we're told it was not triggered by one event. Rather, one connected source says it was "cumulative."
Divorce papers have not yet been filed.
quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:38 schreef SEMTEX het volgende:
Nog een 'volmaakt' koppel uit elkaar. Ze werkten ws meer dan ze elkaar zagen...
[afbeelding]
[..]
Hing al lang in de lucht, na haar zwangerschap wilde ze absoluut geen sex meer.quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:38 schreef SEMTEX het volgende:
[afbeelding]
[..]
Heeft ze dat ooit gezegd??quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:15 schreef static het volgende:
[..]
Hing al lang in de lucht, na haar zwangerschap wilde ze absoluut geen sex meer.
Dat vraag ik me ook afquote:
Heb ik ergens in 2004 op E! gehoord.quote:
Is net Kellyquote:Op maandag 30 oktober 2006 09:50 schreef milagro het volgende:
[..]
Darryl Fitton
ex girlfriend :
[afbeelding]
Je liegt!quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:38 schreef SEMTEX het volgende:
[afbeelding]
[..]
quote:According to new reports, Ryan Phillippe has been having a scandalous affair with Abbie Cornish, an Australian actress and his co-star in the movie Stop Loss.
And, a devastated Reese pulled the plug on her marriage after she discovered secret messages on her husband's BlackBerry that he and the harlot were exhanging!!
Hmmmm die Abbie Cornish is nou ook niet echt een enorme verandering tov Reesequote:
Mee eens. Maar ik vind het wel jammer dat ze uit elkaar zijn; ik vond het echt een superlief stelletjequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:52 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik vind m ook echt niet sexy.. Erg boyish
smaken verschillen...
quote:People magazine is reporting that Jude Law and that Whore have ended their relationship.
Om dan de babykleertjes voor zijn nieuwe vriendin te kunnen betalen haalt ie eerst nog even deze truc uit de kast:quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:42 schreef Suerte het volgende:
Dat werd tijd zeg!!Hopelijk treft ze nu een nomale vent, ze is er mooi ingestonken met die vent.
Hoelang zou het duren voor we lezen dat zijn nieuwe vriendin zwanger is![]()
K-Fed![]()
quote:Ex Britney Spears wil miljoenen voor seksvideo
LONDEN - Kevin Federline, de aanstaande ex-echtgenoot van popster Britney Spears, is bezig om een seksvideo uit de wittebroodsweken te verzilveren. Federline, die naar verluidt vorige week per sms te horen kreeg dat zijn vrouw wilde scheiden, zou daar weleens bijna 50 miljoen euro voor kunnen krijgen, aldus The Daily Telegraph maandag.
Federline (28) is volgens de krant in gesprek met een filmproducent om de vier (!) uur durende tape te kunnen verspreiden. Een vriend van Federline zei: „Deze video is explosief en Kev beseft dat maar al te goed.”
Amerikaanse media achten het niet onwaarschijnlijk dat Federline hiermee zijn vrouw onder druk wil zetten om de voogdij over hun twee kleine kinderen te krijgen. Volgens het Britse boulevardblad News of the World wil Britney van haar man af nadat ze hem in bed had betrapt met een andere vrouw.
quote:16-11-2006 14:45:45
Liefde Marit en Sander is over
Naar nu pas blijkt zijn Marit van Bohemen en Sander Janson aan het begin van de zomer uit elkaar gegaan. De twee presentatoren van het programma Campinglife werden verliefd op elkaar toen ze samen het programma gingen presenteren. Een woordvoerder van RTL heeft tegen een landelijk ochtendblad officieel bevestigd dat het over is tussen de twee. In totaal waren Marit en Sander twee jaar een stel, maar ze waren toch meer als broer en zus. Ze zijn vriendschappelijk uit elkaar gegaan en hebben gewoon de laatste opnamen van Campinglife afgerond.
quote:
quote:Kate Hudson en Chris Robinson uit elkaar.
Na een huwelijk van zes jaar gaan de Amerikaanse actrice Kate Hudson (27) en de Amerikaanse zanger Chris Robinson (39) uit elkaar. Robinson, voorman van de band The Black Crowes, diende in Los Angeles het scheidingsverzoek in.
Het prominente paar had in augustus het einde van hun relatie aangekondigd. Robinson wil de voogdij voor zoon Ryder (2) met zijn toekomstige ex-vrouw delen.
Hudson is de dochter van Oscar-winnares Goldie Hawn. Ze was in 2001 voor een Oscar genomineerd voor de film Almost Famous. Volgens de Amerikaanse roddelpers heeft Hudson een verhouding met acteur Owen Wilson.
quote:Pam Anderson Files For Divorce!
Filed Under: Canadialand > Love Line > Pamela Anderson
We soooo called this one!!!
Pamela Anderson and Kid Rock are calling it quits after less than six months of marriage.
Een beetje meer info.quote:Huwelijk met Kid Rock on the rocks
Scheiden terwijl je nog in je wittebroodswerken zit, dat fenomeen kennen wij sinds deze zomer in Nederland ook. Geheel a la Mariska Hulscher besloot Pamela Anderson de huwelijksband tussen haar en haar ruige rocker Kid Rock maar weer te verbreken, terwijl ze nog maar vier maanden met hem getrouwd was. De reden wil Pam niet verklappen, ze zei alleen: Het is waar en het was helaas onvermijdelijk. De scheidingspapieren zijn al aangevraagd. Pams derde huwelijk (ze trouwde 2 keer eerder met Motley Crue drummer Tommy Lee) is hiermee dus definitief voorbij.
quote:
quote:Dierenliefde kostte huwelijk Pamela de kop.
De reden dat Pamela Anderson wil scheiden van Kid Rock is hun meningsverschil over... dierenrechten! De sexy blondine is een ware dierenactiviste, terwijl manlief in zijn vrije tijd graag op jacht gaat.
Het stel werd onlangs nog geïnterviewd en toen bleek al dat de liefde tussen de twee Hollywood-sterren flink bekoeld was... De journalist vroeg aan Pamela of Kid zijn bloederige hobby vaarwel heeft gezegd, omdat zij woordvoerster is van de dierenrechtenorganisatie PETA. De rebelse rocker antwoordde toen: "Nee, ik schiet het hert neer en zij redt het beest." Waarop Pam brieste: "Wat zeg jij?! Als je ook maar iets neerschiet, dan is het over tussen ons!"
Daar komt bij dat de moeder van Kid een bontjas droeg naar hun huwelijk, tot grote woede van dierenliefhebster Pam. De rondborstige Baywatch -actrice ging dit jaar nog uit de kleren om de anti-bont campagne van PETA te steunen. Een bron vertelt: "Het was een klap in haar gezicht, toen ze Kids moeder zag in die bontjas."
quote:Pamela scheidt wegens Borat
De commotie rondom de film Borat: Cultural Learnings of America for Make Benefit Glorious Nation of Kazakhstan kent geen grenzen. Wat enkelen al vermoedden, is bevestigd. Borat is de oorzaak van de scheiding tussen Pamela Anderson en Kid Rock.
Na vier maanden huwelijk deed een hardnekkige ruzie rondom Borats film het koppel de das om. Kid Rock kon niet verdragen dat de rondborstige blondine een rolletje had in de film. In de film raakt Borat enorm verliefd op Pamela en reist hij zelfs naar Californië om haar op te zoeken. "Kid Rock was ziedend na het zien van de film. Hij zei tegen zijn vrouw dat ze zichzelf kleineerde. Ook heeft hij haar uitgemaakt voor hoer en slet", aldus een ingewijde bron.
Volgens Pamela hebben Kid Rocks bizarre woedeaanvallen en onzekerheid bijgedragen aan de scheiding. "Kid Rock is een ongelukkige en boze man. Hij vond Pamela's vrienden niet leuk en daarnaast was hij zeer jaloers op haar ex, Tommy Lee."
quote:
TUESDAY DECEMBER 05, 2006 11:00PM EST UPDATED
By Julie Jordan
After more than a year together, Jennifer Aniston and Vince Vaughn have decided to part ways. "After Jennifer's trip to London several weeks ago, Jennifer and Vince mutually agreed to end their relationship but continue to be good friends today," reps Stephen Huvane and John Pisani tell PEOPLE exclusively.
The statement ends weeks of speculation that Aniston and Vaughn’s relationship has been cooling off. Vaughn has been filming Fred Claus in London since late September, while Aniston has been busy working in Los Angeles and New York.
Despite their distance, both had made efforts to ensure the relationship was still going strong. In October, Vaughn, 36, threatened to sue several tabloid newspapers that alleged he was seen kissing a mystery blonde and had ended his relationship with Aniston, 37. The actress also shot down rumors of a rift on Oct. 11 when she told Oprah Winfrey that the two were still together.
Aniston visited Vaughn in London in late October after spending nearly a month apart. The two took in the London sights and caught a matinee showing of the musical Wicked. The actress returned to L.A. a few days later.
The couple began dating in the summer of 2005 while working on The Break-Up in Chicago. "She's awesome," Vaughn told PEOPLE that June. "She has just a wonderful warmth and likeability about her."
Rumors of a romance began to swirl almost immediately when they started filming – especially after the costars appeared touchy-feely at the film's wrap party last year – but both insisted they were just friends.
Aniston told Vanity Fair, "I adore Vince Vaughn, but I'm not going out with Vince Vaughn." Vaughn told Katie Couric on the Today show at the time, "(Jen's) been great, and we've been having a great time shooting the movie. But that's really been the extent of it."
But by that fall they were back in Chicago, near Vaughn's Lake Forest hometown, where they were spotted kissing and cuddling at various bars and restaurants – and even having lunch with his mother, Sharon, and stepfather.
Though they never publicly discussed their romance, the couple were soon deflecting wedding rumors. In April, Aniston called in to The Oprah Winfrey Show to deny a tabloid report that Winfrey was planning an $8 million wedding for her and Vaughn.
"(The rumors) are so unbelievable," Aniston told Winfrey. "It sounds like you're giving me Santa Barbara." Asked if she had anything to announce, Aniston said, "No wedding, no moves, no, no."
A few weeks later, Vaughn himself joked to Winfrey, "I'm expecting a pretty good band for $8 million." He also told the talk-show host, "Jennifer's great. She's one of my favorite people. ... She's just really smart and funny and easy to be with – very considerate. She's great."
This past summer, the couple traveled to The Break-Up premieres all over the world, and, although they avoided being photographed together on the red carpet, were seen taking a romantic boat ride in Paris, catching a Cubs game in Chicago and visiting an aquarium in Sydney.
"Vince and Jennifer are the real thing," a Vaughn friend told PEOPLE at the Los Angeles premiere of The Break Up in May. "They're both in a really great place."
Aniston herself said on the red carpet that night, "I'm just happy. There's no reason to be anything else, is there?"
But in August, Aniston told PEOPLE that published reports that the couple were engaged were "insane" and that "people are getting fed a lot of bull."
After doing a well-received stint in the 6th Annual 24 Hour Plays on Broadway benefit in October, Aniston has been back in L.A. Vaughn will be shooting Fred Claus in London through this month.
Give People This Holiday and Save 37% Next: Rachel Bilson & Adam Brody SplitAdd PEOPLE News to: My AOL | My Google | My MSN | My Yahoo Now on PEOPLE.com
Star Tracks
Paris & Nicole: Santa's Babes
The Simple Life duo get an audience with the jolly fella in West Hollywood. Plus: The Billboard Awards, Beyoncé and more
quote:Gordon en Bartho uit elkaar?
door onze redactie
Foto: Sacha Park
AMSTERDAM - Gordon liet gisteren niets van zich horen, maar volgens SBS6 zijn de populaire zanger en zijn vriend Bartho Boer uit elkaar. Gordon is in zijn eentje naar Zuid-Afrika vertrokken om daar de feestdagen te vieren. Vlak daarvoor zouden de twee geliefden met elkaar gebroken hebben. Afgelopen maanden riep Gordon tegen iedereen die het wilde horen dat Bartho de liefde van zijn leven was.
Hopelijk laat ze dat niet toe!quote:Op donderdag 21 december 2006 15:07 schreef jannet1234 het volgende:
en dan nu weer huilend terug naar jennifer????
Nee, want Daan is stom!quote:Op donderdag 21 december 2006 17:15 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Verder hoeft ze dat echt niet zelf te weten
Ik zapte net langs het darten en meende toch echt Sylvia van Barneveld in de zaal te zien zitten...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:05 schreef Bibikuif22 het volgende:
Raymond van Barneveld en zijn vrouw gaan scheiden. Het schijnt dat hij al woont bij zijn nieuwe vlam (wie weer een ex is van een één of andere engelse darter)
Ik woon bij ze (nu dus bij haar) om de hoek en vond Sylvia er al zo slecht uitzien vandeweek, dit zal het verklaren...
Hoorde dit vanmorgen op de radio maar heb nog geen bron gevonden btw.
Die heeft natuurlijk weer een relatie met wéér een andere darterquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zapte net langs het darten en meende toch echt Sylvia van Barneveld in de zaal te zien zitten...
ik moet dr niet aan denken, het zijn of van die latten of vetkleppen met bierspoilersquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:11 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Die heeft natuurlijk weer een relatie met wéér een andere darter![]()
Waarom niet? Misschien is hij wel heel erg liefquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:15 schreef Liejannuh het volgende:
Raymond van Barneveld heeft een snackbarhoofd. Daar zit je toch niet op te wachten als vrouw?
Nou, ik word altijd een beetje misselijk van de snackbarlucht.quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:17 schreef Bep het volgende:
[..]
Waarom niet? Misschien is hij wel heel erg lief
Hij heeft niet alleen een snackbarhoofd, ik vind hem helemaal nogal snackbar eigenlijkquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:15 schreef Liejannuh het volgende:
Raymond van Barneveld heeft een snackbarhoofd. Daar zit je toch niet op te wachten als vrouw?
Ah, George Clooney ...quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:26 schreef Liejannuh het volgende:
Nou, dat gevoel wekt Raymond van Barneveld bij mij en Marietje_34 op.
Bij George Clooney heb ik echt die associatie niet hoor.
"Te dik" is geen waardeoordeel?quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:28 schreef Bep het volgende:
Vreselijk dat gebash omdat iemand te dik is
quote:Victoria Principal gescheiden.
De Amerikaanse actrice Victoria Principal, die bekend werd door haar rol als Pam Ewing in de serie Dallas, is na een huwelijk van 21 jaar gescheiden.
Principal vroeg eerder dit jaar de echtscheiding van de plastisch chirurg Harry Glasman aan, bleek donderdag uit rechtbankstukken in Los Angeles.
50 miljoen dollar
De voormalige echtelieden moeten een gezamenlijk bezit ter waarde van meer dan 50 miljoen dollar opsplitsen. De nu 61-jarige Principal heeft naast haar acteerwerk ook een aantal boeken over voeding geschreven. Ze heeft een eigen lijn huidverzorgingsproducten.
quote:It's True!
Filed Under: Cameron Diaz > Justin Timberlake > Love Line
Justin Timberlake and Cameron Diaz have indeed broken up!
PerezHilton.com has confirmed the split from several sources close to the former couple.
The split happened in early/mid December and insiders tell us it was Timberlake that did the dumping.
Justin's market value has just gone up - a lot!
quote:
Nee Justin heeft dr gedumpt ménquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:46 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
niet verwacht... Misschien is Cameron wel hevig verliefd geworden op Jude tijdens de opnames van The Holiday. Dat zou me dan weer niets verbazen
hihi
Brit? Neyyyy ik denk 't niet, ze heeft het te druk met partyen de laatste tijd...overigens die chick op de cover lijkt me Cameron zelf.quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:15 schreef Copycat het volgende:
Die exvriendin met wie Justin nu uitgaat zal toch zeker Brit nie zijn?
Is ze ook. Stamt uit de tijd dat hun liefde net aan het ontluiken wasquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:23 schreef cinnamongirl het volgende:
overigens die chick op de cover lijkt me Cameron zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |